Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(15)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(15)
E-booki
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(10)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(13)
WG Wolny Dostęp
(1)
Autor
Hadnagy Christopher
(2)
Witkowska Magda
(2)
Aronson Elliot
(1)
Batko Andrzej
(1)
Batko Andrzej (1956-2013)
(1)
Braver Sanford L
(1)
Chodzińska Karolina
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Hogan Kevin
(1)
Horn Sam
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Kenrick Douglas T
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Grzegorz P. (informatyka)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Levine Robert (1945- )
(1)
Lewicka Maria
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Pratkanis Anthony R
(1)
Radzicki Józef
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sidoruk Maria
(1)
Skała Marek
(1)
Speakman James
(1)
Szuster Marcin
(1)
Thomas Jane P
(1)
Urbański Marcin
(1)
Urlich Jakub
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wilson Paul
(1)
Wilson Ronald Paul
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Łabuz Piotr M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Perswazja (psychologia)
(11)
Perswazja
(4)
Wpływ (psychologia)
(4)
Stosunki międzyludzkie
(3)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Interakcja człowiek-komputer
(1)
Inżynieria społeczna
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Negocjacje
(1)
Normy społeczne
(1)
Propaganda
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Sympatia
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zarządzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 088837, 088836 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 088832 C (316) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 088834 (316), 088835 (316), 088833 (316) (3 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Medyczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111605 M, 111608 M, 111607 M, 111606 M (4 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121742+2 CD-ROM-y C (159.9) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Sztuka perswazji : czyli język wpływu i manipulacji w praktyce / Andrzej Batko. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 140, [6] stron : ilustracje ; 22 cm + 4 dyski optyczne (CD).
(Onepress Power)
Na stronie tytułowej i okładce 4 płyty CD: odtajniony trening NLP, wcześniej zarezerwowany dla salonów politycznych, elit biznesu i psychoterapeutów.
4 stronie okładce: książki klasy business.
Brak płyt CD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149942 C (316) (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress Power)
Na s. [167]: "CD-ROM zawiera nagrane na żywo fragmenty warsztatu, prowadzonego przez Andrzeja Batko".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 085516 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 085515 C (159.9) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
U dołu s. tyt. i okł.: Jak działa technika błyskawicznej perswazji? Jak wygląda mapa procesu perswazji? Jak przedostać się przez mur okalający decydentów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 085502 C (159.9) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 099480, 099482, 099479, 099481 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 099478 C (005) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136919 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136918 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 097966, 097967, 097965, 097964 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 097963 C (316) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 085499 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 085498 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Tyt. oryg.: "Age of propaganda : the everyday use and abuse of persuasion" 2001 Indeksy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 031817 S, 031813, 031811, 031809, 031815 S, 031808, 031810, 031812, 031816 S (9 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 031814 C (659) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121957 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121916 C (316) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 090814, 090816, 090813, 090812, 090815 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 090811 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121738 C (159.9) (1 egz.)
E-book
W koszyku

Pierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki

  • Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy
  • Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu
  • Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru
  • Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie
  • Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego
Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść użytkownika i nakłonić go do zapewnienia atakującym dostępu. Kolejne słabości techniczne można usuwać w miarę ich powstawania, natomiast nic nie da się poradzić na głupotę, a raczej łatwowierność ludzi. Chris wyjaśnia tajemnice tego typu przedsięwzięć, omawiając wykorzystywane współcześnie ścieżki ataku. Ta książka dostarcza cennych informacji, które ułatwiają rozpoznawanie takich ataków.

Kevin Mitnick,
pisarz, prelegent i konsultant.


Chris Hadnagy stworzył wyczerpujące opracowanie na temat socjotechniki. Książka powstała na podstawie pogłębionych badań i uwzględnia kwestie praktyczne. Twojej firmie, ale również i Tobie dostarcza zatem rozwiązań konkretnych problemów i zapewnia ochronę przed wszechobecnymi zagrożeniami. To prawdziwie przełomowe dzieło.

Kevin Hogan,
autor książek Ukryta perswazja oraz Sekretny język biznesu


  • Pokrętny labirynt socjotechniki.
  • Ludzki umysł to najmocniejszy z elementów każdego systemu.
  • Ludzki umysł to najsłabszy z elementów każdego systemu.

Brzmi paradoksalnie? A jednak bez względu na to, jak skomplikowane ustanowisz zabezpieczenia, Twoje przedsięwzięcie może nie wypalić właśnie z winy infrastruktury ludzkiej. Człowiek funkcjonuje według pewnych schematów, które można z powodzeniem rozgryźć. A złośliwy socjotechnik, dysponujący odpowiednimi umiejętnościami, to przeciwnik, przed którym niemal nie sposób się obronić.

Poznaj pierwszy na świecie model socjotechniki. Autor tej książki definiuje, wyjaśnia i rozkłada go na cząstki elementarne, a następnie ilustruje całe zagadnienie, przytaczając analizy i prawdziwe historie. Zabierze Cię na wycieczkę po ciemnych zaułkach społeczeństwa, gdzie żyją szemrane typy. Przedstawi Ci mroczne arkana socjotechniki stosowanej przez szpiegów i oszustów. Będziesz podglądał nawet takich mistrzów, jak Kevin Mitnick, autor książki Sztuka podstępu. Przyjrzysz się także powszechnym, codziennym sytuacjom, poznając je pod kątem scenariuszy socjotechnicznych. W ostatniej części znajdziesz "tajemne" porady i wskazówki profesjonalnych socjotechników, a czasem również prawdziwych przestępców.

Sekrety oszustów i socjotechników

  • Model komunikacji i jego geneza
  • Wykorzystywanie wpływu alkoholu
  • Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać tym, kim chcesz
  • Sztuczki socjotechniczne — psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice
  • Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
  • Pięć podstaw wywierania wpływu
  • Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń
  • Wyczulenie na złośliwe taktyki
  • Dalajlama i socjotechnika

Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org, pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwem. Pracuje również jako szkoleniowiec i główny socjotechnik w grupie penetracyjnej Offensive Security.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Nokautująca siła perswazji

  • Używaj perswazyjnego języka i mowy ciała do osiągania swoich celów
  • Kieruj myślami i zachowaniem innych oraz realizuj swoje najśmielsze plany
  • Wykorzystaj zdobytą wiedzę na polu zawodowym i w prywatnym ogródku

Dodatek: Arkusze robocze ukrytej perswazji

Zbiór potężnych i sprawdzonych technik perswazji

  • Nie wiesz, jak wywierać piorunujące wrażenie na nowo poznanych osobach?
  • Chcesz nauczyć się przewidywać i kontrolować zachowanie Twojego otoczenia?
  • Szukasz technik przekonywania innych w sposób tak zręczny, że zupełnie niewidoczny?

Świat wokół Ciebie przesiąknięty jest perswazją. Jeśli jej nie dostrzegasz, to znaczy, że jest skuteczna i dobrze zakamuflowana. Najlepszą obroną jest kontratak! Zamiast snuć się w ogonie peletonu, przyspiesz i znajdź się w ścisłej czołówce - wśród ludzi, którzy wiedzą, jak osiągnąć sukces, i realizują swoje najśmielsze plany. Nie musisz iść na żadne kompromisy, z niczego rezygnować, zmieniać swoich planów czy poglądów ani korygować marzeń.
Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego chcesz - na własnych warunkach. Odkryj dziesiątki bezcennych strategii, zawartych w jednej, niewielkiej książce.

Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II to tytuł, w którym mieści się "obietnica-pokusa" zwiększenia umiejętności oddziaływania na ludzi. Słowo "perswazja" ma (dla mnie osobiście) mniej pozytywny wydźwięk niż zbliżone do niego, bardziej przyjazne "przekonywanie". Autorzy poradnika, Kevin Hogan i James Speakman, myślą podobnie. Dlatego do swoich czytelników wystosowali ostrzeżenie-apel: "Techniki perswazji zawarte w niniejszej książce powinny być stosowane w sposób etyczny. Podobnie jak młotek, który jest przewidziany do wbijania gwoździ, niniejsze techniki służyć mają zwiększaniu Twojej siły perswazji dla poprawy Twojego życia zawodowego, jak i osobistego, a nie jakimś nieetycznym czy złym celom!".

Andrzej Budzyk, "Personel i Zarządzanie"


Ukryta perswazja to książka dla profesjonalistów zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wpływu. Trzeba jednak pamiętać, co autorzy szczególnie podkreślają, że stosując perswazję, należy stale mieć na uwadze drugą osobę oraz ETYCZNE zachowanie.

Małgorzata Drzewiecka, portal proto.pl


Kevin Hogan jest ekspertem w dziedzinie mowy ciała i siły podświadomości. To dynamiczny, znany na arenie międzynarodowej mówca - przemawiał w wielu miejscach na całym świecie, od Sydney po Warszawę. Uczył umiejętności perswazji, sprzedaży i marketingu przedstawicieli rządu polskiego oraz pracowników takich firm, jak Boeing, Microsoft czy Starbucks. Na stronie www.kevinhogan.com znajdziesz dodatkowe informacje o potędze perswazji.
James Speakman intensywnie bada dziedzinę perswazji, a jego przemówienia na żywo są niezwykle przekonujące. Swoimi sekretami dzieli się z taką energią i zaangażowaniem, że uczestnicy wychodzą z zajęć z własnymi planami działań, których efektem są zdumiewające sukcesy. Więcej informacji o Jamesie znajdziesz na stronie internetowej www.jimspeakman.com.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:24:51

Ta, która czyni nas ludźmi!

Człowiek. Po pierwsze - oddycha. Po drugie - manipuluje.
Manipulacja to naturalna aktywność każdego z nas. W każdej sytuacji, gdy chcemy coś osiągnąć lub czegoś świadomie pożądamy. Nawet wtedy, gdy pożądamy nieświadomie, bo z wielu chęci i żądz nie zdajemy sobie sprawy, choć w dużym stopniu kierują one naszym życiem. Natychmiast po obudzeniu, w zależności od nastroju, poziomu hormonów, pogody zaczynamy wpływać na siebie samych. Także to, czy budzik wyciągnął nas z głębokiej czy z płytkiej fazy snu, wpływa na naszą gotowość (lub nie) do działania. Na wypadek braku gotowości uruchamiamy wypracowane wcześniej rytuały - robimy kawę, myjemy zęby... To automanipulacja, wpływ na siebie samego: żeby się chciało, kiedy się nie chce. Każdy z nas robi to non stop - tak, jak oddycha.
A przecież namawianie do czegoś samego siebie to dopiero początek. Można by rzec - początek dnia. Od rana spotykamy innych ludzi, od których staramy się coś uzyskać - od nich bądź z ich pomocą. Czasem zgodnie z ich wolą, a czasem wbrew niej. Robimy to od urodzenia. Spójrz na niemowlaka. Wielka głowa, ogromne oczy, rozczulająca buzia i pozorna bezradność. Pozorna, ponieważ małe dziecko podświadomie wie, jak sterować rodzicami - i najczęściej czyni to za pomocą płaczu. A jeśli chce nagrodzić rodziców, reaguje pogodnym gaworzeniem. Jeszcze nie mówi, a już manipuluje! I tak już będzie zawsze, tak jest z każdym z nas. Od rana do wieczora. Sęk w tym, że jedni manipulują lepiej od innych. Ta książka powstała po to, abyś mógł stanąć przed lustrem i powiedzieć do siebie: "To ja jestem najlepszym manipulatorem!". Albo przynajmniej: "Nie dam sobą manipulować!". Z tym, że nie na pewno ;)

Jak zwykle wprost i jak zwykle z filozoficzno-ironicznym przekąsem. Wiele już o manipulacji, wpływaniu, perswazji i motywowaniu przeczytałem książek, prac naukowych i czegoś na kształt rozmówek w podróży . Tym razem zostałem zmuszony (zmanipulowany :)) do refleksji nad własną skutecznością i nad własnymi doświadczeniami w spotkaniach z różnymi ludźmi. Dziękuję Marku.

Dariusz Milczarek, przedsiębiorca, konsultant i trener biznesu, entuzjasta sprzedaży

O Marku Skale z Krakowa słyszałem ciągle od roku 1994, gdy przyjechałem do Polski. Dobrze, że 8 lat później poznałem go osobiście. Od tej pory wiem, że zapraszanie Roberta Caldiniego lub innych mówiących na głos po angielsku straciło sens. Sens ma zaproszenie Marka. Z tą książką ten sens - nabiera nowego wymiaru, bo: manipulacja rulez.... ale o tym sza!

Robert Krool, mentor. diagnostyk rozwojowy. autor

Jako wielki miłośnik skuteczności w życiu osobistym i zawodowym bardzo się cieszę że Marek napisał o manipulacji. Same marzenia to za mało aby wpływać na otaczający nas świat. Potrzebne są jeszcze skuteczne techniki.

Jacek Walkiewicz - Pełna Moc!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Książka pokazuje jak bardzo poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem wiedzy, która może być skutecznie wykorzystana w zastosowaniach praktycznych w kontroli zachowań rynkowych w dziedzinie marketingu terytorialnego. Jest zatem znakomitym przykładem precyzyjnego, ilościowego podejścia do oceny atrakcyjności miast oraz tworzenia skutecznych strategii wzmacniających ich wizerunek w umysłach mieszkańców. Szczególnym walorem pracy jest także zależność odwrotna, zastosowania praktyczne także są inspirującym źródłem rozwoju poznawczych teorii podobieństwa. Wyniki przeprowadzonych badań mogą bowiem zostać wykorzystane do uszczegółowiania tych teorii, ich rozwoju i integracji z innymi teoriami poznawczymi, m.in. teorią perspektywy. Publikacja w sposób kompetentny łączy ze sobą wątki twardej psychologii poznawczej (teorię asymetrii podobieństw Tversky’ego, teorię perspektywy Kahnemana i Tversky’ego, teorię asymetrii pozytywno-negatywnej) z aspektem aplikacyjnym (kształtowanie marki miasta i płynące z tego zalecenia dla miejskich włodarzy). Autorka pokazuje zatem, że można być zaangażowanym zarówno w tak aplikacyjną stronę badań jaką jest tworzenie reklam, a równocześnie twórczo wykorzystywać dorobek psychologii naukowej

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Agata Błachnio, Aneta Przepiórka, Tomasz Rowiński: Dysfunkcjonalne korzystanie z internetu – przegląd badań [Dysfunctional Internet use – Review of research], doi: 10.7366/1896180020143101, s. 378–395; Anna Studzińska, Bogdan Wojciszke: Przekonania o genezie różnic płci a legitymizacja nierówności kobiet i mężczyzn [Beliefs in origins of sex differences and legitimization of inequality of men and women], doi: 10.7366/1896180020143102, s. 396–408; Edyta Biełous, Jerzy Trzebiński: Nadzieja podstawowa a wizje świata społecznego [Basic trust and beliefs about social world], doi: 10.7366/1896180020143103, s. 409–421; Klara Królewiak, Monika Wróbel: Poczuję to, co ty, jeśli cię polubię? Wpływ atrakcyjności interpersonalnej na zarażanie afektywne [Will I feel the way you do, because I like you? The influence of interpersonal attraction on affect contagion], doi: 10.7366/1896180020143104, s. 422–436; Joanna Barlińska, Piotr Szarota: Światopogląd a style randkowania [Worldview and dating styles], doi: 10.7366/1896180020143105, s. 437–444; Małgorzata Niesiobędzka: Jak wzmocnić dyscyplinę podatkową? Wpływ charakteru komunikatu perswazyjnego i moralności podatkowej na zachowanie podatników [How to enhance fiscal discipline? The impact of nature of persuasive message and tax morale on taxpayers’ behavior], doi: 10.7366/1896180020143106, s. 445–454; Kamil Imbir, Magdalena Rutniewska: Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych [The role of automatic vs. reflective emotions in intuitive social judgents], doi: 10.7366/1896180020143107, s. 455–465.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej