Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(52)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(46)
tylko na miejscu
(46)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(39)
Wydział Politechniczny
(1)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(43)
Czytelnia WP
(2)
Czytelnia WM
(1)
WG Wolny Dostęp
(5)
Autor
Kotler Philip
(3)
Mruk Henryk
(3)
Boruszczak Tomasz
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Szczepański Jarek
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Albigowski Marek
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bednarek Piotr
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Biliński Witold
(1)
Boćko Bartosz
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Duncan Todd (1957- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gordon William
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grzegorzewska-Ramocka Ewa
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Jawień Robert
(1)
Kenny Graham
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kisiel Wiktor (ekonomia)
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kowalewski Marcin
(1)
Krawczyk Łukasz
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lee Nancy
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mikurenda Katarzyna
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Olson Jerry C
(1)
Owsiak Anna
(1)
Parry Mark E
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Peter J. Paul
(1)
Pförtsch Waldemar
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Pringle Hamish
(1)
Puczyłowski Kamil
(1)
Ries Al
(1)
Rutkowski Ireneusz P
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rzeczycki Andrzej
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Shalowitz Joel
(1)
Siemiński Waldemar
(1)
Stevens Robert J
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Stępień Beata
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Thielmann Dawid
(1)
Topczewska Teresa
(1)
Trout Jack
(1)
Tunak Bartłomiej
(1)
Tundys Blanka
(1)
Vassos Tom
(1)
Widelska Urszula
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka Freda
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(55)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Szkoły Wyższe
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(31)
Marketing
(13)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Planowanie strategiczne
(9)
Przedsiębiorstwo
(7)
Branding (marketing)
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Marketing usług
(3)
Zarządzanie
(3)
Znaki towarowe
(3)
Alians strategiczny (ekonomia)
(2)
Decyzje
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka (organizacja)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Model biznesowy
(2)
Organizacja przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Rynki eksportowe
(2)
Sprzedaż
(2)
Towary markowe
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Administracja
(1)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Audyt
(1)
Branża TSL
(1)
Controlling
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Dywersyfikacja (ekonomia)
(1)
Efektywność kosztów
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka żołnierska
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Jakość produktu
(1)
Kampanie reklamowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Konkurencyjność (ekonomia)
(1)
Koszt
(1)
Logistyka
(1)
Marka sportowa
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing narodowy
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Opieka medyczna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oznakowanie pochodzenia
(1)
Personel
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Samorząd gminny
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Six Sigma
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Sport
(1)
Sprawozdania finansowe skonsolidowane
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służby mundurowe
(1)
Towary
(1)
Towarzystwa niedochodowe
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Uzdrowiska
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki handlowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
57 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
seria:Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska ; 49
Na książce błędny i zbędny ISSN
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 054982 C (658.1/.5) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143380, 143381 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143379 C (658.1/.5) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148501 C (005.51) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 033856, 144533, 033857, 033860 S, 033858 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 033859 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141111 T (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141110 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja /Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 286, [2] s. ; 24 cm.
Na okładce podtytuł : Strategiczne zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwach wielonarodowych.
"... nowatorska praca, będąca wynikiem wielodyscyplinarnego podejścia do problematyki opracowania i dyfuzji nowych rozwiązań technologicznych oraz organizacyjnych w kontekście globalizacji przedsiębiorstw. Opracowanie tematu stanowi świadectwo krytycznego, logicznego i trafnego wykorzystania klasycznych i najnowszych teorii dotyczących zarządzania strategicznego, zarządzania innowacjami oraz zmianą organizacyjną." prof. dr hab. Edward Cyrson Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147934 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 001570 C (005.342) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera tab.
Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz politechnik, zwłaszcza studiujących na kierunkach: zarządzanie i inżynieria produkcji oraz towaroznawstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110737, 110741, 110739, 110740, 110738 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110736 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125785 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 024106, 024120 S, 024108 S, 024107 S, 033897 S, 033896 S, 033899, 033898 S, 024109 S (9 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143604 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143603 C (005.6) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143605 WD (005.6) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143897, 143898 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143705 C (005.51) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139409 C (657) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139410 C (811.111) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144114 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144113 C (055.342) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Teraz marketing jest prosty!

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie.

Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy.

Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Teraz strategia jest prosta!

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.

Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.

Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 08:49:29

Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana

Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:

  • zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.)
  • znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
  • najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem

Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 08:51:35

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki

Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.

Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.

Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.

Poznaj również kurs Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne autorstwa Krzysztofa Wadasa!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej