Lipa Michał
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(28)
ebookpoint BIBLIO
(6)
Forma i typ
Książki
(27)
E-booki
(6)
Audiobooki
(3)
Dostępność
dostępne
(29)
tylko na miejscu
(27)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(23)
Wydział Politechniczny
(3)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(23)
Czytelnia WP
(4)
WG Wolny Dostęp
(3)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Lipa Michał
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(66)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(61)
Watrak Andrzej
(57)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(47)
Sałbut Bartosz
(47)
Walczak Krzysztof
(47)
Bonk Krzysztof
(46)
Gutowski Maksymilian
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
Zarządzanie
(8)
Przywództwo
(3)
Marketing
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Projektowanie systemów
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Decyzje
(1)
Dostawa towarów
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Geriatria
(1)
Gerontologia
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitalizm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kosmologia
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Nierówność społeczna
(1)
Personel
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynki docelowe
(1)
Samowychowanie
(1)
Skuteczność organizacyjna
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sprzedaż
(1)
Starzenie się
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Sukces w biznesie
(1)
Techniki informatyczne
(1)
Towary
(1)
Wszechświat
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zysk
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: "The strategic planning workbook" 2002.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 084273 C (658.114) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
U góry s. tyt.: "Harvard Business Review" oraz nazwa wydawcy oryg.: Harvard Business School Press.
Zbiór artykłów, które w wersji oryginalnej ukazały się w "Harvard Business Review".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082664, 082663, 082662 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082661 C (005.51) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż / John Mactear ; [przekł. Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 254 s. : il. ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Tyt. oryg.: Sales : fast track to success.
Nowy ISBN naklejony przez wydawnictwo na wydanie z 2012 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121935 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
Na s. tyt. i okł.: Harvard Business Review - Harvard Business School Press.
Zawiera artykuły pierwotnie opublikowane w "Harvard Business Review".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 083159, 083158 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 083157 C (005.32) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
U góry s. tyt., przedtyt., okł., obwol. i na grzb.: "Harvard Business Review" Harward Business School Press [dotyczy wyd. oryg.].
Zbiór artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 085492, 085491 (2 egz.)
Książka
W koszyku
tł. Michał Lipa z wykorzystaniem fragmentów książki "Zarządzanie projektami IT" w tł. Piotra Pilcha, Michała Lipy oraz Mikołaja Szczepaniaka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105315 T, 105319 T, 105316 T, 105322 T, 105317 T, 105323 T, 105321 T, 105324 T, 105320 T, 105318 T (10 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105314 C (005.8) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105313 Tc (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 085348, 080632, 085349, 080631 (4 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 080633 T, 080630 T (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 080628 C (005.8) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 080629 Tc (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
U góry s. tyt., okł. i grzb.: "Harvard Business Review" Harvard Business School Press. Zawiera przedruk artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082498, 082499 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082497 C (658.114) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
Tyt. oryg.: "Harvard Business Review on corporate responsibility" 2003. Na s. tyt. także spis rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082506 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082505 C (330.162) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
Tyt. oryg.: Harvard business review on making smarter decisions 2007.
U góry s. tyt., okł. i na grzb.: Harvard Business Review.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082503, 082504 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082502 C (005.32) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
Tyt. oryg.: "The next big investment boom" 2006.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 085323 C (330.322) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Vip)
Tyt. oryg.: Harvard Business Review on the high-performance organization, 2006. Na grzb., u góry okł. i s. tyt. nazwa czasopisma : Harvard Business Review.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082509, 082508 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082507 C (005) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznesola : nowe kierunki w biznesie)
Seria: Biznesola : nowe kierunki w biznesie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075782, 075783 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 075781 C (005.32) (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Przywództwo [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [przekł. Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, 2015. - 1 płyta CD (02 godz. 33 min 12 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tyt. z etykiety.
Na opakowaniu podtyt.: Odkryj w sobie potencjał przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CDA 000012 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami. To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia. W książce: zasady podejmowania decyzji dotyczących organizacji produkcji i usług mierniki wydajności i mapowanie procesów zarządzanie jakością zarządzanie mocą produkcyjną i zaopatrzeniem planowanie zagregowane i model just-in-time Zarządzanie operacjami i łańcuch dostaw? To po prostu musi działać dobrze!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Każde ogniwo we właściwym miejscu Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania Aktualne strategie i technologie wspomagające Biznesowa reakcja łańcuchowa Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią. Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji. Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha. Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku. Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną. Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha. Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw. Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM. Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:11:00
Co zrobił Barack Obama, by dwa razy z rzędu wygrać wybory prezydenckie? Co robią takie firmy jak Google, Amazon i Novo Nordisk, gdy chcą pobudzić innowacje, ulepszyć środowisko pracy i sprzedać więcej produktów? Wybierają naukowe podejście do projektowania zachowań.Rzecz w tym, że większość strategii tworzymy z myślą o osobach, które nijak nie przypominają ludzi żyjących w prawdziwym świecie. Kiedy upieramy się przy sterowaniu ludzkimi zachowaniami przy użyciu racjonalnych argumentów, platform internetowych, klasycznych narzędzi zarządzania zmianą, ulotek, kampanii i zebrań, zaprzeczamy biologii i psychologii człowieka.Morten Münster, doradca w dziedzinie projektowania zachowań dla Adidasa, Hyper Island, NATO, Novo Nordisk, Leo Pharma i innych, bierze pod lupę wyniki prowadzonych od 40 lat badań behawioralnych i na ich podstawie formułuje przystępną metodę składającą się z czterech kroków. Ta książka to pomocna dłoń wyciągnięta do menedżerów i pracowników poszukujących alternatywy dla konwencjonalnych środków.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 13:14:32
Obecny system gospodarczy opiera się na maksymalizacji krótkookresowych zysków, unikaniu opodatkowania i przerzucaniu niekorzystnych efektów działalności na społeczeństwo. Jego konsekwencją są pogłębiające się nierówności, wzrost zadłużenia, zwiększająca się polaryzacja społeczeństwa i polityki, a także nasilająca się degradacja środowiska. Pandemia COVID-19 udowodniła, że taki system ekonomiczny jest nie do utrzymania. Jego niezrównoważenie i kruchość grożą kolejnymi katastrofami. Konieczne są dalsza ewolucja i przejście z "kapitalizmu akcjonariuszy" do "kapitalizmu interesariuszy". Ta książka jest świetnie napisanym, szczerym wyjaśnieniem natury globalnych problemów, ich możliwych przyczyn i konsekwencji, a także związków z obecnymi systemami zarządzania. Przedstawiono w niej też ideę kapitalizmu interesariuszy: systemu gospodarczego opartego na inkluzywności, zrównoważonym rozwoju i równości. To holistyczne rozwiązanie, w którym odpowiedzialność jest proporcjonalnie rozłożona na rządy państw, przedsiębiorstwa i osoby prywatne. W książce znalazło się wiele rad i wskazówek, z których może skorzystać każdy: polityk, właściciel firmy, aktywista, społecznik i obywatel. Okazuje się, że "rzeczywistość po COVID-19" może być dla ludzkości czasem współdziałania, w którym teraźniejszość i przyszłość dają możliwość wykreowania zrównoważonego świata. Świata, w którym wszyscy czują się dobrze. W książce: jak powstawał świat globalnego wzrostu konsekwencje: problemy światowej gospodarki model interesariuszy i jego realizacja koncepcja kapitalizmu interesariuszy jak można się przyczynić do rozwoju zrównoważonego świata Kapitalizm interesariuszy: sercem systemu jest równowaga!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Bitcoin i inne kryptowaluty na dobre zagościły w powszechnej świadomości, jednak większym osiągnięciem wydaje się technologia, która dała im twarde podstawy. Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. Prawdopodobnie zostanie piątym nowatorskim paradygmatem obliczeniowym po komputerach typu mainframe, pecetach, internecie i mobilnych sieciach społecznościowych. Okazuje się to jasne, jeśli uświadomimy sobie, czym w istocie jest łańcuch bloków: publicznym rejestrem, który może się stać ogólnoświatową, zdecentralizowaną księgą służącą do rejestrowania, inwentaryzowania i organizowania transferów wszelkiego rodzaju aktywów. Ta książka zawiera interesujące rozważania na temat teoretycznych, filozoficznych oraz społecznych implikacji kryptowalut i łańcucha bloków. Analizuje ogólne koncepcje, cechy i funkcjonalność bitcoina oraz technologii łańcucha bloków, a także związane z nimi możliwości dla światowej gospodarki. Nie ma tu precyzyjnych danych technologicznych, ale w wyczerpujący sposób omówiono naturę, rodzaje i zakresy działalności związanej z łańcuchem bloków. Poza dziedziną kryptowalut, finansów i działań rynkowych sporo miejsca poświęcono takim zagadnieniom jak genomika, ochrona zdrowia, nauczanie, działalność pomocowa i kulturalna. Opisano też zaawansowane koncepcje, jak waluty komplementarne obciążone demurrage'em w szerszym kontekście powszechnego wdrożenia technologii łańcucha bloków. W tej książce między innymi: najważniejsze koncepcje dotyczące bitcoina i łańcucha bloków modele organizacyjne odporne na cenzurę tworzenie zdecentralizowanego repozytorium cyfrowego do weryfikowania tożsamości zastosowanie łańcucha bloków do poprawy wykorzystania sieci do eksploracji danych osobiste kartoteki medyczne a łańcuch bloków Łańcuch bloków: już dziś warto wiedzieć, jak jutro wpłynie na gospodarkę!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek! Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje — i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie.Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże! Dzień, w którym zmienił się marketing „Tajemniczy” świat marketingu internetowego Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista Moc listów sprzedażowych Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi Magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek Odkrywanie kart: finalizacja transakcji Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać Jeff Walker — człowiek, który zmienił sposób prowadzenia sprzedaży internetowej. Jeden z czołowych trenerów w dziedzinie przedsiębiorczości i marketingu na świecie. Więcej informacji na temat Jeffa znajdziesz na jego blogu: www.JeffWalker.com. To WSPANIAŁA książka o wprowadzaniu produktów na rynek i rozwijaniu firm, ale nie tylko. Autor mówi także o budowaniu społeczności, wywieraniu realnego wpływu na innych i dostarczaniu odbiorcom wartościowych treści. Wszystkie informacje opierają się na realnych rezultatach i doświadczeniach konkretnych ludzi. Jeśli chcesz, aby Twój produkt i firma z rozmachem zaistniały na rynku i pragniesz zbudować wokół nich społeczność, to w książce Zdobyć rynek znajdziesz na to gotowy przepis. — dr Daniel G. Amen, autor książki "Zmień swój mózg, zmień swoje życie" oraz ośmiu innych, które znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa” To nie książka to raczej przepis na to, jak zmienić finansową przyszłość całej Twojej rodziny i gotowy plan realizacji tego przedsięwzięcia. Obejmuje informacje na temat wprowadzania produktu na rynek w sytuacji, gdy startujesz od zera, ale i na temat działań w ramach wspólnego przedsięwzięcia. Realizacja tego procesu zdecydowanie wymaga ciężkiej pracy, ale jeśli go przeprowadzisz, Twoja firma od razu zacznie zarabiać i działać z rozmachem. Stosowanie formuły Jeffa nie tylko stwarza możliwość odniesienia sukcesu, ale także zwiększa jego prawdopodobieństwo. Kup więc tę książkę — w końcu to on jest tym facetem, którego przychody po godzinie sprzedawania produktu wyniosły miliony. Szczerze polecamy ten poradnik, bo może zmienić Twoje życie i Twój biznes. —Joe Polish i Dean Jackson, ILoveMarketing.com Jeśli mógłbym polecić tylko jedną pozycję, dzięki której dowiedziałbyś się, jak rozpocząć działalność biznesową w internecie, zbudować firmę, a potem ją rozwijać, to byłaby to właśnie ta książka. — Ray Edwards, założyciel i wydawca serwisu RayEdwards.com
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej