Audiobooki
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(374)
Katalog książek
(99)
Forma i typ
Książki
(66248)
E-booki
(12688)
Publikacje naukowe
(1122)
Audiobooki
(473)
Czasopisma
(396)
Publikacje dydaktyczne
(320)
Publikacje fachowe
(273)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(269)
Publikacje popularnonaukowe
(209)
Proza
(187)
Publikacje informacyjne
(172)
Druki ulotne
(101)
Poradniki i przewodniki
(92)
Albumy i książki artystyczne
(68)
Poezja
(55)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(52)
Filmy i seriale
(50)
Publikacje promocyjne
(24)
Artykuły
(17)
Mapy
(12)
Dramat (rodzaj)
(11)
Nuty
(5)
Publikacje religijne
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Książki
(4)
Muzyka
(3)
Publikacja naukowe
(3)
Książka
(2)
Druk ulotny
(1)
Fotografie
(1)
Ksiażki
(1)
Poezja polska
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikcje naukowe
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
tylko na miejscu
(24)
nieokreślona
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(9)
Wydział Medyczny
(2)
Czytelnia Główna
(20)
Czytelnia WP
(11)
Czytelnia WM
(6)
WG Wolny Dostęp
(62)
Autor
Dooley Jenny
(28)
Moszczyński Andrzej
(27)
Fugiel Marcin
(26)
Evans Virginia
(24)
Urlich Jakub
(12)
Dondziłło Grzegorz
(11)
Podsiadło Michał
(11)
Bocheński Artur
(9)
Michalak Robert
(9)
Grzesiak Mateusz
(7)
Hollins Peter
(7)
Jabłoński Maciej
(7)
Maxx-Audio
(7)
Bennewicz Maciej
(6)
Gibas Jarosław
(6)
Michalak Robert (1968- )
(6)
Wommack Andrew
(6)
Wrycza-Bekier Joanna
(6)
Gut Jerzy
(5)
Głogowski Bartosz
(5)
Haman Wojciech
(5)
Król Tomasz
(5)
Morawski Cezary
(5)
Motylski Maciej
(5)
Orłoś Maciej
(5)
Pinkowski Andrzej
(5)
Zych Robert
(5)
Batko Andrzej
(4)
Bednarski Arkadiusz
(4)
Bromberek Aleksander
(4)
Jera Anna
(4)
Marcinkowski Maciej
(4)
Masiak Wojciech
(4)
Piątkowski Dawid
(4)
Rojek Katarzyna
(4)
Stączek Marek
(4)
Sugiero Joanna
(4)
Arustowicz Krystyna
(3)
Breitenwald Michał (1955- )
(3)
Chmielecki Michał
(3)
Czyż Katarzyna
(3)
Filipowicz Leszek
(3)
Gmitrzak Dagmara
(3)
Gombrowicz Witold (1904-1969)
(3)
Haniszewski Mirosław
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Jeznach Andrzej
(3)
Kocoń Sylwia
(3)
Kowalik Maciej
(3)
Krajewska Orina
(3)
Król Marta
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Niemczyk Andrzej
(3)
Petitcollin Christel
(3)
Pilch Jerzy (1952- )
(3)
Prelewicz Anna
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Ryźlak Anna
(3)
Skała Marek
(3)
Staszczak Michał (1975- )
(3)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(3)
Urbański Tomasz
(3)
Walkiewicz Jacek
(3)
Witkowska Magda
(3)
Zając-Zawadzka Magdalena
(3)
Żmigrodzki Marcin
(3)
Ariely Dan
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Bartyzel Michał
(2)
Berendt Joanna
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Bonaszewski Mariusz (1964- )
(2)
Boruszczak Tomasz
(2)
Brown Henry
(2)
Buchnajzer Łukasz
(2)
Chorąży Wojciech
(2)
Chorąży Wojtek
(2)
Christaki Angela
(2)
Doroba Anita
(2)
Dragun Jacek
(2)
Drozdowska Karolina
(2)
Gołembiewski Paweł
(2)
Grabowski Piotr (1968- )
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Holland Sławomir (1958- )
(2)
Kamiński Marek (1964- )
(2)
Kapuściński Ryszard (1932-2007)
(2)
Klekociuk Arek
(2)
Kolbusz Wiesław
(2)
Korzeniecki Leszek
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Kowalska Katarzyna Helena
(2)
Kubera Grzegorz
(2)
Kuszewska Magdalena
(2)
Kutnyj Przemysław
(2)
Kuśmierek Piotr
(2)
Larssen Erik Bertrand
(2)
Makowski Konrad
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(235)
2010 - 2019
(228)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(442)
Wielka Brytania
(28)
Niemcy
(3)
Język
polski
(440)
angielski
(30)
niemiecki
(3)
Odbiorca
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
Lekarze
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Książki mówione
(4)
Przywództwo
(4)
Sprzedaż
(3)
Branding (marketing)
(2)
Gombrowicz, Witold (1904-1969)
(2)
Język angielski
(2)
Język niemiecki
(2)
Personel
(2)
Relacje z klientami
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Autoprezentacja
(1)
Buonarroti, Michelangelo (1475-1564)
(1)
Chiger, Ignacy
(1)
Czarny rynek
(1)
Dwór i dworzanie
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja pacjenta
(1)
Filozofia
(1)
Gandhi, Mohandas Karamchand (1869-1948)
(1)
Gałczyński, Konstanty Ildefons (1905-1953)
(1)
Grupy robocze
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hajle Syllasje I (cesarz Etiopii ; 1892-1975)
(1)
Handel nieruchomościami
(1)
Herodotus (ca 484-ca 428 a.C.)
(1)
Ideologia
(1)
Kadry
(1)
Kadry wyższe
(1)
Kamiński, Marek (1964- )
(1)
Kamiński, Marek (1964- ) rozmowy
(1)
Kino
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mózg
(1)
Negocjacje
(1)
Neuronauki kognitywne
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(1)
Niepełnosprawni fizycznie
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Organizacja
(1)
Pałkiewicz, Jacek Edward (1942- )
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pilch, Jerzy (1952- )
(1)
Podróże
(1)
Podróżnicy
(1)
Poeci polscy
(1)
Pośrednicy handlu nieruchomościami
(1)
Prawda i kłamstwo
(1)
Przebaczenie
(1)
Przekazywanie uprawnień (zarządzanie)
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rozmyślania religijne
(1)
Samokształcenie
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Start-up (biznes)
(1)
Stasiuk, Andrzej (1960- )
(1)
Sukces
(1)
Szefowie przedsiębiorstw
(1)
Turystyka
(1)
Udar mózgu
(1)
Vujicic, Nick (1982- )
(1)
Wałęsa, Lech (1943- )
(1)
Wychowanie dzieci
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zebrania
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Żydzi
(1)
Temat: dzieło
Wałęsa. Człowiek z nadziei (film)
(1)
Temat: czas
1901-
(3)
1801-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Regiony polarne
(2)
Amazonka (rzeka)
(1)
Bałkany (region)
(1)
Etiopia
(1)
Indie
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Gatunek
Dokumenty dźwiękowe
(11)
Powieść polska
(11)
Książki mówione
(6)
Powieść amerykańska
(3)
Powieść angielska
(2)
Reportaż literacki polski
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Felietony polskie
(1)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Nowele angielskie
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki australijskie
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Pamiętniki żydowskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Powieść francuska
(1)
Powieść japońska
(1)
Powieść włoska
(1)
Samorealizacja
(1)
Szczęście
(1)
Wyrażenia [Typ publikacji]
(1)
Zadania i ćwiczenia [Typ publikacji]
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
473 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:13:40
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:32:41
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę. Wspieraj swój zespół Zbuduj autorytet lidera Motywuj sprzedawców Ucz się na przykładach z polskiego rynku Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach — każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką. Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH Kliknij, żeby powiększyć obrazek: Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:46:21
Z menedżera w coacha Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podjęcia tej zmiany i dyskretne ukierunkowanie ku odkrywanym w sobie rozwiązaniom. Tak rozumiany coaching stanie się w najbliższych latach, jak sądzimy, kluczową umiejętnością wymaganą od każdego odpowiedzialnego menedżera.Rozumiesz już, prawda? Twoją rolą jako coacha własnych pracowników nie jest przekonanie ich do swojego zdania. Nie chodzi o narzucenie im Twojego sposobu myślenia. Twoją rolą jest... coaching, czyli nienachalne wspomaganie ich na drodze do samorozwoju. Po co masz poświęcać na to swój czas? Ponieważ to jedyna słuszna metoda zbudowania skutecznego zespołu, rozumianego jako grupa samodzielnych ludzi, potrafiących współpracować ze sobą. Takich, którzy staną się dla Ciebie wsparciem. Z niniejszej książki dowiesz się tego, co Ty, polski szef, powinieneś wiedzieć o wspomaganiu rozwoju swoich pracowników. Trzymasz w ręku przewodnik coacha on the job. Studiuj go uważnie i stosuj zawarte w nim rady, techniki i metody, a zagwarantujesz rozwój. Swoim pracownikom i sobie samemu. Bo kto jest przewodnikiem, ten wiedzie także sam siebie... Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książek Gen sprzedawcy oraz Lider sprzedaży. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl.Wojciech Badura — urodzony w 1967 trener, coach niezrzeszony i okazjonalnie wykładowca na wyższej uczelni. Prywatnie wielki pasjonat gór, narciarstwa pozatrasowego i biegów ultramaratońskich. Swoją przygodę z coachingiem rozpoczął na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Pracując w zagranicznej korporacji, próbował pionierskimi metodami przeszczepić na grunt polski założenia tej metody pracy z ludźmi. Działania te nie zawsze spotykały się z aprobatą jego podopiecznych, choć niewątpliwie przyczyniły się do pogłębionej analizy coachingu jako zjawiska praktycznego i możliwego do zastosowania w każdej organizacji. Nie trzymając się kurczowo żadnej z doktryn, swoje upodobanie do relacji coachingowych kontynuuje z powodzeniem do dzisiaj w grupie szkoleniowej Kontrakt OSH. Pomaga swoim klientom w doskonaleniu umiejętności handlowych, menedżerskich i trenerskich, zresztą nie tylko za pomocą coachingu. Jest zwolennikiem rzadko podejmowanej w mediach koncepcji pracy coachingowej z dziećmi i entuzjastą tego typu podejścia do najmłodszych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 07:47:44
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdrożenie się do "zwinności" wymaga czasu i wskazówek od doświadczonych Scrum Masterów. Skoro mowa o wskazówkach od bardziej doświadczonych praktyków Scrumu - książka, którą Ci proponujemy, stanowi świetny wstęp do tego, by zacząć działać zwinnie. Jej autor, sam znawca tematu, praktykujący Agile & Scrum oraz dzielący się tą wiedzą z uczestnikami szkoleń, zebrał w tej publikacji wskazówki własne i wielu innych Scrum Masterów. Poczynając od zupełnych podstaw i zasad Scruma, przez problemy, z jakimi spotkasz się w codziennej pracy nad projektami, aż po kwestie dyskusyjne, postrzegane z różnych punktów widzenia - niniejszy poradnik stanowi swego rodzaju kompendium praktycznej wiedzy na temat Scruma i Agile'a podany w przystępnej hasłowej formie. Dzięki temu będzie Ci się łatwo po nim poruszać. Książka składa się z dwóch głównych części. Pierwsza, napisana wspólnie przez praktyków, opiera się na naszych doświadczeniach. Nie boimy się poruszać ważnych tematów, nie pomijamy ich. Stworzyliśmy przewodnik, w którym poruszamy wiele różnych obszarów i wierzymy, że każdy otwarty czytelnik znajdzie coś dla siebie. Druga część jest transkrypcją kursu Agile & Scrum. Współautorzy pierwszej części książki: Bartosz Pierzchalski - Z wykształcenia pedagog resocjalizacyjny, zawodowo związany z branżą badawczą, w której zajmuje się usprawnianiem procesów i doskonaleniem firmowych produktów. Swoje kompetencje rozwijał jako menedżer projektów, coach mocnych stron, trener programów społecznych oraz instruktor sportów walki. Od 2020 r. związany z podejściem zwinnym, aktywnie propaguje wykorzystanie Scruma w przestrzeniach zawodowych i prywatnych. Sylwia Skolimowska - Posiada wieloletnie doświadczenie jako Kierownik Projektów IT w branży mediowej. W związku ze swoimi zainteresowaniami dotyczącymi projektów i poszerzaniem wiedzy w tym zakresie została Scrum Masterem. Obecnie wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie w swoim środowisku zawodowym. Mateusz Żeromski - Niepoprawny optymista, który obrał sobie za cel popularyzowanie Agile'a i Scruma. Założyciel meet-upu Scrum Warsaw, autor dwóch książek oraz Akademii Scrum, w ramach której powstała ta książka. Wierzy w zespoły, w to, że w pracy można naładować baterie, odpocząć od codzienności, miło spędzić czas - ale tylko wtedy, gdy mamy dobry i mocny zespół. Niech #Scrum będzie z Wami! Gabriela Załoga - Wspiera organizacje w procesie budowania wartościowych produktów. Doświadczenie ze sportu wykorzystuje podczas budowania mistrzowskich zespołów. Balansuje pomiędzy biznesem a zespołami technologicznymi. Pasjonatka odkrywania i rozwijania produktów. Nie lubi marnotrawstwa, dlatego nieustannie kwestionuje status quo. Czerpie energię od ludzi, ceni wartościowe dyskusje, zwłaszcza te przy kawie. Prywatnie minimalistka. Lubi otaczać się dobrą sztuką i designem. Odpoczywa, spacerując z psem, czytając, medytując lub praktykując jogę. Andrzej Piechocki - Entuzjasta zwinności. Absolwent zarządzania i marketingu na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, z doświadczeniem w różnych branżach.100% Scrum Master licensed by PSM II /scrum.org/ Tomasz Balicki - Strategy & Operations Manager, specjalista w zakresie zarządzania projektami międzynarodowymi (Agile, Scrum Master), planowania marketingowego, strategii klienta i kreowania marki. Jest menedżerem operacyjnym z ponad 10-letnim międzynarodowym doświadczeniem zawodowym, zorientowanym na procesy, procedury i projekty w zakresie budowania nowych ścieżek rozwoju, zarządzania marką i rozwoju biznesu. Jego mocnymi stronami są efektywne realizowanie KPI związane z wdrażaniem innowacji w realizowanych kampaniach CRM, targetowanie, sekwencjonowanie, testy A/B.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 11:45:47
Literatura piękna i praktyczna równocześnie Jeśli chcesz, albo musisz, nauczyć się zarządzania projektami, ale nie przepadasz za suchym językiem poradników biznesowych - to książka dla Ciebie! Oto Twój podręcznik skutecznego rozwoju firmy za pomocą projektów, Twoja lektura do poduszki i wreszcie - Twoja ulubiona powieść. Na jej kartach opisano historię firmy Project Inc., czyli średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży informatycznej, od lat działającego gdzieś w Europie. Do niedawna wiodło mu się całkiem nieźle, ale ostatnio skuteczny mechanizm biznesowy zaczął się psuć. Rośnie presja konkurencji, a marże spadają. Prezes Project Inc. dostrzega problem, jednak pełni samozadowolenia pracownicy nie przyjmują do wiadomości konieczności zmian. Na scenę wkracza więc konsultant... Tego, co było dalej, dowiesz się z tej książki - a przy okazji poznasz trudną sztukę zarządzania projektami. Opanujesz oczywiście służące temu celowi techniki i metody, ale będzie to dopiero początek. Pierwszy krok. Jak bowiem zauważa autor, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, głównym problemem większości firm jest brak umiejętności wdrażania owych technik i metod oraz koncentrowania się na zmianie w perspektywie długofalowej. Tymczasem doskonalenie zarządzania projektami to droga zaplanowana na kilka lat. Niestety, na podróżujących nią czyhają tysiące pułapek w postaci bodźców, które przekierowują uwagę na inne tory. Trzeba nauczyć się przed tym bronić... Mamy nadzieję, że literacka forma opowieści o firmie Project Inc. przypadnie Ci do gustu. Uzmysłowi istnienie dobrych praktyk projektowych, uczuli Cię na typowe błędy i pozwoli uniknąć wynikających z nich zagrożeń.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:37:56
Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty! "Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko możliwe. W dążeniu do biznesowego celu chodzi bowiem o to, by dotrzymywać prognoz kosztów i terminów, w stu procentach realizować plany sprzedażowe, utrzymywać jakość na poziomie zdefiniowanym przez klienta, a zespół projektowy zachować w dobrej formie psychicznej. Nikt nie marzy o tym, by projektem rządziły chaos, presja czasu i nieznośny stres. Niestety, zbyt często tak właśnie się dzieje, szczególnie gdy pracą ludzi wyznaczonych do wykonania zadania kieruje mniej doświadczony project manager. Jeśli jest zdolny i ambitny, ma szansę ukończyć powierzone sobie zadanie, jednak przy tym sporo się namęczy on sam i podlegający mu zespół... Na szczęście można prościej, łatwiej, spokojniej, kierując się nieskomplikowanymi praktykami proponowanymi przez Marcina Żmigrodzkiego. W myśleniu projektowym kluczowe jest właściwe planowanie. Dlatego autor tego poradnika, project manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, reprezentuje takie właśnie podejście do tematu. Prezentowaną przez siebie metodę wielokrotnie sprawdził osobiście podczas prac nad małymi i średnimi projektami - takimi, jakie zwykle powierza się debiutantom. Całość jest czytelna i prosta do przełożenia na praktykę. Drugie wydanie książki wzbogacone zostało o omówienie tematu planowania jakości metodą Kano, kontrolę projektów metodą wartości wypracowanej oraz zarządzanie portfelem projektów. W poradniku Czytelnik znajdzie także przydatne szablony najczęściej spotykanych dokumentów projektowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 13:31:11
O książce: Zwinni. Zbrodnia i Scrum >> PRZECZYTAJ To niezwykła książka. Gratka dla miłośnika kryminałów i cenny poradnik dla kogoś, kto chciałby się bliżej zaprzyjaźnić ze Scrumem. Rozdział po rozdziale, iteracja po iteracji. Młody start-upowiec Szczepan odzyskuje świadomość w momencie, gdy jest ciągnięty po kanale melioracyjnym za terenowym samochodem Bernarda, entuzjasty zwinnego podejścia do biznesu i prawa. Grupa Bernarda dostała zlecenie na kradzież mającego ogromne rozmiary, niezwykle cennego dzieła sztuki. Przedsięwzięcie, choć potencjalnie bardzo zyskowne, potrzebuje kreatywnego i elastycznego lidera. Na szczęście Bernard ma Szczepana, a Szczepan sprawnie porusza się w Scrumie i (pod pewną presją) jest skłonny wdrożyć Bernarda w zwinne zarządzanie projektem kradzieży ponad sześciu ton sztuki. Czy projekt się powiedzie? Czy dzieło zniknie z Wrocławia? Odpowiedzi szukaj w tym świetnie napisanym kryminale. Dowiesz się z niego także całkiem sporo o Scrumie, Kanbanie i prowadzeniu firmy w duchu Agile. Nie tylko start-upu. I niekoniecznie mafii! Intencją autora było, by w formie powieści pokazać ducha zwinnego zespołu w działaniu, zaprezentować związane z nim postawy ludzi i tak zwany zwinny mindset. Ów zwinny model mentalny jest czynnikiem, który decyduje o tym, czy organizacja staje się Agile, czy tylko fasadowo stosuje rytuały i techniki zwinne. Przy okazji wciągania czytelnika w fabułę kryminału autor demonstruje wybrane praktyki popularne w świecie zwinnych projektów. Są więc tutaj sprinty, product backlog, tablica zadań, szacowanie metodą poker planning i inne techniki znane ze Scruma i z Kanbana.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:49:05
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:42:25
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy... By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi. Może myślisz teraz: "Eee, to nie dla mnie". Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić. Daj się znaleźć i poznać innym!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 2:39
Prezentowany wykład zabiera słuchacza w fascynującą podróż. Celem jest zdefiniowanie własnego pojęcia szczęścia. To podstawa, na której można dokonać takich zmian w swoim życiu, aby odczuwać satysfakcję we wszystkich jego sferach: osobistej, rodzinnej i zawodowej. Różnimy się od siebie, więc trudno wymagać, żebyśmy tak samo rozumieli szczęście. Ponieważ jest to pojęcie abstrakcyjne i bardzo pojemne, każdy dla własnych potrzeb powinien się zastanowić, co musiałby osiągnąć, żeby móc powiedzieć: jestem szczęśliwy. Zazwyczaj wiąże się to z zaspokojeniem potrzeb w różnych sferach życia. Warto więc te potrzeby sobie uzmysłowić i nazwać. Ten pierwszy krok jest bardzo ważny, bo porządkuje nasze myślenie o szczęściu i pozwala wyobrazić sobie przyszłość w kształcie, który najbardziej nam odpowiada, a potem zająć się wypełnieniem tego kształtu szczegółami. Szczęście nie jest cudem ani przypadkiem. O swoim szczęściu w znaczniej mierze możemy decydować sami, wykorzystajmy więc tę szansę.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:10
Podstawowym warunkiem harmonii wewnętrznej jest kierowanie się wartościami nadrzędnymi. Wykład zawiera praktyczną wiedzę, która umożliwia zdefiniowanie swojego systemu wartości, wyznaczenie zgodnych z nim celów i ułatwia podejmowanie optymalnych decyzji. Dojrzały system wartości kieruje naszym postępowaniem. Wartości nadrzędne wraz z najważniejszą z nich – nadwartością – oddziałują na naszą podświadomość i pokazują nam drogę. Pełnią w życiu taką samą funkcję jak przepisy ruchu drogowego na ulicach. Bez ich respektowania uniknięcie kolizji byłoby niemożliwe. Treści wykładu mogą nam pomóc osiągnąć zgodność między tym, co myślimy i czujemy, a tym, co mówimy i robimy. Będziemy mogli nabyć umiejętność sterowania własnym potencjałem i zachowaniami w różnych sferach życia. To pozwoli osiągać założone cele i radzić sobie z zagrożeniami, takimi jak zniechęcenie, poczucie odrzucenia oraz wypalenie zawodowe.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:20
Warto odpowiedzieć sobie na pytanie „Jaki jestem?”. Wzmacnia to pewność działania, wiarę w swoje możliwości oraz ułatwia panowanie nad emocjami. Prezentujemy bogaty zbiór wypróbowanych sposobów, które pomogły już wielu ludziom poznać bogactwo swojej osobowości i zainspirować się nim. Poznanie siebie jest konieczne, by można było nie odczuwać ciągłych wyrzutów sumienia, że coś robimy nie tak, że jesteśmy nie tacy, że odbiegamy od jakiegoś wymyślonego dla nas (lub przez nas) ideału. Zrozumiemy, że jesteśmy ludźmi kompletnymi, z wieloma zaletami i unikatowymi możliwościami. Wnikliwe wejrzenie we własne wnętrze za pomocą skutecznych narzędzi pozwala dostrzec w sobie te cechy, które warto rozwinąć, i te, które dobrze by było osłabić. Treść wykładu pomoże określić typ temperamentu i inteligencji oraz uświadomić sobie własne mocne i słabe strony. Wskaże możliwości rozwijania dobrych nawyków i pozbywania się, albo przynajmniej wytłumiania, tych, które przeszkadzają w realizacji celów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:10
Poczucie własnej wartości daje siłę wewnętrzną i spokój ducha ważne w podejmowaniu trudnych decyzji oraz utrzymywaniu prawidłowych relacji społecznych. Wykład zawiera opisy wielu skutecznych narzędzi pozwalających uniezależnić się od innych, poprawić poziom samoakceptacji i rozwinąć odwagę przydatną w dążeniu do celu. Czym jest poczucie własnej wartości? To wewnętrzne przekonanie o nas samych. Jego miejsce znajduje się w przestrzeni pomiędzy dwoma przeciwległymi biegunami: zakompleksieniem a zadufaniem. Stabilne poczucie własnej wartości wzmacnia nasze działania na drodze do osiągnięcia życiowej satysfakcji. Powinniśmy o nie zadbać, ponieważ łatwo ulega obniżeniu w wyniku chwilowych niepowodzeń lub niespodziewanych trudności. Metody wpływania na samoocenę proponowane w wykładzie mogą mieć działanie oczyszczające. Ich stosowanie może także wpłynąć na wzrost motywacji i wzmocnić pozytywne myślenie o własnych możliwościach, wyglądzie i cechach osobowości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:09
Działanie z entuzjazmem to źródło radości. Jednak radość życia i nieskażona niczym wola, by natychmiast wcielać w życie inspirujące pomysły, jest głównie domeną dzieci. Wielu dorosłych ulega stereotypom i zatraca tę cechę pod naciskiem środowiska. Ale życie bez entuzjazmu na dłuższą metę okazuje się bardzo smutne i trudne. Czy tak musi być? Entuzjazm pozwala otwierać się na nowe propozycje i budzić kreatywność w sobie oraz w ludziach z naszego otoczenia. Pozwala cieszyć się nie tylko z osiągnięcia celu, lecz także z drogi, która do niego prowadzi. Wykład przedstawia metody umożliwiające rozwijanie i utrzymywanie entuzjazmu. Zwraca uwagę na znaczenie w tym procesie planowania i przygotowywania działań. Opisuje, jak można wzbudzić w sobie kreatywność i wizjonerstwo. Podpowiada także, jak radzić sobie ze zniechęcaniem ze strony innych, stresem i innymi przeszkodami, które potrafią wygasić nawet największy entuzjazm. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 0:58
Czy jesteś wystarczająco odważny? Czy masz odwagę snuć śmiałe wizje swojej przyszłości? Czy łatwo decydujesz się na radykalne zmiany? Czy radzisz sobie z lękiem przed niewiadomym? Jeśli zaobserwowałeś, że niekiedy brakuje Ci odwagi, masz okazję nauczyć się, jak ją w sobie wzmocnić, by pełniła pozytywną rolę w Twoim życiu. Odwaga polega na przyjmowaniu odpowiedzialności za skutki własnych wyborów oraz na przełamywaniu strachu, który może sparaliżować i skłonić do rezygnacji z marzeń i planów. Czy niezbędna jest jedynie tym, którzy wykonują ryzykowne zajęcie lub oczekują od życia więcej niż przeciętny człowiek? Oczywiście, że nie. Odwagi potrzebujemy wszyscy. W życiu wielokrotnie stykamy się z trudnymi wyzwaniami lub niebezpiecznymi sytuacjami. Wykład uczy, jak panować nad strachem i zwycięsko przechodzić przez przeszkody. Pokazuje, jak w tym celu wykorzystywać afirmacje oraz gdzie szukać źródeł odwagi, by czerpać z nich siłę. Zwraca uwagę, jak inspirujące może być poznawanie historii ludzi, którzy zasłynęli z odważnych zachowań. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:26
Co kojarzy Ci się ze słowem realizm? Czy wyrażenie „patrzeć realnie” wywołuje więcej skojarzeń negatywnych czy pozytywnych? Sprawdź, czy czasami nie rządzą Tobą stereotypy, które realizm przeciwstawiają marzeniom i wierze w osiągnięcie zamierzonych celów. Stosowanie zasady realizmu przydaje się w każdej dziedzinie. Gdy z marzenia wyłania się konkretna wizja, mądry realizm pomaga ocenić ją pod kątem przydatności i możliwości realizacyjnych. Na tej bazie można stworzyć spójny plan skutecznie prowadzący do celu. Wykład pokazuje realizm jako szansę na dokonanie czegoś nowego i wartościowego. Radzi, jak wykorzystywać pozytywne działanie tej cechy w procesach decyzyjnych w każdej sferze życia i jak przełamywać stereotypy utrudniające stosowanie zasady realności. Podpowiada metody pracy nad zmianą szkodliwych nawyków myślowych. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:09
Pytanie „dlaczego” należy do podstawowych pytań, jakie człowiek zadaje sobie i innym, by zrozumieć świat. Jest ono przejawem nie tylko ciekawości, ale i wnikliwości, która każe dociekać prawdy, analizować, interpretować i zgłębiać treści, wykorzystując wszelkie możliwości umysłu. Czym jest wnikliwość i do czego się przydaje? Jak ją w sobie rozwinąć? Od wnikliwości zależy trafność podejmowanych decyzji i rzetelność oceny sytuacji. Pożytki wynikające z tej cechy ujawniają się w każdej sferze życia. W osobistej – wnikliwość poprawia relacje z innymi ludźmi i pozwala na dogłębne poznanie siebie. W rodzinnej – wzmacnia więzi poprzez lepsze zrozumienie współmałżonka, dzieci i innych członków rodziny. W zawodowej – ułatwia wzajemne komunikowanie się przełożonych z pracownikami oraz firm z kontrahentami. Pozytywnym skutkiem wzmocnienia tej cechy jest też rozwój kreatywności. Wykład uczy nas patrzeć na wyzwania życiowe z różnych perspektyw, nie ulegać stereotypom i zwiększać swoje szanse na podejmowanie optymalnych decyzji. Może pomóc każdemu z nas stać się ekspertem od rozwiązywania problemów z wykorzystaniem umiejętności prowadzeniu dialogu wewnętrznego i pozytywnego myślenia. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:23
Jakie uczucia budzi w Tobie słowo „wytrwałość”? Podziw? Radość? Znużenie? Zniechęcenie? A może lekceważenie? Wytrwałość, która wydaje się stać nieco na uboczu istotnych cech człowieka, w rzeczywistości jest jedną z najważniejszych! Mówi się o niej, że jest cechą zwycięzców. Od tego, czy ją w sobie wykształcimy, zależy nasza życiowa satysfakcja i poczucie szczęścia. Wytrwałość to wymagająca cecha. Nie chcemy więc zaakceptować faktu, że tak wiele od niej zależy. Więcej niż od talentu, środowiska, szczęśliwego zbiegu okoliczności. Niełatwo ją rozwinąć. A jednak można podać wiele przykładów ludzi wytrwałych, którzy szli do celu, opierając się przeciwnościom i rozwiązując kolejne problemy, niekiedy bardzo trudne. Jak to zrobili? Na to pytanie odpowiada niniejszy wykład. Wskazuje on, jak pokonywać zniechęcenie i pokusę rezygnacji, gdy mnożą się przeszkody, a cel jest jeszcze daleko. Podpowiada, jak powiązać wytrwałość z wyobraźnią i marzeniami. Proponuje również skuteczne sposoby wykorzystywania podświadomości do rozwijania wytrwałości i kształtowania nawyków, które będą ją wspomagać. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:18
Wiara w siebie to cecha o niezwykłej mocy sprawczej, która może przeobrazić życie. Wynika z głębokiego przekonania, że zdołamy zrealizować każdy cel, który wytyczymy. Jest istotnym elementem dojrzałej i stabilnej osobowości, zwiększa chęć działania i pomaga przetrwać kłopoty. Na czym polega? Dlaczego tak często odczuwamy jej niedosyt i… co z tym zrobić? Wykład wskazuje czynniki, które osłabiają wewnętrzną ufność we własne możliwości, oraz przedstawia sposoby pozwalające ją wzmocnić. Zwraca naszą uwagę na tak ważne elementy wpływające na wiarę w siebie jak: wiedza (ogólna i branżowa), kompetencje miękkie, zaangażowanie, relacje z ludźmi, niezależność, pasja, impulsy motywujące (na przykład inspirujące programy i książki). Opisuje metody kształcenia umiejętności dostrzegania własnych talentów oraz łączenia ich z wizją życia. Podpowiada, jak radzić sobie z pojawiającymi się przeciwnościami, wśród których są lęki i poczucie winy, mające szczególnie destrukcyjną moc. Zawiera liczne pytania angażujące odbiorcę oraz odniesienia do biografii sławnych osób, które dzięki wierze w siebie osiągnęły założone cele. W podręczniku dołączonym do nagrania poza tekstem wykładu znajdziemy fotografie, cytaty oraz bogatą część utrwalającą.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 1:50
Każdy z nas dysponuje ogromnym potencjałem, czyli zbiorem właściwych sobie talentów i cech umysłu. Jeśli go wykorzystamy, wzrośnie jakość naszego życia. Wykład mówi o tym, jak odkryć ten drzemiący w nas potencjał i jak go uruchomić, żeby zaczął nam służyć. Zazwyczaj nie wierzymy we własne możliwości i sami wstrzymujemy ich rozwój, powtarzając: „Nie nadaję się do tego…”, „Nie potrafię…”. A przecież niezliczone przykłady wskazują, że ludzie mogą niebywale wiele. Każdy z uznanych odkrywców i wynalazców, artystów i myślicieli był człowiekiem takim samym jak my. Ich wielkość polegała głównie na tym, że odkryli swój potencjał i wykorzystali go dla dobra swojego i nas wszystkich. Prezentowany wykład, opierając się na krótkiej historii ludzkiego geniuszu, pokazuje, w jaki sposób zacząć świadomie używać ogromnych zasobów własnych możliwości. Pozwala także zdobyć praktyczną umiejętność posługiwania się podświadomością dla zrealizowania życiowych celów i wsparcia motywacji, której tak często nam brakuje.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej