Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(139)
Katalog książek
(80)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
E-booki
(153)
Książki
(78)
Audiobooki
(20)
Dostępność
dostępne
(78)
tylko na miejscu
(69)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(64)
Wydział Politechniczny
(3)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(65)
Czytelnia WP
(4)
WG Wolny Dostęp
(12)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(8)
Sałbut Bartosz
(6)
Kozioł Leszek
(4)
Rajca Piotr
(4)
Bocheński Artur
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Jaciow Magdalena
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Wolny Robert
(3)
Zinserling Urszula
(3)
Barlow Janelle
(2)
Bartyzel Michał
(2)
Blount Jeb
(2)
Darwin Ian F
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dąbrowski Marcin
(2)
Fugiel Marcin
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Hancewicz Radosław
(2)
Holmes Chet
(2)
Jasiński Łukasz
(2)
Joyner Mark
(2)
Kaczmarek Daniel
(2)
Kempny Danuta
(2)
Książkiewicz Katarzyna
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Levy Jaime
(2)
Maziarz-Lipka Agnieszka
(2)
Mistewicz Eryk
(2)
Najman Marta
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pankiewicz Konrad
(2)
Pietraszek Marcin
(2)
Pilch Piotr
(2)
Piwowarska Anna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Stolarczyk Bartłomiej
(2)
Szewczyk Robert
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Underhill Paco
(2)
Wawrzyniak Michał
(2)
Weinschenk Susan
(2)
Ziemba Marika
(2)
Zięba Magda
(2)
Adzic Gojko
(1)
Alvarez Cindy
(1)
Arens-Azevedo Ulrike
(1)
Bagiński Jan (1949- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartosiński Artur
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bild Traci
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Blikle Andrzej Jacek
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borkowska Marta
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bourne Mike
(1)
Bourne Pippa
(1)
Brogan Chris
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bureš Ivan
(1)
Burg Bob
(1)
Burnett Ken
(1)
Buzan Tony
(1)
Błaż Agata
(1)
Cates Bill
(1)
Chapman C.C
(1)
Chorąży Magdalena
(1)
Chorąży Wojciech
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Chłopicki Hubert
(1)
Conti Dave
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Danielak Wiesław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dayley Brad
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Deckers Erik
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doerr John E
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dołowy Anna
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Drogowska Jolanta
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(233)
Język
polski
(232)
angielski
(1)
Temat
Relacje z klientami
(41)
Obsługa klienta
(24)
Sprzedaż
(17)
Marketing
(11)
Marketing relacyjny
(10)
Techniki sprzedaży
(8)
Obsługa klientów
(7)
Banki
(6)
Marketing partnerski
(5)
Sukces w biznesie
(4)
Konsumenci
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Rynki docelowe
(3)
Turystyka
(3)
Handel
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność wobec marki
(2)
Marketing w Internecie
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Skuteczność organizacyjna
(2)
Stosunki między przedsiębiorstwami
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja publiczna
(1)
Architektura klient-serwer (informatyka)
(1)
Bancassurance
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biznes
(1)
Branding (marketing)
(1)
Certyfikacja
(1)
Etyka pracy
(1)
Fundusze inwestycyjne
(1)
Gastronomia
(1)
Giełda
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestowanie w nieruchomości
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość totalna
(1)
Kadry
(1)
Kanały dystrybucji
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał kulturowy
(1)
Klient
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Kuchnia
(1)
Kultura przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Lojalność klientów
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Microsoft Small Business Server (oprogramowanie)
(1)
Migracja systemów (informatyka)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nazwa firmy
(1)
Negocjacje handlowe
(1)
Obrót towarowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pożyczki bankowe
(1)
Pracownicy
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunki bankowe
(1)
Reklama
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Skargi konsumenckie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stosunki w przedsiębiorstwie
(1)
Sukces
(1)
Swapy
(1)
Systemy hybrydowe
(1)
Towary markowe
(1)
Ubezpieczenie na życie
(1)
Usługi
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wspólnoty mieszkaniowe
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zapewnienie jakości
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zaufanie
(1)
Zysk
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
233 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 062894, 062891 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 062895 C (366) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 050870, 050874, 050876, 050881, 050872, 050879, 050885 S, 050875, 050877, 050871, 050880, 050878, 050873, 050882, 050884, 050886 S (16 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 050883 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Cult of the customer : create an amazing customer experience that turns satisfied customers into customer evangelists
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103638, 103637, 103636, 103639, 103640 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123191 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123189 C (351/354) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 050200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004626, 004625 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004624 C (005.51) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004623 Tc (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004622 S (005.51) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 061129, 052267 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116348, 116349 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116347 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116350 (658), 116352 (658), 116351 (658) (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: "Handbook of key customer relationship management : the definitive guide to winning, managing and developing key account business" 2001. Na okł. podtyt.: sprzedaż, obsługa klienta Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 019327, 019328 S, 019326 S, 019329 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075966, 075964, 075965 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121835 C (005.51) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 050909 C (366) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117249, 117250 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117248 C (366) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117251 (366) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business, cop. 2014.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139347, 127210 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127209 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
U dołu s. tyt. i okł.: Plus minisłowniczek polsko-angielsko-niemiecki. Słowniczek polsko-angielsko-niemiecki do książki 7 kroków do udanej sprzedaży / Katarzyna Tatar. - 6 s. ; 16 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082643 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082642 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 060531, 060530, 060529, 060528 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 060527 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116730 (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116729 (336) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach. Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać. Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082701 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082700 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : relacje z klientem / Patrycja Kierzkowska. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 200 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Na str. tyt. i okł.: Ludzkie relacje w handlu elektronicznym. Skuteczny newsletter. Blog w Twojej firmie. Nowoczesna obsługa klienta. Optymalne wykorzystanie autorespondera. E-biznes, który zarabia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 078598, 085309, 085308 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 078597 C (658.114) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 006274, 006273 S (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej