Reszotnik Maciej
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(6)
Katalog książek
(3)
Forma i typ
E-booki
(6)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Wydział Politechniczny
(1)
Czytelnia Główna
(2)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Reszotnik Maciej
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(66)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(61)
Watrak Andrzej
(57)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(47)
Sałbut Bartosz
(47)
Walczak Krzysztof
(47)
Bonk Krzysztof
(46)
Gutowski Maksymilian
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
HTML (język znaczników)
(2)
Strony Web
(2)
Gry komputerowe
(1)
HTML (język składu dokumentu)
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123468 C (004) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115329 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115330 T, 115331 T, 115327 T (3 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: HTML5 games : creating fun with HTML5, CSS3, and WebGL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123436 C (004) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Nie jesteś grafikiem, a chcesz projektować zachwycające witryny internetowe? Dowiedz się, jak stworzyć użyteczny układ witryny i miły dla oka interfejs użytkownika Naucz się umiejętnie dobierać i odpowiednio zestawiać kolory serwisu Opanuj zasady stosowania fontów oraz uatrakcyjniania strony grafiką i typografią Myślisz, że zadanie programisty kończy się na stworzeniu wydajnego i funkcjonalnego silnika witryny, a kwestia jego wyglądu to już "sprawa dla webmastera"? Frustruje Cię, że potrafisz robić perfekcyjnie działające strony, które bez dobrego grafika nie wzbudzają entuzjazmu użytkowników? Jeśli wciąż uważasz, że wyczucie graficzne pozwalające tworzyć zachwycające wizualnie strony internetowe to umiejętność zarezerwowana jedynie dla najlepszych projektantów i webmasterów, pora skończyć ze stereotypami i ograniczeniami! Oto drugie wydanie rewolucyjnej książki, która odmieniła sposób pracy programistów na całym świecie! Ta wypełniona kolorowymi ilustracjami, licznymi przykładami i przejrzystymi instrukcjami książka pozwoli Ci szybko zrozumieć zasady dobrego projektowania stron internetowych, dzięki czemu już wkrótce zastosujesz je w swoich projektach. Będzie dla Ciebie praktycznym przewodnikiem, prowadzącym od koncepcji do realizacji przez wszystkie niezbędne zagadnienia, takie jak sensowny układ i atrakcyjna kompozycja witryny, przykuwająca uwagę kolorystyka, czytelna typografia i właściwe zdjęcia. Szybko przekonasz się, dlaczego właśnie ta książka cieszy się taką popularnością wśród programistów. Nim się zorientujesz, już zaczniesz tworzyć zachwycające serwisy internetowe! Dowiesz się m.in., jak: dobierać kolory, by komponować miłe dla oka schematy barw budować solidne układy, efektywnie stosując systemy siatek i białą przestrzeń wykorzystywać tekstury, w tym potęgę nawet najprostszych elementów, takich jak punkt, linia, figura, głębia czy deseń opanować sztukę transformacji nudnych kompozycji w olśniewające perły przy użyciu samej typografii wybierać, modyfikować i pozycjonować grafiki na stronie śmiało projektować strony kompatybilne z urządzeniami przenośnymi korzystać z dobrodziejstw fontów dzięki deklaracji @font-face Opanuj zasady dobrego projektowania - od koncepcji do sprawnej realizacji! Jason Beaird jest projektantem i programistą z więcej niż dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy nad wieloma uznanymi i nagradzanymi witrynami internetowymi. Dzięki zamiłowaniu do projektu graficznego i wielkiemu oddaniu standardom sieciowym Jason sukcesywnie znajduje nowe sposoby, by uczynić sieć piękniejszym miejscem. W chwilach, gdy nie bawi się pikselami w Photoshopie bądź nie kombinuje ze znacznikami HTML, dzieli się z innymi swoją twórczą pasją.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Twój cel — pierwsza strona wyników! Rzeczowa, bogata w informacje i dająca wgląd we wszystko, co najważniejsze, pozycja dla każdego, kto pragnie poznać SEO od podszewki. Seth Godin,autor książki Wszyscy jesteśmy dziwni Wiedza o SEO jest fundamentem dzisiejszego biznesu sieciowego. Napisana przez najlepszych praktyków SEO, książka ta może nauczyć Cię tego, czego potrzebujesz, by prowadzić działalność w sieci. Tony Hsieh,prezes Zappos.com, Inc., autor bestsellera Delivering Happiness Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Takich osób jest garstka. Dlatego jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników, tak naprawdę nie istniejesz w sieci. Trafienie na nią musi być Twoim celem, który da Ci szansę odniesienia sukcesu w biznesie. Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku. Obecnie, kiedy serwisy społecznościowe święcą triumfy, nie można ich ignorować jako źródła ruchu, dlatego autorzy dość szczegółowo analizują je pod kątem pozycjonowania. Ta książka to jedyny w swoim rodzaju, kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Musi się znaleźć na półce każdego pasjonata optymalizacji stron internetowych! Dzięki tej bezcennej książce: zdefiniujesz cele strategii SEO zidentyfikujesz i przeanalizujesz słowa kluczowe poznasz cechy witryny przyjaznej SEO zdobędziesz (legalnie!) łącza do Twojej strony poznasz zalety i wady tworzenia własnego zespołu SEO Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Jeszcze dziesięć lat temu responsywność strony internetowej była traktowana jako ciekawostka. Dziś jest powszechnym standardem. Znane od dawna klasyczne technologie HTML i CSS wciąż zachowują świeżość i wyjątkową przydatność w tworzeniu nowoczesnych stron internetowych. Społeczności skupione wokół tych narzędzi starannie dbają o ich nieustanny rozwój, dzięki czemu za ich pomocą nadal można osiągać imponujące efekty i spełniać coraz wyższe standardy. Oznacza to, że każdy szanujący się programista front-endu powinien na bieżąco śledzić nowości i uczyć się korzystania z sukcesywnie pojawiających się funkcjonalności HTML i CSS. Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne czy kontrola przewijania strony. Szczegółowo opisano moduł CSS Grid i mechanizm tworzenia układów Flexbox. Zaprezentowano wiele praktycznych informacji o SVG, wymogach dostępności, efektach w CSS, definiowaniu przejść, transformacji i animacji oraz włączaniu do kodu zapytań medialnych. Znakomitym uzupełnieniem treści są autorskie wskazówki i uwagi do programowania front-endu. Najważniejsze zagadnienia: dostosowywanie arkuszy stylów do potrzeb różnych urządzeń pisanie przejrzystego, szybkiego i bogatego semantycznie kodu HTML grafiki w formacie SVG w projektach responsywnych najnowsze możliwości CSS: własności użytkownika, fonty zmienne i siatka weryfikacja danych w HTML i inne przydatne funkcje formularzy filtry, cienie, animacje i inne efekty wzbogacające interfejs Współczesny HTML i CSS? Mogą więcej, niż myślisz!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Niezbędnik każdego projektanta WWW! Jeżeli pamiętasz czasy przed rewolucją mobilną, to z łatwością przypomnisz sobie rozdzielczości królujące w tamtym okresie: 800×600 oraz 1024×768 pikseli. Nie było tabletów, smartfonów, netbooków i telewizorów podłączonych do internetu. Projektant stron WWW napotykał w swojej pracy wiele utrudnień, jednak nie musiał zmagać się z różnorodnością ekranów, jak webmasterzy naszej dekady. Obecnie projektowanie stron dopasowanych do wymogów różnych urządzeń to niezwykle cenna umiejętność. Dzięki tej książce zdobędziesz ją w mig! Już za chwilę skorzystasz z możliwości HTML5 i CSS3, by stworzyć stronę, która zachwyci użytkownika, i to niezależnie od platformy, na której będzie jej używał. Co najważniejsze, żeby to osiągnąć, nie będziesz musiał przygotowywać kilku wersji jednej strony! W trakcie lektury poznasz nowości z CSS3 i HTML5. Dowiesz się, jak uzyskać rewelacyjne efekty, atrakcyjne wizualnie układy oraz decydować o rozmieszczeniu elementów w zależności od docelowej rozdzielczości. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego projektanta i programisty stron internetowych. Po prostu musisz ją mieć! Przekonaj się, jak łatwo: obsługiwać różne rozdzielczości ekranów korzystać z plików multimedialnych wspierać starsze przeglądarki tworzyć lepsze strony WWW Zaoszczędź czas — twórz uniwersalne strony WWW!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Poznaj możliwości HTML5! HTML5 to coś więcej niż język służący do tworzenia stron WWW — to zbiór kilkunastu niezależnych standardów sieciowych pod jednym wspólnym szyldem. Z rozmachem wkracza do codziennego życia projektantów stron internetowych. Jego nowe możliwości naprawdę robią wrażenie: obejmują ścisłą integrację ze środowiskiem przeglądarki internetowej, usługi geolokalizacyjne, doskonałe wsparcie dla multimediów i aplikacji offline. Jeszcze niedawno takie możliwości nie śniły się żadnym webmasterom, a dziś są w zasięgu każdego! Dzięki kolejnej książce z serii "Nieoficjalny podręcznik" nie musisz odkrywać tajników HTML5 na własną rękę. Znajdziesz tu wszystkie istotne informacje, dzięki którym błyskawicznie zaczniesz korzystać z dobrodziejstw HTML5. W trakcie lektury nauczysz się dynamicznie rysować elementy, używać geolokalizacji oraz przechowywać dane użytkowników w lokalnych magazynach danych. Ponadto poznasz nowe znaczniki oraz ich przeznaczenie. HTML5 to przyszłość sieci, dlatego już dziś warto poznać jego możliwości! HTML5 to: wsparcie dla plików multimedialnych usługi geolokalizacyjne wygodne przechowywanie danych aplikacje offline standard nowoczesnej sieci Internet! Sprawdź, jak będzie wyglądać sieć jutra,i zacznij korzystać z tego już dziś!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5! Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz… gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę! "HTML5. Tworzenie gier" napisano w przeświadczeniu, że książka pomoże Ci przenieść Twoje umiejętności tworzenia stron w świat projektowania gier komputerowych. Nie ma znaczenia, czy jesteś projektantem witryn, który pragnie spróbować swoich sił w nowej dziedzinie, twórcą aplikacji Flash, zainteresowanym nową technologią, czy przyświeca Ci całkowicie inny cel. Książka pokaże Ci, jak użyć dobrze znanych narzędzi, by przebyć przepaść dzielącą tradycyjne witryny od ekscytujących gier. W trakcie lektury poznasz elementy składowe gry oraz charakterystykę urządzeń mobilnych. Zorientujesz się, jakie są kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczysz się tworzyć wielowątkowe rozwiązania dzięki technologii Web Workers oraz rysować atrakcyjne elementy graficzne przy użyciu elementu canvas. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak oprogramować sterowanie ruchem oraz jak przygotować efekty dźwiękowe dla Twojej gry, a potem poznasz tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przeglądarce użytkownika. Książka ta w sposób kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w języku HTML5. Jeżeli masz choć trochę zapału, dzięki niej z pewnością osiągniesz cel! Już wkrótce będziesz mógł: zaprojektować swoją wyjątkową grę stworzyć zaawansowaną grafikę przy użyciu canvas i WebGL przechowywać dane lokalnie w bazie danych przeglądarki korzystać z wielowątkowości dzięki Web Workers Od pustej strony do pełnowartościowej gry z HTML5!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej