Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(31)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(22)
Wydział Politechniczny
(1)
Czytelnia Główna
(28)
Czytelnia WP
(1)
Czytelnia WM
(1)
WG Wolny Dostęp
(2)
Autor
Mruk Henryk
(3)
Boruszczak Tomasz
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Bednarek Piotr
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Biliński Witold
(1)
Boćko Bartosz
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Gordon William
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Kisiel Wiktor (ekonomia)
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kowalewski Marcin
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Matyja Piotr
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mikurenda Katarzyna
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Owsiak Anna
(1)
Parry Mark E
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pförtsch Waldemar
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Pringle Hamish
(1)
Ries Al
(1)
Rutkowski Ireneusz P
(1)
Rzeczycki Andrzej
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trout Jack
(1)
Tunak Bartłomiej
(1)
Tundys Blanka
(1)
Widelska Urszula
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Wołejszo Jarosław
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka Freda
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(32)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Szkoły Wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(12)
Marketing
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Planowanie strategiczne
(8)
Przedsiębiorstwo
(5)
Branding (marketing)
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Zarządzanie
(3)
Znaki towarowe
(3)
Alians strategiczny (ekonomia)
(2)
Decyzje
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka (organizacja)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing usług
(2)
Model biznesowy
(2)
Organizacja przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Audyt
(1)
Branża TSL
(1)
Controlling
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Efektywność kosztów
(1)
Etyka
(1)
Etyka żołnierska
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Jakość produktu
(1)
Kampanie reklamowe
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Konkurencyjność (ekonomia)
(1)
Koszt
(1)
Logistyka
(1)
Marka sportowa
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Personel
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Six Sigma
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Sport
(1)
Sprawozdania finansowe skonsolidowane
(1)
Sprzedaż
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Służby mundurowe
(1)
Towary
(1)
Towary markowe
(1)
Towarzystwa niedochodowe
(1)
Usługi
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001734 S (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 000283 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077117, 077119, 077120, 077118 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 077116 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147549 C (338.22) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082625, 082626 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082624 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 053889, 036841, 053888 S, 053892, 053894, 053890, 036842, 036844 S, 053891, 053893, 036840 (11 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 036843 C (06) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategic marketing management : a means-end approach / Mark E. Parry. - New York, Chicago : McGraw-Hill, 2005. - IX, [3], 275 s. : il. ; 23 cm.
(McGraw-Hill executive MBA series)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 086932 C (811.111) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 032373, 032372, 032370 S, 032378, 032376, 032371, 032374, 032377, 032375 (9 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 032369 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - 2. wyd. popr. i rozszerz. - Warszawa : C. H. Beck, 2005. - XI, [1], 211 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075598, 075589, 075601, 075599, 075602, 075600 (6 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 075590 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075597 (339.138), 075594 (339.138), 075593 (339.138), 075595 (339.138), 075591 (339.138), 075592 (339.138), 075596 (339.138) (7 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 056837, 056840, 056838, 056839 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 056836 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077174, 077173 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 077172 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147586 C (658.1/.5) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 099213, 099212, 099211, 099215, 099214 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 099209 C (796/799) (1 egz.)
Czytelnia WM
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 099210 Mc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / tł. Tomasz Rzychoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 217 s. : il. ; 22 cm.
(Onepress Vip)
U góry s. tyt., okł. i grzb.: "Harvard Business Review" Harvard Business School Press. Zawiera przedruk artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082573, 082572 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082571 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 088568 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 088566 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075007, 075008, 075006, 075009 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 075005 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw / Blanka Tundys, Andrzej Rzeczycki, Joanna Drobiazgiewicz. - Wydanie I. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 168, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw : szerokie spektrum teoretyczne i praktyczne przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144087, 144088 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144086 C (005.51) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143380, 143381 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143379 C (658.1/.5) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148501 C (005.51) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141111 T (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141110 Tc (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej