Domański Tomasz
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(5)
IBUK Libra
(2)
Katalog książek
(2)
Forma i typ
E-booki
(7)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Czytelnia Główna
(2)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Domański Tomasz
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(65)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(60)
Watrak Andrzej
(57)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Walczak Krzysztof
(47)
Gutowski Maksymilian
(46)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(46)
Sałbut Bartosz
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Dąbkowski Przemysław
(28)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Marketing kultury
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Wyd. 2. - Warszawa ; Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 011409, 011410 S, 01454 S, 036458, 000333, 011413, 011411 (7 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 011412 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 071199, 071196, 071201, 071195, 071197, 071192, 071193, 071194, 071200 (9 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 071198 C (339.138) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Utworzenie naszego Wydziału przypadło na przełom wieków. Wchodziliśmy w tę nową epokę, profesorowie i studenci, ze znacznymi oczekiwaniami i nadziejami. Dla nas, politologów, otwierały się nowe możliwości prowadzenia badań systemowych, porównawczych, zgłębiania kwestii demokracji i aktywności obywatelskiej. Wkrótce jednak mogliśmy się przekonać, że ten nowy świat, którego musimy się uczyć – „świat niestabilny i nieprzewidywalny”, jak określił go wiele lat temu Zygmunt Bauman – ma także oblicze ataku na World Trade Center i wojny w Ukrainie. Pamiętajmy, że w tym świecie jest miejsce dla nas, mających wiedzę, wolne umysły i czułe serca! prof. dr hab. Alicja Stępień-Kuczyńska (dyrektor Instytutu Studiów Politologicznych WSMiP w latach 2008–2016) Jesteśmy całkowicie nowym Wydziałem stworzonym od podstaw przez zespół wykładowców akademickich oraz naukowców zajmujących się interdyscyplinarnie różnymi aspektami studiów międzynarodowych oraz nauk o polityce. Nie powstaliśmy z podziału dawnych struktur uniwersyteckich, lecz na bazie zupełnie nowej filozofii – otwartej na świat i ludzi oraz na dialog międzynarodowy w jego różnych wymiarach i płaszczyznach. Wiedzieliśmy od początku, iż tylko dobrze wykształcone młode pokolenie jest w stanie budować otwarte społeczeństwo XXI wieku. Pragnęliśmy przekazać naszym studentom otwartość na zmiany i ciekawość odkrywania wolnego świata. Chcieliśmy im zaszczepić wartości, którymi powinni wyróżniać się w przyszłości jako absolwenci uczelni wyższej i przedstawiciele inteligencji. Nasz Wydział powstał na dwóch solidnych filarach, jakimi są internacjonalizacja oraz interdyscyplinarność. Obu tych filarów w sferze biznesu, polityki i dyplomacji oraz kultury i mediów potrzebuje bardzo mocno nasze miasto, region i cały kraj. prof. dr hab. Tomasz Domański (dziekan WSMiP w latach 2008–2016)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Utworzenie naszego Wydziału przypadło na przełom wieków. Wchodziliśmy w tę nową epokę, profesorowie i studenci, ze znacznymi oczekiwaniami i nadziejami. Dla nas, politologów, otwierały się nowe możliwości prowadzenia badań systemowych, porównawczych, zgłębiania kwestii demokracji i aktywności obywatelskiej. Wkrótce jednak mogliśmy się przekonać, że ten nowy świat, którego musimy się uczyć – „świat niestabilny i nieprzewidywalny”, jak określił go wiele lat temu Zygmunt Bauman – ma także oblicze ataku na World Trade Center i wojny w Ukrainie. Pamiętajmy, że w tym świecie jest miejsce dla nas, mających wiedzę, wolne umysły i czułe serca! prof. dr hab. Alicja Stępień-Kuczyńska(dyrektor Instytutu Studiów Politologicznych WSMiP w latach 2008–2016) Jesteśmy całkowicie nowym Wydziałem stworzonym od podstaw przez zespół wykładowców akademickich oraz naukowców zajmujących się interdyscyplinarnie różnymi aspektami studiów międzynarodowych oraz nauk o polityce. Nie powstaliśmy z podziału dawnych struktur uniwersyteckich, lecz na bazie zupełnie nowej filozofii – otwartej na świat i ludzi oraz na dialog międzynarodowy w jego różnych wymiarach i płaszczyznach. Wiedzieliśmy od początku, iż tylko dobrze wykształcone młode pokolenie jest w stanie budować otwarte społeczeństwo XXI wieku. Pragnęliśmy przekazać naszym studentom otwartość na zmiany i ciekawość odkrywania wolnego świata. Chcieliśmy im zaszczepić wartości, którymi powinni wyróżniać się w przyszłości jako absolwenci uczelni wyższej i przedstawiciele inteligencji. Nasz Wydział powstał na dwóch solidnych filarach, jakimi są internacjonalizacja oraz interdyscyplinarność. Obu tych filarów w sferze biznesu, polityki i dyplomacji oraz kultury i mediów potrzebuje bardzo mocno nasze miasto, region i cały kraj. prof. dr hab. Tomasz Domański(dziekan WSMiP w latach 2008–2016)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych.Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnościowymi wynika w dużym stopniu ze zmęczenia konsumentów ofertą produktów masowych. Nowym trendem zachowań nabywców produktów żywnościowych jest poszukiwanie zdrowych produktów o unikatowych atrybutach. Mamy tutaj do czynienia z rosnącą świadomością konsumentów oraz z coraz większą dbałością o zdrowy tryb życia. Współczesny konsument jest także coraz bardziej otwarty na poznawanie różnych regionów i to zarówno w skali swego kraju, jak i całej Europy.W procesie konsumpcji produktów żywnościowych obserwujemy wyraźny trend do poszukiwania autentycznych wartości i związanych z nimi produktów. W kontekście europejskim należy także podkreślić umacnianie roli regulacji unijnych, które służą ochronie produktów regionalnych oraz unikatowych metod wytwarzania.Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku żywności zmysłowe walory produktu mają kluczowe znaczenie. Należy podkreślić także fakt, że większość produktów regionalnych jest wytwarzanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Innowacje marketingowe tej kategorii firm dotyczą głównie sfery komunikacji marketingowej oraz nowoczesnych kanałów dystrybucji.W sferze komunikacji marketingowej działania te dotyczą strategii budowania marki oraz wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej.W sferze nowoczesnej dystrybucji głównym wyzwaniem pozostaje znalezienie najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji. W przypadku producentów o większej skali produkcji pojawia się również wyzwanie związane z wejściem z produktami regionalnymi do nowoczesnych kanałów masowej dystrybucji.Osobnym wyzwaniem dla regionalnych produktów żywnościowych są strategie eksportu i próby penetrowania rynków zagranicznych. Możliwości marketingowe są w tym zakresie zdeterminowane skalą produkcji, a także wykorzystaniem w tej strategii różnego rodzaju dobrowolnych zrzeszeń i konsorcjów producenckich.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest efektem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie umiędzynaradawiania Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 autor zebrał metodą wywiadów z polskimi i zagranicznymi studentami anglojęzycznego kierunku International Marketing ciekawy materiał badawczy, stanowiący ważną część tej publikacji. Kierunek International Marketing został powołany do życia z inicjatywy autora i jego współpracowników z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Studia te są solidnym fundamentem internacjonalizacji procesu dydaktycznego, międzynarodowym produktem edukacyjnym oraz stabilnym źródłem przychodów dla WSMiP UŁ. Proponowany model internacjonalizacji studiów biznesowych stacjonarnych i podyplomowych, prowadzonych w języku angielskim i francuskim, wpisuje się doskonale w strategię WSMiP UŁ „otwartą na świat i ludzi”. Prof. dr hab. Tomasz Domański
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych. W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych. Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw. Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych.W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych.Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw.Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej