Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(12)
Wydział Politechniczny
(1)
Czytelnia Główna
(14)
Czytelnia WP
(2)
WG Wolny Dostęp
(2)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Bronakowski Henryk
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Hamrol Adam (1952- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kotler Philip
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pförtsch Waldemar
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Widelska Urszula
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka Freda
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(11)
Marketing
(6)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Firma (nazwa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynki eksportowe
(2)
Znaki towarowe
(2)
Branding (marketing)
(1)
Decyzje
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing usług
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja przedsiębiorstwa
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Six Sigma
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Transport i logistyka
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 010692, 010690 S, 010691, 010693 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 010694 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 032373, 032372, 032370 S, 032378, 032376, 032371, 032374, 032377, 032375 (9 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 032369 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - 2. wyd. popr. i rozszerz. - Warszawa : C. H. Beck, 2005. - XI, [1], 211 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075598, 075589, 075601, 075599, 075602, 075600 (6 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 075590 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075597 (339.138), 075594 (339.138), 075593 (339.138), 075595 (339.138), 075591 (339.138), 075592 (339.138), 075596 (339.138) (7 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077174, 077173 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 077172 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2000. - 298, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Na grzbiecie nr 980.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144797 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 032042 S, 032039, 032035, 032037, 032038, 032044 S, 032041, 032043 S, 032040 (9 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 032036 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 007680 S, 007679, 009529, 009527 S, 009530, 007677, 007681, 009528 S, 007678 (9 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 009526 Tc (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 053412 S, 053410, 053409, 053408 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 053411 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 085759, 085758 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 085757 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 089245, 089247, 089246, 089244 S (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 089243 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 088568 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 088566 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147586 C (658.1/.5) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 033856, 144533, 033857, 033860 S, 033858 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 033859 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141111 T (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141110 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni nurt zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przypisywane jest tzw. potencjałom strategicznym przedsiębiorstwa, obejmującym zasoby, zdolności i kompetencje. Wymienione potencjały strategiczne stanowią podstawę osiągania sukcesu przez przedsiębiorstwo i z tego względu określane są mianem potencjałów sukcesu przedsiębiorstwa. Obok nich w zasobowym nurcie zarządzania strategicznego ważne miejsce zajmują tzw. wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa, będące przejawami (symptomami) sukcesu osiąganego przez przedsiębiorstwo. Wyznacznikami tymi są efekty rynkowe i efekty ekonomiczne uzyskiwane przez przedsiębiorstwo. Efekty te stanowią podstawę tworzenia trwałej, długofalowej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. W procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej ważne miejsce zajmuje logistyka. Postępujący rozwój logistyki przyczynia się w coraz większym stopniu do jej postrzegania jako koncepcji zarządzania przepływami materiałów, towarów i informacji w skali przedsiębiorstwa, a nawet całego łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148501 C (005.51) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143604 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143603 C (005.6) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143605 WD (005.6) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej