Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(43)
ebookpoint BIBLIO
(13)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(43)
E-booki
(20)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(37)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(37)
Wydział Politechniczny
(1)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(34)
Czytelnia WP
(3)
WG Wolny Dostęp
(6)
Autor
Kozioł Leszek
(4)
Joyner Mark
(2)
Kempny Danuta
(2)
Maziarz-Lipka Agnieszka
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Szewczyk Robert
(2)
Underhill Paco
(2)
Ziemba Marika
(2)
Zięba Magda
(2)
Arens-Azevedo Ulrike
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barlow Janelle
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Bild Traci
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Blikle Andrzej Jacek
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bureš Ivan
(1)
Burnett Ken
(1)
Buzan Tony
(1)
Błaż Agata
(1)
Cates Bill
(1)
Chorąży Magdalena
(1)
Chudy Stanisław
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dołowy Anna
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Drogowska Jolanta
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Fitrzyk Andrzej
(1)
Gardner Charles
(1)
Geffroy Edgar K. (1954- )
(1)
Getz Gary
(1)
Gliszczyńska Justyna
(1)
Hancewicz Radosław
(1)
Hyken Shep
(1)
Israel Richard
(1)
Jawień Robert
(1)
Jedynak Piotr
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaplan Steve
(1)
Kauf Sabina
(1)
King Brett (1968- )
(1)
Koleśnik Jan
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Kucharska Barbara
(1)
Kumar V. (1957- )
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lis Marcin
(1)
Livesay John
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Meyer Beata
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Peppers Don
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Podedworna-Tarnowska Dorota
(1)
Przybyś Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Rogers Martha
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rzeczycki Andrzej
(1)
Sanders Tim
(1)
Schauz Ewa
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shafer Todd
(1)
Shook Robert L. (1938- )
(1)
Sikorski Grzegorz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Szymańska Kamila
(1)
Thomas Jacquelyn S
(1)
Thomson Laura
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Wawak Sławomr
(1)
Welling Luke
(1)
Wiersema Fred
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wrotek Witold
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwińska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(62)
angielski
(1)
Temat
Obsługa klienta
(24)
Obsługa klientów
(7)
Sprzedaż
(7)
Banki
(6)
Marketing
(6)
Relacje z klientami
(6)
Techniki sprzedaży
(5)
Kupno i sprzedaż
(3)
Marketing partnerski
(3)
Handel
(2)
Konsumenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Turystyka
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Administracja publiczna
(1)
Bancassurance
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biznes
(1)
Branding (marketing)
(1)
Etyka pracy
(1)
Fundusze inwestycyjne
(1)
Gastronomia
(1)
Giełda
(1)
Handel detaliczny
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestowanie w nieruchomości
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kanały dystrybucji
(1)
Klient
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kuchnia
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing relacyjny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nazwa firmy
(1)
Obrót towarowy
(1)
Pożyczki bankowe
(1)
Pracownicy
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunki bankowe
(1)
Rynki docelowe
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Swapy
(1)
Towary markowe
(1)
Ubezpieczenie na życie
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wspólnoty mieszkaniowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zysk
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
63 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.
Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!


Paweł Krzyworączka — absolwent krakowskiej AGH i jej były pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnień z zakresu psychologii obsługi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. Będąc właścicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (ebiznesy.pl), jest założycielem i administratorem prawdopodobnie największego polskiego forum e-biznesu (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonałości. Także w obsłudze Klienta.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi. W książce znajdujemy (…) dobrze umotywowaną naukowo narrację o charakterze aplikacyjnym. (…) Publikacja ma walory zarówno dydaktyczno-naukowe, jak i praktyczne. Może mieć zastosowanie zarówno w procesie nauczania (studia wyższe, kursy zwiększenia kwalifikacji, studia podyplomowe oraz w mniejszym zakresie – szkoły średnie kształcące w obszarze zarządzania marketingowców i logistyków), jak również w pracy zawodowej. Szczególnie może być przydatna w sytuacjach w których należy dokonać oceny poziomu świadczonej obsługi logistycznej bądź zaprojektowania takiej obsługi. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Jacka Szołtyska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw. Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw.
Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Bank jest podmiotem, który ma za zadanie zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zatem musi działać w taki sposób, by je jak najlepiej poznać, a następnie zaoferować optymalny produkt. Te warunki wymagają ciągłego ulepszania działalności banków, przy czym obecnie do najbardziej popularnych kierunków rozwoju należą: poprawa jakości obsługi klienta cyfrowego, zwiększenie możliwości analizy danych, obniżenie kosztów operacyjnych, zwiększenie inwestycji w innowacje, spełnienie wymagań prawnych i dostosowanie się do regulacji dotyczących zgodności, aktualizacja lub zamiana komponentów podstawowego systemu operacyjnego, rekrutacja i przekwalifikowanie pracowników, ulepszenie procesów biznesowych, zwiększenie bezpieczeństwa i uwierzytelnianie danych, podjęcie współpracy z podmiotami należącymi do sektora FinTech, rozwój płatności mobilnych, wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju.

Do typowych problemów związanych z funkcjonowaniem banków należy dołączyć specyficzną sytuację związaną z pojawieniem się recesji gospodarczej w kraju oraz przedłużającego się okresu przynajmniej częściowego zamknięcia gospodarki w wyniku pandemii choroby COVI0-19. Stąd konieczna jest analiza każdej z wymienionych ścieżek rozwoju z punktu widzenia nowych warunków działania.

Główny cel badania stanowiła identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sektora bankowego z punktu widzenia konsumentów i banków, ich konfrontacja oraz ocena, w jakim stopniu obecne warunki na rynku finansowym mogą wpłynąć na określony wybór. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora bankowego została przeprowadzona na podstawie analizy literatury przedmiotu, natomiast perspektywa konsumentów została przedstawiona w oparciu o przeprowadzone badanie kwestionariuszowe CAWI.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Bank jest podmiotem, który ma za zadanie zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zatem musi działać w taki sposób, by je jak najlepiej poznać, a następnie zaoferować optymalny produkt. Te warunki wymagają ciągłego ulepszania działalności banków, przy czym obecnie do najbardziej popularnych kierunków rozwoju należą: poprawa jakości obsługi klienta cyfrowego, zwiększenie możliwości analizy danych, obniżenie kosztów operacyjnych, zwiększenie inwestycji w innowacje, spełnienie wymagań prawnych i dostosowanie się do regulacji dotyczących zgodności, aktualizacja lub zamiana komponentów podstawowego systemu operacyjnego, rekrutacja i przekwalifikowanie pracowników, ulepszenie procesów biznesowych, zwiększenie bezpieczeństwa i uwierzytelnianie danych, podjęcie współpracy z podmiotami należącymi do sektora FinTech, rozwój płatności mobilnych, wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju. Do typowych problemów związanych z funkcjonowaniem banków należy dołączyć specyficzną sytuację związaną z pojawieniem się recesji gospodarczej w kraju oraz przedłużającego się okresu przynajmniej częściowego zamknięcia gospodarki w wyniku pandemii choroby COVI0-19. Stąd konieczna jest analiza każdej z wymienionych ścieżek rozwoju z punktu widzenia nowych warunków działania. Główny cel badania stanowiła identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sektora bankowego z punktu widzenia konsumentów i banków, ich konfrontacja oraz ocena, w jakim stopniu obecne warunki na rynku finansowym mogą wpłynąć na określony wybór. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora bankowego została przeprowadzona na podstawie analizy literatury przedmiotu, natomiast perspektywa konsumentów została przedstawiona w oparciu o przeprowadzone badanie kwestionariuszowe CAWI.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Przepis na sprzedaż / Agnieszka Maziarz-Lipka. - Wyd. 2 rozszerzone - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 184 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

Handlowanie dobrze podane!

Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.



Agnieszka Maziarz-Lipka jest właścicielką firmy szkoleniowej OPTA. Z wykształcenia psycholog, ma wieloletnie doświadczenie w roli trenera, który pomaga na szkoleniach odkryć własne mocne strony oraz rozwijać umiejętności komunikacyjne, sprzedażowe, negocjacyjne i menedżerskie. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Rozwijała umiejętności pracowników takich instytucji, jak: PZU, NBP, BZWBK, GETIN Bank, Bibby Factors, Skoda Auto Polska, Amica Wronki.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

  • Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
  • Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
  • Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

  • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
  • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
  • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
  • Public relations i kampanie reklamowe
  • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
  • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
  • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
  • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
  • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
  • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
  • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
  • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
  • Prawo w kontekście sklepu internetowego

Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Java. Ćwiczenia zaawansowane / Marcin Lis. - Wyd. 2 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 176 s. ; 24 cm.
Autor
Forma i typ

Mistrzostwo w Javie w zasięgu Twoich rąk!

  • Na czym polegają programowanie współbieżne i obsługa pracy wątków?
  • Jak zapewnić właściwą komunikację sieciową z użyciem protokołu wymiany danych?
  • Co zrobić, by współpraca z relacyjnymi bazami danych czy obsługa zapytań SQL przebiegały idealnie?

Rzadko zdarza się, by jeden język programowania był w stanie zaspokoić niemal wszystkie potrzeby obsługi bardzo różnych urządzeń i systemów operacyjnych bez konieczności żmudnego dostosowywania. Java znakomicie spełnia te wymagania i właśnie dlatego każdy programista - nawet taki, który używa w swojej pracy innych języków programowania - powinien poznać ją bardzo dokładnie. A najłatwiejszym i najbardziej efektywnym sposobem poszerzenia wiedzy w dziedzinie programowania jest przećwiczenie rozmaitych przypadków konkretnych zastosowań danego języka. Jeśli zetknąłeś się już kiedyś z Javą, dobrze znasz jej podstawy, lecz zależy Ci na opanowaniu szerszego spektrum możliwości, powinieneś koniecznie sięgnąć po książkę "Java. Ćwiczenia zaawansowane. Wydanie II".

Znajdziesz tu zestaw niemal stu ćwiczeń pomagających zrozumieć takie zagadnienia, jak programowanie współbieżne i obsługa wątków, budowanie aplikacji wielowątkowych z interfejsem graficznym, nawiązywanie połączeń sieciowych, komunikacja sieciowa z użyciem protokołu wymiany danych, serwery wielowątkowe, współpraca z relacyjnymi bazami danych czy obsługa zapytań SQL. Nauczysz się uruchamiać, przerywać i synchronizować wątki oraz poznasz sposób działania gniazd w Javie i gniazd serwerowych. Dowiesz się więcej o przesyłaniu danych w sieci, serwerach wielowątkowych i sterowaniu serwerem z konsoli. Zobaczysz, jak powinno wyglądać budowanie aplikacji sieciowych z interfejsem graficznym w Javie oraz o czym koniecznie trzeba pamiętać. Ponadto jasne staną się dla Ciebie wszystkie tajniki komunikacji z bazą danych oraz sposób obsługi zapytań w SQL.

  • Programowanie współbieżne
  • Synchronizacja wątków
  • Programowanie sieciowe
  • Transmisja danych w modelu klient-serwer
  • Aplikacje sieciowe z interfejsem graficznym
  • Współpraca z bazami danych

Błyskawicznie opanuj nowe umiejętności i zaimponuj klientom!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Trzy dogmaty zarządzania

Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o zarządzanie personelem, sposób prowadzenia działań marketingowych czy też organizację działu sprzedaży, nie ma ścisłych dogmatów, których wszystkie podmioty gospodarcze powinny ściśle się trzymać. Jednak istnieją też takie obszary związane z zarządzaniem, w których nie może być odstępstw od przyjętych modeli referencyjnych. To jakość, bezpieczeństwo i ryzyko.

Niniejsza książka kompleksowo - od strony teoretycznej oraz praktycznej - porusza zagadnienia związane z zarządzaniem jakością, bezpieczeństwem i ryzykiem. Autorzy przyjęli założenie, że omawiane tu systemy zarządzania są najbardziej dojrzałymi rozwiązaniami, a ich zastosowanie może przynieść korzystne rezultaty (z uwagi na holistyczny charakter proponowanych działań). Podstawowym celem opracowania jest ukazanie zasad, modeli, procesów i narzędzi systemowego zarządzania jakością, bezpieczeństwem i ryzykiem we współczesnych organizacjach.



Marek Bugdol - profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Zakładu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, członek Komitetu Polskiej Nagrody Jakości. Autor jedenastu książek i ponad 180 artykułów oraz opublikowanych referatów. Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania systemów jakości i koncepcji TQM zdobywał w przemyśle, a także w administracji publicznej. Jest również menedżerem jakości.

Piotr Jedynak - doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Wicedyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Zakładu Znormalizowanych Systemów Zarządzania w tymże instytucie. Audytor certyfikujący znormalizowane systemy zarządzania. Autor licznych publikacji w zakresie funkcjonowania systemów zarządzania oraz zarządzania ryzykiem, a także wielu projektów i ekspertyz dotyczących praktyki zarządzania organizacjami.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
  • Koncepcja zarządzania przez jakość — Total Quality Management
  • Koszty wprowadzania zarządzania jakością
  • Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO
  • Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością
  • Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością


By wracali do Ciebie klienci, nie produkty! Jakość to coś, co zadowala, a nawet zachwyca klientów.
William Edwards Deming

Obecna rzeczywistość rynkowa charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, ciągłymi wyzwaniami i niemałą konkurencją. Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i nie decydują się na zakup produktów lub usług niskiej jakości. Jako przedsiębiorca lub osoba zarządzająca to właśnie Ty jesteś odpowiedzialny za czytelną politykę jakości Twojej firmy oraz wybór odpowiedniego systemu zarządzania. Wdrożenie praktycznych metod i narzędzi, pomagających utrzymać standard oferty na odpowiednim poziomie, pozwoli Ci zyskać pewność, że przedsiębiorstwo ma na celu ciągłe doskonalenie siebie i swoich usług.

Nim zaczniesz myśleć o udoskonalaniu swojej firmy, zapoznaj się z dostępną, absolutnie obowiązkową wiedzą. Podręcznik Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia to niezbędnik kadry menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością — studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące aktualnie normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.

Trzy stopnie wtajemniczenia w zarządzaniu jakością:

  • Podstawy, systemy oraz narzędzia zarządzania jakością.
  • Wymagania systemu zarządzania jakością (SZJ) zgodnego z normą ISO 9001 oraz omówienie najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania.
  • Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie jakością.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

"Doktryna jakości" na podium My Company Polska Choice!

Książka prof. Andrzeja Bliklego "Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu" zdobyła II miejsce w kategorii "Vademecum przedsiębiorcy" w konkursie My Company Polska Choice.


Wyróżnienie dla "Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu" podczas 19. Poznańskich Dni Książki nie tylko Naukowej.


ECONOMICUS 2015 - I miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"


Książka dostępna również w twardej oprawie »

Nowa filozofia zarządzania

Moja książka jest efektem doświadczeń, jakie nabywałem w latach 1990 – 2010, wdrażając zarządzanie jakością (TQM) w mojej rodzinnej firmie, a także ucząc tej metody w innych firmach i na uczelniach wyższych, co zresztą czynię do dziś. Pierwsze wykłady z TQM prowadziłem dla pracowników firmy A.Blikle, a notatki do tych wykładów stanowiły zaczątki Doktryny jakości.

Początki oczywiście nie były łatwe. Wiedza konieczna do zarządzania zgodnie z TQM nie jest technicznie trudna, ale jej zaakceptowanie bywa trudne emocjonalnie. Bywa trudne, bo zaraz na samym początku trzeba porzucić wiele przekonań, do których jesteśmy przyzwyczajani niemal od dziecka: że nagrody motywują, że współzawodnictwo jest twórcze, że struktura zarządcza firmy musi być hierarchiczna… Nie było więc łatwo, ale było nadzwyczaj ciekawie, bo czasy pionierskie z zasady charakteryzują się wysokim poziomem zaangażowania. Pamiętam, jak nasz pierwszy nauczyciel TQM, Jim Murray, wyraził zdumienie, że moi pracownicy zgodzili się poświęcić na szkolenie dni wolne od pracy. „W Anglii to by nie było możliwe” - powiedział.

Oczywiście na naukach Jima się nie skończyło. Dzięki niemu zacząłem jeździć do Anglii na coroczne konferencje Brytyjskiego Towarzystwa im. Deminga (twórcy TQM), a zdobywaną tam (również za pośrednictwem wielu znakomitych książek) wiedzę niezwłocznie przekazywałem moim pracownikom prowadząc dla nich wykłady. Materiały do książki rosły, a na wykłady zaczęli przychodzić słuchacze spoza firmy. I tak narodziło się moje konwersatorium z TQM, które prowadzę od roku 1997 raz w miesiącu od października do czerwca. Wstęp wolny, a informacje o programie można znaleźć na mojej witrynie www.moznainaczej.com.pl. To taka moja prywatna misja, gdyż uważam, że TQM może być wielką szansą dla polskiej gospodarki.


Patroni wydania:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dedykowana edycji programu 1.5.2.0.


Własny sklep internetowy? Z PrestaShop to nic trudnego!

  • Jak zbudować sklep internetowy, który przyciągnie klientów?
  • Jak zarządzać ofertą i użytkownikami, aby odnieść sukces?
  • Jak sprawić, aby internetowy sklep przynosił zyski?

PrestaShop to rozwiązanie umożliwiające proste i szybkie skonfigurowanie, uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego. Pakiet jest dostępny na zasadach otwartego oprogramowania, co oznacza, że można z niego korzystać zupełnie za darmo. Fakt ten doceniło już bardzo wielu użytkowników, a to uczyniło PrestaShop jednym z najpopularniejszych rozwiązań w swojej klasie. Możliwości oferowane przez to oprogramowanie nie ograniczają się jedynie do podstawowych funkcji sklepu internetowego, lecz obejmują również systemy banerów i komentarzy, obsługę kanałów RSS, porównywanie produktów, analizę sprzedaży czy budowanie oferty w różnych walutach. Co więcej, oprogramowanie można łatwo rozszerzać za pomocą modułów dodatkowych.

Wszystko to sprawia, że PrestaShop stanowi doskonałe narzędzie dla osób prowadzących sprzedaż za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz do nich dołączyć, sięgnij po książkę „PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę”, która przeprowadzi Cię przez proces instalacji i konfigurowania programu, pokaże, jak zbudować nowoczesny i przyjazny dla klienta sklep internetowy, zaprezentuje metody tworzenia atrakcyjnej oferty i skutecznego zarządzania sprzedażą, podpowie, jak konstruować promocje i przyznawać rabaty, a także nauczy, jak podtrzymywać relacje z klientami i radzić sobie z zamówieniami. Jeśli rozważasz uruchomienie dochodowego biznesu w sieci, lektura tej książki jest pierwszym krokiem, który powinieneś zrobić!

  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Instalacja i konfiguracja PrestaShop
  • Zabezpieczanie systemu przez zagrożeniami
  • Zarządzanie modułami sklepu
  • Konfigurowanie ustawień lokalizacyjnych
  • Określanie zasad i kosztów dostawy
  • Zarządzanie klientami i ich obsługa
  • Ustalanie cen, rabatów i promocji
  • Zarządzanie zamówieniami i fakturowanie

Nie czekaj! Załóż sklep internetowy w oparciu o system PrestaShop!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka artykułów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień ochrony i humanizacji pracy oraz implementacji ergonomicznych warunków pracy w przedsiębiorstwie. W szczególności poruszone zostały kwestie kształtowania fizycznych cech pracy, zarządzania czasem dojazdów do pracy i zmęczeniem pracowników, rozwojem świadomości ergonomicznej pracowników i pracodawców, kultury bezpieczeństwa pracy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono również interesujące modele zarządzania ergonomicznymi czynnikami ryzyka, koncepcję systemu zarządzania absencją w przedsiębiorstwie czy metodę oceny koincydencji zadań wywołujących efekt synergii negatywnej w obszarze bezpieczeństwa pracy. Zawartość Zeszytu obejmuje także tematy ogólniejszej natury, jakimi są: badanie wzrostu gospodarczego regionu oraz doskonalenie procesu obsługi klienta w kontekście rozwoju marki i jakości wyrobu. Problematyka ta jest niezwykle istotna od strony teorii ekonomii i zarządzania oraz realizacji procesu restrukturyzacji gospodarki polskiej. Zidentyfikowane czynniki stanowiące źródło stresu pracowników oraz coraz większa skala tego zjawiska są przykładem, jak słabość teorii i praktyki zarządzania (jak również teorii ekonomii) nie pozwala zapobiegać destrukcyjnym działaniom. Skutkiem takiego stanu rzeczy jest marnowanie siły roboczej, a więc głównego czynnika sprawczego postępu i korzystnych zmian. Podstawą uczciwej, stabilnej finansowo gospodarki przedsiębiorstwa pozostaje zgodność warunków pracy ze standardami ergonomii, której jednak brakuje w odniesieniu do zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych form organizacji pracy i zarządzania nią.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zamieszczone w zeszycie artykuły, które są efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych w różnych ośrodkach akademickich, zawierają wiele ciekawych poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W zgromadzonych tu publikacjach Czytelnik może znaleźć sporo oryginalnych ujęć teoretycznych dotyczących prawnych aspektów promocji zatrudnienia osób bezrobotnych, metod poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy, zasad i przepisów prawnych ochrony własności intelektualnej oraz kierunków rozwoju edukacji w zakresie ergonomii i ochrony środowiska w sektorze turystycznym i energetycznym. Głównym celem tej publikacji jest zebranie wybranych, ważniejszych elementów, które decydują o efektywnym i kreatywnym zarządzaniu zasobami materialnymi i niematerialnymi w przedsiębiorstwie. Zeszyt ten może posłużyć jako skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń podręcznik i przewodnik po zagadnieniach produktywności, ergonomii oraz ochrony pracy. Problematyka zawarta w artykułach ergonomicznych została zaprezentowana na II Międzynarodowym Kongresie Ergonomii w Poznaniu w 2015 roku, zorganizowanym przez Polskie Towarzystwo Ergonomiczne i Politechnikę Poznańską. Teksty te są rezultatem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, jak również stanowią pokłosie ożywionej dyskusji odbywającej się w trakcie obrad Kongresu, prezentując wiele interesujących informacji. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku

Język PHP i serwer bazy danych MySQL to niezwykle popularne narzędzia o otwartym kodzie źródłowym. Wiele świetnych, dynamicznych stron WWW powstało właśnie dzięki połączeniu tych dwóch narzędzi. Ogromne możliwości PHP oraz elastyczność i szybkość MySQL, bezustanne rozwijanie tych technologii, a także niezawodna i chętna do pomocy społeczność sprawiają, że tworzenie profesjonalnych, interaktywnych witryn WWW z wykorzystaniem synergii PHP i MySQL jest pracą przyjemną, efektywną i satysfakcjonującą!

Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.

Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce to:

  • podstawowe konstrukcje PHP i ich poprawne stosowanie
  • projektowanie, tworzenie i utrzymywanie bazy danych SQL jako elementu aplikacji WWW
  • zaawansowane techniki PHP i funkcje MySQL
  • usuwanie błędów i ich rejestrowanie w pliku dziennika
  • korzystanie z frameworka Laravel
  • integracja aplikacji z mediami społecznościowymi

PHP i MySQL —klasyczne rozwiązanie dla niezawodnych, dynamicznych witryn!


Laura Thomson — jest dyrektorem ds. technicznych w Mozilla Corporation. Wcześniej była prezesem firm OmniTI i Tangled Web Design. W wolnych chwilach jeździ konno lub dyskutuje o idei wolnego oprogramowania.

Luke Welling — jest architektem oprogramowania i bywalcem konferencji poświęconych programowaniu aplikacji internetowych. Jakiś czas temu wykładał inżynierię oprogramowania na Uniwersytecie Melbourne w Australii. W wolnym czasie zajmuje się propagowaniem zalet wolnego oprogramowania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej