Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(38)
Katalog książek
(10)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(41)
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(8)
Wydział Politechniczny
(2)
Czytelnia Główna
(6)
Czytelnia WP
(3)
WG Wolny Dostęp
(1)
Autor
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(5)
Tundys Blanka
(4)
Solarz Jan Krzysztof
(3)
Barowicz Marek
(2)
Drobiazgiewicz Joanna
(2)
Gracz Leszek
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(2)
Kordela Dominika
(2)
Kosieradzka Anna
(2)
Kąkol Urszula
(2)
Ostrowska Izabela
(2)
Piasecki Krzysztof
(2)
Rosa Grażyna
(2)
Rzeczycki Andrzej
(2)
Sitarz Patrycja
(2)
Smagowicz Justyna
(2)
Strojna Gabriela
(2)
Suder Monika
(2)
Szaruga Elżbieta
(2)
Słupińska Kamila
(2)
Waliszewski Krzysztof
(2)
Wołowski Franciszek
(2)
Żak Dominika
(2)
Andreescu Florin
(1)
Bachanek Konrad Henryk
(1)
Barowicz Marek (rachunkowość)
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bojakowski Jacek
(1)
Borowik Małgorzata
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Brzozowska Krystyna
(1)
Budziewicz-Guźlecka Agnieszka
(1)
Bukowska naukowa Małgorzata Tyrańska autorzy: Urszula
(1)
Chrąchol-Barczyk Kamila Słupińska Urszula
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Dembińska Izabela
(1)
Drab-Kurowska Anna
(1)
Dynel Marta
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Figiel Adam
(1)
Flejterski Stanisław
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gorzałczyńska-Koczkodaj Małgorzata
(1)
Głażewska Iwona
(1)
Hajdys Dagmara
(1)
Jones Steven
(1)
Klimczak Karol M
(1)
Koczar Jakub
(1)
Koczar Katarzyna Stabryła-Chudzio autorzy: Jakub
(1)
Kor-Walczak Eligiusz
(1)
Kosieradzka nauk. Anna
(1)
Krupa Anna
(1)
Maj-Serwatka Katarzyna
(1)
Maj-Serwatka naukowa Katarzyna
(1)
Maj-Waśniowska Katarzyna
(1)
Malinowska Magdalena
(1)
Manczak Iryna
(1)
Marczewski Marcin
(1)
Mycke-Dominko Małgorzata
(1)
Pascaru Mariana
(1)
Pastuszak Magdalena
(1)
Pawłowski Maciej
(1)
Pikos Anna
(1)
Piksa Jakub
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Podobińska Julia
(1)
Porada-Rochoń Małgorzata
(1)
Puzio Ewa
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Rynduch Ireneusz
(1)
Siwek Bartłomiej
(1)
Skala Agnieszka
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sołtysik Mariusz
(1)
Stabryła-Chudzio Katarzyna
(1)
Stabryło-Chudzio Katarzyna
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Szaja Marta
(1)
Szczukiewicz Konrad
(1)
Szopiński Józef
(1)
Szopiński Tomasz
(1)
Szostecka Paulina
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szromnik nauk. Andrzej
(1)
Szydło Robert
(1)
Tomasik Edyta
(1)
Tomczyk Monika
(1)
Tyrańska Małgorzata
(1)
Uklańska Anna
(1)
Urchs Max
(1)
Walczak Agata
(1)
Walczak Krzysztof
(1)
Walczak Krzysztof (1950- )
(1)
Wiśniewska Sylwia
(1)
Wiśniewski Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Wodecki Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Politycy
(1)
Temat
Masoneria
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Bajka i baśń ludowa polska
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Decyzje
(1)
Energochłonność
(1)
Informacja elektroniczna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Infrastruktura kolejowa
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie ; okręg)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Kapitał o zwiększonym ryzyku
(1)
Legendy i podania polskie
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Modele ekonometryczne
(1)
Organizacje tajne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka transportowa
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Systemy informacyjno-wyszukiwawcze
(1)
Transport drogowy
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport samochodowy
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
Rumunia
(1)
Siedmiogród (Rumunia)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Album
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126394 C (Calisiana) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126395 (Calisiana) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 5945, TN II 5943, TN II 5944 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Streszcz. ang., fr., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN II 5934, TN II 5935, TN II 5933 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TN III 14699 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127542 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127541 C (658.1/.5) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127540 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Monografia omawia czynniki, ich siłę i kierunek wpływu, oddziałujące na strukturę kapitałową przedsiębiorstw notowanych na giełdzie warszawskiej.
Niniejsza praca stanowi zmodyfikowaną wersję rozprawy doktorskiej napisanej pod kierunkiem prof. dr hab. Dariusza Wędzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126952 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126951 C (658.14/.17) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141749 T (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141748 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138990 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138989 C (351.74) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego : wyzwanie XXI wieku / Elżbieta Szaruga. - Wydanie I. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 116, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: O kierunkach i następstwach decyzji ekonomicznych w świetle zagrożenia sekularną stagnacją i wyzwań zrównoważonego rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144176 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144177 T, 143598 T, 143599 T, 144178 T (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144174 C (656) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143597 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw / Blanka Tundys, Andrzej Rzeczycki, Joanna Drobiazgiewicz. - Wydanie I. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018. - 168, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw : szerokie spektrum teoretyczne i praktyczne przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144087, 144088 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144086 C (005.51) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji rynkowej wartości dla właścicieli. Jednym ze sposobów jest pozyskanie odpowiednich źródeł finansowania i nadanie im właściwej formy kapitałowej.
Celem pracy jest ocena siły i kierunku wpływu wybranych determinant na strukturę kapitałową przedsiębiorstw notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Celami cząstkowymi są: identyfikacja determinant struktury kapitałowej przedsiębiorstw w kontekście wybranych teorii struktury kapitału; analiza źródeł finansowania przedsiębiorstw oraz ocena kryteriów, jakimi kierują się przedsiębiorstwa w ich doborze; ocena, czy i jakie struktury kapitału stosują przedsiębiorstwa.
W części teoretycznej przedstawiono charakterystykę zagadnień związanych z istotą kapitału oraz rolą struktury kapitałowej w decyzjach finansowych przedsiębiorstwa, zwłaszcza w aspekcie kształtowania jego wartości. Omówiono kryteria brane pod uwagę przy doborze struktury kapitałowej na gruncie wybranych teorii źródeł finansowania przedsiębiorstwa, z podziałem na teorie uwzględniające uwarunkowania doskonałego rynku kapitałowego oraz teorie rynku niedoskonałego, uchylające poszczególne złożenia rynku doskonałego.
W części empirycznej dokonano weryfikacji hipotez w zakresie wpływu wybranych czynników na strukturę kapitałową przedsiębiorstwa za pomocą modeli matematycznych oraz metod statystyczno-ekonometrycznych. Modele matematyczne dotyczą formuł szacowania testów weryfikujących wybrane ilościowe i jakościowe determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa, natomiast metody statystyczno-ekonometryczne obejmują testy parametryczne i nieparametryczne.
Wszystkie załączniki prezentujące wyniki weryfikacji hipotez są dostępne w zakładce Materiały dodatkowe na stronie internetowej wydawnictwa www.edu-libri.pl.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Karty dokonań / Marek Barowicz. - [miejsce nieznane] : edu-Libri : ebookpoint BIBLIO, 2018. - 282 s.
Forma i typ

Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych technik zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, obejmującego opracowanie, wdrożenie i realizację strategii. Składa się z sześciu rozdziałów.
Pierwsze trzy dotyczą controllingu, z uwzględnieniem funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz sterowania strategią firmową.
Kolejne dwa rozdziały zawierają typologię poszczególnych form zarządzania strategicznego, obejmującą zbilansowaną i kompleksową kartę dokonań.
Pracę wieńczy (rozdział szósty) studium zbadanych w praktyce przypadków implementacji i realizacji strategii za pomocą kart dokonań.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację celów gospodarki finansowej przedsiębiorstwa.
W książce przedstawiono zagadnienie gospodarki finansowej w kontekście bieżących decyzji finansowych, zaprezentowano instrumenty finansowe umożliwiające przedsiębiorstwu pozyskanie środków na pokrycie bieżących potrzeb finansowych. Wyjaśniono problematykę zarządzania składnikami majątku obrotowego, ze wskazaniem na współczesny wymiar polityki kredytowej przedsiębiorstwa, przedstawiono strategie finansowania przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania kapitałem obrotowym netto, jak również omówiono zagadnienie płynności finansowej. Analizie poddano również istotę oraz rodzaje ryzyka operacyjnego działalności przedsiębiorstwa.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Miniatury portretowe z całą pewnością można uznać za sztukę elitarną, wymagającą od ich autorów ogromnych umiejętności. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż w przeszłości częstokroć wykonywane były na zlecenia królewskich dworów. Mają więc bardzo ciekawą genezę artystyczną, która zawsze związana jest z wysokim kunsztem warsztatowym i artystycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dotychczasowe systemy zarządzania w administracji publicznej są nieskuteczne zwłaszcza w kontekście współczesnej roli informacji i jej wykorzystywania (Strategia kierunkowa rozwoju informatyzacji Polski do roku 2013 oraz perspektywiczna prognoza transformacji społeczeństwa informacyjnego do roku 2020). W sektorze publicznym dominuje tradycyjny model funkcjonowania, kładący nacisk na hierarchiczną strukturę, na formalizację procedur oraz na realizacji wydatków, co skutkuje wydatkowaniem środków publicznych „za wszelką cenę”. Dotychczasowe próby zmian koncentrowały się na usprawnianiu struktur organizacyjnych, natomiast nie wdrażano całościowych mechanizmów poprawy efektywności (zgodnych ze Strategią Sprawne Państwo).
Tradycyjne systemy informacyjne w jednostkach sektora finansów publicznych wykorzystują przede wszystkim rachunkowość kasową, która koncentruje się na stronie wydatkowej, co negatywnie wpływa na generowanie wiarygodnych informacji niezbędnych do podejmowania efektywnych decyzji. Tymczasem przewaga alternatywnego systemu rachunkowości memoriałowej wynika z tego, że rachunkowość kasowa ze swej natury ignoruje wiele zdarzeń ekonomicznych, które są istotne z punktu widzenia efektywnego zarządzania i decyzji podejmowanych przez menedżerów publicznych, natomiast system rachunkowości memoriałowej jest najbardziej kompleksową metodą rejestracji, pomiaru i informowania o zdarzeniach występujących w organizacji.
Książka pokazuje jak opracować własny model zarządzania finansami państwowej jednostki budżetowej, oparty na budżetowaniu zadaniowym i controllingu, z uwzględnieniem:
- czynników otoczenia, które determinują wdrożenie modelu zarządzania finansami opartego na koncepcji controllingu finansowego,
- narzędzi tego controllingu, co przyczynia się do racjonalnego podejmowania decyzji,
- Strategicznej Karty Wyników w procesie mapowania strategii na poziom operacyjny oraz pomiaru efektywności i skuteczności realizowanych działań.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta.

W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą wieloaspektowość tego pojęcia. W dalszej kolejności zwrócono uwagę na ograniczoność dostępnych danych wtórnych pozwalających na syntetyczny pomiar aktywności promocyjnej polskich miast.

W części metodycznej pracy przedstawione zostały założenia oraz przebieg badań, które umożliwiły pozyskanie informacji od 51 spośród 59 miast wytypowanych do badań. Ponadto zaproponowane zostały metody statystyczne oraz taksonomiczne, które wykorzystano do analizy oraz oceny aktywności promocyjnej 51 miast oraz jej uwarunkowań.
W części kolejnej przedstawione zostały wyniki badań empirycznych pozwalające na porównanie aktywności promocyjnej badanych miast, w tym z wykorzystaniem syntetycznego miernika aktywności promocyjnej.

Oprócz zestawienia syntetycznego i uporządkowania 51 badanych miast z perspektywy ich łącznej aktywności promocyjnej przedstawiono również szereg szczegółowych analiz ukazujących głównych adresatów promocji miast, skalę prowadzonych przez samorządy badań marketingowych, sposoby i skalę wykorzystania różnorodnych narzędzi promocji miasta. Przeprowadzone analizy pozwoliły ponadto na przedstawienie głównych stymulant oraz barier aktywności promocyjnej miast, któremu to zagadnieniu poświęcano dotychczas niewiele uwagi w publikacjach z zakresu marketingu terytorialnego czy promocji miast. W końcowej części pracy przedstawiono wnioski oraz rekomendacje dla władz samorządowych, które mogą być użytecznymi wskazówkami dla pracowników samorządów różnych szczebli zajmujących się promocją jednostek terytorialnych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Opracowanie wpisuje się w nurt badań nad możliwościami dalszego rozwoju na szczeblu regionalnym i niższym lokalnym. Celem, jaki postawiły sobie Autorki opracowania, było dokonanie wszechstronnej analizy warunków finansowych, które mogą sprzyjać lub osłabiać rozwój na poziomie samorządów terytorialnych w Polsce. Podjęta problematyka jest skoncentrowana na bardzo istotnym, jeśli nie najważniejszym, elemencie w procesie tworzenia warunków życia społeczności lokalnych, tj. zapewnieniu odpowiednich środków finansowych na realizację działań prorozwojowych. Książka powinna ułatwić decydentom zarządzanie środkami samorządowymi, a także efektywne pozyskiwanie zewnętrznych środków na realizowanie przedsięwzięć inwestycyjnych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

„Monografia wnosi wkład w rozwój teorii i praktyki funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz rynku usług telekomunikacyjnych w Europie. Porządkuje i systematyzuje zagadnienia ogólnoteoretyczne dotyczące integracji, globalizacji, powiązań kapitałowych oraz wzbogaca zasób wiedzy na temat form integracji przedsiębiorstw, a także przesłanek tworzenia grup kapitałowych i rodzajów powiązań w tychże grupach”.

Z recenzji dr hab. Barbary Kos, prof. UE w Katowicach
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Celem opracowania jest przedstawienie wybranych organizacyjnych aspektów, potraktowanych jako wyzwania wymagające dodatkowego wysiłku w celu wdrożenia do praktyki przedsiębiorstw zasad złożonej, interdyscyplinarnej koncepcji zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi, zakładającej współistnienie i traktowanie na równi trzech wymiarów - społecznego, ekologicznego i ekonomicznego. W opracowaniu obok zaprezentowania istoty koncepcji, funkcji oraz znaczenia zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi dla przedsiębiorstwa i pracowników omówiono takie organizacyjne aspekty jak transformację zarządzania przedsiębiorstwem na model zrównoważony, możliwe do zastosowania w ramach zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi mierniki controllingu personalnego, a także kwestię zrównoważonego przywództwa, środowiska pracy oraz zatrudnialności, podkreślono znaczenie kompetencji zorientowanych na zrównoważoną działalność przedsiębiorstwa i metod ich rozwoju, omówiono koncepcję równowagi praca-życie oraz innowacyjne produkty wspierające zdrowie psychiczne i dobrostan pracowników start-upów.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej