Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(169)
ebookpoint BIBLIO
(69)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(169)
E-booki
(72)
Audiobooki
(13)
Dostępność
dostępne
(164)
tylko na miejscu
(140)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(135)
Wydział Politechniczny
(3)
Wydział Medyczny
(3)
Czytelnia Główna
(127)
Czytelnia WP
(11)
Czytelnia WM
(2)
WG Wolny Dostęp
(26)
Autor
Wrycza-Bekier Joanna
(6)
Šmid Wacław
(6)
Budzyński Wojciech
(4)
Marzec Krzysztof
(4)
Najman Marta
(4)
Nowacki Robert
(4)
Strużycki Marian
(4)
Bralczyk Jerzy
(3)
Dejnaka Agnieszka
(3)
Falkowski Andrzej
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Jachnis Anna
(3)
Kall Jacek
(3)
Kochan Marek
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wasilewski Piotr
(3)
Zastrożna Martyna
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Bocheński Artur
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Caples John
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Hahn Fred E
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Lewiński Piotr H
(2)
Machura Witold
(2)
Maison Dominika
(2)
Mielczarek Paweł
(2)
Modrzewski Przemysław
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Ogilvy David
(2)
Pers Jolanta
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
White Gordon
(2)
Żelisławski Jerzy
(2)
Acuff Dan S
(1)
Adobe Creative Team
(1)
Allen Debbie
(1)
Bailyn Evan
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barry Pete
(1)
Bartnik Monika
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Barwise Patrick
(1)
Bekas Robert
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berger Stanisław
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David
(1)
Bluszcz Marta
(1)
Bond Jonathan (1957- )
(1)
Borek Paweł
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brogan Chris
(1)
Brzegowy Arkadiusz
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Bubrowiecki Andrzej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąk Adam
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Cichocki Marcin Grzegorz
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Cutura Kristina
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Dib Allan
(1)
Dmitruk Paulina Maria
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyba Adam
(1)
Dywański Piotr
(1)
Elkin Noah
(1)
Fallon Pat
(1)
Fill Wojciech
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Frańczuk Magdalena (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(94)
2000 - 2009
(102)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(4)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(239)
nieznany (@@@)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(241)
Temat
Reklama
(139)
Marketing
(17)
Mass media
(8)
Kampanie reklamowe
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Język polski
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Firma (nazwa)
(4)
Komunikacja
(4)
Polityka
(4)
Public relations
(4)
Redagowanie reklam
(4)
Reklama prasowa
(4)
Reklama zewnętrzna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing społeczny
(3)
Neony (reklama)
(3)
Reklama w Internecie
(3)
Zachowanie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Czytelnictwo
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Leki
(2)
Marketing w Internecie
(2)
Merchandising
(2)
Plakaty
(2)
Postawy
(2)
Prasa
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Reklama i dzieci
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Reklama społeczna
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Sprzedaż
(2)
Znaki handlowe
(2)
Znaki towarowe
(2)
Żywność
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki
(1)
Biznes
(1)
Budownictwo
(1)
Charakter narodowy amerykański
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Dzienniki polskie
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka polityki
(1)
Farmacja
(1)
Firma
(1)
Google (oprogramowanie)
(1)
Google AdWords (oprogramowanie)
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Język
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampanie wyborcze
(1)
Kara cielesna
(1)
Kobiety w przemyśle reklamowym
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w organizacjach
(1)
Konkurencyjność (ekonomia)
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Książka
(1)
Książki i czytanie
(1)
Literatura
(1)
Maas, Jane
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing handlu
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Mass media cyfrowe
(1)
Mass media i dzieci
(1)
Mass media i reklama
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Multimedia
(1)
Młodzi konsumenci
(1)
Młodzież
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Perswazja
(1)
Plagiat
(1)
Plakat polski
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Powtórzenie (retoryka)
(1)
Prasoznawstwo
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Temat: czas
1901-
(5)
2001-0
(2)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Katalog
(1)
Komentarz [Typ publikacji]
(1)
Korespondencja
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
241 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa!

Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.
Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz!

Jeśli wydaje Ci się, że kampania reklamowa w Google to: „Mamy najlepszy produkt, kliknij tutaj!”, Twoje myślenie jest mocno ograniczone. A książka Pauliny pomoże Ci to ograniczenie zburzyć. Kampanie reklamowe w internecie mogą być kreatywne – to po pierwsze. Ale po drugie, ważniejsze – Paulina pokazuje kampanie, które działają. Nie jest to więc „sztuka dla sztuki”, ale twarde dane i techniki, które z jednej strony zainspirują Cię do mądrzejszego wykorzystania potencjału internetu, z drugiej zaś sprawią, że nie będziesz wyrzucać pieniędzy w błoto. Taką książkę właśnie trzymasz w rękach.

Paweł Tkaczyk, Wszechojciec w MIDEA

Inspirujący dobór kampanii, połączony z dużą dawką dobrze podanej wiedzy — takiego miksu oczekuję od wprowadzających w zagadnienie książek o marketingu. Tu go znalazłem, a razem z nim sporo konkretnych danych, do których mogę wracać. Książka nie tylko dla początkujących.

Dominik Koza, senior copywriter w agencji reklamowej Hand Made

Posiadać wiedzę na temat Google AdWords a umieć ją wykorzystać to dwie różne rzeczy. Paulina jest osobą, która udowadnia, że w obu sprawdza się doskonale. Zwieńczeniem tego jest książka, której lekturę polecam zarówno początkującym, jak i zaawansowanym specjalistom SEM. Paulina z każdego case study wyciągnęła główną ideę oraz pokazała, w jaki sposób konkurencja może stać się inspiracją do tworzenia i rozwoju własnych kampanii w systemie Google AdWords.

Krzysztof Marzec, Certyfikowany Trener Google Adwords i Dyrektor Zarządzający, Deva Group

Wartościowa pozycja książkowa opisująca kampanie w nowych mediach jest sporym unikatem — zwłaszcza na rynku polskim. W dodatku ciekawie uzupełniona o rys historyczny i najważniejsze zasady rządzące danym medium w celu określenia roli jakie pełni ono w ekosystemie marki czy w skutecznej realizacji kampanii. Autorka nie tylko zgromadziła ciekawy materiał, ale także poszła o krok dalej wprowadzając praktyczne informacje z obszaru planowania strategicznego.
Zawarła również szczegółowy opis poszczególnych etapów realizacji kampanii — często niezbędny dla prawidłowego ich zrozumienia i poznania kluczowych rozwiązań decydujących o powodzeniu całej akcji.
Ta pozycja przeznaczona jest zarówno dla początkujących adeptów sztuki reklamowej w wydaniu cyfrowym, ponieważ zawarte w niej dane pozwalają zrozumieć sposób doboru odpowiedniego medium w opisywanej kampanii i jego wykorzystanie, jak również dla tych bardziej doświadczonych, którym ułatwia poznanie procesu odpowiedzialnego za znaczący sukces kampanii.
Tym, którzy na co dzień zajmują się marketingiem, pomoże rozpoznać potencjał jaki znajduje się w obszarze mediów cyfrowych w celu zwiększenia przychodów dla swojej firmy i prawidłowego budowania wizerunku swojej marki.
Książkę warto potraktować jako drogowskaz prowadzący czytelników po zagadnieniach z obszaru digitalu, jak również działaniach podejmowanych przez marketerów i agencje, z którymi niejednokrotnie jako konsumenci mamy styczność na co dzień. Dobór zgromadzonych materiałów oraz poparcie ich realnymi wynikami, których zebranie nie jest łatwe, potwierdzają, że tytuł ten to swoiste kompendium wiedzy, z którym warto zapoznać się jak najszybciej.

Tomasz Sawicki, Senior Campaign Architect, DDB&tribal

Książka, którą trzymasz w rękach, według autorki jest niezwykła. Rzeczywiście! Jest ciekawym zbiorem pomysłów i doświadczeń marketingowych z wykorzystaniem internetu – w formie katalogu. W obecnych czasach, książka o internecie? Paulina udowodniła, że da się napisać pozycję, która przez dłuższy czas pozostanie aktualna.
Wybrane i zaprezentowane w książce przykłady kampanii i wykorzystania dostępnej na rynku platformy reklamowej Google AdWords przez wiele światowych marek daje ciekawy przegląd możliwości i podsuwa pomysły na własne działania i strategie.
Polecam lekturę wszystkim tym, którzy dopiero planują wdrożyć program Google AdWords w swojej strategii marketingowej, oraz tym, którzy już działają w tym obszarze. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Myślę, że warto korzystać z doświadczeń innych, a nie uczyć się tylko na własnych błędach ;)

Przemysław Modrzewski, marketingLAB.pl

Wideo online to medium, obok którego nie można przejść obojętnie, a serwis YouTube wprowadził je na szczyty notowań najczęściej odwiedzanych i angażujących stron w polskim internecie. Książka Pauliny jest zarówno świetnym przewodnikiem dotyczącym budowy obecności marki na YouTubie, jak i usystematyzowaniem wiedzy dla wszystkich, którzy już w tym serwisie działają. Zestawienie twardych danych zdecydowanie ułatwia podejmowanie decyzji marketingowych, a prezentacja najlepszych case studies pozwala spojrzeć na działania video marketingu od strony mocno praktycznej. Zdecydowanie polecam!

Marcin Jaśkiewicz, CEO Younited



Paulina Wiktorska. Certyfikowany Specjalista SEM. Z branżą interaktywną związana od ponad 6 lat. Autorka bloga blogreklamowy.com oraz właścicielka marki Clear&Fancy Interactive (www.clearandfancy.pl). Swoje doświadczenie w branży SEM rozwijała podczas współpracy z takimi markami jak: Comarch, Super-Pharm, Uniwersytet Jagielloński. Na co dzień wspiera użytkowników Oficjalnego Forum Google AdWords (www.pl.adwords-community.com). Publikowała artykuły w „Marketing&More” i „Magazynie SEM Specialist”. Aktualnie publikuje w „Nowym Marketingu”, „Marketingu w praktyce”, „Marketerze+”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:24:35

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Biblia copywritingu / Dariusz Puzyrkiewicz. - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2017. - 192 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Czy polecasz tego allegrowicza?

Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy.

Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym.

Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Biznes online? Postaw na sklep internetowy! >> PRZECZYTAJ


Zakładanie sklepu internetowego jest jak skręcanie mebli z Ikei. Bez problemu złożymy je samodzielnie i nie potrzebujemy do tego żadnego doświadczenia. Warunek jest jeden ― musimy się trzymać dołączonej do mebla instrukcji montażu i upewnić się, że użyliśmy wszystkich zalecanych elementów.

Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych. Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.

Jeśli myślisz o tym, by otworzyć e-sklep, z tą instrukcją przejdziesz od myślenia do działania i założysz biznes oparty na solidnych podstawach.

Brzmi dobrze? Zatem ― do dzieła!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 03:20:02

Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście!

Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami.

Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą:

  • Jak zorganizować własne studio
  • Jak przygotować się do nagrań
  • W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy
  • Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji
  • I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność

Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim, Diversify i Po polsku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
  • Początki — tworzenie szkieletu strony WWW i struktury dokumentu HTML
  • Wygląd strony — kodowanie znaków, krój pisma i kaskadowe arkusze stylów
  • Elementy witryny — listy, tabele, obrazy, odnośniki, formularze
  • Komunikacja z użytkownikiem — podstawy kodu JavaScript

Masz świetne pomysły i chciałbyś pokazać je światu? A może założyłeś firmę i chcesz się zareklamować? Najlepszą współczesną wizytówką jest interesująca, funkcjonalna strona internetowa. Jeśli chcesz idealnie dopasować ją do swoich potrzeb, najlepiej byłoby zająć się nią osobiście. Jak jednak stworzyć taką stronę? Jak zapewnić jej dobre działanie, intuicyjność obsługi i właściwą strukturę? O co chodzi z tymi wszystkimi znacznikami? Co to jest CSS? Jak rozmieścić poszczególne elementy i ułatwić poruszanie się po witrynie? Nie martw się — spieszymy z pierwszą pomocą. Na te oraz wiele innych technicznych pytań szybko i jasno odpowie Ci ta właśnie książka!

  • Projektowanie — tworzenie szkieletu strony WWW i struktury dokumentu HTML
  • Czynności podstawowe — używanie znaczników, kodowanie znaków
  • Formatowanie — definiowanie położenia, rozmiaru i koloru tekstu, ustawianie tła strony
  • Używanie kaskadowych arkuszy stylów (CSS)
  • Dodawanie elementów — listy, tabele, odnośniki zewnętrzne i pocztowe
  • Wstawianie obrazów — zmiana rozmiaru, ustawianie względem tekstu, pozycja na stronie
  • Kontakt z użytkownikiem — formularze, elementy JavaScript

Recepta na szybkie stworzenie własnej strony WWW!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?

Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

  • Gdzie się ogłaszać w sieci?
  • Jak wypromować e-sklep?
  • Na których platformach internetowych warto działać?
  • W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Słowo autora

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.

Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je „sprzedać”, należy je dostosować do oczekiwań odbiorców.

Treści można uatrakcyjnić dzięki różnym technikom (np. wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu,
czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, by móc zwiększyć atrakcyjność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać przede wszystkim o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki,
które – stosowane konsekwentnie – mogą przynieść bardzo dużo korzyści zarówno przedsiębiorstwu, jak i jego marce.

W książce zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, że potencjał zastosowania tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja Firmy 2.0, której działalność opiera się na mediach społecznościowych, jest już realizowana w niektórych przedsiębiorstwach, głównie w Stanach Zjednoczonych.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla teoretyków, jak i praktyków. Zdaniem autorki, praktyka może i powinna iść
w parze z teorią w tym obszarze, szczególnie, iż to właśnie praktycy przecierają szlaki jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie. W tym zakresie jednak pozostaje bardzo szerokie pole do pracy dla badaczy. Mogą oni tworzyć różne koncepcje, które będą weryfikowane w praktyce. Dokonując analizy polskiej literatury autorka zauważyła, iż media społecznościowe wciąż nie zajmują w niej należytego miejsca. W wielu opracowaniach akcentuje się znaczenie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie, jednak nadal są to rozważania bardzo pobieżne i ogólne. Wydaje się, że na obecnym etapie rozwoju mediów społecznościowych zadawanie pytania o to, czy są one przejściową modą, nie jest już adekwatne.
W tej książce przedstawiono różne aspekty wykorzystania mediów społecznościowych na konkretnych przykładach przedsiębiorstw, które – jak wynika z rankingów – radzą sobie w tym obszarze najlepiej. Zdaniem autora benchmarking, czyli uczenie się od najlepszych, jest jedną z najważniejszych metod pozyskiwania wiedzy. Jej zadaniem jest inspirowanie, ukazywanie możliwości, a innymi słowy – ukazywanie, „że się da i że się opłaca”.

Niniejsza książka adresowana jest także do studentów, którzy poszukują usystematyzowanej wiedzy odnośnie mediów społecznościowych i ich racjonalnym wykorzystaniu w przedsiębiorstwie. Pewnego razy w jednej z grup dyskusyjnych
w serwisie Facebook pojawiło się pytanie studentki o to, czy media społecznościowe są reklamą, czy PR. Autorka wyraża głęboką nadzieję, iż po lekturze tej książki nie będzie tego rodzaju wątpliwości. Warto dodać, iż na przestrzeni ostatnich lat zarówno w teorii, jak i praktyce, powstało wiele różnych sprzecznych i/lub niewłaściwie używanych określeń w temacie mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Przykładowo Social Media Marketing jest błędnie określany marketingiem sieciowym lub marketingiem społecznościowym. Zamiarem autorki było usystematyzowanie podstawowej wiedzy z tego obszaru.

Autorka książki
Iwona Lupa


Sylwetka autorki:

Iwona Lupa – trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM
– jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie. Autorka wielu publikacji naukowych na temat mediów społecznościowych. Na zlecenie klientów prywatnych
i biznesowych opracowuje także strategie marketingowe i biznesplany. Jej główne zainteresowania dotyczą mediów społecznościowych i ich marketingowego oraz ekonomicznego wpływu na działalność przedsiębiorstw.
Zapraszamy do nabycia książki w wersji tradycyjnej: https://www.sophia.sklepna5.pl/towar/34/media-spolecznosciowe-w-marketingu-i-zarzadzaniu-wybrane-zagadnienia-z-teorii-i-praktyki.html

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.

W odróżnieniu od innych książek, temat pamięci nie jest związany z uczeniem się w rozumieniu szkolnym czy akademickim, ale w całości dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko małym fragmentem dotyczącym pamięci i włączonym do większej całości (jak to zwykle bywa), lecz stanowi punkt centralny rozważań.

Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy.

"MNEMObiznes" to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem wykorzystania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży.

Jak skorzystać z możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową firmę, czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem? Odpowiedź możesz znaleźć w tej publikacji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów. Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego O AUTORACH Mariusz Gąsiewski autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów największych spotkań specjalistów branży SEM (). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Przemysław Modrzewski jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (). Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerzone - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2018. - 240 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!


Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Adobe Indesign - kurs online dopasowany do Twoich potrzeb!

Tematyka grafiki komputerowej jest niezwykle złożona — obejmuje projektowanie, łamanie tekstu, przygotowywanie dokumentów do druku, obróbkę obrazów. Lecz wystarczy zrozumieć zasady składu, by praca przy tworzeniu reklam, ogłoszeń, broszur i publikacji książkowych była przyjemna, kreatywna i przynosiła wymierne zyski. Adobe InDesign to doskonałe narzędzie, które sprawdza się w wielu różnorodnych działaniach, a przy tym gwarantuje precyzję wykonania zlecenia, nie ograniczając swobody twórczej projektanta.
Dziś umiejętność składania tekstów i ilustracji wyłącznie pod kątem druku to za mało. Adobe InDesign to krok naprzód — pozwala wejść w świat tabletów, urządzeń mobilnych, e-booków i prezentacji.

Czego więcej trzeba w nowoczesnym świecie mediów? Videokursu InDesign, który pozwoli bez problemu i w przyjemny sposób rozpocząć pracę z programem!

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego kursu Adobe InDesign?

  • Zaczniesz od poznania podstawowych zasad działania programu Adobe InDesign.
  • Nauczysz się wykorzystywać konkretne narzędzia graficzne i rysować kształty wektorowe.
  • Zwiększysz szybkość działania dzięki stosowaniu przydatnych skrótów klawiaturowych.
  • Zaimportujesz i odpowiednio sformatujesz teksty, jak również oblejesz nimi grafiki.
  • Poznasz zaawansowane przykłady formatowania akapitów.
  • Dopasujesz zdjęcia, kadry, a także bez problemu rozmieścisz obiekty w projekcie.
  • Skorzystasz z automatycznego umieszczania i precyzyjnego pozycjonowania elementów strony.
  • Zgłębisz zaawansowane techniki edycyjne.
  • Stworzysz świetne reklamy, ulotki, prezentacje multimedialne.
  • Prawidłowo zapiszesz efekty swojej pracy i skorzystasz z różnych opcji ich eksportu.

A wszystko to...

  • ... w sposób wydajny, profesjonalny i efektowny.

Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem sprawi, że nauka będzie czystą przyjemnością. Dzięki stosowaniu praktycznych technik i skrótów klawiaturowych oraz przygotowanym ćwiczeniom w zaskakująco krótkim czasie zaczniesz nie tylko składać projekty do druku, ale także tworzyć publikacje elektroniczne na tablety i smartfony. Nie ma już potrzeby, by zlecać podobne działania innym. Zaufaj kursowi video Adobe InDesign. Obejrzyj materiał przygotowany w trzynastu działach, podzielonych na krótkie lekcje, a następnie, wykonując zaledwie kilka kliknięć, stwórz plakat, reklamę, ulotkę albo internetowy baner czy prezentację multimedialną.

Z Adobe InDesign dobrze się składa

Adobe InDesign to doskonałe narzędzie, które sprawdza się w wielu różnorodnych działaniach. Dzięki nowym wersjom programu możesz z równą swobodą tworzyć magazyny, katalogi i książki, jak też projektować prezentacje multimedialne, publikacje na urządzenia mobilne oraz e-booki. Kurs video Adobe InDesign otwiera przed Tobą możliwość tworzenia nowoczesnych publikacji, dostosowanych do wszelkich potrzeb odbiorców. Nauka obsługi programu Adobe InDesign to doskonały wybór w kontekście rozwoju Twojej kariery.

Zaprojektuj swój sukces

Adobe InDesign jest niezwykle wszechstronnym programem graficznym. Kurs online Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem sprawi, że będzie on dodatkowo niezwykle łatwy w użyciu! Kurs wykorzystuje niezbędną wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim kładzie nacisk na praktyczne przykłady, które pozwolą zrozumieć reguły składu wielu różnych publikacji.

Od podstaw poznasz zasady działania programu, składu, dopasowania grafiki i łamania tekstów. Takie umiejętności pozwolą Ci nie tylko formatować i składać akapity, ale także projektować różnego typu prace graficzne. Natomiast zdobyta umiejętność używania skrótów klawiaturowych, dobre nawyki i wykorzystanie konkretnych narzędzi w odpowiednich miejscach przełożą się na szybkość i wydajność w konkretnych projektach.
Wraz z naszym ekspertem zmodyfikujesz ustawienia dokumentu. Dopasujesz elementy graficzne tak, by tworzyły spójną całość, i precyzyjnie oblejesz je tekstem lub podzielisz go na akapity. Zaskoczy Cię, jak szybko stworzysz własne publikacje do druku, reklamy outdoorowe, wizytówki, prezentacje multimedialne, publikacje na tablety i telefony komórkowe, a nawet animacje! Co więcej, Twoje pliki PDF przygotowane do druku będą spełniać wszystkie wymogi zleceniodawcy.

Tylko dla wtajemniczonych

Przygotowaliśmy dla Ciebie informacje, które pozwolą Ci zrozumieć specjalistyczną terminologię oraz posługiwać się nią — i będą dostępne od ręki. Nie potrzebujesz już wertować opasłych tomów ani przeszukiwać internetowej otchłani. Zajmij się projektowaniem, a przy okazji dowiedz się, czemu w programie Adobe InDesign nigdy nie powinno się stosować pustych akapitów, czym są glify i interlinia oraz jakie światło najlepiej sprawdzi się w Twojej reklamie.
Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem pomoże Ci także rozróżnić grafikę wektorową, czyli obraz zbudowany na podstawie matematycznych kształtów, i grafikę bitmapową, złożoną z pikseli. Dzięki temu zawsze w doskonały sposób zaprezentujesz stworzone przez siebie logotypy, piktogramy i infografiki. Nigdy też nie utracisz jakości grafiki podczas przekształceń i skalowania. Po prostu – musisz to wiedzieć!

Kurs InDesign Online z ekspertem

Przez Adobe InDesign. Kurs video. Poziom pierwszy. Praca z grafiką i tekstem przeprowadzi Cię Paweł Zakrzewski, utytułowany Adobe Certified Expert i pierwszy w Polsce Adobe Certified Instructor (od 2005 roku).

Nie można trafić lepiej — to prawdziwy specjalista w zakresie DTP, grafiki komputerowej, HTML5, CSS3 oraz tworzenia publikacji na urządzenia mobilne. Od ponad piętnastu lat prowadzi wykłady i szkolenia komputerowe dla firm oraz osób prywatnych. Jako jeden z nielicznych posiada prestiżowy tytuł Adobe Community Professional. Specjalizuje się w tematyce Adobe i jest ekspertem w zakresie pakietu Adobe Creative Cloud. Autor artykułów prasowych i książek wydanych nakładem wydawnictwa Helion, a także twórca aplikacji na iPada.

Prowadzi własną firmę — G-media — która specjalizuje się w tworzeniu drukowanych oraz interaktywnych form reklamowych, stron WWW, aplikacji na tablety i telefony komórkowe.

Entuzjasta pracy, ale też aktywnego wypoczynku. Sportowiec ekstremalny, biega w ultramaratonach górskich, zawodach triatlonowych, gra w tenisa i... gra na gitarze legendarne rockowe i metalowe riffy. Wiele pasji, wiele działań i wiele myśli — jednocześnie!

„Adobe InDesign to jeden z najdynamiczniej rozwijających się programów Adobe. Pozwala na płynne przejście z prac drukowanych na elektroniczne — dostosowane do prezentacji na tabletach i smartfonach. Jeśli chcesz być na bieżąco, jeśli nie chcesz dopuścić do tego, by zmieniające się technologie Cię ominęły — sięgnij po videokurs przygotowujący do pracy z Adobe InDesign. Ten program to fantastyczna inwestycja w siebie i przyszłość!”

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Internet jest obecny w większości obszarów naszego życia. To już nie tylko korzystanie ze stron internetowych, ale także bankowość, zakupy w sieci czy podtrzymywanie relacji z rodziną i ze znajomymi. Oznacza to, że niemal cały czas Twoje bezpieczeństwo, pieniądze i prywatność są narażone na ataki. Aby skutecznie chronić siebie i swoich bliskich, musisz zdobyć pewne minimum wiedzy. Nie sposób obronić się przed naprawdę zdeterminowanym hakerem, ale ochrona przed pospolitymi włamaniami czy masową inwigilacją jest jak najbardziej możliwa, i to z wykorzystaniem prostych narzędzi. Trzeba tylko wiedzieć, jak się do tego zabrać!

To przystępny i kompleksowy przewodnik po zagadnieniach bezpieczeństwa, skierowany do osób, które nie znają się na komputerach i informatyce. Kwestie cyberbezpieczeństwa przedstawiono tu krok po kroku, z minimalnym użyciem specjalistycznego języka. Opisano dziesiątki całkiem prostych sposobów pozwalających każdemu zabezpieczyć swoje urządzenia i dane. Książka została napisana tak, aby maksymalnie uprościć zarządzanie Twoim bezpieczeństwem w sieci. W każdym rozdziale znalazła się kompletna lista kontrolna ze szczegółowymi instrukcjami i rysunkami.

Najważniejsze zagadnienia:

  • zarządzanie hasłami dostępu
  • blokowanie inwigilacji i śledzenia w internecie
  • bezpieczne korzystanie z bankowości, ze sklepów i z serwisów społecznościowych
  • bezpieczeństwo smartfona, tabletu i domowej sieci
  • ochrona dzieci korzystających z internetu

Nie musisz być informatykiem, by pamiętać o bezpieczeństwie!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń. The periodical (annual) Rozprawy Komisji Językowej Łódzkiego Towarzystwa Naukowego / Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society was established in 1954. Articles featured in Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society concentrate on issues from numerous linguistic fields which present various research methodologies. Treatises and articles are of theoretical-methodological and material representing nature. Apart from papers in Polish studies, Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society publishes also Slavonic articles and compendious works with reference to Indo-European state. The authors of articles are mainly linguists from Lodz; however, besides them there are scientists from outside Lodz and abroad who represent all generations.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
"To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów.Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek.Nakładem wydawnictwa Poltext ukazały się dwie inne książki autorstwa Dr Wojciecha Budzyńskiego: „Eksport w przedsiębiorstwie” oraz „Zakupy w przedsiębiorstwie”, które stanowią łącznie swoistą trylogię poświęconą niezbędnym umiejętnościom w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem jako całością czy poszczególnymi, ważnymi jego funkcjami.Książka ukazuje się w serii Biblioteka Nowoczesnego Menedżera."
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Obierz kurs na... samodzielne projektowanie grafiki użytkowej

Czy znasz już Canvę? Jeśli nie, to za chwilę poznasz i – obiecujemy – nie pożałujesz. Canva jest dostępnym online narzędziem, dzięki któremu każdy, także osoba niemająca dotąd styczności z projektowaniem graficznym, jest w stanie przygotować grafikę na potrzeby social mediów, plakat do druku albo animację do prezentacji. Brzmi świetnie? To prawda. Dzięki dostępności i przyjazności dla użytkownika w krótkim czasie od powstania w 2012 roku Canva stała się jednym z najpopularniejszych narzędzi do projektowania na świecie. Uruchamialna na niemal każdym urządzeniu, pozwalająca na współdzielenie projektów, z bogatym pakietem darmowych opcji i z możliwością pracy w chmurze – szybko stała się ulubionym programem do pracy z grafiką dla niegrafików.

Osobom, które nie zajmują się na co dzień projektowaniem, Canva niewątpliwie obniża próg wejścia, umożliwiając na przykład właścicielom niewielkich firm przygotowywanie niezbędnych biznesowo grafik bez konieczności angażowania zewnętrznego specjalisty od identyfikacji wizualnej. W tej obietnicy kryje się jednak pewna pułapka – by zaprojektować efektowne wizualnie i równocześnie efektywne perswazyjnie materiały, nie wystarczy techniczna umiejętność posługiwania się narzędziem. Trzeba także znać zasady projektowania graficznego. Dlatego też w naszym kursie uczymy jednego i drugiego. Podczas pracy z proponowanym przez nas szkoleniem nauczysz się obsługi Canvy i poznasz pełnię możliwości jej darmowej wersji, ale także przybliżysz sobie podstawy marketingu i najważniejsze reguły rządzące projektowaniem grafiki użytkowej.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia online z Canvy?

W ramach kursu video poświęconego Canvie:

  • Poznasz interfejs programu
  • Zobaczysz, jakie narzędzia oferuje Canva
  • Będziesz pracować na szablonach
  • Dowiesz się, jak się tworzy mockupy
  • Opracujesz pliki wideo
  • Stworzysz prezentację
  • Przygotujesz materiały do druku

Co więcej...

  • Dowiesz się, jak możesz w praktyce zaprząc Canvę do pracy w Twoim biznesie, i zyskasz sporą dawkę wiedzy o uniwersalnych zasadach projektowania

Canva. Kurs video. Projektowanie graficzne od A do Z kończy się na poziomie średnio zaawansowanym. Ze względu na to, że szkolenie obejmuje tylko darmową wersję Canvy, nie zostały w nim przedstawione kwestie związane z funkcjonalnościami, które są dostępne w opcji płatnej. Jednak stanowią one raczej dodatek, który przyspiesza pracę, a nie mocno rozbudowuje samo narzędzie.

Gdzie i jak wykorzystasz wiedzę zdobytą podczas kursu video z Canvy

Ukończywszy kurs video poświęcony narzędziu Canva, będziesz posiadać umiejętności pozwalające na sprawne przygotowywanie grafik na swoje potrzeby. I tak poradzisz sobie z opracowaniem kompletu materiałów marketingowych dla własnego brandu, zaprojektujesz grafiki na potrzeby mediów społecznościowych, stworzysz szablon prezentacji i jej kolejne slajdy, wreszcie – przygotujesz pliki do druku. Jeśli masz w planach publikację książkową, samodzielnie zaprojektujesz okładkę i e-book. Scalisz w jedno posiadane materiały i stworzysz raport albo interaktywną prezentację dla szefa. Jeśli nie masz szefa, ale chcesz go mieć, to w Canvie przygotujesz CV, któremu nikt się nie oprze. A jeśli nie masz szefa i wcale Ci nie zależy na tym, by go mieć, za to chcesz, by prowadzony przez Ciebie blog zachwycał nie tylko tekstem, ale i warstwą wizualną, to, owszem, w Canvie przygotujesz świetne projekty na potrzeby strony internetowej.

Zainteresować cię mogą także kursy video SketchUp dostępne w naszej ofercie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej