Łebkowski Michał
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Katalog książek
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia Główna
(1)
WG Wolny Dostęp
(1)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Łebkowski Michał
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(65)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(60)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Watrak Andrzej
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Walczak Krzysztof
(47)
Gutowski Maksymilian
(46)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(46)
Sałbut Bartosz
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Dąbkowski Przemysław
(28)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing w Internecie
(1)
Public relations
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł. i s. tyt.: Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Na okł.: Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim. Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych. Interaktywne relacje z klientami. Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu. Narzędzia kreowania wizerunku w sieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 090709, 090707, 090706, 090708 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 090705 C (659) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 090711 WD (659), 090710 WD (659) (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie? Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych Interaktywne relacje z klientami Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu Narzędzia kreowania wizerunku w sieci Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu. Internet ma przyszłość! Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi? Narzędzia budowania image"u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku. Grzechy główne działań internetowych. Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej. Case studies Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej