Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(14)
ebookpoint BIBLIO
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(13)
E-booki
(7)
Audiobooki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(7)
Wydział Medyczny
(3)
Czytelnia Główna
(5)
WG Wolny Dostęp
(1)
Autor
Brocki Marcin
(2)
Draheim Szymon Emilia
(2)
Ekman Paul (1934- )
(2)
Grabska-Siwek Barbara
(2)
Navarro Joe (1953- )
(2)
Ornatowska Agnieszka
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Bukowski Marcin
(1)
Chrąchol-Barczyk Kamila Słupińska Urszula
(1)
Ekman Paul
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gracz Leszek
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Karlins Marvin (1941- )
(1)
Kowalczyk Marek (psycholog)
(1)
Kowalczyk Marek (psychologia)
(1)
Kuca Zoja
(1)
Kuśmierek Piotr
(1)
Kwiatkowska Dorota
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lewicka Maria
(1)
Martin Jean-Claude (1941- )
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pająk Zofia
(1)
Parzuchowski Michał
(1)
Poynter Toni Sciarra
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Styczeń Marcin (1978- )
(1)
Szczepaniak Agnieszka
(1)
Szczepaniak Agnieszka (1981- )
(1)
Szymańska Kamila
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Tegze Oldřich
(1)
Tkaczyk Lech
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wainwright Gordon R
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Komunikacja niewerbalna
(14)
Gesty
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Prawda i kłamstwo
(2)
Grupy nacisku
(1)
Imprezy
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie się pozasłowne
(1)
Mecenat
(1)
Pantomimika
(1)
Postawa ciała
(1)
Psychoterapia
(1)
Public relations
(1)
Relacje psychoterapeuta-pacjent
(1)
Sponsoring
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Grecja
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
21 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Numer specjalny: Współczesne trendy w badaniach nad wpływem społecznym: perspektywa empiryczna [Special issue: Current trends in social influence research:Empirical perspective] Redaktorzy numeru [Issue editors]: Sławomir Śpiewak, Tomasz Grzyb, Dariusz Doliński Dr Monika Grzesiak-Feldman – wspomnienie [Monika Grzesiak-Feldman – in memoriam], s. 8. W numerze [Contents] Artykuły [Articles] Sławomir Śpiewak, Tomasz Grzyb, Dariusz Doliński: Współczesne trendy w badaniach nad wpływem społecznym: perspektywa empiryczna [Current trends in social influence research: Empirical perspective], doi 10.7366/1896180020174001, s. 9–13; Małgorzata Gamian-Wilk: Autopercepcja warunkiem efektywności techniki „stopa w drzwiach” [Self-perception as a precondition of effectiveness of the foot-in-the-door technique], doi 10.7366/1896180020174002, s. 14–20; Ada Maksim, Sławomir Śpiewak: Związek pomiędzy wiekiem, preferencją spójności i skutecznością techniki wpływu społecznego „stopa w drzwiach” [The relationship between the age, preference for consistency and the effectiveness of the foot-in-the-door compliance technique], doi 10.7366/1896180020174003, s. 21–29; Malwina Szpitalak, Romuald Polczyk: Efekt dezinformacji z perspektywy psychologii społecznej: natura i uodparnianie [Misinformation effect from the perspective of social psychology: Its nature and inducing resistance to it, doi 10.7366/1896180020174004, s. 30–41; Józef Maciuszek, Joanna Garlicka: Refleksyjność jako czynnik odporności na zawarte w pytaniu presupozycje [Mindfulness as a factor of resistance to presuppositions included in questions], doi 10.7366/1896180020174005, s. 42–55; Wojciech Kulesza: Wpływowy kameleon: przegląd badań z zakresu mimikry w kontekście technik wpływu społecznego [The powerful chameleon: The review of the chameleon effect studies in the scope of social influence techniques], doi 10.7366/1896180020174006, s. 56–73; Michał Parzuchowski, Olga Białobrzeska, Małgorzata Osowiecka, Natalia Frankowska, Aleksandra Szymków: Szczerość na wyciągnięcie ręki: niewerbalny przejaw szczerości intencji proszącego wzbudza uległość [One can handle the truth: Nonverbal sign of honesty influence the level of obedience], doi 10.7366/1896180020174007, s. 74–88; Wiesław Łukaszewski: Tak, ale: etyczne problemy w badaniach nad wpływem społecznym [Ethical dilemmas in research on social influence], doi 10.7366/1896180020174008, s. 89–96; Zmiana na stanowisku Redaktora Naczelnego Psychologii Społecznej oraz składu Redakcji [Change of Editors], s. 97.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej