Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(27)
Katalog książek
(24)
Forma i typ
E-booki
(27)
Książki
(23)
Audiobooki
(14)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(13)
Czytelnia Główna
(24)
WG Wolny Dostęp
(1)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(7)
Niemczyk Andrzej
(5)
Fugiel Marcin
(4)
Urlich Jakub
(3)
Zych Robert
(3)
Dooley Jenny
(2)
Evans Virginia
(2)
Holmes Chet
(2)
Lipa Michał
(2)
Morawski Cezary
(2)
Radłowski Grzegorz
(2)
Vickers Craig
(2)
Zinserling Urszula
(2)
Anastasi Mark
(1)
Bartyzel Michał
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białecki Klemens P
(1)
Biliński Witold
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bozarth Cecil B
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Clay Brett
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Drewniany Rafał
(1)
Drzewiecki Sebastian
(1)
Gdesz Mirosław
(1)
Glinka Beata
(1)
Głogowski Bartosz
(1)
Handfield Robert B
(1)
Jarząbek Paweł
(1)
Kaczmarek Tadeusz T
(1)
Kocimski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Kotlińska Janina (1970- )
(1)
Kuryj Jan
(1)
Lawley Brian
(1)
Lupa Iwona
(1)
Mactear John
(1)
Malcherek Monika
(1)
Matyja Piotr
(1)
Motylski Maciej
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Mętrak Natalia
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Olak Grzegorz
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rakowski Piotr
(1)
Religa Kinga
(1)
Royer Timothy
(1)
Sapała Bartłomiej
(1)
Schure Pamela
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Skała Marek
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Trembecka Anna
(1)
Urbańska Anna
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wrotek Witold
(1)
Źróbek Ryszard
(1)
Źróbek Sabina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(49)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(49)
angielski
(2)
Temat
Sprzedaż
(18)
Nieruchomości
(4)
Relacje z klientami
(4)
Handel
(3)
Język angielski
(2)
Marketing
(2)
Personel
(2)
Skuteczność organizacyjna
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Geodezja
(1)
Handel nieruchomościami
(1)
Instytucje kredytowe
(1)
Katastry
(1)
Komunikacja
(1)
Marketing usług
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Obiekty komunalne
(1)
Obsługa klientów
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podział (prawo)
(1)
Prawo publiczne
(1)
Prezentacja (biznes)
(1)
Prognozy handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Reklama
(1)
Rozgraniczanie gruntów (prawo)
(1)
Rynki docelowe
(1)
Samorozwój
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Sprzedaż na eksport
(1)
Ubezpieczenie
(1)
Własność nieruchoma
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie sprzedażą
(1)
51 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wyd. 2 rozszerzone - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2016. - 504 s. ; 24 cm.
Forma i typ

I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”

Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy — handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz.
Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży. Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga — Księga Pasji — stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji.

Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika!

Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje tego niezwykłego coacha poruszają ten sam temat, choć każda z nieco innego punktu widzenia. Tym razem autor przyjmuje perspektywę... kota. Tak, tak! Do napisania tej książki skłoniły go dwie przygarnięte kotki: Lusia i Tosia. Obserwacja ich zachowań pomogła mu uporządkować posiadaną wiedzę i nauczyła go wielu dotąd nieznanych, prostych i skutecznych strategii, które przydadzą się także Tobie – handlowcu, sprzedawco, przedstawicielu handlowy! Czego zatem możesz nauczyć się od sprytnego kota?
Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwarte, że kota zamiast psa oraz e-zakupy zamiast wycieczki do marketu wybieramy z powodu wygody. Po piąte, że na zbudowanie efektywnych relacji potrzeba czasu. Po szóste, że odrzucenie to nic strasznego — zarówno w życiu kota, jak i sprzedawcy. Zamiast się obrażać, trzeba uparcie robić swoje. Po siódme, że aby coś osiągnąć, trzeba mieć nie tylko wiedzę, lecz także motywację. I wreszcie — aby móc kiedyś spojrzeć na swoje życie z najwyższej możliwej półki, trzeba ją najpierw dostrzec, potem obrać za cel i na koniec – wspinać się, wspinać i wspinać. Do skutku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski ; czyta Jakub Urlich. - Wyd. 4 rozszerzone i uaktualnione - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2019. - 376 s. ; 21 cm.
Czas trwania: 09:57:21

Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ludzie, z którymi odniesiesz sukces

Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed Tobą? Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujesz, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlową misją wyruszą do klientów. Powodzenie bądź niepowodzenie tej misji spoczywa w Twoich rękach – to Ty jako menedżer sprzedaży odpowiadasz za to, żeby z zatrudnionych przez Ciebie indywidualności zbudować zgrany i sprawny team handlowy.
Od czego zacząć? Jak motywować pracowników? Co zrobić, żeby realizować plany? Co przynosi efekty, a co jest stratą czasu? Na co kłaść szczególny nacisk – czy lepiej szkolić czy kontrolować, dawać przykład czy nakazywać? A może robić to wszystko naraz? Ale jak rozłożyć akcenty? To tylko kilka pytań, na które odpowie Ci ta książka. To cenna pozycja, bo napisał ją praktyk dla praktyków. Arkadiusz Bednarski od początku swojej kariery stworzył i wciąż tworzy wiele zespołów sprzedażowych. Odnosił i wciąż odnosi z nimi niekwestionowane sukcesy. Teraz dzieli się z Tobą wiedzą w charakterystyczny dla siebie sposób — konkretny i wzbogacony licznymi przykładami z życia.
Skorzystaj z jego doświadczeń i zbuduj własny mistrzowski zespół sprzedaży!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję?
  • Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
  • Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
  • Kto kupuje markę a kto produkt.
  • Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
  • Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
  • Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Jak być szefem, pozostając człowiekiem

  • Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
  • Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
  • Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
  • Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
  • Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
  • Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych

Skuteczność dobrego szefa sprzedaży

Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.

Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.

Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.

  • Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
  • Kooperatywny styl zarządzania.
  • Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
  • Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
  • Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
  • Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
  • Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!). Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze. Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:20:25

Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.
Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:13:40

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:32:41
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.
Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.
  • Wspieraj swój zespół
  • Zbuduj autorytet lidera
  • Motywuj sprzedawców
  • Ucz się na przykładach z polskiego rynku

Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach — każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką.

Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH



Kliknij, żeby powiększyć obrazek:

Highslide JS Highslide JS



Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Czy prowadzenie biznesu i szczęśliwe życie mogą iść w parze? Ania Urbańska i Paweł Jarząbek – autorzy „DNA Biznesu” – udowadniają, że tak, a na potwierdzenie tego wskazują 19 zasad działania, wypracowanych w ciągu ich ponaddwudziestoletnich karier.

Ta pozycja to „must have” dla Ciebie, jeśli posiadasz własną firmę lub marzysz o założeniu swojego biznesu. Stosując najskuteczniejsze strategie i rozwiązania sprawdzone przez ekspertów od funkcjonowania ludzkiego mózgu, masz szansę osiągnąć sukces!

Dzięki narzędziu „DNA Biznesu” dowiesz się:

  • jak sprawić, żeby Twój biznes zarabiał
  • jak zatrudniać ludzi, którym chce się pracować dla Twojego biznesu
  • jak w ciągu chwili zmotywować się, kiedy nic nie idzie po Twojej myśli
  • jak stać się skutecznym i szanowanym przez zespół szefem

…oraz jak robić to wszystko w zgodzie ze sobą i na własnych zasadach.

Ale to nie wszystko! „DNA Biznesu” to więcej niż biznesowy poradnik. To pakiet gotowych strategii działania, który odmieni Twoje – nie tylko zawodowe – życie na lepsze.

Oprócz książki otrzymasz materiały dodatkowe! A są to:
  • test "Czy umiesz podejmować decyzje?", z którego dowiesz się, jaka jest Twoja odporność psychiczna na stres i problemy, czy potrafisz działać, czy może unikasz ryzyka
  • podstawowy model coachingowy - szereg pytań, które pozwolą Ci precyzyjnie określić cel, zweryfikować zasoby i opracować plan działania
  • 19 materiałów wideo z praktykami biznesu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:04:32

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:

  • rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
  • zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
  • prowadzenie kampanii w Salesforce
  • analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
  • stosowanie przepływów
  • zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:49:16

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:52:00

Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?

Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?

Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.

Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dedykowana edycji programu 1.5.2.0.


Własny sklep internetowy? Z PrestaShop to nic trudnego!

  • Jak zbudować sklep internetowy, który przyciągnie klientów?
  • Jak zarządzać ofertą i użytkownikami, aby odnieść sukces?
  • Jak sprawić, aby internetowy sklep przynosił zyski?

PrestaShop to rozwiązanie umożliwiające proste i szybkie skonfigurowanie, uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego. Pakiet jest dostępny na zasadach otwartego oprogramowania, co oznacza, że można z niego korzystać zupełnie za darmo. Fakt ten doceniło już bardzo wielu użytkowników, a to uczyniło PrestaShop jednym z najpopularniejszych rozwiązań w swojej klasie. Możliwości oferowane przez to oprogramowanie nie ograniczają się jedynie do podstawowych funkcji sklepu internetowego, lecz obejmują również systemy banerów i komentarzy, obsługę kanałów RSS, porównywanie produktów, analizę sprzedaży czy budowanie oferty w różnych walutach. Co więcej, oprogramowanie można łatwo rozszerzać za pomocą modułów dodatkowych.

Wszystko to sprawia, że PrestaShop stanowi doskonałe narzędzie dla osób prowadzących sprzedaż za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz do nich dołączyć, sięgnij po książkę „PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę”, która przeprowadzi Cię przez proces instalacji i konfigurowania programu, pokaże, jak zbudować nowoczesny i przyjazny dla klienta sklep internetowy, zaprezentuje metody tworzenia atrakcyjnej oferty i skutecznego zarządzania sprzedażą, podpowie, jak konstruować promocje i przyznawać rabaty, a także nauczy, jak podtrzymywać relacje z klientami i radzić sobie z zamówieniami. Jeśli rozważasz uruchomienie dochodowego biznesu w sieci, lektura tej książki jest pierwszym krokiem, który powinieneś zrobić!

  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Instalacja i konfiguracja PrestaShop
  • Zabezpieczanie systemu przez zagrożeniami
  • Zarządzanie modułami sklepu
  • Konfigurowanie ustawień lokalizacyjnych
  • Określanie zasad i kosztów dostawy
  • Zarządzanie klientami i ich obsługa
  • Ustalanie cen, rabatów i promocji
  • Zarządzanie zamówieniami i fakturowanie

Nie czekaj! Załóż sklep internetowy w oparciu o system PrestaShop!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:22:34

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Słowo autora

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.

Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je „sprzedać”, należy je dostosować do oczekiwań odbiorców.

Treści można uatrakcyjnić dzięki różnym technikom (np. wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu,
czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, by móc zwiększyć atrakcyjność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać przede wszystkim o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki,
które – stosowane konsekwentnie – mogą przynieść bardzo dużo korzyści zarówno przedsiębiorstwu, jak i jego marce.

W książce zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, że potencjał zastosowania tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja Firmy 2.0, której działalność opiera się na mediach społecznościowych, jest już realizowana w niektórych przedsiębiorstwach, głównie w Stanach Zjednoczonych.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla teoretyków, jak i praktyków. Zdaniem autorki, praktyka może i powinna iść
w parze z teorią w tym obszarze, szczególnie, iż to właśnie praktycy przecierają szlaki jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie. W tym zakresie jednak pozostaje bardzo szerokie pole do pracy dla badaczy. Mogą oni tworzyć różne koncepcje, które będą weryfikowane w praktyce. Dokonując analizy polskiej literatury autorka zauważyła, iż media społecznościowe wciąż nie zajmują w niej należytego miejsca. W wielu opracowaniach akcentuje się znaczenie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie, jednak nadal są to rozważania bardzo pobieżne i ogólne. Wydaje się, że na obecnym etapie rozwoju mediów społecznościowych zadawanie pytania o to, czy są one przejściową modą, nie jest już adekwatne.
W tej książce przedstawiono różne aspekty wykorzystania mediów społecznościowych na konkretnych przykładach przedsiębiorstw, które – jak wynika z rankingów – radzą sobie w tym obszarze najlepiej. Zdaniem autora benchmarking, czyli uczenie się od najlepszych, jest jedną z najważniejszych metod pozyskiwania wiedzy. Jej zadaniem jest inspirowanie, ukazywanie możliwości, a innymi słowy – ukazywanie, „że się da i że się opłaca”.

Niniejsza książka adresowana jest także do studentów, którzy poszukują usystematyzowanej wiedzy odnośnie mediów społecznościowych i ich racjonalnym wykorzystaniu w przedsiębiorstwie. Pewnego razy w jednej z grup dyskusyjnych
w serwisie Facebook pojawiło się pytanie studentki o to, czy media społecznościowe są reklamą, czy PR. Autorka wyraża głęboką nadzieję, iż po lekturze tej książki nie będzie tego rodzaju wątpliwości. Warto dodać, iż na przestrzeni ostatnich lat zarówno w teorii, jak i praktyce, powstało wiele różnych sprzecznych i/lub niewłaściwie używanych określeń w temacie mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Przykładowo Social Media Marketing jest błędnie określany marketingiem sieciowym lub marketingiem społecznościowym. Zamiarem autorki było usystematyzowanie podstawowej wiedzy z tego obszaru.

Autorka książki
Iwona Lupa


Sylwetka autorki:

Iwona Lupa – trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM
– jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie. Autorka wielu publikacji naukowych na temat mediów społecznościowych. Na zlecenie klientów prywatnych
i biznesowych opracowuje także strategie marketingowe i biznesplany. Jej główne zainteresowania dotyczą mediów społecznościowych i ich marketingowego oraz ekonomicznego wpływu na działalność przedsiębiorstw.
Zapraszamy do nabycia książki w wersji tradycyjnej: https://www.sophia.sklepna5.pl/towar/34/media-spolecznosciowe-w-marketingu-i-zarzadzaniu-wybrane-zagadnienia-z-teorii-i-praktyki.html

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:31:05

Zostań internetowym rewolucjonistą!

  • Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
  • Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
  • 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?

O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.

W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!

  • E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr
  • Podwykonawcy
  • Marketing dla lokalnych biznesów
  • Strony członkowskie i webinaria
  • Reklamy w internecie

Klikaj za miliony!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Skuteczne techniki wpływu (na podstawie książki Manipulacja odczarowana)

W tytule książki, która stanowi podstawę tego szkolenia, jest słowo „manipulacja”. Słowo uznane za brzydkie, choć w wielu fabrykach używa się manipulatorów, a w domu, kiedy używamy pilotów, manipulujemy sprzętem RTV. Książka, którą napisałem, miała odczarować to słowo, a w ślad za tym wiele technik wywierania wpływu. Mani to ręka, a pulus znaczy pełny — czyli manipulacja to termin, który oznacza działanie z sensem, z rozmysłem, by osiągnąć własny cel. To działania matki, która chce nauczyć dziecko samodzielnego jedzenia lub zawiązywania butów, a także przedstawiciela handlowego, szefa, lekarza czy nauczyciela. Manipulacja to naturalna aktywność każdego człowieka, któremu o coś konkretnego chodzi, który chce coś świadomie osiągnąć. Jeśli człowiek czegoś chce, to świadomie lub nieświadomie stara się sterować swoimi relacjami z innymi ludźmi i sobą samym. Jest milszy, uśmiecha się, angażuje, zmienia ton głosu. Stwarza lepsze wrażenie. Warto poznać towarzyszące temu procesowi mechanizmy i narzędzia, bo dzięki nim możemy skuteczniej realizować własne cele.

Co Cię czeka podczas tego szkolenia?

Najważniejsze - poznasz od strony praktycznej techniki i mechanizmy podnoszące skuteczność i efektywność w czasie rozmów, negocjacji czy w procesie sprzedaży.

W szczególności:

  • Poznasz magiczne działanie manipulacji, której skutki - po jej użyciu - są bardzo niedoceniane.
  • Zrozumiesz mechanizm automatycznego wyzwalacza zachowań - podstawy skuteczności mechanizmów wpływu.
  • Poznasz i zaplanujesz zastosowanie w praktyce sześciu podstawowych mechanizmów wywierania wpływu Roberta Cialdiniego.
  • Dowiesz się, jak praktycznie zastosować MML (model manipulacji liniowej).
  • Nauczysz się stosować kompleksowy MMM (model manipulacji megalitycznej).
  • Otrzymasz przekaz od Roberta Cialdiniego - i przestrogę, by wszystkie te techniki stosować w sposób etyczny.

A po zakończeniu kursu...

Po ukończeniu szkolenia będziesz umieć zastosować w praktyce kilkanaście technik wpływu, bo osiągać własne cele. Wyniki zadań, które wykonasz w trakcie kursu, będzie można natychmiast wprowadzić w życie. Dzięki nim szefowie, podwładni, koleżanki i koledzy w pracy chętniej będą akceptowali Twoje propozycje. Dodatkowo możesz wykorzystać poznane narzędzia w życiu osobistym, w relacjach rodzinnych i społecznych. Powodzenia!

Dla kogo to szkolenie?

Dla każdego, kto chce skutecznie wpływać na swoje życie zawodowe i osobiste. Dla szefów wszystkich szczebli, jak również ekspertów. Dla każdego, kto zarządza projektami, sprzedaje oferty czy własne rozwiązania i pomysły. Także dla osób, które z racji pełnionych ról (rodzice, nauczyciele, lekarze) powinny przekonywać innych do sensownych i korzystnych rozwiązań.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej