Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(123)
ebookpoint BIBLIO
(101)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(120)
E-booki
(104)
Audiobooki
(27)
Dostępność
tylko na miejscu
(102)
dostępne
(93)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(88)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(101)
Czytelnia WP
(1)
WG Wolny Dostęp
(7)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(16)
Niemczyk Andrzej
(8)
Sugiero Joanna
(5)
Fugiel Marcin
(4)
Urlich Jakub
(4)
Buzan Tony
(3)
Israel Richard
(3)
Lipa Michał
(3)
Pankiewicz Konrad
(3)
Witkowska Magda
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zinserling Urszula
(3)
Zych Robert
(3)
Bartyzel Michał
(2)
Blount Jeb
(2)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(2)
Danowski Bartosz
(2)
Dobrzański Jarosław
(2)
Dobski Paweł
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Dooley Jenny
(2)
Dzieciuchowicz Jerzy
(2)
Evans Virginia
(2)
Gitomer Jeffrey H
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Gut Jerzy
(2)
Haman Wojciech
(2)
Holmes Chet
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Jasiński Łukasz
(2)
Książkiewicz Katarzyna
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Kędzierski Mariusz
(2)
Lenar Paweł
(2)
Maziarz-Lipka Agnieszka
(2)
Mercer David
(2)
Moch Wojciech
(2)
Morawski Cezary
(2)
Najman Marta
(2)
Radłowski Grzegorz
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sapała Bartłomiej
(2)
Stolarczyk Bartłomiej
(2)
Szewczyk Robert
(2)
Tracy Brian
(2)
Tuszyński Jerzy
(2)
Underhill Paco
(2)
Vickers Craig
(2)
Waluda Bronisław
(2)
Anastasi Mark
(1)
Anderle Peter
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bagiński Władysław
(1)
Bajan Bartłomiej
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bandler Richard
(1)
Bartosiński Artur
(1)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bauta-Szostak Justyna
(1)
Bendremer Ellen
(1)
Bereżnicka Joanna
(1)
Białecki Klemens P
(1)
Bieda Agnieszka
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bieniek Gerard
(1)
Bild Traci
(1)
Biliński Witold
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Black Joanne S
(1)
Bogdański Bartosz
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bozarth Cecil B
(1)
Boćkowski Lesław E
(1)
Bredemeier Karsten
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzegowy Arkadiusz
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Bubrowiecki Andrzej
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Buliński Kamil
(1)
Bureš Ivan
(1)
Burg Bob
(1)
Błaż Agata
(1)
Callen Barry
(1)
Cates Bill
(1)
Cegielska Katarzyna
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chorąży Wojciech
(1)
Clay Brett
(1)
Coe John M
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czekaj Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(122)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(222)
Wielka Brytania
(3)
nieznany (@@@)
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(224)
angielski
(3)
Temat
Sprzedaż
(60)
Techniki sprzedaży
(19)
Nieruchomości
(18)
Kupno i sprzedaż
(14)
Marketing
(13)
Relacje z klientami
(13)
Obsługa klienta
(12)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Własność nieruchoma
(5)
Handel
(4)
Marketing bezpośredni
(4)
Sprzedaż bezpośrednia
(4)
Sukces w biznesie
(4)
Personel
(3)
Reklama
(3)
Sprzedaż piramidowa
(3)
Handel elektroniczny
(2)
Handel nieruchomościami
(2)
Język angielski
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing w Internecie
(2)
Prognozy handlowe
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynki docelowe
(2)
Samorozwój
(2)
Skuteczność organizacyjna
(2)
Sprzedaż promocyjna
(2)
Sprzedaż przez telefon
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Technika sprzedaży
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Biznes
(1)
Branding (marketing)
(1)
Broń
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Cudzoziemcy (prawo)
(1)
Czas rzeczywisty (informatyka)
(1)
Dopalacze
(1)
Etyka pracy
(1)
Geodezja
(1)
Giełda
(1)
Haszysz
(1)
Instytucje kredytowe
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kadry
(1)
Katastry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Leki produkowane nielegalnie
(1)
Leki sprzedaży pozaaptecznej
(1)
Manipulacja
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marihuana
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing telefoniczny
(1)
Marketing usług
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Merchandising
(1)
Mieszkania
(1)
Motywacja pracy
(1)
Narkomani
(1)
Narkomania
(1)
Narkotyki
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje handlowe
(1)
Obiekty komunalne
(1)
Obsługa klientów
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Perswazja
(1)
Perswazja (psychologia)
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek od wartości dodanej
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Podział (prawo)
(1)
Polityka mieszkaniowa
(1)
Pośrednicy handlu nieruchomościami
(1)
Pracownicy
(1)
Prawo pierwokupu
(1)
Prawo publiczne
(1)
Prezentacja (biznes)
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Promocja sprzedaż
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Reklama w Internecie
(1)
Rozgraniczanie gruntów (prawo)
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Sieci przedsiębiorstw
(1)
Skarb państwa
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedawcy
(1)
Sprzedaż konsumencka
(1)
Sprzedaż na eksport
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
227 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:49:16

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:52:00

Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?

Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?

Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.

Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!

Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.

Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzędzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły takiej konwersacji. Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie spotkań. Udanych łowów!

  • Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.
  • Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniły fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.
  • Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski.
  • Kompletna lista narzędzi analizujących dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach społecznościowych i w sprzedaży oraz porady dotyczące wyników.

Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!


Chris Smith jest współzałożycielem firmy Curaytor, świadczącej usługi coachingowe w zakresie obsługi mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i sprzedaży, mającej na celu pomoc innym biznesom w szybszym rozwijaniu się. Dzięki zastosowaniu Tajników Konwersji w mniej niż trzy lata sprawił, że stały roczny dochód Curaytora przekroczył 5 milionów dolarów bez kapitału inwestycyjnego. Wcześniej Chris pracował dla dwóch miliarderów, wartej blisko miliard dolarów spółki publicznej oraz startupu przejętego za 108 milionów dolarów. Rocznie występuje na żywo przed widownią liczącą ponad 50 tysięcy osób.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:22:34

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Czy prowadzenie biznesu i szczęśliwe życie mogą iść w parze? Ania Urbańska i Paweł Jarząbek – autorzy „DNA Biznesu” – udowadniają, że tak, a na potwierdzenie tego wskazują 19 zasad działania, wypracowanych w ciągu ich ponaddwudziestoletnich karier.

Ta pozycja to „must have” dla Ciebie, jeśli posiadasz własną firmę lub marzysz o założeniu swojego biznesu. Stosując najskuteczniejsze strategie i rozwiązania sprawdzone przez ekspertów od funkcjonowania ludzkiego mózgu, masz szansę osiągnąć sukces!

Dzięki narzędziu „DNA Biznesu” dowiesz się:

  • jak sprawić, żeby Twój biznes zarabiał
  • jak zatrudniać ludzi, którym chce się pracować dla Twojego biznesu
  • jak w ciągu chwili zmotywować się, kiedy nic nie idzie po Twojej myśli
  • jak stać się skutecznym i szanowanym przez zespół szefem

…oraz jak robić to wszystko w zgodzie ze sobą i na własnych zasadach.

Ale to nie wszystko! „DNA Biznesu” to więcej niż biznesowy poradnik. To pakiet gotowych strategii działania, który odmieni Twoje – nie tylko zawodowe – życie na lepsze.

Oprócz książki otrzymasz materiały dodatkowe! A są to:
  • test "Czy umiesz podejmować decyzje?", z którego dowiesz się, jaka jest Twoja odporność psychiczna na stres i problemy, czy potrafisz działać, czy może unikasz ryzyka
  • podstawowy model coachingowy - szereg pytań, które pozwolą Ci precyzyjnie określić cel, zweryfikować zasoby i opracować plan działania
  • 19 materiałów wideo z praktykami biznesu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Pierwszą strategię komunikacji marki zaprojektowałam zupełnie intuicyjnie, a patrząc z perspektywy lat - również z niewielką "twardą" wiedzą marketingową. Ta strategia była dobra - może nie bardzo dobra, ale naprawdę dobra. Poczułam ogromną satysfakcję, ale także chęć, by dowiedzieć się, jak to wszystko działa w szczegółach, jak się łączy, gdzie są ważne zależności, co z czego wynika. Wtedy zaczęłam się naprawdę solidnie uczyć marketingu i psychologii konsumenta. Skończyłam studia podyplomowe na kierunku strategiczna komunikacja marki na AGH, przeczytałam dziesiątki, jeśli nie setki książek, przesłuchałam wiele wykładów. Dalej się uczę, ale tym, co już wiem, bardzo chętnie się dzielę - ze studentami i słuchaczami, prowadząc szkolenia dotyczące budowania marek i projektowania pozytywnych doświadczeń ich klientów, i z moimi klientami, z którymi współpracuję, pomagając im tworzyć długoterminową, skuteczną komunikację marketingową. Będzie mi miło, jeśli dołączysz do którejś z tych grup.

Katarzyna Wojciechowska

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Sprzedaj nieruchomość bez pośredników i zyskaj więcej

Ten krótki i praktyczny poradnik to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce zamienić posiadane metry kwadratowe na pełne konto w banku. Wbrew pozorom sprawa nie jest taka prosta. Nie wystarczy opublikować ogłoszenia w gazecie i czekać na telefony. Rynek nieruchomości - czy to użytkowych, czy to przeznaczonych do zamieszkania - jest trudny, wysoce konkurencyjny, łatwo się na nim potknąć i zakończyć transakcję z poczuciem niedosytu. Oraz z sumą o wiele niższą od tej, którą spodziewaliśmy się otrzymać w zamian za działkę, dom czy mieszkanie.

By tak się nie stało, do sprzedaży należy dobrze się przygotować.

Agata i Bartosz Danowscy od kilku lat konsekwentnie inwestują w nieruchomości. W tym czasie zdobyli sporą praktyczną wiedzę o tym rynku i nauczyli się na nim sprawnie poruszać. Ich książka to gotowa instrukcja obsługi procesu sprzedaży dla sprzedającego. Dowiesz się z niej m.in., co powinieneś zrobić, zanim wystawisz swoją nieruchomość na sprzedaż, jak ją realnie wycenić, gdzie i w jakiej formie zareklamować, jak demonstrować ją klientom i co zrobić, gdy potencjalnych kupujących brakuje. Poradnik przyda Ci się także w momencie, gdy już znajdziesz osobę gotową do zakupu. Pomoże Ci przygotować się do cenowych negocjacji i podpowie, jak rozmawiać o pieniądzach w taki sposób, by obie strony transakcji były zadowolone. Dowiesz się także z niego, o jakie formalności, koszty i podatki musisz zadbać jako sprzedający oraz z czym wiąże się proces przekazywania nieruchomości.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu

Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:31:05

Zostań internetowym rewolucjonistą!

  • Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
  • Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
  • 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?

O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.

W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!

  • E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr
  • Podwykonawcy
  • Marketing dla lokalnych biznesów
  • Strony członkowskie i webinaria
  • Reklamy w internecie

Klikaj za miliony!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.

W odróżnieniu od innych książek, temat pamięci nie jest związany z uczeniem się w rozumieniu szkolnym czy akademickim, ale w całości dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko małym fragmentem dotyczącym pamięci i włączonym do większej całości (jak to zwykle bywa), lecz stanowi punkt centralny rozważań.

Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy.

"MNEMObiznes" to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem wykorzystania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży.

Jak skorzystać z możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową firmę, czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem? Odpowiedź możesz znaleźć w tej publikacji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Skuteczne techniki wpływu (na podstawie książki Manipulacja odczarowana)

W tytule książki, która stanowi podstawę tego szkolenia, jest słowo „manipulacja”. Słowo uznane za brzydkie, choć w wielu fabrykach używa się manipulatorów, a w domu, kiedy używamy pilotów, manipulujemy sprzętem RTV. Książka, którą napisałem, miała odczarować to słowo, a w ślad za tym wiele technik wywierania wpływu. Mani to ręka, a pulus znaczy pełny — czyli manipulacja to termin, który oznacza działanie z sensem, z rozmysłem, by osiągnąć własny cel. To działania matki, która chce nauczyć dziecko samodzielnego jedzenia lub zawiązywania butów, a także przedstawiciela handlowego, szefa, lekarza czy nauczyciela. Manipulacja to naturalna aktywność każdego człowieka, któremu o coś konkretnego chodzi, który chce coś świadomie osiągnąć. Jeśli człowiek czegoś chce, to świadomie lub nieświadomie stara się sterować swoimi relacjami z innymi ludźmi i sobą samym. Jest milszy, uśmiecha się, angażuje, zmienia ton głosu. Stwarza lepsze wrażenie. Warto poznać towarzyszące temu procesowi mechanizmy i narzędzia, bo dzięki nim możemy skuteczniej realizować własne cele.

Co Cię czeka podczas tego szkolenia?

Najważniejsze - poznasz od strony praktycznej techniki i mechanizmy podnoszące skuteczność i efektywność w czasie rozmów, negocjacji czy w procesie sprzedaży.

W szczególności:

  • Poznasz magiczne działanie manipulacji, której skutki - po jej użyciu - są bardzo niedoceniane.
  • Zrozumiesz mechanizm automatycznego wyzwalacza zachowań - podstawy skuteczności mechanizmów wpływu.
  • Poznasz i zaplanujesz zastosowanie w praktyce sześciu podstawowych mechanizmów wywierania wpływu Roberta Cialdiniego.
  • Dowiesz się, jak praktycznie zastosować MML (model manipulacji liniowej).
  • Nauczysz się stosować kompleksowy MMM (model manipulacji megalitycznej).
  • Otrzymasz przekaz od Roberta Cialdiniego - i przestrogę, by wszystkie te techniki stosować w sposób etyczny.

A po zakończeniu kursu...

Po ukończeniu szkolenia będziesz umieć zastosować w praktyce kilkanaście technik wpływu, bo osiągać własne cele. Wyniki zadań, które wykonasz w trakcie kursu, będzie można natychmiast wprowadzić w życie. Dzięki nim szefowie, podwładni, koleżanki i koledzy w pracy chętniej będą akceptowali Twoje propozycje. Dodatkowo możesz wykorzystać poznane narzędzia w życiu osobistym, w relacjach rodzinnych i społecznych. Powodzenia!

Dla kogo to szkolenie?

Dla każdego, kto chce skutecznie wpływać na swoje życie zawodowe i osobiste. Dla szefów wszystkich szczebli, jak również ekspertów. Dla każdego, kto zarządza projektami, sprzedaje oferty czy własne rozwiązania i pomysły. Także dla osób, które z racji pełnionych ról (rodzice, nauczyciele, lekarze) powinny przekonywać innych do sensownych i korzystnych rozwiązań.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.
Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!


Paweł Krzyworączka — absolwent krakowskiej AGH i jej były pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnień z zakresu psychologii obsługi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. Będąc właścicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu. Prowadzi bloga o e-biznesie (ebiznesy.pl), jest założycielem i administratorem prawdopodobnie największego polskiego forum e-biznesu (forum.ebiznesy.pl). Prowadzi kilka sklepów internetowych, m.in. tabletoid.pl. Jego życiowym i zawodowym mottem jest nieustanne dążenie do doskonałości. Także w obsłudze Klienta.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

  • Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
  • Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
  • Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

  • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
  • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
  • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
  • Public relations i kampanie reklamowe
  • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
  • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
  • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
  • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
  • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
  • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
  • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
  • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
  • Prawo w kontekście sklepu internetowego

Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dedykowana edycji programu 1.5.2.0.


Własny sklep internetowy? Z PrestaShop to nic trudnego!

  • Jak zbudować sklep internetowy, który przyciągnie klientów?
  • Jak zarządzać ofertą i użytkownikami, aby odnieść sukces?
  • Jak sprawić, aby internetowy sklep przynosił zyski?

PrestaShop to rozwiązanie umożliwiające proste i szybkie skonfigurowanie, uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego. Pakiet jest dostępny na zasadach otwartego oprogramowania, co oznacza, że można z niego korzystać zupełnie za darmo. Fakt ten doceniło już bardzo wielu użytkowników, a to uczyniło PrestaShop jednym z najpopularniejszych rozwiązań w swojej klasie. Możliwości oferowane przez to oprogramowanie nie ograniczają się jedynie do podstawowych funkcji sklepu internetowego, lecz obejmują również systemy banerów i komentarzy, obsługę kanałów RSS, porównywanie produktów, analizę sprzedaży czy budowanie oferty w różnych walutach. Co więcej, oprogramowanie można łatwo rozszerzać za pomocą modułów dodatkowych.

Wszystko to sprawia, że PrestaShop stanowi doskonałe narzędzie dla osób prowadzących sprzedaż za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz do nich dołączyć, sięgnij po książkę „PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę”, która przeprowadzi Cię przez proces instalacji i konfigurowania programu, pokaże, jak zbudować nowoczesny i przyjazny dla klienta sklep internetowy, zaprezentuje metody tworzenia atrakcyjnej oferty i skutecznego zarządzania sprzedażą, podpowie, jak konstruować promocje i przyznawać rabaty, a także nauczy, jak podtrzymywać relacje z klientami i radzić sobie z zamówieniami. Jeśli rozważasz uruchomienie dochodowego biznesu w sieci, lektura tej książki jest pierwszym krokiem, który powinieneś zrobić!

  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Instalacja i konfiguracja PrestaShop
  • Zabezpieczanie systemu przez zagrożeniami
  • Zarządzanie modułami sklepu
  • Konfigurowanie ustawień lokalizacyjnych
  • Określanie zasad i kosztów dostawy
  • Zarządzanie klientami i ich obsługa
  • Ustalanie cen, rabatów i promocji
  • Zarządzanie zamówieniami i fakturowanie

Nie czekaj! Załóż sklep internetowy w oparciu o system PrestaShop!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami.

To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia.

W książce:

  • zasady podejmowania decyzji dotyczących organizacji produkcji i usług
  • mierniki wydajności i mapowanie procesów
  • zarządzanie jakością
  • zarządzanie mocą produkcyjną i zaopatrzeniem
  • planowanie zagregowane i model just-in-time

Zarządzanie operacjami i łańcuch dostaw? To po prostu musi działać dobrze!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

PIT-y i ulgi podatkowe 2023" to wyjątkowa publikacja na rynku wydawniczym. Zawarte w niej informacje i wskazówki pomogą prawidłowo sporządzić zeznanie roczne za 2023 r. oraz skorzystać z ulg podatkowych po zmianach przepisów. Główną zaletą poradnika jest praktyczny komentarz wzbogacony o konkretne przykłady liczbowe wraz z wypełnionymi zeznaniami:
● PIT-28,
● PIT-36,
● PIT-36S,
● PIT-36L,
● PIT-37,
● PIT-38,
● PIT-39.
W poradniku znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i dowiesz się m.in.:
● jak bezbłędnie wypełnić zeznanie podatkowe,
● w jaki sposób skorzystać ze wspólnego rozliczenia z dzieckiem,
● jak prawidłowo skorzystać z ulg podatkowych w rozliczeniu za 2023 r.,
● jak rozliczyć dochody z pracy, działalności gospodarczej i najmu.
Do publikacji dołączony jest również program, który pomoże z łatwością sporządzić zeznanie roczne za 2023 r.
Autor publikacji jest doradcą podatkowym, który na co dzień odpowiada na pytania dotyczące podatku dochodowego. Na swoim koncie ma setki artykułów oraz liczne publikacje książkowe na ten temat.
Sprawdź, co doradzi Ci ekspert, dzięki czemu zeznanie PIT za 2023 r. sporządzisz bezbłędnie

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Spis treści [Contents] Artykuły [Articles] Michał Soliwoda, Jacek Kulawik, Barbara Wieliczko: Instrumenty finansowe a polityki wspólnotowe UE [Financial Instruments Versus Common EU Policies], doi 10.7366/wir032018/01, s. 9–34; Przemysław Śleszyński: Identyfikacja i ocena procesów demograficznych w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem wsi [Identification and Evaluation of Demographic Processes in Poland with Special Regard to the Rural Areas], doi 10.7366/wir032018/02, s. 35–68; Maria Halamska: Wspierać czy zalesiać? Dylematy rozwoju wiejskich obszarów problemowych [Supporting or Afforesting? Dilemmas in the Development of Rural Problem Areas in Poland], doi 10.7366/wir032018/03, s. 69–92; Sławomir Kalinowski: Problem ubóstwa i wykluczenia społecznego w krajach Unii Europejskiej w kontekście zrównoważonego rozwoju [The Problem of Poverty and Social Exclusion in the European Union Member States in the Context of Sustainable Development], doi 10.7366/wir032018/04, s. 93–112; Joanna Bereżnicka: Dopłaty do działalności operacyjnej a stabilność finansowa gospodarstw rolnych w krajach Unii Europejskiej [Operational Subsidies and Financial Stability of Farms in the European Union], doi 10.7366/wir032018/05, s. 113–136; Andrzej Jędruchniewicz: Negatywne skutki regulowania cen rolnych [Negative Effects of Agricultural Price Regulation], doi 10.7366/wir032018/06, s. 137–154; Katarzyna Kokoszka, Małgorzata Pink: Instytucjonalne uwarunkowania sprzedaży bezpośredniej żywności w Polsce [Institutional Preconditions of Direct Sales of Food Products in Poland], doi 10.7366/wir032018/07, s. 155–174; Tomasz Wojewodzic, Wiesław Musiał: Trwanie i upadek drobnych gospodarstw rolnych – zastosowanie analogii w naukach przyrodniczych i społecznych [The Decadence and Decline of Small Farms – Application Analogies to Natural and Social Sciences], doi 10.7366/wir032018/08, s. 175–192; Anna Kłoczko-Gajewska, Olga Markiewicz: Mechanizm rozprzestrzeniania się wiosek tematycznych w Polsce [The Spread of Thematic Village Idea in Poland], doi 10.7366/wir032018/09, s. 193–210; Marta Czekaj: Plan sukcesji w gospodarstwie rolnym [Succession Planning in Family Farms], doi 10.7366/wir032018/10, s. 211–228; Bartłomiej Bajan, Wawrzyniec Czubak: Korzyści płynące z integracji poziomej w polskim rolnictwie na przykładzie grup producentów rolnych [The Benefits of Horizontal Integration in Polish Agriculture Exampled by Agricultural Producer Groups], doi 10.7366/wir032018/11, s. 229–242. Recenzje i omówienia Bogdan Klepacki: Recenzja książki Krystyny Krzyżanowskiej, Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania innowacji w zespołowym działaniu w rolnictwie [Book review: Economic and Social Determinants of Innovation in Teamwork in Agriculture by Krystyna Krzyżanowska], doi 10.7366/wir032018/12, s. 243–248; Marcin Makowiecki: Z biegiem lat i wydarzeń. Recenzja książki: Andrzej Rosner, Ruta Śpiewak, Edyta Kozdroń, Patrząc na wieś. Sto lat rozwoju polskiej wsi [Book review: Glimpses of the Countryside. One Hundred Years of Polish Countryside by Andrzej Rosner, Ruta Śpiewak, Edyta Kozdroń], doi 10.7366/wir032018/13, s. 249–252. Sto lat rozwoju polskiej wsi Włodzimierz Dzun: Zmiany strukturalne w gospodarstwach rolnych na ziemiach polskich przed odzyskaniem niepodległości [Farm Structure Change in Polish Lands Before the Independence Recovery], doi 10.7366/wir032018/14, s. 253–279. Uwagi: red. naczelny – Mirosław Drygas periodyk wydawany wraz z Instytutem Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?

Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

  • Gdzie się ogłaszać w sieci?
  • Jak wypromować e-sklep?
  • Na których platformach internetowych warto działać?
  • W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Słowo autora

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.

Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je „sprzedać”, należy je dostosować do oczekiwań odbiorców.

Treści można uatrakcyjnić dzięki różnym technikom (np. wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu,
czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, by móc zwiększyć atrakcyjność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać przede wszystkim o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki,
które – stosowane konsekwentnie – mogą przynieść bardzo dużo korzyści zarówno przedsiębiorstwu, jak i jego marce.

W książce zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, że potencjał zastosowania tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja Firmy 2.0, której działalność opiera się na mediach społecznościowych, jest już realizowana w niektórych przedsiębiorstwach, głównie w Stanach Zjednoczonych.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla teoretyków, jak i praktyków. Zdaniem autorki, praktyka może i powinna iść
w parze z teorią w tym obszarze, szczególnie, iż to właśnie praktycy przecierają szlaki jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie. W tym zakresie jednak pozostaje bardzo szerokie pole do pracy dla badaczy. Mogą oni tworzyć różne koncepcje, które będą weryfikowane w praktyce. Dokonując analizy polskiej literatury autorka zauważyła, iż media społecznościowe wciąż nie zajmują w niej należytego miejsca. W wielu opracowaniach akcentuje się znaczenie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie, jednak nadal są to rozważania bardzo pobieżne i ogólne. Wydaje się, że na obecnym etapie rozwoju mediów społecznościowych zadawanie pytania o to, czy są one przejściową modą, nie jest już adekwatne.
W tej książce przedstawiono różne aspekty wykorzystania mediów społecznościowych na konkretnych przykładach przedsiębiorstw, które – jak wynika z rankingów – radzą sobie w tym obszarze najlepiej. Zdaniem autora benchmarking, czyli uczenie się od najlepszych, jest jedną z najważniejszych metod pozyskiwania wiedzy. Jej zadaniem jest inspirowanie, ukazywanie możliwości, a innymi słowy – ukazywanie, „że się da i że się opłaca”.

Niniejsza książka adresowana jest także do studentów, którzy poszukują usystematyzowanej wiedzy odnośnie mediów społecznościowych i ich racjonalnym wykorzystaniu w przedsiębiorstwie. Pewnego razy w jednej z grup dyskusyjnych
w serwisie Facebook pojawiło się pytanie studentki o to, czy media społecznościowe są reklamą, czy PR. Autorka wyraża głęboką nadzieję, iż po lekturze tej książki nie będzie tego rodzaju wątpliwości. Warto dodać, iż na przestrzeni ostatnich lat zarówno w teorii, jak i praktyce, powstało wiele różnych sprzecznych i/lub niewłaściwie używanych określeń w temacie mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Przykładowo Social Media Marketing jest błędnie określany marketingiem sieciowym lub marketingiem społecznościowym. Zamiarem autorki było usystematyzowanie podstawowej wiedzy z tego obszaru.

Autorka książki
Iwona Lupa


Sylwetka autorki:

Iwona Lupa – trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM
– jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie. Autorka wielu publikacji naukowych na temat mediów społecznościowych. Na zlecenie klientów prywatnych
i biznesowych opracowuje także strategie marketingowe i biznesplany. Jej główne zainteresowania dotyczą mediów społecznościowych i ich marketingowego oraz ekonomicznego wpływu na działalność przedsiębiorstw.
Zapraszamy do nabycia książki w wersji tradycyjnej: https://www.sophia.sklepna5.pl/towar/34/media-spolecznosciowe-w-marketingu-i-zarzadzaniu-wybrane-zagadnienia-z-teorii-i-praktyki.html

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
W NUMERZE [CONTENTS] Artykuły [Articles] Agnieszka Bieda: Urban renewal and the value of real properties [Rewitalizacja przestrzeni miejskiej a wartość nieruchomości], doi 10.7366/1509499536901, s. 5–28; Katarzyna Zawalińska, Jakub Rok: Wojewódzkie tablice przepływów międzygałęziowych dla Polski: konstrukcja i interpretacja [Regional Input-Output tables for Polish voivodeships: Their construction and interpretation], doi 10.7366/1509499536902, s. 29–53; Dagmara Kociuba: Delimitacja miejskich obszarów funkcjonalnych ośrodków wojewódzkich w realizacji zintegrowanych inwestycji terytorialnych w Polsce – teoria versus praktyka [Delimitation of Functional Urban Areas of Voivodeship Centres in the implementation of Integrated Territorial Investments: Theory vs. practise], doi 10.7366/1509499536903, s. 54–78; Marta Szylar, Katarzyna Cegielska, Dawid Kudas: Wykorzystanie metody ścieżki rozwoju Hellwiga do badania zrównoważonego rozwoju województwa śląskiego [Application of Hellwig’s development measure method for the analysis of sustainable development of Silesia Province], doi 10.7366/1509499536904, s. 79–101; Elżbieta Roszko-Wójtowicz, Maria M. Grzelak: Zastosowanie wybranych metod statystyki wielowymiarowej do oceny systemu edukacji w krajach członkowskich UE [The use of selected methods of multidimensional statistical analysis to compare education systems in EU Member States], doi 10.7366/1509499536905, s. 102–131; Janina Kotlińska: Nieruchomości komunalne przedmiotem obrotu na rynku nieruchomości [Municipal property traded on the real estate market], doi 10.7366/1509499536906, s. 132–150. Recenzje [Book review] Magdalena Szmytkowska: Krzysztof Bierwiaczonek, Małgorzata Dymnicka, Katarzyna Kajdanek, Tomasz Nawrocki, Miasto, przestrzeń, tożsamość. Studium trzech miast: Gdańsk, Gliwice, Wrocław, doi 10.7366/1509499536907, s. 151–154. prof. dr hab. Grzegorz Gorzelak – redaktor naczelny periodyk redagowany wraz z Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej