Audiobooki
Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(51729)
E-booki
(7063)
ebookpoint BIBLIO
(4507)
IBUK Libra
(2548)
Audiobooki
(381)
Publikacje naukowe
(357)
Czasopisma
(327)
Publikacje fachowe
(141)
Publikacje dydaktyczne
(137)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(87)
Proza
(86)
Publikacje popularnonaukowe
(68)
Publikacje informacyjne
(59)
Filmy i seriale
(50)
Poradniki i przewodniki
(34)
Druki ulotne
(29)
Publikacje urz─Ödowe i akty prawne
(27)
Albumy i ksi─ů┼╝ki artystyczne
(23)
Publikacje promocyjne
(15)
Poezja
(13)
Mapy
(9)
Artykuły
(5)
Ksia╠Ęz╠çki
(2)
Muzyka
(2)
Dramat (rodzaj)
(1)
Komiksy i ksi─ů┼╝ki obrazkowe
(1)
Ksi─ů┼╝ka
(1)
Publikacje religijne
(1)
Status
available
(69)
only on-site
(24)
unknown
(13)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(8)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(20)
Czytelnia WP
(11)
Czytelnia WM
(6)
Author
Dooley Jenny
(28)
Evans Virginia
(24)
Fugiel Marcin
(24)
Urlich Jakub
(13)
Dondziłło Grzegorz
(11)
Podsiadło Michał
(9)
Bromberek Aleksander
(8)
Borowiec Piotr
(7)
Grzesiak Mateusz
(7)
Jabłoński Maciej
(7)
Maxx-Audio
(7)
Bennewicz Maciej
(6)
Bocheński Artur
(6)
Gibas Jarosław
(6)
Michalak Robert (1968- )
(6)
Moszczyński Andrzej
(6)
Wrycza-Bekier Joanna
(6)
Gut Jerzy
(5)
Haman Wojciech
(5)
Masiak Wojciech
(5)
Michalak Robert
(5)
Morawski Cezary
(5)
Or┼éo┼Ť Maciej
(5)
Pinkowski Andrzej
(5)
Wommack Andrew
(5)
Zych Robert
(5)
Łukaszewicz Olgierd
(5)
Bednarski Arkadiusz
(4)
Ferency Adam
(4)
Haniszewski Mirosław
(4)
Hollins Peter
(4)
Kr├│l Tomasz
(4)
Motylski Maciej
(4)
Pi─ůtkowski Dawid
(4)
Siemianowski Roch
(4)
Arustowicz Krystyna
(3)
Batko Andrzej
(3)
Breitenwald Micha┼é (1955- )
(3)
Chmielecki Michał
(3)
Chor─ů┼╝y Wojciech
(3)
Czub├│wna Krystyna
(3)
Gombrowicz Witold (1904-1969)
(3)
Głogowski Bartosz
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Jeznach Andrzej
(3)
Kowalik Maciej
(3)
Krajewska Orina
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Marcinkowski Maciej
(3)
Petitcollin Christel
(3)
Pilch Jerzy (1952- )
(3)
Prelewicz Anna
(3)
Skała Marek
(3)
Staszczak Micha┼é (1975- )
(3)
St─ůczek Marek
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(3)
Walkiewicz Jacek
(3)
Witkowska Magda
(3)
Wolszczak Gra┼╝yna
(3)
Zaj─ůc-Zawadzka Magdalena
(3)
┼╗migrodzki Marcin
(3)
Ariely Dan
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Bartyzel Michał
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Bonaszewski Mariusz (1964- )
(2)
Brown Henry
(2)
Buchnajzer Łukasz
(2)
Christaki Angela
(2)
Czy┼╝ Katarzyna
(2)
Gmitrzak Dagmara
(2)
Grabowski Piotr (1968- )
(2)
Holland S┼éawomir (1958- )
(2)
Jackowska Jolanta
(2)
Juszkiewicz Jarosław
(2)
Kami┼äski Marek (1964- )
(2)
Kapu┼Ťci┼äski Ryszard (1932-2007)
(2)
Kocoń Sylwia
(2)
Kolbusz Wiesław
(2)
Korzeniecki Leszek
(2)
Kowalska Katarzyna Helena
(2)
Kr├│l Marta
(2)
Kubera Grzegorz
(2)
Kuszewska Magdalena
(2)
Ku┼Ťmierek Piotr
(2)
Lech Barbara
(2)
Lipa Michał
(2)
Makowski Konrad
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(2)
Orwell George (1903-1950)
(2)
Pa┼ékiewicz Jacek Edward (1942- )
(2)
Pietroń Katarzyna
(2)
Polko Paulina
(2)
Polko Roman
(2)
Popczyński Marcin
(2)
Popczy┼äski Marcin (1974- )
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Year
2020 - 2022
(154)
2010 - 2019
(218)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(350)
United Kingdom
(28)
Germany
(3)
Language
Polish
(349)
English
(29)
German
(3)
Audience Group
B2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Subject
Ksi─ů┼╝ki m├│wione
(4)
Przyw├│dztwo
(4)
Sprzeda┼╝
(3)
Branding (marketing)
(2)
Gombrowicz, Witold
(2)
J─Özyk niemiecki
(2)
Kamiński, Marek
(2)
Personel
(2)
Relacje z klientami
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Autoprezentacja
(1)
Buonarroti, Michelangelo
(1)
Chiger, Ignacy
(1)
Dw├│r i dworzanie
(1)
Dzieci
(1)
Filozofia
(1)
Gandhi, Mohandas Karamchand
(1)
Gałczyński, Konstanty Ildefons
(1)
Grupy robocze
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hajle Syllasje
(1)
Handel nieruchomo┼Ťciami
(1)
Herodotus
(1)
Ideologia
(1)
J─Özyk angielski
(1)
Kadry
(1)
Kadry wy┼╝sze
(1)
Kino
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Medycyna
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
M├│zg
(1)
Negocjacje
(1)
Neuronauki kognitywne
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nied┼║wiecki, Marek
(1)
Niepełnosprawni fizycznie
(1)
Niepe┼énosprawno┼Ť─ç
(1)
Organizacja
(1)
Pałkiewicz, Jacek Edward
(1)
Piel─Ögniarstwo
(1)
Pilch, Jerzy
(1)
Podr├│┼╝e
(1)
Podr├│┼╝nicy
(1)
Poeci polscy
(1)
Po┼Ťrednicy handlu nieruchomo┼Ťciami
(1)
Prawda i kłamstwo
(1)
Przebaczenie
(1)
Przekazywanie uprawnie┼ä (zarz─ůdzanie)
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rozmy┼Ťlania religijne
(1)
Samokształcenie
(1)
Skuteczno┼Ť─ç organizacyjna
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Stasiuk, Andrzej
(1)
Sukces
(1)
Szefowie przedsi─Öbiorstw
(1)
Turystyka
(1)
Vujicic, Nick
(1)
Wałęsa, Lech
(1)
Wychowanie dzieci
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(1)
Zebrania
(1)
┼╗ydzi
(1)
Subject: work
Wałęsa. Człowiek z nadziei (film)
(1)
Subject: time
1901-
(3)
1801-
(2)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Regiony polarne
(2)
Amazonka (rzeka)
(1)
Bałkany (region)
(1)
Etiopia
(1)
Indie
(1)
Lw├│w (Ukraina)
(1)
Genre/Form
Dokumenty d┼║wi─Ökowe
(11)
Powie┼Ť─ç polska
(11)
Ksi─ů┼╝ki m├│wione
(6)
Powie┼Ť─ç ameryka┼äska
(3)
Powie┼Ť─ç angielska
(2)
Reporta┼╝ literacki polski
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Felietony polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Nowele angielskie
(1)
Pami─Ötniki australijskie
(1)
Pami─Ötniki polskie
(1)
Pami─Ötniki ┼╝ydowskie
(1)
Podr─Öczniki
(1)
Poradniki
(1)
Powie┼Ť─ç francuska
(1)
Powie┼Ť─ç japo┼äska
(1)
Powie┼Ť─ç w┼éoska
(1)
Samorealizacja
(1)
Szcz─Ö┼Ťcie
(1)
Wyra┼╝enia [Typ publikacji]
(1)
Zadania i ─çwiczenia [Typ publikacji]
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
381 results Filter
E-book
In basket
Czas trwania: 10:31:34

Czy pisania poczytnych ksi─ů┼╝ek mo┼╝na si─Ö nauczy─ç?

Oto powszechnie przyj─Öty obraz pisarza: samotny wilk, zmagaj─ůcy si─Ö z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje si─Ö w pust─ů stron─Ö i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed t─ů stron─ů regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokry─ç j─ů odpowiedni─ů, ustalon─ů wcze┼Ťniej z samym sob─ů liczb─ů s┼é├│w, kt├│re nast─Öpnie usunie, poprawi, zmieni i wyg┼éadzi. Zasadniczo jednak pisarz sam odkrywa tajniki swojego zawodu i wr─Öcz ujm─ů s─ů dla niego kursy pisarskie...

Zaraz, zaraz. Czy┼╝ nie istniej─ů szko┼éy, nawet wy┼╝sze, kszta┼éc─ůce malarzy, rze┼║biarzy, muzyk├│w, tancerzy, kompozytor├│w, re┼╝yser├│w i aktor├│w? Ale┼╝ tak, funkcjonuj─ů i z powodzeniem wychowuj─ů kolejne pokolenia artyst├│w. Powie┼Ťciopisarz tak┼╝e jest artyst─ů. Czy zatem nie nazbyt pochopnie odmawiamy mu prawa do nauki tw├│rczego pisania? Powo┼éanie do bycia pisarzem, rzecz jasna, trzeba mie─ç w┼éasne. Umiej─Ötno┼Ťci wyszukiwania temat├│w, budowania fabu┼éy, pisania dialog├│w i w┼éa┼Ťciwego u┼╝ycia s┼é├│w - tego wszystkiego mo┼╝na si─Ö nauczy─ç.

Ksi─ů┼╝ka ┼é─ůczy wskaz├│wki warsztatowe i psychologiczne. Dowiesz si─Ö, jak pisa─ç, ale te┼╝ jak walczy─ç z blokadami, znale┼║─ç motywacj─Ö i wygospodarowa─ç czas. Tylko holistyczne podej┼Ťcie do tw├│rczo┼Ťci gwarantuje, ┼╝e doprowadzisz powie┼Ť─ç od pierwszej my┼Ťli do ostatniej kropki.

Pisanie jest dla ludzi takich jak Ty. Chcesz si─Ö przekona─ç?

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 08:42:59

Tw├│rz teksty blogowe jak profesjonalny autor

Od czasu, gdy powsta┼é jako osobna ga┼é─ů┼║ copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszed┼é prawdziw─ů ewolucj─Ö. Kilkana┼Ťcie lat temu autor├│w tekst├│w blogowych uczula┼éo si─Ö przede wszystkim na to, by uwzgl─Ödniali mo┼╝liwo┼Ťci bot├│w wyszukiwarki, kt├│re sczytuj─ů s┼éowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki spos├│b zosta┼éy u┼╝yte, pozycjonuj─ů stron─Ö internetow─ů.

Odk─ůd zosta┼éy ustalone g┼é├│wne zasady webwritingu, internet niesamowicie si─Ö rozwin─ů┼é, udoskonalono boty eksploruj─ůce sie─ç, a rynek pisania do internetu z jednej strony si─Ö sprofesjonalizowa┼é, z drugiej - wyszed┼é poza wirtualny ┼Ťwiat. Tre┼Ťci drukowane bowiem coraz mocniej przypominaj─ů artyku┼éy, kt├│re czytamy w sieci. Dzieje si─Ö tak, poniewa┼╝, przyzwyczajeni do stylu post├│w blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego te┼╝, je┼Ťli piszesz artyku┼éy dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz si─Ö zapozna─ç z zasadami wsp├│┼éczesnego webwritingu. Dzi─Öki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty b─Öd─ů lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani tre┼Ťci─ů, jak─ů chcesz im przekaza─ç.

W ksi─ů┼╝ce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanowa─ç, napisa─ç i zoptymalizowa─ç perfekcyjny artyku┼é poradnikowy, kt├│ry zostanie doceniony zar├│wno przez czytelnika, jak i wyszukiwark─Ö.

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 12:18:41

Przeczytaj wywiad z autorem >> Meet Upy w duchu turkusu

Pos┼éuchaj! >> Liberator: wsp├│┼éczesne trendy zarz─ůdzania firm─ů


Od EGO do ECO

Historia cywilizacji to zapis nast─Öpuj─ůcych po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i spo┼éecznych. Od momentu, w kt├│rym ugruntowa┼éa si─Ö hierarchiczna struktura spo┼éecze┼ästwa, min─Ö┼éy wieki. Inaczej ┼╝yjemy, inaczej si─Ö komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnie┼ä cywilizacyjnych. A jednak w wi─Ökszo┼Ťci firm i organizacji wci─ů┼╝ powielamy schemat nieomylnego, decyzyjnego w┼éadcy z wielkim EGO i niemych poddanych, kt├│rych rol─ů jest jedynie s┼éucha─ç i realizowa─ç, co nakazano.

Koniec z tym!

Ta ksi─ů┼╝ka pos┼éu┼╝y Ci do przeprowadzenia skutecznej zmiany w swojej organizacji, w swoim zespole, a mo┼╝e nawet w spo┼éeczno┼Ťci, w kt├│rej ┼╝yjesz. Dowiesz si─Ö, jak do tej pory si─Ö organizowali┼Ťmy, jak ewoluowa┼éy metody zarz─ůdzania wraz z jednym z ciekawszych jego rodzaj├│w - zarz─ůdzaniem turkusowym. Poznasz konkretne organizacje i firmy, kt├│re ju┼╝ teraz wykorzystuj─ů zmiany zachodz─ůce w ┼Ťwiecie, ┼╝eby lepiej wsp├│┼épracowa─ç, szybciej kreowa─ç nowe us┼éugi i produkty, skuteczniej si─Ö komunikowa─ç oraz tworzy─ç efektywniejsze i szcz─Ö┼Ťliwsze miejsca pracy. Nowe metody zarz─ůdzania mo┼╝esz te┼╝ ┼éatwo wprowadzi─ç w Twojej firmie, by obni┼╝y─ç poziom swojego stresu, do┼Ťwiadczy─ç dobrostanu oraz pozytywnych efekt├│w wprowadzenia zmian.


Gdy dwadzie┼Ťcia lat temu zaczyna┼éem m├│wi─ç o ideach, kt├│re dzi┼Ť nazywamy turkusowymi, ludzie pukali si─Ö w czo┼éo, a niekt├│rzy po prostu wychodzili z sali wyk┼éadowej. Dziesi─Ö─ç lat p├│┼║niej m├│wili, ┼╝e s┼éucha si─Ö przyjemnie, ale ┼╝e to utopia. Mniej wi─Öcej od roku 2015, tj. od ukazania si─Ö na polskim rynku wydawniczym ksi─ů┼╝ki Frederica Laloux, prawie po ka┼╝dym moim wyk┼éadzie kto┼Ť podchodzi, by powiedzie─ç, ┼╝e on ju┼╝ tak swoj─ů firm─Ö prowadzi lub w takiej pracuje. Inni prosz─ů o rad─Ö, jak mogliby skierowa─ç swoj─ů firm─Ö lub organizacj─Ö na turkusow─ů drog─Ö. Zg┼éaszaj─ů si─Ö te┼╝ osoby, kt├│re chc─ů pisa─ç na ten temat prace magisterskie, doktorskie, a nawet habilitacyjne. Ksi─ů┼╝ka Marka Wzorka ukazuje si─Ö wi─Öc w dobrym momencie, by uzupe┼éni─ç to, co w j─Özyku polskim ju┼╝ o turkusie powiedziano. Jest napisana przez praktyka i pokazuje wiele konkretnych przyk┼éad├│w turkusowych firm, nie zabrak┼éo w niej jednak filozoficznych aspekt├│w turkusu, a tak┼╝e bardzo przekonywaj─ůcych ilustracji wyja┼Ťniaj─ůcych kolejne paradygmaty organizacyjne - od purpury do zieleni - o kt├│rych pisze Laloux. Dla ludzi interesuj─ůcych si─Ö przysz┼éo┼Ťciowymi metodami organizowania pracy zespo┼éowej to lektura obowi─ůzkowa.

prof. dr hab. Andrzej Jacek Blikle, profesor matematyki w zakresie matematycznych podstaw informatyki, pracownik PAN i cz┼éonek Academia Europaea (Europejskiej Akademii Nauk), autor ksi─ů┼╝ki Doktryna jako┼Ťci. Rzecz o skutecznym zarz─ůdzaniu

Zarz─ůdzanie turkusowe jest coraz popularniejsze, a jednak niewiele os├│b z kadry zarz─ůdzaj─ůcej faktycznie rozumie, na czym ono tak naprawd─Ö polega i w jaki spos├│b je rozumnie wprowadza─ç, nie robi─ůc tego powierzchownie i nie pozostaj─ůc na poziomie slogan├│w. Ksi─ů┼╝ka M. Wzorka ┼Ťwietnie si─Ö nadaje jako wprowadzenie do tego tematu, a jej przyst─Öpny styl powoduje, ┼╝e czyta si─Ö j─ů naprawd─Ö ┼éatwo i prz

(...)
This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 07:57

Sukces w ┼╝yciu zale┼╝y od twoich umiej─Ötno┼Ťci wp┼éywania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co m├│wi─ů inni, albo oni kupi─ů Ciebie. Kt├│r─ů wersj─Ö wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz si─Ö sztuki przekonywania rozm├│wc├│w do w┼éasnych racji. Odnie┼Ť sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbli┼╝szymi i w codziennym ┼╝yciu.

Przeczytaj t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö i naucz si─Ö jak dostawa─ç od innych ludzi to czego chcesz. Poznaj zasady wp┼éywania na innych, regu┼éy negocjacji i perswazji. Dzi─Öki zrozumieniu trzech sk┼éadnik├│w dobrej komunikacji zyskasz szans─Ö na znalezienie najlepszego rozwi─ůzania w ka┼╝dej sytuacji.

Wiele ksi─ů┼╝ek uczy technik sprzeda┼╝y i negocjacji, ale tylko ta t┼éumaczy psychologiczne mechanizmy, kt├│re s─ů podstaw─ů tych technik. Naucz si─Ö u┼╝ywa─ç ich najbardziej efektywnie, w ka┼╝dej sytuacji i w kontakcie z ka┼╝dym typem cz┼éowieka.

Wyobra┼║ sobie, jak inne b─Ödzie twoje ┼╝ycie, gdy rozwiniesz swoje umiej─Ötno┼Ťci komunikacji - zrealizujesz sw├│j pe┼ény potencja┼é i sprawisz, ┼╝e twoje ┼╝ycie b─Ödzie wreszcie dzia┼éa─ç.

Michael Yardney wsp├│┼éautor bestsellera Nawyki bogatych i biednych. Jest wiod─ůcym australijskim ekspertem w dziedzinie psychologii sukcesu. Autorem ksi─ů┼╝ek, bloga i jednego z najpopularniejszych australijskich podcast├│w The Michael Yardney Podcast. Property Investment, Success & Money

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 07:03:31

Miesi─ůc, by sta─ç si─Ö now─ů, lepsz─ů wersj─ů siebie...

Skoro si─Ögasz po t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö, przypuszczalnie przechodzisz w┼éa┼Ťnie kryzys. Zawodowy albo osobisty. Powiedz - czy chcesz trwale zmieni─ç swoj─ů sytuacj─Ö i poprawi─ç samopoczucie? Chcesz znowu mie─ç cel, poczu─ç sens i odzyska─ç rado┼Ť─ç ┼╝ycia? Bardzo dobrze! Potrzeba zmiany to pierwszy krok do sukcesu. W programie 30 dni do zmian nie ma znaczenia, jaki sukces chcesz odnie┼Ť─ç. Chodzi w nim o to, by zmieni─ç spos├│b my┼Ťlenia, skierowa─ç si─Ö w stron─Ö w┼éasnych marze┼ä i przesta─ç w ko┼äcu realizowa─ç cudze cele...Miesi─ůc Twojej zmiany dzieli si─Ö na cztery etapy:

  • Tydzie┼ä wyrzucania zb─Ödnych rzeczy,
  • Tydzie┼ä pr├│bowania czego┼Ť nowego,
  • Tydzie┼ä perfekcyjnego stylu ┼╝ycia,
  • Tydzie┼ä planowania i organizacji.

Ka┼╝dy z tych tygodni b─Ödzie prowokowa─ç Ci─Ö do zmiany w innej sferze Twojego ┼╝ycia. Zanim zaczniesz, musisz wiedzie─ç, ┼╝e czeka Ci─Ö trzydzie┼Ťci bardzo intensywnych i pracowitych dni. Przygotuj si─Ö na du┼╝o zada┼ä, trik├│w do wykorzystania i inspiracji, kt├│re sprawi─ů, ┼╝e rozpoczniesz najbardziej ekscytuj─ůc─ů przygod─Ö w swoim ┼╝yciu. Pami─Ötaj o celu i obserwuj pozytywn─ů zmian─Ö, jaka w Tobie zachodzi.


"Powody, dla kt├│rych nie ┼╝yjemy na 100 procent" - polecamy wywiad z Edyt─ů Zaj─ůc dla styl.pl


This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 08:47:12

Zmiana? Zacznij od... wyrzucania!

┼╗ycie jest nieustann─ů zmian─ů. Rodzimy si─Ö male┼äcy i bezbronni, ro┼Ťniemy, zdobywamy nowe umiej─Ötno┼Ťci, dojrzewamy, podejmujemy powa┼╝ne obowi─ůzki, starzejemy si─Ö. ┼Üwiat wok├│┼é nas te┼╝ nie trwa nieruchomy. To naturalne ? w ┼╝yciu nic nie jest sta┼ée i nic nie jest wieczne. Niby to wiesz, ale czy czasem nie masz niepokoj─ůcego wra┼╝enia, ┼╝e owszem, kto┼Ť stoi w miejscu? ┼Üci┼Ťlej Ty. Czasy si─Ö zmieniaj─ů, ludzie si─Ö rozwijaj─ů, a Ty ? w swoich oczach ? wci─ů┼╝ powtarzasz te same, ma┼éo efektywne schematy zachowa┼ä?

Najwy┼╝sza pora to zmieni─ç!

Ksi─ů┼╝k─Ö Edyty Zaj─ůc potraktuj jak osobisty przewodnik na najbli┼╝sze 30 dni i... zmie┼ä si─Ö. Zacznij od wyrzucania. Temu po┼Ťwi─Ö─ç pierwszy tydzie┼ä. Potem przejd┼║ do pr├│bowania nowych rzeczy. To b─Ödzie Tw├│j kolejny, siedmiodniowy krok ku zmianie. W nast─Öpnym tygodniu spr├│buj perfekcyjnego stylu ┼╝ycia. Wreszcie - przygotuj si─Ö do funkcjonowania wed┼éug planu i w spos├│b zorganizowany (tak, to dzia┼éa!). A na koniec naucz si─Ö adaptowa─ç do niespodziewanych zmian i oczekuj kolejnych!

Posłuchaj audiobooka:

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 02:54:00

ÔÇ×Zdarza si─Ö, ┼╝e rozpoczynaj─ůc now─ů seri─Ö kaza┼ä, rozpoczynam je zdaniem: nie wszystko, co b─Öd─Ö m├│wi┼é, wymy┼Ťli┼éem sam. To samo dotyczy tej ksi─ů┼╝ki. Wiele tre┼Ťci w niej zawartych odkry┼éem w Biblii sam, lecz zawiera ona tak┼╝e my┼Ťli, kt├│re zaczerpn─ů┼éem z nauczania Pastor├│w Roberta Morrisa, Barrego Camerona, DaveÔÇÖa RamseyÔÇÖa i kilku innych m├│wc├│w. Jedno jest pewne ÔÇô przeanalizowa┼éem je w kontek┼Ťcie w┼éasnego ┼╝ycia, zastosowa┼éem w praktyce, do┼Ťwiadczy┼éem ich funkcjonowania oraz umie┼Ťci┼éem je w rodzimym kontek┼Ťcie. Kwestia d├│br doczesnych i naszego podej┼Ťcia do nich stanowi dla wielu niezbadany obszar. Biblia podaje nam wiele wskaz├│wek jak w┼éa┼Ťciwie z nich korzysta─ç. Mimo to jedni ponosz─ů na tym polu pora┼╝k─Ö, inni nie czerpi─ů b┼éogos┼éawie┼ästwa wynikaj─ůcego z ich posiadania, a przecie┼╝ s─ů one Bo┼╝ym darem dla nas. Mam nadziej─Ö, ┼╝e b─Ödzie to po┼╝yteczne te┼╝ dla Was i przyniesie inspiracj─Ö do dobrego zarz─ůdzania dobrami doczesnymi, kt├│rymi Stw├│rca obdarza ka┼╝dego.ÔÇŁ Krzysztof Zar─Öba ÔÇô autor

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 05:27:04

Wywiad z Kamilem Zieli┼äskim o zjawiskach psychologicznych wp┼éywaj─ůcych na nasze ┼╝ycie >> PRZECZYTAJ

Kamil Zieli┼äski o zjawiskach psychologicznych wp┼éywaj─ůcych na nasze ┼╝ycie >> PRZECZYTAJ

Rozum nie ma szans. Ekspert wyja┼Ťnia, jak dzia┼éaj─ů psychoefekty, kt├│re decyduj─ů o wi─Ökszo┼Ťci ludzkich zachowa┼ä >> PRZECZYTAJ


Mam dla Ciebie zadanie! We┼║ dwie kostki do gry. Masz? OK! Spr├│buj wyrzuci─ç jak najmniejsz─ů sum─Ö oczek.

Ile wyrzuci┼ée┼Ť?

Szczerze? Nieważne. Nie to chciałem sprawdzić.

Czy przed rzutem chucha┼ée┼Ť w trzymane w gar┼Ťci kostki? Tak? A w┼éa┼Ťciwie po co?

Czy to był silny rzut? Raczej nie, prawda? A gdybym poprosił Cię o próbę wyrzucenia jak największej sumy oczek, rzut byłby silniejszy? Tak? A dlaczego?

fragment ksi─ů┼╝ki

Opis tych i innych mechanizm├│w ludzkiego post─Öpowania znajdziesz w tej ksi─ů┼╝ce. Badaniem ┼║r├│de┼é tego, co naprawd─Ö kieruje naszym my┼Ťleniem i dzia┼éaniem, zajmuje si─Ö psychologia. Jej adepci wyodr─Öbnili i opisali wiele powtarzaj─ůcych si─Ö praktycznie u ka┼╝dego z nas reakcji na to, co spotyka nas w ┼╝yciu.

Poznasz 50 efekt├│w psychospo┼éecznego post─Öpowania cz┼éowieka, kt├│re pojawiaj─ů si─Ö u Ciebie, u mnie, u naszych znajomych, nauczycieli czy pracodawc├│w - u ka┼╝dego, kto nie tylko my┼Ťli, ale przede wszystkim czuje. Ich poznanie pomo┼╝e Ci zrozumie─ç zar├│wno samego siebie, jak i ludzi z Twojego otoczenia.

Ka┼╝dy rozdzia┼é tej ksi─ů┼╝ki opisuje osobny efekt i skonstruowany jest w identyczny spos├│b. Rozdzia┼éy rozpoczynaj─ů si─Ö od kr├│tkich wst─Öp├│w, kt├│re maj─ů u┼éatwi─ç Ci do┼Ťwiadczenie opisywanego zjawiska i/lub sk┼éoni─ç do refleksji na jego temat. Nast─Öpnie przechodzimy do wiedzy. Tu dostaniesz klarown─ů definicj─Ö zjawiska i sprawdzon─ů teori─Ö evidence based. Przedostatnia cz─Ö┼Ť─ç to zastosowanie praktyczne: "Co to dla mnie oznacza?", dzi─Öki kt├│remu dowiesz si─Ö, jak dane zjawisko mo┼╝e wp┼éywa─ç na Twoje ┼╝ycie i co mo┼╝esz z tym fantem zrobi─ç. W ostatniej cz─Ö┼Ťci dostajesz bibliografi─Ö - to w celu poszerzenia wiedzy i oddania ho┼édu ludziom, kt├│rzy wykonali kawa┼é pracy naukowej.

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 05:50:56

Prze┼éomowa analiza nowego porz─ůdku ekonomicznego, narzuconego przez cyfrow─ů rewolucj─Ö, i jedna z najwa┼╝niejszych ksi─ů┼╝ek XXI wieku o gospodarce i spo┼éecze┼ästwie

Gra toczy si─Ö o wysok─ů stawk─Ö. D─ů┼╝enia pot─Ö┼╝nych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowa┼ä s─ů prawdziwym wyzwaniem dla ludzko┼Ťci. Paso┼╝ytnicza logika ekonomiczna, w kt├│rej wytwarzanie towar├│w i us┼éug jest podporz─ůdkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, mo┼╝e zmieni─ç ludzk─ů natur─Ö w XXI wieku tak samo, jak przemys┼éowy kapitalizm zniekszta┼éci┼é naturalne ┼Ťrodowisko w XIX i XX wieku.

Autorka pokazuje, jak patronuj─ůca tym procesom Dolina Krzemowa wp┼éywa na ka┼╝dy sektor ┼Ťwiatowej gospodarki; jak prognozy naszych zachowa┼ä s─ů kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a bogactwo, wiedza i w┼éadza koncentruj─ů si─Ö w jednym miejscu na niespotykan─ů dot─ůd skal─Ö. Wskazuje, ┼╝e prawdziwe zagro┼╝enie dla naszego spo┼éecze┼ästwa p┼éynie ju┼╝ nie ze strony totalitarnych pa┼ästw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigiluj─ůcych nasze zachowania i kusz─ůcych obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolno┼Ťci i ostatecznie naszej przysz┼éo┼Ťci.

Jedna z najlepszych ksi─ů┼╝ek roku wg The Guardian (wybrana przez Elif Shafak), The New Yorker (Jia Tolentino), Bloomberga (Ana Botin), The Wall Street Journal (Zadie Smith) oraz Baracka Obamy.

Ksi─ů┼╝k─Ö Shoshany Zuboff mo┼╝na nazwa─ç prze┼éomow─ů ,edukuj─ůc─ů, czy niepokoj─ůc─ů. Ale jedno okre┼Ťlenie pasuje najbardziej jest to pozycja konieczna do przeczytania.

John Thornhill, Financial Times

Ka┼╝dy powinien przeczyta─ç t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö w ramach w┼éasnej cyfrowej samoobrony.

Naomi Klein

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 06:52:49

Dynamicznie do celu

Ludzie w grupie dzia┼éaj─ů cz─Östo zupe┼énie inaczej ni┼╝ w pojedynk─Ö. To, ┼╝e kto┼Ť jest ekstrawertyczny, u┼Ťmiechni─Öty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, ┼╝e zachowa si─Ö tak samo jako cz┼éonek teamu stoj─ůcego wobec wsp├│lnego wyzwania. Ka┼╝da grupa os├│b przebywaj─ůcych ze sob─ů d┼éu┼╝ej ni┼╝ dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, kt├│re zbi├│r indywidualno┼Ťci zmieniaj─ů w zesp├│┼é. Jest to zjawisko naturalne, a rz─ůdz─ůce nim mechanizmy powinien pozna─ç ka┼╝dy szef. Powinien je pozna─ç, zrozumie─ç i nauczy─ç si─Ö tak je modyfikowa─ç, by umie─ç przekszta┼éci─ç swoich ludzi w dynamiczn─ů dru┼╝yn─Ö, pracuj─ůc─ů razem tak sprawnie jak pi┼ékarze na boisku.Celem tej ksi─ů┼╝ki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizm├│w procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez kt├│re przechodzi ka┼╝dy zesp├│┼é ÔÇö i w sporcie, i w biznesie. Autorzy maj─ů dwudziestoletnie do┼Ťwiadczenie w dzia┼éaniu z r├│┼╝nymi teamami. Przez ten czas wypracowali w┼éasne sposoby ┼Ťwiadomego ich prowadzenia. Co robi─ç, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak broni─ç si─Ö przed zbiorowym atakiem ze strony podw┼éadnych? Jak motywowa─ç zesp├│┼é, ┼╝eby jego cz┼éonkowie potrafili si─Ö wzajemnie inspirowa─ç? I jak rozpozna─ç moment, w kt├│rym dla dobra wszystkich nale┼╝y rozwi─ůza─ç zesp├│┼é i z ka┼╝dym pracowa─ç indywidualnie?

( źródło infografik: https://gosiazimniak.pl/ )

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 06:21:31

Ręce, głowa i serce sprzedawcy

ÔÇ×Ja nie potrafi─Ö, nie lubi─Ö sprzedawa─çÔÇŁ ÔÇö tak m├│wi wielu z nas. Cz─Östo tak┼╝e ci, kt├│rzy z oferowania innym produkt├│w czy us┼éug uczynili spos├│b na ┼╝ycie. Znamy narz─Ödzia, potrafimy si─Ö nimi pos┼éugiwa─ç, jednak nie jeste┼Ťmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, ┼╝e praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobra┼╝enia o zaj─Öciu dla nas odpowiednim. Innymi s┼éowy, jako sprzedawcy mamy sprawne r─Öce. Problem le┼╝y po stronie g┼éowy i serca. A sprzedawca, kt├│ry dysponuje samymi r─Ökami, podda si─Ö w momencie, w kt├│rym klient wyrazi jakiekolwiek w─ůtpliwo┼Ťci.Dlaczego ÔÇö cho─ç wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosowa─ç narz─Ödzia sprzeda┼╝y ÔÇö tylko niekt├│rzy z nas odnosz─ů w tym zawodzie naprawd─Ö spektakularne sukcesy? Mo┼╝e to kwestia gen├│w? Autor tej ksi─ů┼╝ki przekona Ci─Ö, ┼╝e nie o to chodzi. Pomy┼Ťl o pi─Öciolatku, kt├│ry naprawd─Ö czego┼Ť chce. B─Ödzie tak d┼éugo prosi┼é, dopomina┼é si─Ö i walczy┼é o swoje, a┼╝ osi─ůgnie cel. Ty te┼╝ by┼ée┼Ť takim pi─Öciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jeste┼Ť sprzedawc─ů. Teraz musisz tylko odblokowa─ç swoje uczucia. Zmieni─ç ┼Ťcie┼╝ki, jakimi podczas sprzeda┼╝y biegn─ů Twoje my┼Ťli. Rusz g┼éow─ů, zajrzyj w g┼é─ůb swojego serca i zacznij naprawd─Ö aktywnie sprzedawa─ç.

Gen sprzedawcy to doskona┼ée kompendium wiedzy ka┼╝dego aktywnego handlowca. Autor przypomina najwa┼╝niejsze umiej─Ötno┼Ťci sprzeda┼╝owe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klient├│w, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie d┼éugotrwa┼éych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko poj─Ötej sprzeda┼╝y. Ca┼éo┼Ť─ç wsparta licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia autora powoduje, ┼╝e ksi─ů┼╝ka nie tylko posiada du┼╝─ů merytoryczn─ů warto┼Ť─ç, ale r├│wnie┼╝ jest ciekaw─ů lektur─ů. Gen sprzedawcy jest obowi─ůzkow─ů pozycj─ů nie tylko dla wszystkich os├│b zwi─ůzanych ze sprzeda┼╝─ů, ale r├│wnie┼╝ dla pragn─ůcych poprawi─ç proces swojego rozwoju zawodowego.

ÔÇö Pawe┼é Orfinger, szef sprzeda┼╝y Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 05:13:36

Dbaj o niego jak o ┼║renic─Ö oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie ka┼╝dego szefa sprzeda┼╝y. Zdobycie takiego klienta jest rzecz─ů trudn─ů i bardzo pracoch┼éonn─ů. O ile┼╝ ┼éatwiej zainteresowa─ç now─ů propozycj─ů osob─Ö, kt├│ra ju┼╝ wcze┼Ťniej co┼Ť u nas kupi┼éa! Oczywi┼Ťcie tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu us┼éug oko┼éosprzeda┼╝owych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne do┼Ťwiadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obs┼éugi nie nale┼╝y do ┼éatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej ksi─ů┼╝ki, kt├│ry ze swoimi klientami kontaktuje si─Ö osobi┼Ťcie od trzydziestu lat.

Za po┼Ťrednictwem niniejszej ksi─ů┼╝ki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli si─Ö z Tob─ů w┼éasnymi do┼Ťwiadczeniami i wiedz─ů z zakresu obs┼éugi klienta, jak─ů zdoby┼é w ci─ůgu ponad ─çwier─çwiecza zawodowej aktywno┼Ťci. Si─Öga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na ca┼éym ┼Ťwiecie. Pami─Öta te┼╝ o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalaj─ůce wypracowa─ç pozytywn─ů postaw─Ö wobec klient├│w oraz... narzuconych przez zagraniczn─ů central─Ö procedur post─Öpowania, kt├│re nijak maj─ů si─Ö do reali├│w naszego rynku. Podpowiada, jak broni─ç si─Ö przed klientem trudnym. Wszystko po to, by┼Ťcie obaj ÔÇô Ty i Tw├│j klient ÔÇô mieli wy┼é─ůcznie pozytywne do┼Ťwiadczenia!

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 06:33:36
Ta ksi─ů┼╝ka to poradnik dla lidera. Pomo┼╝e Ci zbudowa─ç dobre relacje z zespo┼éem ÔÇö tak, by r├│s┼é i rozkwita┼é, a nie grz─ůz┼é we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz te┼╝, jak stosowa─ç szeroko om├│wion─ů w tej ksi─ů┼╝ce strategi─Ö opart─ů na typologii, kt├│ra pozwoli Ci wypracowa─ç najlepsze podej┼Ťcie do ka┼╝dego z charakterologicznych typ├│w sprzedawcy.Powiedzmy, ┼╝e jeste┼Ť naprawd─Ö dobrym sprzedawc─ů, jednym z ÔÇ×m┼éodych gniewnychÔÇŁ zespo┼éu handlowc├│w w Twojej firmie. Masz sukcesy, s┼éupki id─ů w g├│r─Ö, koledzy Ci─Ö lubi─ů, szef docenia, klienci powracaj─ů. Nagle ÔÇô awansujesz. Zostajesz szefem tych, z kt├│rymi do tej pory przyjacielsko rywalizowa┼ée┼Ť o wyniki sprzeda┼╝y. Stajesz si─Ö formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzeda┼╝y. W teorii. Poniewa┼╝ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie si─Ö dobrym szefem handlowc├│w. Jednak, cho─ç samotnie awansowany, nie jeste┼Ť sam. W podobnej Tobie sytuacji by┼éo wcze┼Ťniej wielu innych. Tak┼╝e autor tej ksi─ů┼╝ki ÔÇô do┼Ťwiadczony lider sprzeda┼╝y i trener lider├│w.Z czym masz najwi─Ökszy problem, jako ┼Ťwie┼╝o upieczony lider? Nie mo┼╝esz si─Ö zdecydowa─ç, jakim by─ç szefem ÔÇô demokrat─ů, czy despot─ů? Pr├│bujesz pogodzi─ç ze sob─ů interesy pracownik├│w w r├│┼╝nym wieku? Chcia┼éby┼Ť nauczy─ç si─Ö skuteczniej motywowa─ç pracownik├│w? Dodajmy ÔÇô bardzo r├│┼╝nych pracownik├│w? Prowadzi─ç efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osob─Ö, kt├│ra wci─ů┼╝ pr├│buje podwa┼╝a─ç Tw├│j autorytet? A mo┼╝e jeden z handlowc├│w unika pracy, jednak to Tw├│j najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnie─ç? Albo ÔÇô nie daj Bo┼╝e! - wyniki sprzeda┼╝y spadaj─ů, a Ty wci─ů┼╝ zastanawiasz si─Ö, jak je poprawi─ç, nie wprowadzaj─ůc przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych lider├│w sprzeda┼╝y, s─ů powtarzalne. Na szcz─Ö┼Ťcie tak┼╝e rozwi─ůzywalne. Przekonasz si─Ö o tym, zag┼é─Öbiaj─ůc si─Ö w niniejsz─ů ksi─ů┼╝k─Ö.
  • Wspieraj sw├│j zesp├│┼é
  • Zbuduj autorytet lidera
  • Motywuj sprzedawc├│w
  • Ucz si─Ö na przyk┼éadach z polskiego rynku

Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta ksi─ů┼╝ka Zycha opiera si─Ö wy┼é─ůcznie na autentycznych przyk┼éadach ÔÇö ka┼╝da teoria jest zilustrowana jedn─ů lub cz─Ö┼Ťciej kilkoma historiami z ┼╝ycia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzeda┼╝y. Na polskim rynku nie ma jeszcze ksi─ů┼╝ki, kt├│ra w tak ┼Ťcis┼éy spos├│b ┼é─ůczy teori─Ö z praktyk─ů.

Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH



Kliknij, ┼╝eby powi─Ökszy─ç obrazek:

Highslide JS Highslide JS


Robert Zych ÔÇö absolwent Wydzia┼éu Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzeda┼╝y uczy┼é si─Ö w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firm─Ö szkoleniow─ů Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem ksi─ů┼╝ki Gen sprzedawcy ÔÇö kompendium wiedzy ka┼╝dego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzeda┼╝y. Szkoli┼é w Polsce firmy z listy 100 najwi─Ökszych. Specjalizuje si─Ö w szkoleniach ze sprzeda┼╝y dla handlowc├│w i szef├│w zespo┼é├│w, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klient├│w poprzez coaching i nauk─Ö w miejscu pracy. Odpowiada tak┼╝e za sprzeda┼╝ w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne do┼Ťwiadczenia. Wi─Öcej o autorze na www.kontraktosh.pl
This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 05:47:03

Z mened┼╝era w coacha

My┼Ťl─ů przewodni─ů tej ksi─ů┼╝ki jest przekonanie, ┼╝e podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, kt├│ry sam sobie wyznaczy┼é. G┼é─Öboko wierzymy, ┼╝e nasi pracownicy maj─ů lepsz─ů od nas, szef├│w, intuicj─Ö co do tego, co powinni w sobie zmieni─ç i nad czym pracowa─ç. Rol─ů coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podj─Öcia tej zmiany i dyskretne ukierunkowanie ku odkrywanym w sobie rozwi─ůzaniom. Tak rozumiany coaching stanie si─Ö w najbli┼╝szych latach, jak s─ůdzimy, kluczow─ů umiej─Ötno┼Ťci─ů wymagan─ů od ka┼╝dego odpowiedzialnego mened┼╝era.Rozumiesz ju┼╝, prawda? Twoj─ů rol─ů jako coacha w┼éasnych pracownik├│w nie jest przekonanie ich do swojego zdania. Nie chodzi o narzucenie im Twojego sposobu my┼Ťlenia. Twoj─ů rol─ů jest... coaching, czyli nienachalne wspomaganie ich na drodze do samorozwoju. Po co masz po┼Ťwi─Öca─ç na to sw├│j czas? Poniewa┼╝ to jedyna s┼éuszna metoda zbudowania skutecznego zespo┼éu, rozumianego jako grupa samodzielnych ludzi, potrafi─ůcych wsp├│┼épracowa─ç ze sob─ů. Takich, kt├│rzy stan─ů si─Ö dla Ciebie wsparciem. Z niniejszej ksi─ů┼╝ki dowiesz si─Ö tego, co Ty, polski szef, powiniene┼Ť wiedzie─ç o wspomaganiu rozwoju swoich pracownik├│w. Trzymasz w r─Öku przewodnik coacha on the job. Studiuj go uwa┼╝nie i stosuj zawarte w nim rady, techniki i metody, a zagwarantujesz rozw├│j. Swoim pracownikom i sobie samemu.

Bo kto jest przewodnikiem, ten wiedzie tak┼╝e sam siebie...


Robert Zych ÔÇö absolwent Wydzia┼éu Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzeda┼╝y uczy┼é si─Ö w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firm─Ö szkoleniow─ů Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem ksi─ů┼╝ek Gen sprzedawcy oraz Lider sprzeda┼╝y. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzeda┼╝y. Szkoli┼é w Polsce firmy z listy 100 najwi─Ökszych. Specjalizuje si─Ö w szkoleniach ze sprzeda┼╝y dla handlowc├│w i szef├│w zespo┼é├│w, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klient├│w poprzez coaching i nauk─Ö w miejscu pracy. Odpowiada tak┼╝e za sprzeda┼╝ w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne do┼Ťwiadczenia. Wi─Öcej o autorze na www.kontraktosh.pl.Wojciech Badura ÔÇö urodzony w 1967 trener, coach niezrzeszony i okazjonalnie wyk┼éadowca na wy┼╝szej uczelni. Prywatnie wielki pasjonat g├│r, narciarstwa pozatrasowego i bieg├│w ultramarato┼äskich. Swoj─ů przygod─Ö z coachingiem rozpocz─ů┼é na pocz─ůtku lat dziewi─Ö─çdziesi─ůtych ubieg┼éego wieku. Pracuj─ůc w zagranicznej korporacji, pr├│bowa┼é pionierskimi metodami przeszczepi─ç na grunt polski za┼éo┼╝enia tej metody pracy z lud┼║mi. Dzia┼éania te nie zawsze spotyka┼éy si─Ö z aprobat─ů jego podopiecznych, cho─ç niew─ůtpliwie przyczyni┼éy si─Ö do pog┼é─Öbionej analizy coachingu jako zjawiska praktycznego i mo┼╝liwego do zastosowania w ka┼╝dej organizacji. Nie trzymaj─ůc si─Ö kurczowo ┼╝adnej z doktryn, swoje upodobanie do relacji coachingowych kontynuuje z powodzeniem do dzisiaj w grupie szkoleniowej Kontrakt OSH. Pomaga swoim klientom w doskonaleniu umiej─Ötno┼Ťci handlowych, mened┼╝erskich i trenerskich, zreszt─ů nie tylko za pomoc─ů coachingu. Jest zwolennikiem rzadko podejmowanej w mediach koncepcji pracy coachingowej z dzie─çmi i entuzjast─ů tego typu podej┼Ťcia do najm┼éodszych.
This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 07:48:47

Lepiej, szybciej, skuteczniej!

SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podej┼Ťcie do wytwarzania us┼éug i produkt├│w, wymy┼Ťlono po to, by realizowa─ç zadania w kr├│tszym czasie, z u┼╝yciem mniejszej ilo┼Ťci zasob├│w i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwa┼ä klienta. Zespo┼éy pracuj─ůce w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podej┼Ťcie chwal─ů i ch─Ötnie korzystaj─ů z niego przy prowadzeniu kolejnych projekt├│w. Niestety dla osoby, kt├│ra dopiero zaczyna pracowa─ç w podej┼Ťciu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdro┼╝enie si─Ö do "zwinno┼Ťci" wymaga czasu i wskaz├│wek od do┼Ťwiadczonych Scrum Master├│w.

Skoro mowa o wskaz├│wkach od bardziej do┼Ťwiadczonych praktyk├│w Scrumu - ksi─ů┼╝ka, kt├│r─ů Ci proponujemy, stanowi ┼Ťwietny wst─Öp do tego, by zacz─ů─ç dzia┼éa─ç zwinnie. Jej autor, sam znawca tematu, praktykuj─ůcy Agile & Scrum oraz dziel─ůcy si─Ö t─ů wiedz─ů z uczestnikami szkole┼ä, zebra┼é w tej publikacji wskaz├│wki w┼éasne i wielu innych Scrum Master├│w. Poczynaj─ůc od zupe┼énych podstaw i zasad Scruma, przez problemy, z jakimi spotkasz si─Ö w codziennej pracy nad projektami, a┼╝ po kwestie dyskusyjne, postrzegane z r├│┼╝nych punkt├│w widzenia - niniejszy poradnik stanowi swego rodzaju kompendium praktycznej wiedzy na temat Scruma i Agile'a podany w przyst─Öpnej has┼éowej formie. Dzi─Öki temu b─Ödzie Ci si─Ö ┼éatwo po nim porusza─ç.

Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z dw├│ch g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci. Pierwsza, napisana wsp├│lnie przez praktyk├│w, opiera si─Ö na naszych do┼Ťwiadczeniach. Nie boimy si─Ö porusza─ç wa┼╝nych temat├│w, nie pomijamy ich. Stworzyli┼Ťmy przewodnik, w kt├│rym poruszamy wiele r├│┼╝nych obszar├│w i wierzymy, ┼╝e ka┼╝dy otwarty czytelnik znajdzie co┼Ť dla siebie. Druga cz─Ö┼Ť─ç jest transkrypcj─ů kursu Agile & Scrum.

Wsp├│┼éautorzy pierwszej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki:

Bartosz Pierzchalski - Z wykszta┼écenia pedagog resocjalizacyjny, zawodowo zwi─ůzany z bran┼╝─ů badawcz─ů, w kt├│rej zajmuje si─Ö usprawnianiem proces├│w i doskonaleniem firmowych produkt├│w. Swoje kompetencje rozwija┼é jako mened┼╝er projekt├│w, coach mocnych stron, trener program├│w spo┼éecznych oraz instruktor sport├│w walki. Od 2020 r. zwi─ůzany z podej┼Ťciem zwinnym, aktywnie propaguje wykorzystanie Scruma w przestrzeniach zawodowych i prywatnych.

Sylwia Skolimowska - Posiada wieloletnie do┼Ťwiadczenie jako Kierownik Projekt├│w IT w bran┼╝y mediowej. W zwi─ůzku ze swoimi zainteresowaniami dotycz─ůcymi projekt├│w i poszerzaniem wiedzy w tym zakresie zosta┼éa Scrum Masterem. Obecnie wykorzystuje zdobyt─ů wiedz─Ö i do┼Ťwiadczenie w swoim ┼Ťrodowisku zawodowym.

Mateusz ┼╗eromski - Niepoprawny optymista, kt├│ry obra┼é sobie za cel popularyzowanie Agile'a i Scruma. Za┼éo┼╝yciel meet-upu Scrum Warsaw, autor dw├│ch ksi─ů┼╝ek oraz Akademii Scrum, w ramach kt├│rej powsta┼éa ta ksi─ů┼╝ka. Wierzy w zespo┼éy, w to, ┼╝e w pracy mo┼╝na na┼éadowa─ç baterie, odpocz─ů─ç od codzienno┼Ťci, mi┼éo sp─Ödzi─ç czas - ale tylko wtedy, gdy mamy dobry i mocny zesp├│┼é. Niech #Scrum b─Ödzie z Wami!

Gabriela Za┼éoga - Wspiera organizacje w procesie budowania warto┼Ťciowych produkt├│w. Do┼Ťwiadczenie ze sportu wykorzystuje podczas budowania mistrzowskich zespo┼é├│w. Balansuje pomi─Ödzy biznesem a zespo┼éami technologicznymi. Pasjonatka odkrywania i rozwijania produkt├│w. Nie lubi marnotrawstwa, dlatego nieustannie kwestionuje status quo. Czerpie energi─Ö od ludzi, ceni warto┼Ťciowe dyskusje, zw┼éaszcza te przy kawie. Prywatnie minimalistka. Lubi otacza─ç si─Ö dobr─ů sztuk─ů i designem. Odpoczywa, spaceruj─ůc z psem, czytaj─ůc, medytuj─ůc lub praktykuj─ůc jog─Ö.

Andrzej Piechocki - Entuzjasta zwinno┼Ťci. Absolwent zarz─ůdzania i marketingu na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, z do┼Ťwiadczeniem w r├│┼╝nych bran┼╝ach.100% Scrum Master licensed by PSM II /scrum.org/

Tomasz Balicki - Strategy & Operations Manager, specjalista w zakresie zarz─ůdzania projektami mi─Ödzynarodowymi (Agile, Scrum Master), planowania marketingowego, strategii klienta i kreowania m

(...)
This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 11:45:57

Literatura pi─Ökna i praktyczna r├│wnocze┼Ťnie

Je┼Ťli chcesz, albo musisz, nauczy─ç si─Ö zarz─ůdzania projektami, ale nie przepadasz za suchym j─Özykiem poradnik├│w biznesowych - to ksi─ů┼╝ka dla Ciebie!

Oto Tw├│j podr─Öcznik skutecznego rozwoju firmy za pomoc─ů projekt├│w, Twoja lektura do poduszki i wreszcie - Twoja ulubiona powie┼Ť─ç. Na jej kartach opisano histori─Ö firmy Project Inc., czyli ┼Ťredniej wielko┼Ťci przedsi─Öbiorstwa z bran┼╝y informatycznej, od lat dzia┼éaj─ůcego gdzie┼Ť w Europie. Do niedawna wiod┼éo mu si─Ö ca┼ékiem nie┼║le, ale ostatnio skuteczny mechanizm biznesowy zacz─ů┼é si─Ö psu─ç. Ro┼Ťnie presja konkurencji, a mar┼╝e spadaj─ů. Prezes Project Inc. dostrzega problem, jednak pe┼éni samozadowolenia pracownicy nie przyjmuj─ů do wiadomo┼Ťci konieczno┼Ťci zmian. Na scen─Ö wkracza wi─Öc konsultant...

Tego, co by┼éo dalej, dowiesz si─Ö z tej ksi─ů┼╝ki - a przy okazji poznasz trudn─ů sztuk─Ö zarz─ůdzania projektami. Opanujesz oczywi┼Ťcie s┼éu┼╝─ůce temu celowi techniki i metody, ale b─Ödzie to dopiero pocz─ůtek. Pierwszy krok. Jak bowiem zauwa┼╝a autor, praktyk z wieloletnim do┼Ťwiadczeniem, g┼é├│wnym problemem wi─Ökszo┼Ťci firm jest brak umiej─Ötno┼Ťci wdra┼╝ania owych technik i metod oraz koncentrowania si─Ö na zmianie w perspektywie d┼éugofalowej. Tymczasem doskonalenie zarz─ůdzania projektami to droga zaplanowana na kilka lat. Niestety, na podr├│┼╝uj─ůcych ni─ů czyhaj─ů tysi─ůce pu┼éapek w postaci bod┼║c├│w, kt├│re przekierowuj─ů uwag─Ö na inne tory. Trzeba nauczy─ç si─Ö przed tym broni─ç...

Mamy nadziej─Ö, ┼╝e literacka forma opowie┼Ťci o firmie Project Inc. przypadnie Ci do gustu. Uzmys┼éowi istnienie dobrych praktyk projektowych, uczuli Ci─Ö na typowe b┼é─Ödy i pozwoli unikn─ů─ç wynikaj─ůcych z nich zagro┼╝e┼ä.

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 06:37:57

Oby┼Ť prowadzi┼é wy┼é─ůcznie nudne projekty!

"M├│j pierwszy w┼éasny projekt" - to brzmi ekscytuj─ůco, a niekoniecznie powinno. Ka┼╝da organizacja d─ů┼╝y do tego, aby ┼Ťrodowisko, w kt├│rym prowadzi si─Ö projekty, by┼éo tak przewidywalne, jak to tylko mo┼╝liwe. W d─ů┼╝eniu do biznesowego celu chodzi bowiem o to, by dotrzymywa─ç prognoz koszt├│w i termin├│w, w stu procentach realizowa─ç plany sprzeda┼╝owe, utrzymywa─ç jako┼Ť─ç na poziomie zdefiniowanym przez klienta, a zesp├│┼é projektowy zachowa─ç w dobrej formie psychicznej. Nikt nie marzy o tym, by projektem rz─ůdzi┼éy chaos, presja czasu i niezno┼Ťny stres. Niestety, zbyt cz─Östo tak w┼éa┼Ťnie si─Ö dzieje, szczeg├│lnie gdy prac─ů ludzi wyznaczonych do wykonania zadania kieruje mniej do┼Ťwiadczony project manager. Je┼Ťli jest zdolny i ambitny, ma szans─Ö uko┼äczy─ç powierzone sobie zadanie, jednak przy tym sporo si─Ö nam─Öczy on sam i podlegaj─ůcy mu zesp├│┼é... Na szcz─Ö┼Ťcie mo┼╝na pro┼Ťciej, ┼éatwiej, spokojniej, kieruj─ůc si─Ö nieskomplikowanymi praktykami proponowanymi przez Marcina ┼╗migrodzkiego.

W my┼Ťleniu projektowym kluczowe jest w┼éa┼Ťciwe planowanie. Dlatego autor tego poradnika, project manager z kilkunastoletnim do┼Ťwiadczeniem, reprezentuje takie w┼éa┼Ťnie podej┼Ťcie do tematu. Prezentowan─ů przez siebie metod─Ö wielokrotnie sprawdzi┼é osobi┼Ťcie podczas prac nad ma┼éymi i ┼Ťrednimi projektami - takimi, jakie zwykle powierza si─Ö debiutantom. Ca┼éo┼Ť─ç jest czytelna i prosta do prze┼éo┼╝enia na praktyk─Ö. Drugie wydanie ksi─ů┼╝ki wzbogacone zosta┼éo o om├│wienie tematu planowania jako┼Ťci metod─ů Kano, kontrol─Ö projekt├│w metod─ů warto┼Ťci wypracowanej oraz zarz─ůdzanie portfelem projekt├│w. W poradniku Czytelnik znajdzie tak┼╝e przydatne szablony najcz─Ö┼Ťciej spotykanych dokument├│w projektowych.

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 13:33:05

O ksi─ů┼╝ce: Zwinni. Zbrodnia i Scrum >> PRZECZYTAJ


To niezwyk┼éa ksi─ů┼╝ka. Gratka dla mi┼éo┼Ťnika krymina┼é├│w i cenny poradnik dla kogo┼Ť, kto chcia┼éby si─Ö bli┼╝ej zaprzyja┼║ni─ç ze Scrumem. Rozdzia┼é po rozdziale, iteracja po iteracji.

M┼éody start-upowiec Szczepan odzyskuje ┼Ťwiadomo┼Ť─ç w momencie, gdy jest ci─ůgni─Öty po kanale melioracyjnym za terenowym samochodem Bernarda, entuzjasty zwinnego podej┼Ťcia do biznesu i prawa.

Grupa Bernarda dosta┼éa zlecenie na kradzie┼╝ maj─ůcego ogromne rozmiary, niezwykle cennego dzie┼éa sztuki. Przedsi─Öwzi─Öcie, cho─ç potencjalnie bardzo zyskowne, potrzebuje kreatywnego i elastycznego lidera. Na szcz─Ö┼Ťcie Bernard ma Szczepana, a Szczepan sprawnie porusza si─Ö w Scrumie i (pod pewn─ů presj─ů) jest sk┼éonny wdro┼╝y─ç Bernarda w zwinne zarz─ůdzanie projektem kradzie┼╝y ponad sze┼Ťciu ton sztuki.

Czy projekt się powiedzie? Czy dzieło zniknie z Wrocławia?

Odpowiedzi szukaj w tym ┼Ťwietnie napisanym kryminale. Dowiesz si─Ö z niego tak┼╝e ca┼ékiem sporo o Scrumie, Kanbanie i prowadzeniu firmy w duchu Agile.

Nie tylko start-upu.

I niekoniecznie mafii!

Intencj─ů autora by┼éo, by w formie powie┼Ťci pokaza─ç ducha zwinnego zespo┼éu w dzia┼éaniu, zaprezentowa─ç zwi─ůzane z nim postawy ludzi i tak zwany zwinny mindset. ├ôw zwinny model mentalny jest czynnikiem, kt├│ry decyduje o tym, czy organizacja staje si─Ö Agile, czy tylko fasadowo stosuje rytua┼éy i techniki zwinne. Przy okazji wci─ůgania czytelnika w fabu┼é─Ö krymina┼éu autor demonstruje wybrane praktyki popularne w ┼Ťwiecie zwinnych projekt├│w. S─ů wi─Öc tutaj sprinty, product backlog, tablica zada┼ä, szacowanie metod─ů poker planning i inne techniki znane ze Scruma i z Kanbana.

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 05:49:52

Czy da si─Ö rozwija─ç biznes bez social medi├│w?

Dwadzie┼Ťcia lat temu nie istnia┼éy. Dziesi─Ö─ç lat temu przedsi─Öbiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dzi┼Ť prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kana┼éu w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje si─Ö powoli nie wyborem, ale konieczno┼Ťci─ů dla ka┼╝dej firmy, kt├│rej klienci ┼╝ycz─ů sobie mie─ç z ni─ů sta┼éy kontakt. Wi─Öcej - firmy niewyra┼╝aj─ůce gotowo┼Ťci do takiego kontaktu nara┼╝aj─ů si─Ö na to, ┼╝e klient si─Ö od nich odwr├│ci. Ludzie nie sp─Ödzaj─ů dzi┼Ť wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdj─Ö─ç nowej oferty butiku odzie┼╝owego szukaj─ů w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych. Je┼Ťli szybko nie znajd─ů tam po┼╝─ůdanej informacji, p├│jd─ů do konkurencji.

Jednak nie wystarczy by─ç po prostu obecnym w social mediach. Dzi┼Ť trzeba si─Ö w nich porusza─ç bardzo ┼Ťwiadomie, zdawa─ç sobie spraw─Ö z tego, jakie cele chce si─Ö za ich po┼Ťrednictwem osi─ůga─ç - zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝, budowa─ç wizerunek (i jaki), co i jak komunikowa─ç, by osi─ůgn─ů─ç oczekiwany efekt, w jaki spos├│b reagowa─ç na ewentualne kryzysy.

Je┼Ťli w┼éa┼Ťnie zak┼éadasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo je┼Ťli ju┼╝ go prowadzisz, ale czujesz, ┼╝e mo┼╝esz to robi─ç lepiej, ta ksi─ů┼╝ka powinna si─Ö sta─ç Twoj─ů lektur─ů do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dost─Öpnych w poszczeg├│lnych kana┼éach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mn├│stwa gotowych do zastosowania pomys┼é├│w na dzia┼éanie. Dowiesz si─Ö z niej, jak przygotowa─ç kampani─Ö skrojon─ů idealnie na swoje potrzeby. Pomo┼╝e Ci tak┼╝e powr├│ci─ç do sedna, praprzyczyny, dla kt├│rej media spo┼éeczno┼Ťciowe w og├│le powsta┼éy - do cz┼éowieka. Dzi─Öki lekturze dowiesz si─Ö, jak prowadzi─ç z innymi dialog w wirtualnej rzeczywisto┼Ťci, ale tak┼╝e poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprz─ůc social media do rozwijania Twoich pomys┼é├│w biznesowych - teraz jest to mo┼╝liwe znacznie bardziej ni┼╝ dawniej. Nie tra─ç czasu, tylko wykorzystaj okazj─Ö.

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
In basket
Czas trwania: 06:43:17

Ty plus inni ludzie

Ka┼╝dy z nas jest mark─ů. Ja, Ty, on i ona - jeste┼Ťmy sob─ů dla siebie, matk─ů dla c├│rki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, m─Ö┼╝em dla ┼╝ony, szefow─ů dla podw┼éadnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczaj─ůcy Ci─Ö ludzie. Social media to tak┼╝e - ni mniej, ni wi─Öcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narz─Ödzia do ustawiania reklam, nie s┼éodkie kotki ani r├│wnie s┼éodkie pieski. Social media s─ů niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wra┼╝enie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy si─Ö, spieramy... By m├│c wykorzysta─ç media spo┼éeczno┼Ťciowe na swoj─ů rzecz, musisz nauczy─ç si─Ö sprawnie w nich porusza─ç, czyli: wchodzi─ç w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich lud┼║mi.

Mo┼╝e my┼Ťlisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Mo┼╝e nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Mo┼╝e na Facebooku jeste┼Ť tylko obserwatorem i czytelnikiem. Mo┼╝e nie masz swojego bloga i nie zagl─ůdasz na blogi innych ludzi. Mo┼╝e Twitter Ci─Ö odstr─Öcza. Je┼Ťli potwierdzasz, ┼╝e tak w┼éa┼Ťnie jest, musisz to zmieni─ç! Bo dzi┼Ť Twoja nieobecno┼Ť─ç w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych oznacza nieobecno┼Ť─ç w og├│le! Jak w minut─Ö dowiedzie─ç si─Ö czego┼Ť o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wej┼Ť─ç do internetu. Wszyscy to robi─ů! Ty zapewne te┼╝. Nim zaczniesz czyta─ç t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö, zr├│b eksperyment: wpisz w wyszukiwark─Ö swoje imi─Ö i nazwisko i sprawd┼║, co m├│wi─ů o Tobie wyniki. Nic nie m├│wi─ů? M├│wi─ů za ma┼éo, zbyt enigmatycznie? M├│wi─ů, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmieni─ç.

Daj si─Ö znale┼║─ç i pozna─ç innym!

This item is available online. Expand information to see details.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej poza sieci─ů Uczelni mo┼╝liwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again