Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(83)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(81)
dostępne
(68)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(47)
Wydział Politechniczny
(11)
Czytelnia Główna
(68)
Czytelnia WP
(14)
WG Wolny Dostęp
(11)
Autor
Mruk Henryk
(5)
Kaczmarek Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kotler Philip
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baran Michał
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beech Nic
(1)
Bielecka Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Branowski Mariusz
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Curtis Tony
(1)
Deptuła Anna Małgorzata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Durlik Ireneusz (1931- )
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gorchels Linda
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gratton Chris
(1)
Grontkowska Anna
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Johann Maria
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kandefer Urszula
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kieżun Witold
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Korona Błażej
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowal Stefan
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kubacka-Góral Krystyna
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maister David H
(1)
Majchrzak Jadwiga
(1)
Makieła Zbigniew (1949- )
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Maniak Grażyna
(1)
Mantura Władysław
(1)
Marek-Kołodziej Katarzyna
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McKenna Eugene
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michałowski Kazimierz
(1)
Miziołek Tomasz
(1)
Nalepka Adam (1950- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oczachowska Alina
(1)
Oczachowski Dariusz
(1)
Oleszek Sylwester
(1)
Olszewska Barbara (1945- )
(1)
Olszewska Krystyna
(1)
Pająk Edward
(1)
Pardey David
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pazio Wanda Janina
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pförtsch Waldemar
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(83)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Menedżerowie
(8)
Ekonomiści
(5)
Studenci
(4)
Doradcy finansowi
(2)
Informatycy
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(32)
Marketing
(28)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing turystyczny
(6)
Marketing usług
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(6)
Innowacje
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Kadry
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Logistyka (organizacja)
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Usługi
(3)
Analiza finansowa
(2)
Decyzje
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Organizacje
(2)
Public relations
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Technologia
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Znaki towarowe
(2)
Architektura krajobrazu
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Branding (marketing)
(1)
Controlling
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Dyskonto
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność kosztów
(1)
Etnopsychologia
(1)
Fundusz inwestycyjny
(1)
Fundusze inwestycyjne
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inteligentne miasta
(1)
Intranet
(1)
Intranety
(1)
Inwestycje kapitału
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość totalna
(1)
Jakość usług
(1)
Klastry
(1)
Komunikacja w organizacjach
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszt
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Miasta inteligentne
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje
(1)
Ocena ryzyka
(1)
Odpoczynek
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Personel
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pomoc gospodarcza na rzecz regionu
(1)
Prakseologia
(1)
Procesy produkcyjne
(1)
Produkty nowe
(1)
Przedsiębiorczość (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Psychologia pracy
(1)
Public Relations
(1)
Płynność finansowa
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(36)
Podręczniki akademickie
(7)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077174, 077173 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 077172 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 032373, 032372, 032370 S, 032378, 032376, 032371, 032374, 032377, 032375 (9 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 032369 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - 2. wyd. popr. i rozszerz. - Warszawa : C. H. Beck, 2005. - XI, [1], 211 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075598, 075589, 075601, 075599, 075602, 075600 (6 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 075590 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075597 (339.138), 075594 (339.138), 075593 (339.138), 075595 (339.138), 075591 (339.138), 075592 (339.138), 075596 (339.138) (7 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116392 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 065171, 079169, 067231, 079163, 067232, 079164, 067233, 067235, 067228, 067229, 070302, 067227, 079168, 079170, 079167, 079166, 113855, 079171, 067236, 067230, 067234, 079165 (22 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 065152 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 065162 (339.138), 065158 (339.138), 081236 (339.138), 065167 (339.138), 065160 (339.138), 065164 (339.138), 065155 S (339.138), 065157 (339.138), 065154 S (339.138), 065163 (339.138), 081241 (339.138), 065159 (339.138), 065156 S (339.138), 065168 (339.138), 081240 (339.138), 065165 (339.138), 065166 (339.138), 065169 (339.138), 081238 (339.138), 065170 (339.138), 081239 (339.138), 081237 (339.138), 065153 S (339.138) (23 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2008. - 224 s. : il. ; 24 cm.
Dla praktyków jak i dla studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077526, 077524, 077525, 077523 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 077522 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Autor
Temat
Publikacja przeznaczona dla studentów uczelni wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 074950, 074951, 144532 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 074947 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 074949 (339.138), 074948 S (339.138) (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller. - Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, cop. 2009. - 816 s. : il. kolor. ; 28 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 087371 C (811.111) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 087372 S, 087374, 087375, 087373 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115824, 115822, 115823, 115826, 115821 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115554 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115555 (339.138), 115557 (339.138), 115559 (339.138), 115558 (339.138) (4 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na s. red.: (dodruk).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115121 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109798 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : Value-based marketing.
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 078858, 078856 S, 078857, 147894, 078859 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 078855 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 091035, 091038, 091036, 091040, 091039, 091037 (6 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 091034 C (658.1/.5) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 091042 WD (658.1/.5), 091043 WD (658.1/.5), 091041 WD (658.1/.5) (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147618 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147586 C (658.1/.5) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 089245, 089247, 089246, 089244 S (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 089243 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tylko człowiek nie poprzestaje na akceptacji (lub odrzuceniu) warunków, w jakich musi się w określony sposób zachować – i tylko on zadaje pytanie: dlaczego? To pytanie stanowi nić przewodnią książki. Układ opracowania zawarto w schemacie: racjonalny dobór zasobów służących zaspokajaniu aktualnych i przewidywanych potrzeb (ekonomia), wykorzystanie i wzbogacanie dorobku materialnego i duchowego poprzednich pokoleń (kultura), szukanie nie tylko modus vivendi (sposobu postępowania opartego na chwilowym kompromisie), ale przede wszystkim szukanie modus operandi, sposobu działania, który pozwala na rozstrzyganie zasadniczych, a nieuniknionych sporów (bezpieczeństwo) i wreszcie, świadomość, że wszelkie zachowania w ramach każdej z tych sfer przebiegają w niezmiennej, ponadczasowej przestrzeni etycznej. Przestrzeń ta, tak samo jak i przestrzeń fizyczna, nie może być ani powiększona, ani pomniejszona, ale wypełniana określonymi normami moralnymi może być jedynie – świadomie lub nie – zniekształcana. Obok prezentacji prekursorskich rozwiązań teoretyków i praktyków zarządzania, ekonomistów i przedstawicieli tak odległych od siebie dyscyplin, jak psychologia, cybernetyka, fizyka, chemia, medycyna, teoria sterowania systemami technicznymi, uzupełniono problematykę związaną z działaniem o zagadnienia pojawiające się wraz z doświadczanymi i przewidywanymi zmianami w obszarach zasobów, metod, środków oraz cech struktury psychofizycznej jednostek. Przykłady konkretnych rozwiązań (opisy przypadków) są rezultatem próby wyważenia proporcji między teorią i praktyką, co przy zintegrowanej strukturze wykładu pozwala łatwiej wprowadzić oryginalne rozwiązania dydaktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147923 C (005) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1427-1117 ; 118)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 036376 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147763 C (658.1/.5), 147814 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Master of Business Administration)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 013049, 013048, 013046 S, 013047 (4 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 013050 Tc (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej