Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(94)
ebookpoint BIBLIO
(16)
Forma i typ
Książki
(82)
E-booki
(16)
Audiobooki
(15)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(99)
tylko na miejscu
(88)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(71)
Wydział Politechniczny
(10)
Wydział Medyczny
(5)
Czytelnia Główna
(71)
Czytelnia WP
(17)
WG Wolny Dostęp
(13)
Autor
Dondziłło Grzegorz
(10)
Gasper Dorota
(9)
Rzychoń Tomasz
(9)
Doroba Anita
(7)
Liker Jeffrey K
(7)
Lipa Michał
(7)
Tracy Brian
(7)
Luecke Richard
(6)
Witkowska Magda
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Michalak Robert (1968- )
(5)
Zinserling Urszula
(5)
Pawłowski Konrad
(4)
Dryńska Katarzyna
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Staszczak Michał (1975- )
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bartczak Irena
(2)
Buckingham Marcus
(2)
Duke Annie
(2)
Głatki Michał
(2)
Holmes Chet
(2)
Horoch Andrzej
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Krochmal Anna
(2)
Michalak Robert
(2)
Michelli Joseph A
(2)
Miller Jon (biznes)
(2)
Sarnacka-Smith Anna
(2)
Stawowy Ludwik
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szewczyk Robert
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Underhill Paco
(2)
Villafuerte Jaime
(2)
Wroblewski Mike
(2)
Andresen Katya
(1)
Andrew James P
(1)
Anita Doroba
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Kate
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białek Maja
(1)
Bilstein Frank F
(1)
Bird Drayton
(1)
Black Joanne S
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bossidy Larry
(1)
Broniarek Zygmunt
(1)
Burck Charles
(1)
Burg Bob
(1)
Butman John
(1)
Cathcart Jim (1946- )
(1)
Catt Hilton
(1)
Charan Ram
(1)
Clifton Donald O. (1924-2003)
(1)
Coffman Curt
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Convis Gary L
(1)
Cooper Robert K
(1)
Cox Danny
(1)
Culbert Samuel A
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Desouza Kevin C
(1)
Drucker Peter Ferdinand
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Duncan Todd (1957- )
(1)
Dymczyk Sławomir
(1)
Eckes George
(1)
Edwards Jim
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Franz James K
(1)
Galek Jerzy
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Getz Gary
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Górski Jerzy (dziennikarz)
(1)
Hagstrom Robert G
(1)
Haughton Laurence
(1)
Hensel Witold
(1)
Hill Robert D
(1)
Hoover John
(1)
Horn Sam
(1)
Hoseus Michael
(1)
Hubbard Douglas W. (1962- )
(1)
Hughs Mark
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Jackowska Jolanta
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jennings Jason
(1)
Kaplan Steve
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(56)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(110)
Język
polski
(110)
Temat
Zarządzanie
(17)
Przywództwo
(10)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(10)
Skuteczność organizacyjna
(9)
Personel
(7)
Sprzedaż
(7)
Kultura przedsiębiorstwa
(6)
Relacje z klientami
(6)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(6)
Innowacje organizacyjne
(5)
Obsługa klienta
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Innowacje
(4)
Menedżerowie
(4)
Sukces
(4)
Sukces w biznesie
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Odchudzona produkcja
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produkcja
(3)
Biura
(2)
Biznes
(2)
Grupy robocze
(2)
Jakość totalna
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja w organizacjach
(2)
Kreatywność (biznes)
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja pracy
(2)
Osobowość
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Produkty nowe
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Samorealizacja
(2)
Stosunki międzyludzkie
(2)
Usługi
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zachowania w organizacji
(2)
Asertywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Biokosmetyki
(1)
Biznesmeni
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Chorzy w fazie terminalnej
(1)
Czas
(1)
Decyzje
(1)
Geriatria
(1)
Gerontologia
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitalizm
(1)
Kariera
(1)
Kino
(1)
Klient
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kosmetyka
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzysy giełdowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność wobec marki
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing interaktywny
(1)
Marketing relacyjny
(1)
Marketing społeczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Mentoring (praca)
(1)
Negocjacje
(1)
Nierówność społeczna
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Perswazja (psychologia)
(1)
Pewność siebie
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polska
(1)
Pomiary
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przekazywanie uprawnień (zarządzanie)
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł samochodowy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rekrutacja
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Japonia
(1)
Gatunek
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Książki mówione
(2)
Samorealizacja
(1)
Szczęście
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
110 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 017238 S, 017240 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 017239 C (366) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 062927 S, 062929, 062928 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 062926 C (659) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 062886, 062888, 062887, 062890, 062889 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 062986 S, 062988, 062987 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 062989 C (331.101) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 062990 Tc (1 egz.)
E-book
W koszyku

Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI
Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny.
Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI.
Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.
To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.

"Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę".
̶ Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
"Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość".
̶ Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group

Thomas H. Davenport - profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Said Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work.
Nitin Mittal - dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M and A). Laureat nagrody "Innowator AI Roku" 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie

Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawanie na niewłaściwym kursie to po prostu strata czasu, energii i pieniędzy, które można spożytkować lepiej. Podjęcie mądrej decyzji, kiedy zrezygnować, jest jedną z podstawowych umiejętności, która w dłuższej perspektywie odróżnia ludzi odnoszących sukcesy od tych, którym się to nie udaje.

Książka Annie Duke, bestsellerowej autorki i światowej sławy ekspertki w dziedzinie podejmowania decyzji, opiera się na przemyślanych przykładach, naukowych podstawach behawiorystyki oraz wnikliwych analizach wyjaśniających, dlaczego dobrze rozwinięta umiejętność rezygnacji jest integralną częścią sukcesu w każdej dziedzinie życia.

Autorka wyjaśnia:

  • dlaczego rezygnacja we właściwym czasie często wydaje się przedwczesna;
  • dlaczego tak trudno jest zrezygnować, gdy nie wiemy, jak rozwinie się sytuacja;
  • jak się przekonać, czy lepiej jest wytrwać, czy zawrócić;
  • jak działają strategie proszenia innych o pomoc w rezygnacji.

Odpuść! to poradnik pełen przykładów zaczerpniętych z życia, pokazujący, jak założyciele start-upów, zawodowi sportowcy, wspinacze i artyści mówią (lub nie mówią) "Dość!" wtedy, gdy powinni. Porządkuje i wyjaśnia skłonności poznawcze, które powstrzymują nas przed wycofaniem się z przedsięwzięć skazanych na niepowodzenie, oraz oferuje praktyczne strategie zakończenia we właściwym czasie różnych przedsięwzięć - kariery, małżeństwa, inwestycji.

"Ta błyskotliwa i pełna humoru książka jest udokumentowaniem poważnego błędu w ludzkich działaniach i decyzjach: oporu przed rezygnacją. Dużo dowiedziałem się z tych intrygujących opowieści o porażkach i dużo nauczyłem się dzięki tym rozsądnym zaleceniom. Ty też możesz".

Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, autor bestsellera New York Timesa Pułapki myślenia

Każda szkoła biznesu oferuje kurs tworzenia nowych firm, ale niewiele prowadzi kursy zamykania ich we właściwym czasie. Książka wypełnia tę lukę błyskotliwymi nowymi przemyśleniami i fantastycznymi historiami.

Richard H. Thaler, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, współautor bestsellerowej książki Impuls

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 8:11:00

Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie
Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawanie na niewłaściwym kursie to po prostu strata czasu, energii i pieniędzy, które można spożytkować lepiej. Podjęcie mądrej decyzji, kiedy zrezygnować, jest jedną z podstawowych umiejętności, która w dłuższej perspektywie odróżnia ludzi odnoszących sukcesy od tych, którym się to nie udaje.
Książka Annie Duke, bestsellerowej autorki i światowej sławy ekspertki w dziedzinie podejmowania decyzji, opiera się na przemyślanych przykładach, naukowych podstawach behawiorystyki oraz wnikliwych analizach wyjaśniających, dlaczego dobrze rozwinięta umiejętność rezygnacji jest integralną częścią sukcesu w każdej dziedzinie życia.
Autorka wyjaśnia:
- dlaczego rezygnacja we właściwym czasie często wydaje się przedwczesna;
- dlaczego tak trudno jest zrezygnować, gdy nie wiemy, jak rozwinie się sytuacja;
- jak się przekonać, czy lepiej jest wytrwać, czy zawrócić;
- jak działają strategie proszenia innych o pomoc w rezygnacji.
Odpuść! to poradnik pełen przykładów zaczerpniętych z życia, pokazujący, jak założyciele start-upów, zawodowi sportowcy, wspinacze i artyści mówią (lub nie mówią) "Dość!" wtedy, gdy powinni. Porządkuje i wyjaśnia skłonności poznawcze, które powstrzymują nas przed wycofaniem się z przedsięwzięć skazanych na niepowodzenie, oraz oferuje praktyczne strategie zakończenia we właściwym czasie różnych przedsięwzięć - kariery, małżeństwa, inwestycji.
"Ta błyskotliwa i pełna humoru książka jest udokumentowaniem poważnego błędu w ludzkich działaniach i decyzjach: oporu przed rezygnacją. Dużo dowiedziałem się z tych intrygujących opowieści o porażkach i dużo nauczyłem się dzięki tym rozsądnym zaleceniom. Ty też możesz".
̶ Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii,
autor bestsellera "New York Timesa" Pułapki myślenia

"Każda szkoła biznesu oferuje kurs tworzenia nowych firm, ale niewiele prowadzi kursy zamykania ich we właściwym czasie. Książka wypełnia tę lukę błyskotliwymi nowymi przemyśleniami i fantastycznymi historiami.
- Richard H. Thaler, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii,
współautor bestsellerowej książki Impuls


Annie Duke jest autorką bestsellerów Thinking in Bets oraz How to Decide. Jest również mówczynią i konsultantką korporacji w dziedzinie podejmowania decyzji. Niegdyś zawodowa pokerzystka, która wygrała w turniejach pokerowych ponad 4 miliony dolarów. W 2012 r. odeszła na "pokerową emeryturę". Jest współzałożycielką organizacji non profit The Alliance for Decision Education (Stowarzyszenie na rzecz edukacji w dziedzinie podejmowania decyzji), której misją jest poprawa jakości życia przez wyposażanie studentów w wiedzę i umiejętności z zakresu podejmowania decyzji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek?
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej...
Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.
Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
- Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, e-maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie.
- Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż - bez względu na to, co sprzedajesz i komu - ta książka jest dla ciebie.

- Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie...
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!

Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com ̶ platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem.
Czerpiąc ze swoich doświadczeń, uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność, i dzieli się sprawdzonymi strategiami na to, jak osiągnąć osobistą i finansową niezależność.

"Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i przewodnik, który zapewni ci przewagę".
-Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.

Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.

Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:

Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?

To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.

Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 7:19

Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora.

Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach.

Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania:

Czym jest metaverse i jak do niego wejść?
Co potrafi wirtualna rzeczywistość?
Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią?
Jak wykorzystać metaverse w biznesie?
Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem?
Co można zyskać?
Od czego zacząć i czego unikać?

To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji.

Andrzej Horoch ̶ na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie!
Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby przypominać sobie, gdzie jest północ na kompasie świadomego lidera.
Skorzystaj z doświadczenia Witolda Kowalskiego, jeśli czujesz w sobie potencjał lidera, ale nie wiesz, jak go uwolnić, jeśli chcesz przyśpieszyć rozwój swojej kariery zawodowej i brakuje ci dobrych wzorców.
Potrzebę przełomowych zmian odczuwasz najczęściej dopiero wtedy, gdy w twoim życiu pojawia się naprawdę duży problem. Przychodzi nagłe pogorszenie stanu zdrowia, dobrostanu psychicznego, sytuacji rodzinnej czy wyników twoich, zespołu lub firmy. Powiedzenie "lepiej zapobiegać niż leczyć" ma swoje przełożenie na realia biznesowe. Dopóki symptomy problemów w przywództwie wydają się mało znaczące, lekceważysz je i ich konsekwencje dla ciebie oraz otoczenia. Równocześnie zmienność warunków prowadzenia biznesu wymaga od ciebie wprowadzania radykalnych zmian. Nie czekaj aż sytuacja wymusi je na tobie w najmniej spodziewanym momencie, a ty stracisz zdrowie, rodzinę lub pozycję w pracy. Może już najwyższy czas, aby mocniej chwycić ster kontroli nad sobą i twoim biznesem?
Bez względu na to, na jakim etapie życia zawodowego jesteś, ta książka:
̶ pobudzi twoją autorefleksję, która warunkuje radykalną zmianę w przywództwie,
̶ pomoże ci dokonywać lepszych wyborów w pracy i w życiu, co poprawi zarówno twoje wyniki biznesowe, jak i ogólny dobrostan,
̶ da ci sprawdzone wskazówki i narzędzia do skutecznego zarządzania sobą, zespołem i firmą,
̶ radykalnie podniesie twoją pewność siebie w działaniu.
"To książka od przedsiębiorcy dla przedsiębiorców. To prezent. Nie podręcznik. Nie daje gotowych rozwiązań, bo ich nie ma. Uczy analizy i podpowiada opcje do wyboru".
̶ Brunon Bartkiewicz, CEO ING Bank Śląski

Efektywne zarządzanie i budujące morale zespołów przywództwo, jak nigdy dotąd wymagają integracji biznesowej, przytomności i osobistej autentyczności lidera. Ale żeby "być sobą" w tej roli, trzeba "być kimś". Wewnętrznie spójnym, uczciwym i samoświadomym. Autor wciągająco opisuje, jak do tego dochodził, łącząc wrażliwość i skuteczność, wiarę i realizm, elastyczność i stałość. Rzetelna refleksja nad zarządzaniem i odważna autorefleksja nad własnym doświadczeniem autora pomogą czytelnikowi, niezależnie, czy właśnie zaczyna, czy może utknął gdzieś w drodze, zrewidować kierunek i styl działania, odnowić energię i mocniej wesprzeć ludzi w ich rozwoju. Tę książkę warto będzie najpierw przeczytać, a potem mieć ją w zasięgu ręki, aby wracać po inspiracje, źródło autorefleksji i konkretne rozwiązania. Życzę państwu owocnej lektury.
̶ Jacek Santorski, Akademia Psychologii Przywództwa

Jak w naszych czasach należy patrzeć na przywództwo i co to dla liderów oznacza? Jak w firmie zorganizować środowisko, w którym odpowiednie postawy są wyzwalane z właściwych powodów? W książce Świadomy lider jej autor pokazuje na realnych przykładach, jak wielką odpowiedzialność mają liderzy, jakie oczekiwania są przed nimi stawiane i jak mogą je spełniać. Pisze w prosty, atrakcyjny i charakterystyczny dla niego sposób. Pobudza do refleksji, pokazując równocześnie drogę prowadzącą do stworzenia efektywnego, nowoczesnego i odpowiedzialnego przywództwa.
̶ Ewa Delaunay, COO Lilou, eksdyrektor operacyjna Smyk Group

Witold Kowalski - mentor, konsultant, trener i CEO z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem biznesowym. Wprowadził do Polski i zarządzał przez trzynaście lat Nike Poland, filą światowego lidera rynku sportowego. Założyciel polskiego oddziału i przez siedem lat dyrektor generalny Telepizza Poland, znanej hiszpańskiej sieci dostawy pizzy. Mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menadżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu. Holistyczny konsultant, który przez jedenaście lat prowadzenia własnej firmy WK Profit Consulting pomógł ponad dziewięćdziesięciu przedsiębiorstwom z kilkunastu sektorów i wielu krajów przyśpieszyć rozwój, wyjść z kłopotów oraz dostosować się do zmiennej sytuacji rynkowej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie
Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: "AI jest tutaj. Co teraz?". Omawiają potencjalne zyski i czynniki ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.
Spójrz na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji.
Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm "TL;DR' stworzony przez OpenAI:
Sztuczna inteligencja z pewnością pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w przypadku każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, podczas którego będziemy uczyć się, jak skutecznie z niej korzystać.
Aleksandra Przegalińska - profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktor habilitowana nauk społecznych, filozofka, badaczka rozwoju humanoidalnej sztucznej inteligencji, botów i robotów społecznych. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku. Jako post-doc prowadziła badania w MIT w Bostonie, aktualnie związana także z Harvard University jako Senior Research Associate. Publikowała m.in. w: "The Atlantic", "Frankfurter Allgemeine Zeitung", "Harvard Business Review". Regularnie wypowiada się w polskich mediach: w "Newsweek Polska", "Gazecie Wyborczej", "Polityce", a także w telewizji i radiu. Wraz z Pawłem Oksanowiczem opublikowała książkę Sztuczna Inteligencja. Nieludzka, arcyludzka. Współautorka książki Społeczeństwo współpracy (z D. Jemielniakiem). Prorektorka ds. Współpracy z Zagranicą i ESR w Akademii Leona Koźmińskiego, członkini Rady Nadzorczej Banku Hipotecznego Millenium oraz Escola S.A.
Dariusz Jemielniak - prof. dr hab., kierownik katedry MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek korespondent i wiceprezes PAN. Od 2015 r. pracuje jako faculty associate w Berkman-Klein Center for Internet and Society na Uniwersytecie Harvarda. Autor książek The New Knowledge Workers, Common Knowledge? An Ethnography of Wikipedia, Thick Big Data: Doing Digital Social Sciences, Collaborative Society (z A. Przegalińską). Po polsku ukazały się m.in.: Życie wirtualnych dzikich: Netnografia Wikipedii, największego projektu współtworzonego przez ludzi oraz Społeczeństwo współpracy (z A. Przegalińską). Ekspert zarządzania strategicznego w spółkach technologicznych i komunikacji internetowej, współzałożyciel startupów (w tym opartych na AI), członek Rady Nadzorczej Fundacji Wikimedia i Escola S.A.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Compendium of knowledge on engagement

Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with the leader in particular. Significant engagement, taking personal responsibility for individual and team goals, avoiding sick leaves or changing jobs suddenly is the effect of skillful use of our knowledge about the differences in personalities: at the recruitment stage, to make sure that we hire the right person; during onboarding, so that the new employee feels "at home" as soon as possible, and everyday work with a team and in the team, so that everyone has the best interest of our common workplace in their hearts.
The book will help understand the significance of personality differences and in what areas of the organization it simply does not pay to disregard this aspect of working with people. Together, we will take a closer look at what is means to: work in the DISC D3 spirit and when to use this model of behaviors and tool so that it supports the underlying objective - which is to work in an environment where we do not need to fight for engagement, but where we support the factors which influence high engagement of each team member, regardless of their role.
This book is a compendium of knowledge on engagement - what it is, why, despite being in the same workplace, some people are more engaged than others, what causes sudden drops or peaks in engagement and what you can do to build a team and organization with people who will want to join you towards a common direction. When talking about engagement and DISC D3, we will focus on sharing good practices (while simultaneously pointing out mistakes that organizations make when using competencies surveys). Of course, we won't be pointing out mistakes, but showing how to correctly use DISC D3 so that it serves its purpose.
organizational values * recruitment * onboarding * leadership * improving the quality of cooperation * competencies development

Currently, knowledge about the differences in employees' personality becomes a necessity for managers, not an addition to substantive training or a kind of curiosity. Because the reality around us changes very quickly, so we should just as quickly follow this change - in the context of leading teams. Our old ways of responding to employee behavior, our old ways of interpreting inefficiencies and engagements are no longer working.
Magdalena Wachnicka, Head of Personnel and Administrative Affairs, VINCI Facilities Polska
When I put DISC's behavior pattern on people I knew, it was like a bomb went off. I thought, wow, that's something. I like to apply the acquired knowledge in practice, so in the next step I began to translate this model of behavior into business. It turned out that the coherence is so great that I am able to predict how a person will behave in teamwork, what will drive them to action or what can motivate them, what style of communication they prefer, how they will behave in stressful situations, etc.
Robert Wójcik, Unit Managing Director in Bawaria Motors (BMW dealer)
HR consultant, business coach, Master Certified Behavioral Consultant. She applies DISC D3 in business across the European market, strategic support in implementing this model for individual HR areas, supporting everyday work of teams and increasing the efficiency of processes, work methods after taking into account elements of their personalities and the impact it has on working as a team. The author of books: Everest lidera and Siła różnic w zespole. Runs her company EFFECTIVENESS remotely, living in Ohio, USA.

Dr. Bradley Smith is a valued expert specializing in development of behavioral competence diagnosis tools; President of PeopleKeys(R) company and Director for development in The Institute for Motivational Living(R) (USA) - which for many years has been successfully delivering effective online tools across the global market, including tests based on the DISC and DISC D3 model used in recruitment, employee development and team performance improvement. He holds two patents in the field of engineering and four in the field of technologies used to diagnose behavior and matching the right employees to the right workplaces. His PhD is focused on development of organizations.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Kompendium wiedzy o zaangażowaniu
Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele. Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osobistej odpowiedzialności za cel indywidualny i zespołowy, niski poziom absencji czy nagłych odejść jest efektem umiejętnego wykorzystania wiedzy o różniących ludzi cechach osobowości. Wiedza ta jest nieodzowna w procesie rekrutacji, by zatrudnić właściwą osobę, we wprowadzaniu pracownika do organizacji, by jak najszybciej poczuł się jak w domu oraz w codziennej pracy z zespołem, by każdy chciał dbać o wspólny zawodowy dom.
Książka jest przewodnikiem po modelu zachowań DISC D3. Pomoże zrozumieć, na czym polega istota różnic osobowości oraz to, w których obszarach funkcjonowania firmy nie opłaca się pomijać tego aspektu pracy z ludźmi. Wspólnie zastanowimy się nad tym, co znaczy: pracować w duchu DISC D3 i kiedy korzystać z tego narzędzia, by stworzyć środowisko pracy, w którym nie musimy walczyć o zaangażowanie, lecz wspieramy obszary decydujące o wysokim zaangażowaniu każdego członka zespołu.
W szerszym i problemowym ujęciu - książka ta jest kompendium wiedzy o zaangażowaniu, daje odpowiedź na pytanie, dlaczego w tym samym środowisku pracy jedni są mocno zaangażowani, a drudzy nie, skąd się bierze nagły spadek lub wzrost zaangażowania oraz jakie kroki możesz podjąć, by budować zespół i organizację z osobami, które będą zmierzać z tobą w tym samym kierunku. Podczas omawiania zaangażowania i DISC D3, skupimy się na dzieleniu się dobrymi praktykami, podając przykłady z życia zespołów i firm - uwzględnimy zarówno nasze doświadczenia, jak i doświadczenia klientów, z którymi pracujemy w modelu DISC D3.
wartości organizacji * rekrutacja * wdrażanie do pracy * przywództwo * podnoszenie jakości współpracy * rozwój kompetencji

Obecnie wiedza na temat różnic osobowości pracowników staje się dla menedżerów koniecznością, a nie dodatkiem do szkoleń merytorycznych czy swego rodzaju ciekawostką. Ponieważ rzeczywistość wokół nas zmienia się bardzo szybko, więc równie szybko powinniśmy za tą zmianą podążać -
w kontekście prowadzenia zespołów. Nasze stare sposoby reagowania na zachowania pracowników, stare sposoby interpretowania braku efektywności i zaangażowania przestają się sprawdzać.
Magdalena Wachnicka, kierownik ds. personalno-administracyjnych, VINCI Facilities Polska
Kiedy wzorzec zachowań DISC przyłożyłem do ludzi, których znałem, to jakby wybuchła bomba. Pomyślałem: Wow, to jest coś. Lubię pozyskaną wiedzę stosować w praktyce, więc w następnym kroku zacząłem ten model zachowania przekładać na biznes. Okazało się, że spójność jest tak duża, że jestem w stanie przewidzieć, jak dana osoba zachowa się w pracy zespołowej, co będzie ją napędzać do działania albo czym mogę ją motywować, jaki styl komunikacji preferuje, jak się zachowa w sytuacjach stresowych itd.
Robert Wójcik, dyrektor zarządzający oddziałem Bawaria Motors Sp. z o.o.
Anna Sarnacka-Smith ̶ konsultant HR z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim; wspiera szefów w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, aby każdy miał możliwość wykorzystania swoich mocnych stron oraz w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3 i 360 Indicator; autorka książek Siła różnic w zespole, Everest lidera oraz podcastu o tym samym tytule. Zespół EFFECTIVENESS prowadzi zdalnie, na co dzień mieszka w USA.
Dr Bradley Smith - ekspert w opracowywaniu i rozwijaniu behawioralnych narzędzi diagnozy kompetencji. Prezes firmy PeopleKeys(R), która od wielu lat z sukcesem dostarcza na globalny rynek skuteczne narzędzia online oparte na modelu DISC i DISC D3 w obszarze rekrutacji, rozwoju pracowników, podnoszeniu efektywności zespołów i ich liderów; dyrektor ds. rozwoju w amerykańskim The Institute for Motivational Living(R). Właściciel dwóch patentów w dziedzinie inżynierii i czterech w zakresie technologii wykorzystywanej w diagnozie zachowań i dopasowaniu do środowiska pracy. Tematem jego rozprawy doktorskiej był rozwój organizacji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy!

Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału.

Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się:
̶ od czego zacząć,
̶ jak wybrać odpowiedni temat,
̶ jakiego sprzętu użyć,
̶ na co zwracać uwagę
̶ jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy,
̶ jak monetyzować podcastowe treści.

Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań.

Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj!

Wojciech Strózik jest doświadczonym menedżerem, twórcą internetowym oraz trenerem, autorem dwóch popularnych podcastów: "Rozwój Osobisty Dla Każdego" oraz "Bajkowy Podcast". Jest pomysłodawcą i uczestnikiem projektu Najlepsze Polskie Podcasty, a także współorganizatorem największej w Polsce konferencji poświęconej podcastom PyrCaster. Jego celem jest pomagać i inspirować do działania. Udziela wsparcia w obszarach kompetencji miękkich, marki osobistej, komunikacji, rozwoju zawodowego, kompetencji menedżerskich oraz tworzenia podcastów.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 08:22:21

Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy!

Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału.

Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się:
̶ od czego zacząć,
̶ jak wybrać odpowiedni temat,
̶ jakiego sprzętu użyć,
̶ na co zwracać uwagę
̶ jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy,
̶ jak monetyzować podcastowe treści.

Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań.

Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj!

Wojciech Strózik jest doświadczonym menedżerem, twórcą internetowym oraz trenerem, autorem dwóch popularnych podcastów: "Rozwój Osobisty Dla Każdego" oraz "Bajkowy Podcast". Jest pomysłodawcą i uczestnikiem projektu Najlepsze Polskie Podcasty, a także współorganizatorem największej w Polsce konferencji poświęconej podcastom PyrCaster. Jego celem jest pomagać i inspirować do działania. Udziela wsparcia w obszarach kompetencji miękkich, marki osobistej, komunikacji, rozwoju zawodowego, kompetencji menedżerskich oraz tworzenia podcastów.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Nie rodzisz się liderem - liderem się stajesz
Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy - taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko.
Program liderski Agi Szóstek pomoże ci:
- zrozumieć, jakim liderem chcesz być
- eksperymentować w poszukiwaniu dopasowanego do ciebie sposobu działania
- odnaleźć najlepszą wersję siebie
- przewodzić z wizją
- określić swój rytm
- poszerzyć punkt widzenia
- zapracować na zaufanie
- działać odważnie
- budować trwałe relacje
- podejmować trafne decyzje
- być wpływowym liderem
- osiągnąć przywódcze wabi-sabi
"Ta książka to transformacja podana na tacy. Aga umiejętnie wykorzystuje zasady projektowania i przedstawia szczegółowy proces stawania się autentycznym i skutecznym liderem. Nie ma jednego konkretnego modelu, Aga pozwala każdemu ukształtować własne podejście do przywództwa. Znajdziesz tu jasny, uporządkowany i celowy proces - trzymaj się go, a z pewnością dostrzeżesz efekty. Książka jest genialna, jednak jej największym atutem jest oferowane czytelnikowi doświadczenie transformacji".
- dr Mat Duerden, współautor książki Designing Experiences

"Przywództwo to jedna z najczęściej omawianych i najmniej zrozumiałych dziedzin naszych czasów. Możesz przeczytać na ten temat tysiące książek, ale możesz również przejść ten 12-tygodniowy kurs. Zakończysz go odmieniony i skupisz się na tym, co jest naprawdę ważne".
- Carola Verschoor, autorka książek Change Ahead oraz The Infinite Double Diamond Cards

Dr Aga Szóstek jest strateżką doświadczeń i autorką książki Strategia Umami. Pomaga liderom i firmom w pełnym wykorzystywaniu ich potencjału. Swoim podejściem inspiruje wiele organizacji do tego, by wyróżniać się na rynku dzięki doświadczeniom. Jest współzałożycielką World Experience Organization oraz współprowadzącą podcast "Catching the Next Wave". Pracowała m.in. z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange. Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Zmień marzenia w osiągnięcia!
Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy.
Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, z konkretnymi działaniami? Potrzebujesz motywacji zorientowanej na cel ̶ dzięki niej pokonasz długą i niepewną drogę do wymarzonych życiowych sukcesów. Brian Tracy pokazuje, jak rozwinąć w sobie ten rodzaj motywacji, utrzymać ją nawet w trudnych chwilach i wpisać na stałe w codzienne życie. Krótko mówiąc - jak być nie do zatrzymania!

Zadaj sobie pytanie, czego tak naprawdę oczekujesz od życia. Wybierz jeden ważny dla ciebie cel i włóż cały wysiłek w jego realizację, bez względu na to, ile czasu to zajmie. To ty decydujesz o swoim sukcesie. Każdy ma potencjał, by osiągnąć coś nadzwyczajnego, a z tej książki dowiesz się, jak to zrobić.
Brian Tracy jest prezesem i dyrektorem zarządzającym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju ludzi i organizacji. Jego misją jest pomaganie w osiąganiu osobistych i biznesowych celów szybciej i łatwiej, niż można to sobie wyobrazić. Brian doradzał ponad tysiącu firm, a jako szkoleniowiec i mówca publiczny przemawiał do ponad pięciu milionów uczestników ponad pięciu tysięcy seminariów w USA, Kanadzie i 55 innych krajach.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować
ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.

Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia!


Dowiedz się jak:
- wyznaczać wielkie cele,
- postanowić, że będziesz bogaty,
- przejąć kontrolę nad swoim życiem,
- myśleć jak geniusz,
- uwolnić potencjał swojego umysłu,
- doładować mocą swoje myślenie,
- wykreować swoją przyszłość,
- ciesz się życiem.

Jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu!


Z każdej strony tej książki bije prawda, mądrość i moc. Brian Tracy jest wybitnym autorytetem w kwestii radykalnej poprawy jakości życia. Pozwól mu być twoim przewodnikiem. Sam nauczyłem się od niego tak wiele, że nie wiem jak mu dziękować!
- Robert G. Allen, autor bestsellera z listy #1 New York Times

Ta książka jest metodą transformacji twojego myślenia o sobie i swoim potencjale, umożliwiając ci osiągnięcie większego sukcesu w każdej sferze twojego życia.
- Lee Iacocca, Prezes Lee Iacocca and Associates

Brian Tracy ponownie napisał wspaniała książkę, która uczy każdego, jak sięgnąć po swoje wewnętrzne zasoby i nie tylko wyznaczyć sobie realne cele, ale też rozwinąć plan ich osiągnięcia. Ta książka to potencjalny bestseller, który stanie się inspiracją dla wielu osób. Trzeba ją przeczytać.
- Sally Pipes, Dyrektor Pacific Research Institute

Brian Tracy jak zwykle trafił w sedno ze swoją nową książką Zmień swoje myślenie, a zmienisz swoje życie. Trzeba ją przeczytać!
- Mac Anderson, założyciel Successories, Inc.

Nowa książka Briana, Zmień swoje myślenie, a zmienisz swoje życie pokaże ci, jak przyciągnąć ludzi i środki, których potrzebujesz, żeby osiągnąć każdy cel, który sobie wyznaczysz.
- Tony Jeary, Mr. PresentationTM, autor książki Life is a Series of Presentations

To genialna książka przepełniona mądrością i wiedzą. Sprawi, że błyskawicznie zamienisz swoje zamiary w czyny. Wyposaży cię w niezbędne informacje i wglądy, żeby osiągnąć sukces i odnaleźć sens w życiu.
- Nido R. Qubein, założyciel National Speakers Association Foundation, Prezes Great Harvest Bread Company

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował około 22 biznesami z różnych branży. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.

Prezentacje, przemowy i seminaria Briana są dostosowane i przygotowane dla wszystkich odbiorców. Opisuje się je jako "inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Pracował z ponad 500 korporacjami, udzielił ponad 2 000 wykładów
i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE.
Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność nie jest tym samym co warsztat, sprint czy hackathon. Jest wynikiem opanowania ideaflow, praktyki, która pozytywnie wpływa na wszystko, co robisz.
Jak samodzielnie wpadać na świetne pomysły? Jak zespołowo kreować nowe idee? Jak szybko określić, które z nich są warte zainwestowania w nie środków? Ideaflow - ta prosta miara w największym stopniu decyduje o sukcesie. To określona mentalność, sposób podejścia do wszystkich problemów biznesowych, które pomnażają efekty podejmowanych wysiłków i uwalniają twój pełny potencjał.
Pielęgnuj ideaflow i obserwuj, jak zmienia się twoja wydajność.
W Ideaflow Jeremy Utley i Perry Klebahn z renomowanego Hasso Plattner Institute of Design na Uniwersytecie Stanforda (znanego również jako "d.school") przedstawiają sprawdzoną strategię stałego generowania i komercjalizowania pomysłów. Opierając się na doświadczeniach płynących z prowadzenia wiodącej jednostki wspierającej powstawanie nowych przedsięwzięć i z doradzania najbardziej innowacyjnym organizacjom na świecie, takim jak Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty i Hyatt, autorzy pokazują, jak:
- pokonać niebezpieczne pułapki myślenia
- znaleźć inspirację w nieoczekiwanych miejscach
- oszukać własny mózg, żeby stał się bardziej kreatywny
- projektować i wdrażać niedrogie eksperymenty
- stać się innowacyjnym
- uwolnić własny potencjał twórczy oraz potencjał innych osób.

Ideaflow pomoże przezwyciężyć status quo, poradzić sobie z rozczarowaniem, zmniejszyć zagrożenia ze strony konkurencji i uwolnić kreatywny potencjał twojego zespołu. Nie musisz czekać na natchnienie. Zamiast tego możesz stać się mistrzem ideaflow.
Sukces zespołów zależy od swobodnego przepływu pomysłów. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak wydobyć z innych - i z siebie - to, co najlepsze.
- Scott Galloway, autor bestselerów Wielka czwórka oraz Post Corona. Biznes w czasach pandemii
Utley i Klebahn stawiają sprawę jasno: każdy problem jest związany z brakiem pomysłów. Dlatego niezależnie od tego, jakie wyzwanie cię czeka, w tej książce znajdziesz na nie sposób!
- Greg McKeown autor bestselerów Esencjalista. Mniej, ale lepiej oraz To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
Ideaflow daje sprawdzone sposoby na porzucenia utartych ścieżek, podjęcie realnych działań i wykreowanie pomysłów, które rozwiążą czekające nas problemy.
- Seth Godin, autor książki To jest marketing!
Nigdy nie spotkałam nikogo, kto świadomie uważałby się za osobę ograniczoną lub zamkniętą na nowe pomysły. A jednak większość z nas nieświadomie hamuje własną kreatywność. Utley i Klebahn oferują praktyczne wskazówki, jak odblokować innowacyjność w sobie i innych.
̶ Kim Scott, autorka książek Szef wymagający i wyrozumiały i Toksyczne miejsce pracy
Jeremy Utley jest dyrektorem ds. edukacji kadry kierowniczej w d.school i profesorem w School of Engineering na Uniwersytecie Stanforda. W d.school prowadzi cieszący się dużą popularnością program "Mistrzowie Kreatywności". Perry Klebahn jest współzałożycielem d.school i pracuje na stanowiskach profesora i dyrektora ds. edukacji kadry kierowniczej. Pełnił funkcję dyrektora ds. operacyjnych w Patagonii i prezesa Timbuk2

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej