Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(343)
ebookpoint BIBLIO
(35)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(341)
Publikacje naukowe
(104)
E-booki
(39)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Audiobooki
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(301)
dostępne
(253)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(186)
Wydział Politechniczny
(26)
Wydział Medyczny
(11)
Czytelnia Główna
(268)
Czytelnia WP
(40)
Czytelnia WM
(4)
WG Wolny Dostęp
(37)
Autor
Wołejszo Jarosław
(11)
Mruk Henryk
(10)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Rejman Krzysztof
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(4)
Bombol Małgorzata
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pisarska Aneta
(3)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(3)
Skrzypek Elżbieta (1952-)
(3)
Wenerska Beata
(3)
Wrzosek Marek
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Bednarek Piotr
(2)
Boruszczak Tomasz
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Chłodnicki Marcin
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Frąszczak Jan
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Jaciow Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kamiński Paweł (nauki o obronności)
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kopczewski Michał
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalewski Marcin
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Matuszewska Anna (ekonomista)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mikurenda Katarzyna
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Mistewicz Eryk
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Odrakiewicz Piotr
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pyza Dariusz
(2)
Radkowska Jolanta
(2)
Radkowski Krzysztof
(2)
Rubaj Tomasz
(2)
Rudolf Wawrzyniec
(2)
Sivert Mike
(2)
Skrzypek Adam
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Staniszewski Marek
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Strnad William
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Strzelczak Marzena
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Szczygielska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(2)
Szmidt Czesław
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Widelska Urszula
(2)
Więcek-Janka Ewa
(2)
Wojciechowska Maja
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wolny Robert
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Agnieszka Raczek
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Anastasi Mark
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anna Mikołajczyk
(1)
Antczak Stefan
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Aranowski Andrzej
(1)
Artur Maik
(1)
Artur Sawicki
(1)
Babik Wiesław
(1)
Bach Irena
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baran Alina (nauki ekonomiczne)
(1)
Baran Michał
(1)
Baran Witold (ekonomia)
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barałkiewicz Tomasz
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951 - )
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(60)
2010 - 2019
(161)
2000 - 2009
(125)
1990 - 1999
(29)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(2)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(134)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(380)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(371)
angielski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(22)
Szkoły wyższe
(19)
Ekonomiści
(6)
Studenci
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Doradcy finansowi
(2)
Księgowi
(2)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(111)
Marketing
(82)
Przedsiębiorstwo
(62)
Innowacje
(18)
Organizacja
(15)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(15)
Zarządzanie jakością
(14)
Kadry
(12)
Logistyka (organizacja)
(12)
Marketing usług
(12)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Marketing strategiczny
(11)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorstwa
(11)
Usługi
(11)
Organizacje
(10)
Turystyka
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Personel
(9)
Konsumenci
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Marketing turystyczny
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Przywództwo
(8)
Służba zdrowia
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Controlling
(7)
Prakseologia
(7)
Produkcja
(7)
Public relations
(7)
Relacje z klientami
(7)
Branding (marketing)
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Gospodarka
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Przedsiębiorstwo usługowe
(6)
Decyzje
(5)
Kapitał intelektualny
(5)
Marketing relacyjny
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Rachunkowość zarządcza
(5)
Ryzyko
(5)
Skuteczność organizacyjna
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Audyt
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Ekonomia
(4)
Jakość usług
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
Model biznesowy
(4)
Rachunkowość
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sprzedaż
(4)
Szczupłe zarządzanie
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zatrudnienie
(4)
Znaki towarowe
(4)
Administracja
(3)
Administracja publiczna
(3)
Analiza finansowa
(3)
COVID-19
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Finanse
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kontrola
(3)
Kultura
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Lojalność wobec marki
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing w Internecie
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Sektor publiczny
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Towary markowe
(3)
Transport
(3)
Uniwersytety i uczelnie
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Alians strategiczny (ekonomia)
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Biblioteki
(2)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(19)
1989-2000
(12)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(48)
Europa
(4)
Japonia
(2)
Dolny Śląsk
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Polska (część środkowa)
(1)
Powiat kaliski (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(43)
Podręcznik
(36)
Opracowanie
(29)
Monografia
(26)
Materiały konferencyjne
(13)
Materiały pomocnicze
(7)
Podręczniki akademickie
(7)
Raport z badań
(6)
Poradnik
(5)
Encyklopedia
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Esej
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Normy
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(236)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(48)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(16)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Transport i logistyka
(7)
Nauka i badania
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(1)
382 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu / Ewa Jerzyk. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2007. - 257, [1] strona : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 33)
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Głównym celem pracy było zidentyfikowanie procesu kreatywności w obszarze marketingu, z uwzględnieniem jego uwarunkowań oraz jego podmiotowego charakteru, a zatem poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak przebiega ten proces, co go początkuje, jakie warunki mu sprzyjają, a jakie blokują, w jakich zakresach marketingu potrzeba kreatywności jest największa, jaka jest wiedza i umiejętności w dziedzinie myślenia kreatywnego pracowników zajmujących się marketingiem? Realizacji tego celu służyło wnikliwe zbadanie zagadnienia od strony ustaleń teoretycznych, dostarczanych przez inne dyscypliny nauki, co miało przełożyć się na em¸piryczną umiejętność rozpoznania tego zagadnienia w sferze marketingu. Okazało się, że prosta transkrypcja tej wiedzy nie jest możliwa, ponieważ już na poziomie językowym występowały problemy w interpretacji pojęć. Starano się posługiwać terminami i znaczeniami wypracowanymi min. przez psychologię, socjologię czy filozofię, ale też przyjmowano niekiedy inne znaczenie, z uwagi na zakres i specyfikę omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147636 C (339.138) (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Książka zawiera dokładne omówienie 49 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147897, 036906, 036908 S, 036904 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 036907 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147618 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Autorka opisuje w sposób syntetyczny zarządzanie, funkcje zarządzania i nowoczesne teorie zarządzania. W aneksie znajdziemy tematykę i zalecanych do niej autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147579 C (005) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101601, 101602, 101600, 101599 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 101598 C (658.114) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 138325 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138324 C (37) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Global marketing / Svend Hollensen. - 6th ed. - Harlow : Pearson Education, 2014. - XLV, [1], 792 s. : il. kolor. ; 27 cm.
(Always Learning)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132540 C (811.111) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132543, 132541, 132542 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136584, 136581, 136583, 136582 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136580 C (005) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136585 WD (005) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 057017 S, 057019, 057020 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147677 C (339.138), 057016 C (339.138) (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 070293 C (658.1/.5) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria: Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 065179, 065173 S, 065177, 065174, 065175, 065178, 065176, 065180, 065181 (9 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 065172 C (658.5) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 14644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147586 C (658.1/.5) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122026, 121969 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121968 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 056837, 056840, 056838, 056839 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 056836 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 091035, 091038, 091036, 091040, 091039, 091037 (6 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 091034 C (658.1/.5) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 091042 WD (658.1/.5), 091043 WD (658.1/.5), 091041 WD (658.1/.5) (3 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 019235, 147622, 019231 S, 019232 S, 019234 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 019233 C (005.32) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147584 C (005) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The one minute manager.
Od ponad dwudziestu lat miliony menadżerów, zarówno tych pracujących dla organizacji z listy Fortune 500, jak i tych kierujących małymi firmami, stosuje techniki prezentowane w książce Jednominutowy Menadżer, zwiększając w ten sposób własna produktywność, poziom zadowolenia z pracy i powodzenia w życiu osobistym. Przyswojenie sobie zasad zarządzania przynosi wymierne rezultaty w postaci korzyści finansowych dla samej organizacji, jak również dla jej pracowników. Jednominutowy Menadżer to zwięzła i interesująca historia, która opisuje trzy sekrety o dużej wartości praktycznej: Jednominutowe Cele, Jednominutowe Pochwały oraz Jednominutowe Reprymendy. Książka odwołuje się również do wyników badań z zakresu medycyny i nauk behawioralnych, dzięki którym udało się wyjaśnić, dlaczego te pozornie proste metody tak dobrze sprawdzają się w przypadku tak wielu ludzi. Lektura tej książki pozwala zdobyć wiedzę na temat możliwości zastosowania tych metod we własnej praktyce i z korzyścią dla siebie. Właśnie dlatego Jednominutowy Menadżer od ponad dwudziestu lat niezmiennie gości na listach bestsellerów i zrobił międzynarodową karierę.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej