Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(866)
ebookpoint BIBLIO
(158)
IBUK Libra
(26)
Forma i typ
Książki
(860)
E-booki
(184)
Publikacje naukowe
(105)
Publikacje fachowe
(35)
Audiobooki
(33)
Publikacje dydaktyczne
(24)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(771)
dostępne
(747)
nieokreślona
(18)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(587)
Wydział Politechniczny
(43)
Wydział Medyczny
(26)
Czytelnia Główna
(694)
Czytelnia WP
(85)
Czytelnia WM
(9)
WG Wolny Dostęp
(102)
Autor
Mruk Henryk
(25)
Kotler Philip
(13)
Garbarski Lechosław
(11)
Sałbut Bartosz
(11)
Wołejszo Jarosław
(11)
Pilarczyk Bogna
(9)
Ehrlich Andrzej
(8)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(8)
Ries Al
(7)
Rzychoń Tomasz
(7)
Kaczmarczyk Stanisław
(6)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Kłeczek Ryszard
(6)
Levinson Jay Conrad
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Wrycza-Bekier Joanna
(6)
Żukowski Marcin
(6)
Domański Tomasz
(5)
Rejman Krzysztof
(5)
Styś Aniela
(5)
Trout Jack
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Witkowska Magda
(5)
Wrzosek Wojciech
(5)
Altkorn Jerzy
(4)
Baran Radosław
(4)
Baruk Agnieszka Izabela
(4)
Bocheński Artur
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Falkowski Andrzej
(4)
Fugiel Marcin
(4)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(4)
Knosala Ryszard (1949- )
(4)
Kowal Witold
(4)
Markowski Włodzimierz J
(4)
Mazurkiewicz Ludwik
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Strzelecka Magdalena
(4)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Zastrożna Martyna
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Beckwith Harry
(3)
Bielski Ireneusz
(3)
Bombol Małgorzata
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Chwedorowicz Józef
(3)
Chłodnicki Marcin
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Hościłowicz Edward
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Kalińska-Kula Magdalena
(3)
Kanclerz Anna
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Kramer Teodor
(3)
Lipa Michał
(3)
Loska Magdalena
(3)
Maison Dominika
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
Patten Dave
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Pisarska Aneta
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Ries Laura
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(3)
Skrzypek Elżbieta (1952-)
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Sojkin Bogdan
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Szczepański Jarek
(3)
Sztucki Tadeusz
(3)
Szulce Halina
(3)
Tkaczyk Paweł
(3)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(3)
Wawrzyniak Michał
(3)
Wenerska Beata
(3)
Wrzosek Marek
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Ali Moi
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof
(2)
Antczak Mariola
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Bednarek Piotr
(2)
Białecki Klemens
(2)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Boruszczak Tomasz
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Brogan Chris
(2)
Bryła Paweł
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(103)
2010 - 2019
(370)
2000 - 2009
(457)
1990 - 1999
(104)
1980 - 1989
(10)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(1)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(135)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(1039)
nieznany (@@@)
(4)
nieokreślony (s.l.)
(2)
Wielka Brytania
(2)
nieznany (km)
(1)
Język
polski
(1029)
angielski
(18)
Odbiorca
Menedżerowie
(22)
Szkoły wyższe
(20)
Ekonomiści
(6)
Studenci
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Doradcy finansowi
(2)
Księgowi
(2)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(351)
Zarządzanie
(111)
Przedsiębiorstwo
(83)
Marketing strategiczny
(31)
Marketing w Internecie
(26)
Turystyka
(26)
Reklama
(25)
Usługi
(25)
Marketing usług
(24)
Marketing polityczny
(22)
Branding (marketing)
(20)
Innowacje
(19)
Marketing turystyczny
(18)
Konsumenci
(17)
Marketing terytorialny
(17)
Organizacja
(16)
Relacje z klientami
(16)
Marketing elektroniczny
(15)
Marketing relacyjny
(15)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(15)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Logistyka (organizacja)
(14)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(14)
Public relations
(14)
Zarządzanie jakością
(14)
Kadry
(13)
Przedsiębiorstwa
(13)
Firma (nazwa)
(12)
Sprzedaż
(12)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Banki
(11)
Marketing partnerski
(11)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(11)
Menedżerowie
(11)
Organizacje
(10)
Personel
(10)
Rynek
(10)
Służba zdrowia
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Znaki towarowe
(10)
Badania marketingowe
(9)
Logistyka gospodarcza
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Controlling
(8)
Komunikacja marketingowa
(8)
Kultura
(8)
Marketing społeczny
(8)
Obsługa klienta
(8)
Produkcja
(8)
Przedsiębiorstwo usługowe
(8)
Przywództwo
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Internet
(7)
Marketing bankowy
(7)
Marketing bezpośredni
(7)
Prakseologia
(7)
Rynki eksportowe
(7)
Sport
(7)
Decyzje
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Gospodarka
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Marketing kulturalny
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Żywność
(6)
Biblioteki
(5)
Etyka biznesu
(5)
Handel
(5)
Kapitał intelektualny
(5)
Konkurencyjność (ekonomia)
(5)
Marketing sportowy
(5)
Miasta
(5)
Opieka medyczna
(5)
Podatek dochodowy
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Przedsiębiorstwo handlowe
(5)
Rachunkowość zarządcza
(5)
Ryzyko
(5)
Skuteczność organizacyjna
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Towary markowe
(5)
Transport
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Administracja
(4)
Audyt
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Bibliotekarstwo
(4)
Ekonomia
(4)
Finanse
(4)
Globalizacja
(4)
Handel detaliczny
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Jakość usług
(4)
Temat: czas
2001-
(92)
1901-2000
(20)
1989-2000
(15)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
1901-
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(51)
Europa
(4)
Japonia
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Dolny Śląsk
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Polska (część środkowa)
(1)
Powiat kaliski (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(47)
Podręcznik
(37)
Opracowanie
(29)
Monografia
(27)
Materiały konferencyjne
(13)
Materiały pomocnicze
(9)
Podręczniki akademickie
(7)
Raport z badań
(6)
Poradnik
(5)
Encyklopedia
(3)
Poradniki
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Esej
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Normy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(236)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(49)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(16)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(14)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Transport i logistyka
(7)
Nauka i badania
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(1)
1050 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO
  • wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika
  • projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści
  • algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek
  • własne badania i analizy dla potrzeb SEO

Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:

  • wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
  • zachowywanie się jak własny autoresponder;
  • obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
  • próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
  • koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
  • oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć!


Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy — zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:31:05

Zostań internetowym rewolucjonistą!

  • Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
  • Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
  • 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?

O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.

W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!

  • E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr
  • Podwykonawcy
  • Marketing dla lokalnych biznesów
  • Strony członkowskie i webinaria
  • Reklamy w internecie

Klikaj za miliony!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:40:52

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość ("Zwierciadło" nr 5/2017)

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób - Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia - w pięknej oprawie graficznej - zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny - taki jak Ty.

Źródło: https://www.marketingtopodstawa.com

Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.

Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, ale coraz częściej także codzienność dużych i małych organizacji. A książka Ani to wciąż świetny przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.

Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl

Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać - Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani Swojego Czasu.

Ola Budzyńska, Pani Swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl

Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, ale można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszystkich, którzy nie znoszą udawania.

Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet

Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować nad swoim przekazem do świata, aby był szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, opiera się na konkretnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku podkreśla, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces, zarówno osobisty, jak i zawodowy.

Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla zaawansowanych, www.prostyblog.pl

Przejedliśmy się sztucznością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy - i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszystkich tych, którzy wiedzą, że nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie buduje się na prawdzie.

Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl

Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania własnej marki. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i "profesjonalny" sposób, naśladując duże korporacje! Mogę mówić własnym głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!

Dominika Dzikowska, Kobieca Foto Szkoła, www.kobiecafotoszkola.pl

Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, ale i o sobie jako marce.

Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl

Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, bo zaangażuje niepowtarzalną kombinację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow.

Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz

Czym jest autentyczność? Zobacz!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
The next issue of the magazine “Business Informatics” will be published. Thanks to the texts submitted by the Authors, which are scientifically valuable, as well as the growing number of readers, our periodical not only continues, but also develops and is positively evaluated during accreditation and evaluation. An extremely valuable feature of the “Business Informatics” series is the fact that the studies contained in it are presentations of various views and points of view on the application of modern ICT solutions. Perspectives and views presented by the Authors often allow the Readers to broaden their own reflections related to the created view on the possibilities and directions of application of information and communication technologies in economic practice. It is also important that not all publications sent for publication meet the formal and substantive requirements. This further increases the significance and value of publications which received double positive reviews and were selected for publication in this issue of “Business Informatics”. Currently, as a result of a multistage and strict formal and substantive verification of our journal, approximately 25% of the submitted texts are accepted for publication. The editor of this issue would like to express his gratitude to all the authors who wanted to share their experiences and opinions. In addition, he would like to thank the reviewers for their insightful and factual assessments of the submitted works.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W polskim piśmiennictwie naukowym systematyczne przeglądy literatury są wciąż nową, nieznaną formą eksploracji wątków tematycznych. W światowej nauce odchodzi się od narracyjnych przeglądów literatury na rzecz analiz usystematyzowanych, replikowalnych i w rezultacie jasno ukazujących to, co warto badać, gdyż zawiera potencjalnie dużą wartość naukową. Książka jest jedną z nielicznych (a pierwszą, która przedstawia liczne przykłady zastosowania omawianej tematyki w naukach ekonomicznych, i to w tak szerokim ujęciu) na polskim rynku pracą obrazującą, na czym polega systematyczny przegląd literatury, w tym analiza bibliometryczna. Pokazuje, do czego takie przeglądy prowadzą: jak przekonująco (bo transparentnie, przy podaniu powtarzalnej metody) pozwalają wyłonić z naukowego gąszczu piśmienniczego te wątki, które warto badać przy wykorzystaniu określonych teorii i metod oraz jakie pytania lub hipotezy badawcze są warte dalszego dociekania. Książka jest adresowana do młodszych naukowców (doktorantów, doktorów) i osób aspirujących do zostania akademikami. Może być też pomocna w pisaniu prac magisterskich w częściach poświęconych przeglądowi literatury naukowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

  • Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
  • Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
  • Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

  • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
  • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
  • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
  • Public relations i kampanie reklamowe
  • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
  • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
  • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
  • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
  • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
  • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
  • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
  • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
  • Prawo w kontekście sklepu internetowego

Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania "Video marketing w polskich firmach" »


Obraz wart więcej niż tysiąc słów

Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” – pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję?
Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka.


Obejrzyj wywiad z Autorką książki:


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Facebook Ads - kurs video dla Ciebie!

Dla wielu z nas social media są niemal synonimem internetu. Chętnie spędzamy w nich i z nimi czas - scrollowanie Facebooka czy Instagrama to oczywista czynność, jaką podejmujemy w wolnej chwili, na przykład w autobusie, w kolejce na poczcie, a nawet przed snem lub tuż po przebudzeniu. Można na to narzekać, można wieszczyć ponurą przyszłość ludzkości i opowiadać o negatywnych skutkach przebodźcowania i łykania płynącej z mediów społecznościowych papki informacyjnej. Ale tak po prostu jest: z usług Facebooka na przykład korzysta już 2,5 miliarda ludzi. To potężna armia użytkowników tego serwisu i... Twoich potencjalnych klientów!

Nie możesz pominąć tego kanału w swojej strategii reklamowej. Aby jednak potencjalnych klientów zmienić w realnych, trzeba wiedzieć, co zrobić, by do nich dotrzeć. Innymi słowy: musisz opanować mechanizmy reklamowe Facebooka. Nie jest to bardzo trudne, o czym mamy nadzieję Cię przekonać podczas naszego szkolenia, a niesie wiele korzyści: odpowiednio przygotowana reklama, z właściwie zdefiniowaną grupą odbiorców, dotrze precyzyjnie do ściśle wybranych przez Ciebie osób nie tylko na Facebooku. Także na Instagramie, Messengerze i WhatsAppie! Tym bardziej warto się zainteresować narzędziem Facebook Ads i zacząć korzystać z social mediów nie tylko dla rozrywki, ale i w celach reklamowych.

Co zawiera kurs reklamy na Facebooku?

Dzięki naszemu kursowi online Facebook Ads:

  • Dowiesz się, jak skonfigurować konto reklamodawcy
  • Poznasz zasady tworzenia reklam na Facebooku
  • Przygotujesz zestaw reklam krok po kroku
  • Zdefiniujesz niestandardową grupę odbiorców
  • Ustawisz pierwszą reklamę
  • Dodasz do reklamy piksel Facebooka
  • Nauczysz się trzymać pieczę nad kampanią (optymalizacja, analiza, raportowanie)

Co więcej:

  • Przyjrzysz się wszystkim przydatnym narzędziom, jakie oferuje system Facebook Ads

Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach kończy się na poziomie średnio zaawansowanym - po szkoleniu będziesz w stanie nie tylko włączyć reklamę, ale również przeanalizować jej efektywność i wskazać obszary do poprawy lub skalowania wyniku.

Facebook Ads, czyli wiedza dla social media managers

Wiedza, jaką oferujemy w ramach kursu Facebook Ads, przyda Ci się, jeśli jesteś właścicielem firmy, którą chcesz rozwijać poprzez docieranie z reklamą do użytkowników Facebooka, Messengera, WhatsAppa i Instagrama. To oczywiste - dzięki szkoleniu poszerzysz swoje kanały dotarcia. Może się okazać przydatna także wówczas, gdy myślisz o karierze social media managera. Jeśli lubisz świat social mediów, potrafisz kreować angażujące posty, a śledzenie nowinek i zmian w wirtualnym świecie sprawia Ci przyjemność - to wciąż potrzeba Ci wiedzy dotyczącej reklamowania w nim usług i produktów, podbijania widoczności postów, kreowania reklam dobranych stricte do jasno zdefiniowanej (i ustawionej) grupy klientów, którą na FB nazywa się „grupą odbiorców”. Rzecz jasna nasz kurs reklamy na Facebooku to tylko wstęp do Twojej kariery w roli social media ninja, ale... to dobry wstęp. Rzetelny i stanowiący świetny punkt wyjścia do dalszego rozwoju.

Sprawdź także kursy WordPress, dzięki którym poprawisz swoją konkurencyjność na rynku pracy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku

Nie musisz uczęszczać do akademii sztuk pięknych, by tworzyć witryny marzeń!

Stworzenie doskonałej strony WWW wymaga współpracy grafika i programisty, który potrafi przekuć jego wizję na język kodu. Czy jest możliwe połączenie tych dwóch ról? Czy programista może nauczyć się tworzyć atrakcyjne, eleganckie i estetyczne strony WWW bez pomocy grafika? Dowiedz się, jak to osiągnąć i zoptymalizować swoją pracę!
Sięgnij po kolejne wydanie tej bogato ilustrowanej książki i poznaj najlepsze zasady projektowania stron internetowych. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz bezcenną wiedzę na temat dobierania kolorów, tworzenia układów stron oraz korzystania z tekstur. Ponadto poznasz szkielety Foundation i Bootstrap. Najnowsze wydanie tej cenionej książki kładzie nacisk na tworzenie responsywnych stron, które prezentują się dobrze zarówno na dużych, jak i małych ekranach. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich pasjonatów tworzenia stron WWW!
Dowiedz się, jak:

  • Dobierać kolory, by komponować zabójcze schematy barw.
  • Tworzyć elastyczne układy stron, które wyglądać będą rewelacyjnie na wszystkich urządzeniach.
  • Wykorzystywać tekstury, w tym potęgę nawet najprostszych elementów takich, jak: punkt, linia, figura, głębia czy deseń.
  • Budować solidne układy, efektywnie stosując systemy siatek i białą przestrzeń.
  • Opanować sztukę transformacji ... nudnych kompozycji w olśniewające perły przy pomocy samej typografii.
  • Stosować frameworki w rodzaju Foundation i Bootstrap do tworzenia solidnie ustrukturyzowanych projektów.
  • Wybierać, modyfikować i pozycjonować grafiki na stronie.

I wielu innych rzeczy...

Przewodnik po projektowaniu stron dla programistów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Considering environmental protection requirements in business operations may, in the long run, determine if a lasting comparative advantage can be achieved. That is why our textbook, rich in case studies, identifies not only the threats a business may pose to the environment but stresses the ways of reducing its negative impact. It discusses, among other things, the concept of corporate social responsibility, environmental management systems, methods and the importance of eco-labelling goods and the so called green public procurement in the private and public sectors. The book is addressed primarily to students of courses in economics and management. We hope it will also make interesting reading for entrepreneurs, representatives of business environment organisations and the staff of public administration at different levels.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI!

Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo...

Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!

Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją?

Właśnie tego dowiesz się z tej książki.
Książka w mediach:
Karolka_ees Bookstagram
Bookholik_25
Kosmetycznie u Ani Bookstagram

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The book contains a series of eight long case studies on various business issues in emerging markets (for instance Polish, Chinese, Nigerian). The authors focus on a variety of topics from marketing, through business operations, finance, leadership, innovation, business development, internationalization and decisions to human resources management. Also, the perspective of the analyzed issues is varied, in the initial case studies, the microeconomic approach dominates, then the mezoeconomic and macroeconomic approach. The team of authors included both academics, with extensive teaching experience in English-speaking studies, and business practitioners whose practical knowledge allows them to explore contemporary business challenges in emerging markets. We are putting this book in the hands of lecturers and students of economics, finance, and management, believing that it will be a source of inspiration, discussion and will allow to better explore contemporary business. At the same time, we hope that by offering this book, we are filling a gap in the publication market, which has been dominated by case studies dedicated to well-known companies, well-known brands, and mature markets.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wyd. 3 - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2022. - 176 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Obierz kurs na... samodzielne projektowanie grafiki użytkowej

Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social mediów, plakat do druku albo animację do prezentacji. Brzmi świetnie? To prawda. Dzięki dostępności i przyjazności dla użytkownika w krótkim czasie od powstania w 2012 roku Canva stała się jednym z najpopularniejszych narzędzi do projektowania na świecie. Uruchamialna na niemal każdym urządzeniu, pozwalająca na współdzielenie projektów, z bogatym pakietem darmowych opcji i z możliwością pracy w chmurze – szybko stała się ulubionym programem do pracy z grafiką dla niegrafików.

Osobom, które nie zajmują się na co dzień projektowaniem, Canva niewątpliwie obniża próg wejścia, umożliwiając na przykład właścicielom niewielkich firm przygotowywanie niezbędnych biznesowo grafik bez konieczności angażowania zewnętrznego specjalisty od identyfikacji wizualnej. W tej obietnicy kryje się jednak pewna pułapka – by zaprojektować efektowne wizualnie i równocześnie efektywne perswazyjnie materiały, nie wystarczy techniczna umiejętność posługiwania się narzędziem. Trzeba także znać zasady projektowania graficznego. Dlatego też w naszym kursie uczymy jednego i drugiego. Podczas pracy z proponowanym przez nas szkoleniem nauczysz się obsługi Canvy i poznasz pełnię możliwości jej darmowej wersji, ale także przybliżysz sobie podstawy marketingu i najważniejsze reguły rządzące projektowaniem grafiki użytkowej.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia online z Canvy?

W ramach kursu video poświęconego Canvie:

  • Poznasz interfejs programu
  • Zobaczysz, jakie narzędzia oferuje Canva
  • Będziesz pracować na szablonach
  • Dowiesz się, jak się tworzy mockupy
  • Opracujesz pliki wideo
  • Stworzysz prezentację
  • Przygotujesz materiały do druku

Co więcej...

  • Dowiesz się, jak możesz w praktyce zaprząc Canvę do pracy w Twoim biznesie, i zyskasz sporą dawkę wiedzy o uniwersalnych zasadach projektowania

Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z kończy się na poziomie średnio zaawansowanym. Ze względu na to, że szkolenie obejmuje tylko darmową wersję Canvy, nie zostały w nim przedstawione kwestie związane z funkcjonalnościami, które są dostępne w opcji płatnej. Jednak stanowią one raczej dodatek, który przyspiesza pracę, a nie mocno rozbudowuje samo narzędzie.

Gdzie i jak wykorzystasz wiedzę zdobytą podczas kursu video z Canvy

Ukończywszy kurs video poświęcony narzędziu Canva, będziesz posiadać umiejętności pozwalające na sprawne przygotowywanie grafik na swoje potrzeby. I tak poradzisz sobie z opracowaniem kompletu materiałów marketingowych dla własnego brandu, zaprojektujesz grafiki na potrzeby mediów społecznościowych, stworzysz szablon prezentacji i jej kolejne slajdy, wreszcie – przygotujesz pliki do druku. Jeśli masz w planach publikację książkową, samodzielnie zaprojektujesz okładkę i e-book. Scalisz w jedno posiadane materiały i stworzysz raport albo interaktywną prezentację dla szefa. Jeśli nie masz szefa, ale chcesz go mieć, to w Canvie przygotujesz CV, któremu nikt się nie oprze. A jeśli nie masz szefa i wcale Ci nie zależy na tym, by go mieć, za to chcesz, by prowadzony przez Ciebie blog zachwycał nie tylko tekstem, ale i warstwą wizualną, to, owszem, w Canvie przygotujesz świetne projekty na potrzeby strony internetowej.

Zainteresować cię mogą także kursy video SketchUp dostępne w naszej ofercie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej