Pasek Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(12)
Katalog książek
(11)
Forma i typ
E-booki
(12)
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(7)
Wydział Politechniczny
(8)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(5)
Czytelnia WP
(4)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Pasek Joanna
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(65)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(60)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Watrak Andrzej
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Walczak Krzysztof
(47)
Gutowski Maksymilian
(46)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(46)
Sałbut Bartosz
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Dąbkowski Przemysław
(28)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
3ds max (oprogramowanie)
(4)
Architektura
(3)
Animacja komputerowa
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Autodesk 3ds max (oprogramowanie)
(1)
Filozofia
(1)
Flash
(1)
Flash (oprogramowanie)
(1)
Fotografia
(1)
Projektowanie architektoniczne
(1)
Temat: czas
1601-
(1)
1701-
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 080523 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 080522 T, 080525 T, 080521 T, 080524 T (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 080520 C (004) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 062318 S (1 egz.)
Wydział Medyczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 062319 M (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 062317 C (1) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107166, 107160, 107167, 107163, 107169, 107170, 107168, 107162, 103453, 107161, 107165, 107171, 107164 (13 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 103452 C (7) (1 egz.)
Książka
W koszyku
3ds max 9 : modelowanie i animacja / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2007. - 180 s. : il. ; 21 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
Na s. tyt. i okł.: Tworzenie postaci; Modelowanie wnętrz; Animacja.
U góry okł.: Poznaj trójwymiarowy świat 3ds max.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111804 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111805 T (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111803 C (004) (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 074493 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 074496 T +DVD, 074495 T +DVD, 074497 T +DVD, 074494 T +DVD (4 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 559 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Na okł.: Trójwymiarowy model świata. Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D. Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze. Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i wersją demontracyjną 3ds max 2010.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105346 T +DVD-ROM, 105345 T +DVD-ROM, 105343 T +DVD-ROM, 105339 T +DVD-ROM, 105344 T +DVD-ROM, 105347 T +DVD-ROM, 105342 T +DVD-ROM, 105341 T +DVD-ROM, 105340 T +DVD-ROM, 105337 T, 105348 T +DVD-ROM (11 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105338 Tc (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Flash 4 : ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Helion, 2000. - 70 s. ; 24 cm + dyskietka.
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 003492 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 003493 T, 006022 T, 006021 T, 003494 T (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Flash 5 : ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Helion, 2000. - 95 s. ; 24 cm + dyskietka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 003498 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: Google, SketchUp 8, Kerkythea.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105063 T, 105062 T, 105059 T, 105060 T, 105061 T (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105057 C (004) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105058 Tc (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wizualizacje architektoniczne : 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011 / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 296 s. ; il. kolor. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Szkoła Efektu)
Na okł. i s. tyt.: Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły! Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011? [...].
Na okł.: Książka w kolorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111833+CD-ROM T, 111832+CD-ROM T (2 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111831+CD-ROM Tc (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wizualizacje architektoniczne : 3ds Max 2013 & 3ds Max Design 2013 / Joanna Pasek. - Gliwice : Helion, cop. 2014. - 336 s. : il. kolor. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Szkoła Efektu)
Na s. tyt. i okł.: Projektuj domy z 3DS Max Design 2013! [...].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131043+CD-ROM T (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131042+CD-ROM Tc (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kompendium wiedzy na temat Adobe InDesign CS6 Adobe InDesign to niesamowite narzędzie, które łączy w sobie ogrom możliwości i łatwość użycia. Właśnie dlatego zdobyło taką popularność wśród amatorów i uznanie zawodowców. Kolejna odsłona ugruntowuje pozycję InDesigna na rynku oprogramowania do profesjonalnego składu tekstu. Dopracowany, wzbogacony o kolejne funkcje i pozwalający na jeszcze łatwiejsze, bardziej wydajne wykonywanie codziennych zadań - taki jest nowy Adobe InDesign CS6. W Twoich rękach znalazła się książka napisana przez najlepszych specjalistów z firmy Adobe, a zawarta w niej wiedza pochodzi z pierwszej ręki. Jest to gwarancja najwyższej jakości! W trakcie lektury dostosujesz InDesign do swoich preferencji, zrozumiesz zalety i zasady korzystania ze stylów oraz poznasz reguły typografii. Ponadto znajdziesz tu niezbędne wiadomości na temat publikacji dokumentów, obsługi kolorów oraz tworzenia spisów treści czy indeksów. Kolejna edycja tej książki została ulepszona i uzupełniona między innymi o opis pracy ze ścieżkami odcinania, metody użycia przeźroczystości, sposoby tworzenia interaktywnych formularzy PDF oraz e-booków. Podręcznik ten pozwoli Ci błyskawicznie opanować Adobe InDesign w zakresie niezbędnym do tworzenia atrakcyjnych i profesjonalnych publikacji. Sięgnij po tę książkę i: opanuj podstawy typografii skonfiguruj oraz dostosuj Adobe InDesign do Twoich potrzeb przygotuj interaktywny formularz PDF złóż dowolny dokument tak, by efekt Twojej pracy był najwyższej jakości przygotuj i opublikuj e-book nabierz swobody w obsłudze najnowszej wersji Adobe InDesign! Najlepszy podręcznik do nauki Adobe InDesign CS6! Patron medialny:
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Adobe InDesign jest niesamowitym narzędziem, które umożliwia przygotowanie wysokiej klasy dokumentów i drukowanie ich na różnych urządzeniach. Służy także do składania publikacji elektronicznych w wielu formatach - między innymi PDF, HTML czy EPUB. Oprogramowanie to zapewnia precyzję, pełną kontrolę nad przebiegiem projektowania oraz doskonałą współpracę z innymi programami Adobe. InDesign jest wyjątkowo złożonym narzędziem, ale kto pozna jego imponujące możliwości, bez trudu uzyska równie imponujące efekty! To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe, najskuteczniejszej pomocy do nauki InDesigna. Składa się z 15 lekcji, zawierających solidne podstawy typografii, projektowania układu strony i tworzenia dokumentów. Adepci InDesigna będą mogli uczyć się na praktycznych projektach i stopniowo zapoznawać się z technikami o rosnącym poziomie trudności. Doświadczeni użytkownicy przyswoją najlepsze metody pracy i odkryją wyjątkowo przydatne funkcje, takie jak inteligentne rozmieszczanie obrazów w ramkach czy dynamiczny podgląd krojów pisma. Wszystkim natomiast przydadzą się niezliczone wskazówki i techniki ułatwiające efektywne posługiwanie się InDesignem. Dowiedz się, jak: zacząć pracę w InDesignie i nauczyć się zasad składu publikacji korzystać z obiektów, ramek i ze stylów pracować z tekstem i stosować reguły typografii importować i przetwarzać grafikę przygotować pracę do druku i tworzyć pliki PDF z interaktywnymi formularzami Wszystko o InDesignie w najlepszym podręczniku!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dostrzeż barwy nocy i naucz się je fotografować Jak ustawiać ekspozycję w ekstremalnych warunkach oświetleniowych? Jak zwiększyć dynamikę tonalną nocnych obrazów? Jak uchwycić ślady ruchu gwiazd? Jeśli chcesz wyruszyć na nocne łowy, aby zdobyć wspaniałe zdjęcia, musisz się doskonale przygotować. Powinieneś zadbać o własne bezpieczeństwo i odpowiedni sprzęt oraz posiadać określone umiejętności. Uprawianie nocnej fotografii wiąże się bowiem z pewnymi utrudnieniami, które nie występują przy wykonywaniu zdjęć w ciągu dnia. W tej książce znajdziesz pełen pakiet niezbędnych informacji, począwszy od doboru odpowiedniego aparatu, a na obróbce komputerowej nocnych fotografii skończywszy. W książce "Noc w obiektywie. Kreatywna fotografia" znajdziesz instrukcje i porady ilustrowane niezwykłymi zdjęciami autora, które poprowadzą Cię przez tajemnicze krajobrazy nocnego miasta. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak najlepiej wybrać temat zdjęcia i twórczo skomponować obraz, jak dobrać odpowiedni sprzęt i w jaki sposób go używać, a także jakie techniki fotograficzne stosować, pracując w ciemności. Nauczysz się tak ustawiać ostrość i ekspozycję, aby zarejestrować wspaniałe barwy nocy, a potem udoskonalić fotografie na swoim komputerze. Różne techniki fotografowania nocą Aparaty i sprzęt Oświetlenie zdjęć nocnych Nocne ekspozycje Tryby żarówki Fotografie budynków Panoramy miast Komputerowe usuwanie szumu Łączenie obrazów w Photoshopie Programowanie interwalometru Odkryj wspaniały i tajemniczy świat nocnej fotografii
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
3ds max 9. Animacja 3D od podstaw / Joanna Pasek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2014. - 464 s. ; 25 cm.
Forma i typ
Rozpocznij fascynującą przygodę w świecie grafiki 3D! Szybka nauka podstaw tworzenia i modelowania obiektów 3D Kreowanie postaci i projektowanie przestrzeni Wykorzystanie oświetlenia i innych efektów w filmie animowanym Myślisz o tworzeniu własnych animacji komputerowych? Postanowiłeś wykorzystać niesamowite możliwości 3ds max 9? Zapewne wiesz, że program ten pozwala nie tylko tworzyć trójwymiarowe obiekty graficzne i przetwarzać je w najbardziej wyrafinowany sposób, ale także opracować kompletny film animowany. Udostępnia on niezwykle szeroki zakres opcji i efektów, włącznie z możliwością szczegółowego modelowania i wprawiania w ruch postaci oraz symulowania wszelkich detali dotyczących ich otoczenia. Oprócz tego 3ds max 9 pozwala na bezpośrednie importowanie materiałów z programów takich, jak CorelDraw, Illustrator czy Photoshop, a także na wykorzystanie własnych zdjęć cyfrowych. Warto podkreślić, że jego funkcjonalny interfejs jest przyjazny dla początkujących użytkowników. Książka "3ds max 9. Animacja 3D od podstaw" jest zbiorem ćwiczeń ilustrowanych zrzutami ekranu, opatrzonych cennymi wskazówkami, uwagami i komentarzami ułatwiającymi pracę z programem. Jej struktura opracowana została w taki sposób, by zadania zawarte w kolejnych rozdziałach prowadziły do powstania gotowego, profesjonalnego filmu animowanego. Krok po kroku zgłębisz tu podstawy tworzenia obiektów i przypisywania im właściwości, zasady modelowania, przygotowywania postaci i umiejscawiania ich w określonym otoczeniu, metody dopracowywania szczegółów wnętrz, sposoby animacji i kwestie ostatecznego renderingu filmu. W książce znajdziesz ponadto szczegółowe omówienie interfejsu programu i opis działania najważniejszych poleceń. Domyślne ustawienia i podstawy obsługi 3ds max 9 Tworzenie i modyfikowanie prostych obiektów Modelowanie ze splajnów i modelowanie siatkowe Formowanie postaci i sytuowanie ich w przestrzeni Schematy wnętrz i szczegółowe kwestie ich wyposażenia Różne rodzaje animacji postaci Typy oświetlenia, efekty specjalne i napisy końcowe Rendering filmu animowanego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Trójwymiarowy model świata Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów Jak stworzyć animację 3D? Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia! Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu. Dowiesz się, jak: tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe; wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów; posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS; wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne); kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom; używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight; przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki; stosować klucze oraz kontrolery animacji; modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu; przekształcać animację 3D w kreskówkę.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 232 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat! Podstawy modelowania — czyli gdzie skierować pierwsze kroki Modelowanie postaci i sceny — czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat Animacja — czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła 3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne — przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d. Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu — krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie — jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje. Modelowanie postaci Modelowanie wnętrza Materiały Kamera i podstawowe oświetlenie sceny Realistyczne oświetlenie Przygotowanie postaci do animacji Klucze animacji Kontrolery animacji Animowane światła, materiały i efekty Swobodna animacja Animowanie za pomocą śladów stóp Łączenie sekwencji ruchu Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 240 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia? Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać? Ożywianie - jak tchnąć ducha w nieruchomą figurę? Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch! 3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji. Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło! W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia: modelowanie postaci, budowanie sceny, skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji, animacja. Baw się i zachwycaj animacjami w trójwymiarze!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Zrób to we Flashu! Rysowanie, posługiwanie się symbolami i różne metody animacji Sterowanie odtwarzaniem filmu i dodawanie elementów interaktywnych Publikowanie filmów Flasha na stronie WWW i w postaci samodzielnej prezentacji Flash CS5 PL święci dziś triumfy jako znakomite i niezbyt skomplikowane w obsłudze narzędzie do tworzenia animowanych filmów, gier i wszelkich interaktywnych elementów stron WWW. Ten świetny i uniwersalny program może być z powodzeniem wykorzystywany zarówno przez zupełnych nowicjuszy, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników. Największe atuty Flasha to właśnie jego przystępność, a także możliwość łatwego łączenia elementów wizualnych, animacji i dźwięku oraz zapewnianie świetnej komunikacji z odbiorcami. Jeśli więc poszukujesz narzędzia, które pozwoli Ci bez trudu wyposażyć stronę WWW w bogaty zestaw efektów multimedialnych, pora nauczyć się w końcu właściwie używać Flasha. "Flash CS5 PL Professional. Ćwiczenia praktyczne" to zestaw zadań dla użytkowników dopiero zapoznających się z funkcjami i możliwościami tego programu. Znajdziesz tu proste ćwiczenia pozwalające oswoić środowisko pracy, by następnie opanować kwestie dotyczące rysowania i edycji obiektów. Nauczysz się tworzyć sceny, warstwy i hierarchie obiektów oraz poznasz wszystkie dostępne we Flashu typy animacji. Odkryjesz też zasady, na jakich działają różne interaktywne elementy strony, i zrozumiesz, jak można wykorzystać je do własnych celów. No i rzecz najważniejsza — poznasz sposoby eksportowania wyników swojej pracy i publikowania ich w sieci. Jeśli chcesz zatem szybko opanować podstawy potężnego Flasha CS5 PL, trafiłeś najlepiej, jak mogłeś! Przygotowanie do pracy — typy plików Flasha i interfejs programu Rysowanie — kształty wektorowe, wypełnienia, właściwości linii, transformacje, tekst Sceny, warstwy i obiekty Animacja — listwa czasowa, automatyczna animacja, obiekty filmowe i graficzne Interaktywne elementy filmu Publikowanie plików Flasha Flash CS5 PL — sięgnij po proste rozwiązanie!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skąd pobrać i jak zainstalować potrzebne narzędzia? Jak wykonać model w Google SketchUp 8? Jak renderować model i animację w Kerkythei? Nie ma się co oszukiwać, dziś nawet najlepszy projekt aranżacji wnętrza nie ma szans sprzedaży, jeśli nie stoi za nim efektowna, wierna wizualizacja. Naszym klientom naprawdę trudno wyobrazić sobie nasze wzniosłe wizje o tym, jak "chłodny, surowy marmur pięknie skomponuje się z nowym, śliwkowym kolorem wschodniej ściany pokoju…". Oni muszą to przecież zobaczyć! Na szczęście powszechnie wykorzystywane przez architektów, dekoratorów, producentów mebli czy farb kosztowne programy do modelowania wnętrz doczekały się swoich darmowych i równie funkcjonalnych konkurentów. Dzięki temu nawet małe studio projektowe, nie dysponując wielkim budżetem, może wykonywać swoje usługi naprawdę profesjonalnie… a co za tym idzie, skutecznie! Autorka tej książki jest nie tylko specjalistką od grafiki 3D, jest także doświadczonym architektem, dzięki czemu doskonale wie, jakiej wiedzy potrzebujesz, by najlepiej wykorzystać potencjał darmowych narzędzi do modelowania wnętrz. Swoją naukę zaczniesz od poprawnej instalacji niezbędnych programów, ich konfiguracji i oswojenia środowiska pracy. Nauczysz się budować dokładny model wnętrza na podstawie zwymiarowanego rzutu, tworzyć i teksturować modele nietypowych elementów wyposażenia oraz korzystać z gotowych modeli do przyspieszenia pracy nad elementami typowymi (standardowe okna, drzwi, meble kuchenne, sprzęt AGD). Dowiesz się, jak przygotować model do eksportu, wyrenderować go, pracować ze światłem, wprowadzić realistyczne materiały i tło sceny. Na koniec odkryjesz, jak właściwie eksportować i renderować gotową animację. Po tym etapie zdobędziesz już wszystkie niezbędne umiejętności, by tworzyć naprawdę autentyczne, trójwymiarowe prezentacje wnętrz! Instalowanie odpowiednich narzędzi (Google SketchUp, Kerkythea) Rysowanie rzutów, tworzenie prostokątów, łuków, kół i obrysów Modelowanie ścian, tworzenie i wstawianie okien oraz drzwi Praca z materiałami i teksturami Wyposażanie wnętrza w oparciu o własne modele oraz gotowe komponenty Wprowadzanie cieni oraz dodatkowych źródeł światła na użytek programu renderującego Eksportowanie modelu do pliku XML Praca z kamerami, światłami i realistycznymi materiałami Zmiana tła sceny odpowiednio do typu oświetlenia (dzienne, nocne) Renderowanie swojego modelu i animacji Zobacz, jak wykorzystać darmowe narzędziaw tworzeniu profesjonalnych wizualizacji!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej