Rychlicki-Kicior Krzysztof
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(14)
Katalog książek
(4)
Forma i typ
E-booki
(14)
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Wydział Politechniczny
(2)
Czytelnia Główna
(2)
Czytelnia WP
(3)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(65)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(60)
Watrak Andrzej
(57)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Walczak Krzysztof
(47)
Gutowski Maksymilian
(46)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(46)
Sałbut Bartosz
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Dąbkowski Przemysław
(28)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
ASP.NET (język programowania)
(1)
Google Android (system operacyjny)
(1)
Gry internetowe
(1)
HTML (język znaczników)
(1)
J2EE (platforma informatyczna)
(1)
Java (język programowania)
(1)
JavaScript (język programowania)
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Oprogramowanie sieciowe
(1)
PHP (język programowania)
(1)
Przetwarzanie mobilne (informatyka)
(1)
Serwlety
(1)
Systemy operacyjne (informatyka)
(1)
iOS (system operacyjny)
(1)
iPhone
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123463 C (004) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123438 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i okł.: Twórz aplikacje internetowe w technologii ASP.NET 3.5. Poznaj i skonfiguruj środowisko programistyczne. Zaprojektuj strukturę aplikacji. Połącz aplikację z bazą danych. Wyświetl dane na stronach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105445 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105453 T, 105450 T, 105449 T, 105454 T, 105456 T, 105447 T, 105448 T, 105452 T, 105455 T, 105451 T (10 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105446 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Szybko i bez kłopotów poznaj Java Enterprise Edition. Naucz się praktycznie tworzyć ciekawe aplikacje WWW. Dołącz do elity programistów nowoczesnych rozwiązań webowych. U dołu okł.: Już dziś sięgnij po jedyne kompendium wiedzy na temat Java EE!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104995 T, 104992 T, 104996 T, 104990 T, 104987 T, 104994 T, 104993 T, 104988 T, 104991 T, 104989 T (10 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 104985 C (004) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 104986 Tc (1 egz.)
E-book
W koszyku
Odnieś sukces na rynku gier! Potencjał HTML5, CSS3 i JavaScriptu pozwala na tworzenie niesamowitych gier i aplikacji. Dzięki tym technologiom powstało oprogramowanie działające w mobilnej przeglądarce internetowej. Jeżeli dodamy do tego moc współczesnych telefonów i tabletów działających w oparciu o system Android, może się okazać, że to trio stanowi niezastąpiony zestaw narzędzi. Dzięki tej książce rozwiniesz swoje umiejętności programistyczne! W trakcie lektury dowiesz się, jak najszybciej rozpocząć przygodę z grami dla platformy Android. W kolejnych rozdziałach nauczysz się korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Zbudujesz też swój własny silnik izometryczny oraz wykorzystasz WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zdobędziesz wiedzę na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem. W tej chwili tylko krok dzieli Cię od tworzenia gier w trybie multiplayer! Książka ta jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. Stwórz grę: działającą na platformie Android wykorzystującą mistrzowskie trio: HTML5, CSS3 i JavaScript zawierającą zaawansowane elementy graficzne 3D dla wielu graczy i odnieś sukces! Niezastąpiony podręcznik dla każdego programisty tworzącego gry!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Vue.js jest frameworkiem, który służy do budowy nowoczesnych, reaktywnych i skalowanych aplikacji WWW, a przy tym ułatwia korzystanie z komponentów wielokrotnego użytku. Framework ten powstał jako narzędzie do szybkiego prototypowania, a teraz dynamicznie się rozwija i ewoluuje, dzięki czemu liczba dostępnych funkcji stale rośnie. Prostocie i wszechstronności zawdzięcza ogromne uznanie deweloperów. Z całą pewnością można go uznać za narzędzie niezbędne każdemu, kto buduje kompleksowe aplikacje WWW i pragnie utrzymywać wysokie standardy. Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest Vue.js i jak rozpocząć z nim pracę, przekonasz się także, jakie ma możliwości. Nauczysz się budować dynamiczne aplikacje wykorzystujące właściwości nowoczesnych przeglądarek internetowych i urządzeń. Odkryjesz zalety wzorca MVC (model - widok - kontroler) i dowiesz się, jak zadziwiająco sprawnym językiem stał się JavaScript. Zapoznasz się z anatomią projektu Vue.js, z procesami kompilacji i transformacji oraz nabierzesz biegłości w posługiwaniu się zaawansowanymi funkcjami frameworka. Liczne przykłady pozwolą Ci na niemal natychmiastowe przetestowanie opisywanych zagadnień w praktyce. W rezultacie bardzo szybko będziesz przygotowany do tworzenia zaawansowanych, reaktywnych i dynamicznych aplikacji WWW! W książce między innymi: zarys budowy frameworka, jego instalacja i sposoby wykorzystania wzorzec MVC i architektura aplikacji w Vue.js 2 dynamiczne aplikacje WWW po stronie klienta korzystanie z usług REST rozszerzanie i modyfikowanie Vue.js w zależności od potrzeb Vue.js 2: zyskaj większe możliwości i pisz najlepsze aplikacje!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Kubernetes jest platformą do orkiestracji kontenerów. Projekt ten należy dziś do najpopularniejszych i najbogatszych narzędzi w swojej klasie, stanowi także podstawę dla wielu innych platform, znanych jako systemy typu PaaS. Dzięki nim Kubernetes zyskał możliwość tworzenia aplikacji, jednak tego rodzaju narzędzia wymagają od programistów i architektów zastosowania odpowiednich wzorców projektowych. Opisują one schematy rozwiązywania problemów na różnych poziomach dokładności, a tym samym umożliwiają efektywne projektowanie i implementację nowoczesnych, elastycznych natywnych aplikacji chmurowych w Kubernetesie. To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą rozwijać chmurowe aplikacje dla Kubernetesa. Opisano w niej wiele przydatnych wzorców, przedstawiono ich możliwości i wytyczne do stosowania. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami. Wśród wzorców znalazły się te, które ułatwiają tworzenie aplikacji chmurowych, oraz umożliwiające zarządzanie interakcjami między kontenerami i platformami. Opisano tu różne metody konfiguracji aplikacji w Kubernetesie oraz zasady organizowania kontenerów w ramach kapsuły. Wprowadzono również szereg bardziej zaawansowanych tematów, takich jak techniki rozszerzania platformy czy tworzenie obrazów kontenerów. Poszczególne wzorce nadają się do wielokrotnego użytku i są szczególnie przydatne w przypadku natywnych środowisk chmurowych. W książce opisano następujące kategorie wzorców: wzorce podstawowe wzorce zachowań wzorce strukturalne wzorce konfiguracji wzorce zaawansowane Kubernetes: rzeczywiste rozwiązanie istotnych problemów!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Poznaj optymalne przepisy na CakePHP! Jak uwierzytelnić użytkownika? Jak stworzyć usługę sieciową? Jak skutecznie przetestować aplikację? CakePHP jest jednym z tych frameworków dla języka PHP, które dzięki swym licznym zaletom już zdobyły dużą popularność wśród programistów. Pozwala na błyskawiczne tworzenie skalowalnych aplikacji internetowych, korzystających ze wzorca MVC oraz zaawansowanych narzędzi (na przykład mapowania obiektowo-relacyjnego baz danych). W tej książce znajdziesz sześćdziesiąt gotowych przepisów na rozwiązanie różnego rodzaju problemów pojawiających się podczas pracy z CakePHP. Część przedstawionych receptur poświęcono bezpieczeństwu, a część współpracy z bazami danych czy wykorzystaniu technologii AJAX. Ponadto podczas lektury nauczysz się korzystać z geolokalizacji, usług REST oraz funkcji pomocnych przy testowaniu. Poznasz przepis na stworzenie aplikacji obsługującej wiele języków oraz dowiesz się więcej o współpracy z powłoką systemu. Ta pełna gotowych rozwiązań książka powinna znaleźć się na półce każdego programisty PHP używającego CakePHP! Ta książka pozwoli Ci... projektować eleganckie i skalowalne aplikacje webowe z wykorzystaniem CakePHP rozszerzać możliwości wyszukiwania za pomocą wirtualnych pól, zapytań ad hoc i własnych typów wyszukiwania włączać międzynarodową obsługę aplikacji, w tym tłumaczenie rekordów w bazach danych automatyzować zadania niewymagające interakcji ze strony użytkowników, które można uruchamiać z poziomu konsoli zabezpieczać aplikacje za pomocą systemów uwierzytelniania, z wykorzystaniem nazwy użytkownika lub adresu e-mail, a także zapamiętać szczegóły kont użytkowników w systemie wykorzystać zachowanie Containable do współpracy z wiązaniami modeli tworzyć usługi sieciowe w różnej postaci i korzystać z nich Sięgnij po skuteczne rozwiązania najczęstszych problemów z CakePHP!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Poznaj świat systemu Linux! Linux to darmowy system operacyjny, ceniony przez wielu użytkowników na całym świecie. Jego niezawodność, wydajność i możliwości sprawiły, że jest on podstawowym systemem dla największych serwerów na świecie. Użytkownicy domowi mają za to dostęp do atrakcyjnego wizualnie oraz przyjaznego interfejsu graficznego. W świecie Linuksa każdy znajdzie coś dla siebie. Niezależnie od sposobu, w jaki wykorzystujesz ten system, powinieneś poznać możliwości jego konsoli, czyli trybu tekstowego. Może to być zaskakujące, ale właśnie dzięki wpisywanym poleceniom jesteś w stanie najszybciej zrealizować wiele zadań. Oddajemy w Twoje ręce kolejną książkę z cenionej serii „Receptury”. Książki te charakteryzują się doskonałym przedstawieniem typowych problemów i najlepszych metod ich rozwiązywania. W trakcie lektury tej książki dowiesz się, jak sprawnie korzystać z linii poleceń oraz jakie środowisko graficzne wybrać. Ponadto zaczniesz bez problemu poruszać się po systemie plików, wyszukiwać potrzebne dane oraz je kompresować. W kolejnych rozdziałach nauczysz się pobierać strony bez przeglądarki, tworzyć własny serwer WWW oraz kopiować pliki pomiędzy różnymi komputerami. Jeżeli interesuje Cię bezpieczeństwo systemu, tworzenie skryptów, zarządzanie procesami lub budowa własnego jądra systemu — znajdziesz tu liczne przykłady i wartościowe porady. Książka ta jest wspaniałą lekturą dla wszystkich pasjonatów i użytkowników systemu Linux! Dzięki tej książce: poznasz linię poleceń systemu Linux skonfigurujesz i uruchomisz własny serwer WWW poznasz dostępne środowiska graficzne zobaczysz, jak zbudować własne jądro zaczniesz biegle posługiwać się systemem Linux Opanuj najlepsze techniki pracy z systemem Linux!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Poznaj zaawansowane możliwości platformy iOS! Programowanie aplikacji przy użyciu iOS SDK Systemy spod znaku jabłka od zawsze wyznaczały trendy w wyglądzie interfejsu użytkownika. Nie inaczej jest w przypadku urządzeń mobilnych. Platforma iOS zdobyła uznanie użytkowników dzięki niezwykłej wygodzie użytkowania, atrakcyjnemu wyglądowi oraz ogromnym możliwościom. Jeżeli chcesz stworzyć aplikację, w której wykorzystasz zaawansowane narzędzia i mechanizmy SDK, to trafiłeś na doskonałą publikację! W trakcie lektury będziesz mieć niepowtarzalną okazję poznania systemu iOS od podszewki — wraz z jego licznymi bibliotekami, ułatwiającymi pracę programistom. Jaką wiedzę zdobędziesz dzięki tej książce? Nauczysz się tworzyć animacje z wykorzystaniem UIKit Dynamics oraz stosować biblioteki Core Location, MapKit i Geofencing. Ponadto dowiesz się, do czego służą Game Center oraz iCloud. W kolejnych rozdziałach znajdziesz informacje poświęcone komunikacji między systemami za pośrednictwem formatu JSON, lokalnym repozytoriom danych oraz zaawansowanym operacjom na tekście przy użyciu biblioteki TextKit. Dodatkowo poznasz tajniki SDK i sprytne techniki pracy z IDE. To obowiązkowa lektura każdego programisty platformy iOS! Dzięki tej książce: poznasz najbardziej przydatne biblioteki platformy iOS wykorzystasz potencjał środowiska Xcode zintegrujesz swoją aplikację z iCloud i Game Center zaznajomisz się z zaawansowanymi funkcjami języka Objective-C stworzysz lepszą aplikację w krótszym czasie iOS dla ambitnych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
J2ME. Praktyczne projekty / Krzysztof Rychlicki-Kicior. - Wyd. 2 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 272 s. ; 24 cm.
Naucz się efektywnie wykorzystywać możliwości oferowane przez J2ME! Zainstaluj najnowszą wersję środowiska Java ME SDK Poznaj zasady tworzenia aplikacji mobilnych Rozwiń swoje umiejętności w oparciu o praktyczne projekty z wykorzystaniem J2ME J2ME, czyli Java 2 Micro Edition, to uproszczona wersja platformy Java, opracowana przez firmę Sun Microsystems specjalnie dla potrzeb programowania urządzeń przenośnych, takich jak telefony komórkowe czy palmtopy. Umożliwia tworzenie ciekawych i wydajnych aplikacji mobilnych, które bez większych problemów można uruchamiać na sprzęcie o stosunkowo słabych parametrach technicznych. Pozwala to osobom zainteresowanym produkcją gier, programów multimedialnych czy narzędzi sieciowych swobodnie rozwinąć skrzydła w tej dziedzinie. "J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II " to przydatny przewodnik po zaawansowanych zagadnieniach, związanych z tworzeniem różnego rodzaju aplikacji mobilnych przy użyciu środowiska Java. Autor pokrótce przedstawia w nim podstawowe informacje na temat projektowania i kodowania programów działających na urządzeniach przenośnych, aby szybko przejść do konkretnych przykładów zastosowania zdobytej wiedzy. Dzięki nim nauczysz się tworzyć gry, aplikacje komunikacyjne, programy multimedialne i narzędzia GPS. Jeśli chcesz szybko opanować J2ME, tej książki nie może zabraknąć na Twojej półce! Instalacja środowiska programisty J2ME Podstawowe informacje o platformie i sposobach jej używania Obsługa zaawansowanych wyświetlaczy Tworzenie aplikacji sieciowych i komunikacyjnych Przetwarzanie i wykorzystywanie danych XML Tworzenie aplikacji multimedialnych i obsługa kamer Projektowanie i programowanie gier Tworzenie aplikacji GPS Dołącz do elitarnego grona programistów aplikacji mobilnych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Aplikacje webowe z Javą EE — to się naprawdę opłaca! Podstawowa orientacja w Javie EE, czyli co trzeba wiedzieć na dobry początek Frameworki webowe i obsługa danych, czyli do czego służą biblioteki i jak przetwarzać dane Zagadnienia zaawansowane, czyli po co Ci WebSocket i wstrzykiwanie zależności Java Enterprise Edition służy do tworzenia aplikacji zorientowanych na usługi biznesowe, lecz równie dobrze sprawdza się przy tworzeniu aplikacji webowych. Jest to bardzo wygodna, świetnie przygotowana platforma, oparta na języku Java i technologii Java 2 Standard Edition. Jednak nowicjuszom bardzo trudno zorientować się, od czego powinni zacząć swoją przygodę z programowaniem w tym standardzie. Jeśli i Ty chciałbyś zacząć wykorzystywać go w codziennej pracy, lecz nie wiesz, jak to zrobić, sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej omówienie najistotniejszych zagadnień związanych z programowaniem aplikacji webowych w Javie EE.Drugie wydanie tego znakomitego wstępu do Javy EE pozwoli Ci odkryć, jak działają serwlety, do czego służą pliki JSP, co to jest deskryptor wdrożenia i jak zapewnić dostęp Twojej aplikacji do danych za pośrednictwem JPA. Sprawdzisz, do czego może przydać Ci się WebSockets oraz przeanalizujesz przykład integracji aplikacji webowej z mobilną na przykładzie architektury REST. Zrozumiesz także, na czym polega wstrzykiwanie zależności i co to jest JPQL. Krótko mówiąc, nauczysz się tworzyć aplikacje webowe z użyciem JavyEE. Czytaj i działaj! Java EE — naprawdę krótkie wprowadzenie Pierwsza aplikacja webowa Serwlet — na dobry początek JSP — gdy out.println() nie wystarcza JSTL — wisienka na torcie JSP JavaServer Faces Konwertowanie i walidacja JPA, czyli ORM + Java Związki między encjami — jedna tabela to za mało! JPQL i jego możliwości Szybko, jeszcze szybciej, czyli WebSocket w akcji Wstrzykiwanie zależności i jego zastosowania Integracja aplikacji webowej z aplikacją mobilną na przykładzie JAX-RS Instalacja serwera Apache Tomcat Poznaj podstawy Javy EE!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Już dziś sięgnij po jedyne kompendium wiedzyna temat Java EE! Szybko i bez kłopotów poznaj Java Enterprise Edition Naucz się praktycznie tworzyć ciekawe aplikacje WWW Dołącz do elity programistów nowoczesnych rozwiązań webowych Java Enterprise Edition to standard tworzenia aplikacji biznesowych wykorzystujących język Java. Opracowany przez firmę Sun Microsystems, działa w oparciu o wielowarstwową architekturę komponentową, oferując programistom bardzo rozbudowane możliwości tworzenia oprogramowania funkcjonującego na niemal dowolnym sprzęcie, w każdym systemie operacyjnym, z wykorzystaniem licznych serwerów aplikacji. Duża popularność rozwiązań Java EE i coraz powszechniejszy dostęp do technologii WWW sprawiają, że programiści sprawnie posługujący się tego rodzaju narzędziami rzadko figurują na listach osób poszukujących pracy, a jeśli już jakimś cudem się na nich znajdą, bardzo szybko otrzymują atrakcyjne propozycje zatrudnienia. Nauka swobodnego poruszania się w tym środowisku może też być wspaniałą, poszerzającą horyzonty przygodą, a gdy poznasz platformę Java EE, będziesz dysponował potężnym narzędziem, ułatwiającym tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych aplikacji internetowych w bardzo efektywny i szybki sposób. Studenci, programiści i hobbyści pragnący poznać środowisko Java Enterprise Edition często napotykają problem ze znalezieniem solidnych źródeł wiedzy, które pozwoliłyby im szybko i łatwo wejść w świat tej coraz bardziej popularnej technologii. Lukę tę z powodzeniem wypełnia książka "Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW ". Dzięki niej wszyscy zainteresowani tematem zyskają możliwość poznania Java EE od podstaw i zdobycia praktycznej wiedzy, na podstawie której będą mogli rozwijać swoje umiejętności programistyczne w przyszłości. Ten podręcznik pozwala na szybkie rozpoczęcie przygody z tworzeniem aplikacji webowych, skutecznie wprowadzając w zagadnienia wykorzystywanych przy tym platform i mechanizmów, lecz nie pomijając też informacji o charakterze ogólnym. Jeśli niewiele mówią Ci skróty JSP, JPA, JSF czy JPQL, a chciałbyś zmienić ten stan rzeczy, bez wątpienia powinieneś sięgnąć po tę książkę, podobnie jak wszystkie osoby zainteresowane bezproblemowym używaniem całego spektrum nowoczesnych narzędzi oferowanych przez środowisko Java EE. Tworzenie serwletów Zastosowanie szablonów JSP Integracja danych z aplikacjami za pomocą mechanizmu JPA Używanie interfejsów i komponentów Korzystanie z technologii JSF Uniwersalny i wygodny dostęp do danych, czyli język JPQL Praktyczne przykłady realizacji Spraw, aby tworzenie aplikacji WWW z wykorzystaniem Java EEnie miało przed Tobą tajemnic.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Typowe problemy — szybkie i skuteczne rozwiązania Funkcje systemu operacyjnego — stosowanie i konfiguracja Internet — łączenie, surfowanie i ochrona przed zagrożeniami Programy użytkowe — korzystanie z pełni możliwości Wreszcie nadszedł ten moment — stałeś się kolejnym szczęśliwym posiadaczem komputera. Twój PC stoi dumnie na biurku, ale Ty… nie bardzo wiesz, co z nim zrobić. Nie masz nawet pomysłu, od czego należy zacząć. A może już go używasz, ale nie umiesz opanować dziwnych i denerwujących Cię zachowań systemu? Jeśli chcesz pozbyć się tego rodzaju bolączek i rozwiać wszystkie wątpliwości, zasięgnij odpowiedniej porady. Na szczęście najlepsze wskazówki masz w zasięgu ręki — są one zebrane w tej książce i dostępne bez recepty! Pomogą Ci przełamać strach przed używaniem komputera, przedstawią wiele podstawowych informacji na jego temat, nauczą korzystać z rozmaitych funkcji systemu operacyjnego i programów użytkowych, a także radzić sobie z problemami, które możesz napotkać podczas pracy. Klawiatura — ujarzmiona Opanowanie autostartu Pliki i ich tajemnice Internet — okiełznany Awaria — niegroźna Prywatność i bezpieczeństwo Poczta dla każdego Wyszukiwanie na co dzień Inteligentny Outlook Przydatny Excel Atrakcyjny PowerPoint Przyczyny spowolnienia Wiersz polecenia dla wszystkich Walka z ustawieniami
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Tablice informatyczne. C# / Krzysztof Rychlicki-Kicior. - Wyd. 2 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 6 s. ; 28 cm.
Koniec z wertowaniem książek i dokumentacji w poszukiwaniu składni poleceń, typów danych czy struktur języka. W tablicach informatycznych znajdziesz wszystkie podstawowe informacje, których potrzebujesz podczas codziennej pracy, podane w sposób zwięzły i treściwy. Składnia poleceń, struktura programu, funkcje i metody, obiekty, typy danych - jest tu wszystko, nad czym mógłbyś się zastanawiać. Tablice informatyczne. C# to podręczne zestawienie niezbędnych programiście informacji dotyczących języka C#. Pracując pod presją czasu, nie zawsze można znaleźć czas na wertowanie grubych książek. Niezależnie od tego, czy tworzysz aplikacje dla systemu Windows, aplikacje WWW, czy usługi sieciowe, docenisz tablice informatyczne. Znajdziesz w nich zagadnienia dotyczące obsługi w .NET: Komponentów wizualnych i niewizualnych XML (modelu DOM) Plików Strumieni Grafiki 2D LINQ
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Tablice informatyczne. C# / Krzysztof Rychlicki-Kicior. - Wyd. 3 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2018. - 8 s. ; 28 cm.
Najważniejsza wiedza jest tu! C# to obecnie jeden z najważniejszych, najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych obiektowych języków programowania, nic więc dziwnego, że na rynku dostępnych jest mnóstwo publikacji na jego temat. Niestety, są to przeważnie opasłe tomy, zupełnie nieprzydatne jako pomoc w codziennej pracy. Na szczęście są też Tablice informatyczne. C#, a ich nowe wydanie zawiera większość informacji, które zawsze należy mieć pod ręką! Skoncentrowana treść, zwarta forma, praktyczne przykłady kodu - tu szybko znajdziesz to, czego szukasz! Składnia języka Typy danych Klasy i dziedziczenie LINQ i komponenty WPF Połączenia HTTP Obsługa formatów danych XML i JSON Szukasz podpowiedzi? Sięgnij po tablice!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Chmury obliczeniowe otworzyły nowe możliwości projektowania aplikacji korporacyjnych. Obecnie konstruuje się je z małych, lekkich i zorientowanych na proces komponentów, nazywanych mikrousługami. Tworzone w ten sposób aplikacje są skalowalne i łatwe do zarządzania, a przy tym niezwykle elastyczne i wykorzystujące dostępne zasoby w wyjątkowo efektywny sposób. Jak łatwo się przekonać, projektowanie i implementacja mikrousług otwierają przed programistami Javy bardzo obiecujące perspektywy!Niniejsza książka jest przeznaczona dla programistów Javy, którzy znają podstawowe pojęcia dotyczące mikrousług i chcą tworzyć funkcjonalne aplikacje biznesowe w tej technologii. Przedstawiono tu najważniejsze zasady realizacji dużych projektów, zaprezentowano ważne szczegóły dotyczące konfiguracji środowiska programistycznego i ciągłej integracji, które ułatwią wdrażanie mikrousług. Opisano zalety i sposoby wykorzystania biblioteki Spring Security. Przedstawiono dobre praktyki projektowania mikrousług, a także techniki ich debugowania, tak aby bez problemu można było zaprojektować i wdrożyć aplikację w środowisku korporacyjnym.Niektóre zagadnienia omówione w książce: środowiska programistyczne i narzędzia do projektowania mikrousług różne technologie wdrażania mikrousług zabezpieczanie mikrousług, w tym uwierzytelnianie i autoryzacja testowanie mikrousług za pomocą klientów REST tworzenie interfejsów użytkownika w technologii Angular JS typowe problemy związane z projektowaniem mikrousług i ich rozwiązywanie Mikrousługi — sprytne rozwiązania biznesowe dla dużych korporacji! Sourabh Sharma tworzy aplikacje od ponad 10 lat. Jest cenionym ekspertem w dziedzinie tworzenia, wdrażania i testowania wielowarstwowych aplikacji internetowych. Opracował i wdrożył wiele rozwiązań samodzielnych i chmurowych dla klientów z listy Fortune 500. Jest autorem wielu systemów opartych na mikrousługach. Sharma jest pasjonatem Javy. Uwielbia analizowanie skomplikowanych problemów i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Opanuj niesamowite możliwości tego CMS-a i twórz rozbudowane witryny oraz aplikacje internetowe! Poznaj architekturę Drupala i sposób jego działania Naucz się pracować z bazą danych i API formularzy Twórz własne moduły i rozszerzaj możliwości tego systemu Zobacz, jak optymalnie wykorzystać jQuery w Drupalu Drupal to nie tylko kolejny, nieco lepszy od innych CMS. Ten system zarządzania treścią zrobił ostatnio oszałamiającą karierę jako doskonały framework do tworzenia wszelkiej maści aplikacji internetowych. Dzięki niezwykłej łatwości i szybkości, z jaką Drupal pozwala programistom tworzyć rozbudowane blogi, profesjonalne witryny korporacyjne czy serwisy społecznościowe, zainteresowanie tą technologią zaczęło dynamicznie wzrastać. Co więcej, choć już dziś wydaje się, że sposoby wykorzystania tego CMS-a ogranicza jedynie ludzka wyobraźnia, system jest wciąż intensywnie rozwijany przez liczną społeczność entuzjastów na całym świecie. Możliwość czerpania z ogromnych zasobów wiedzy tysięcy programistów poprawi jakość Twoich nawet najbardziej wyrafinowanych internetowych projektów. Jeśli chcesz tworzyć nowoczesne, rozbudowane witryny internetowe z wykorzystaniem Drupala 7, właśnie znalazłeś idealny podręcznik dla siebie! Omówiono tu wszystko, co będzie Ci potrzebne, począwszy od podstawowych zagadnień, takich jak architektura i struktura plików systemu, przez sposoby wykorzystania API formularzy czy dodawania własnych modułów w celu rozszerzania możliwości, aż po metody tworzenia bezpiecznego, wydajnego kodu. Dowiesz się więcej na temat pracy z bazą danych, uruchomienia własnej strony wyszukiwarki oraz korzystania z jQuery w Drupalu. Nauczysz się także sprawnie optymalizować Drupal i przeprowadzać skuteczne testy oraz poznasz wiele innych praktycznych zagadnień, które sprawią, że bez trudu zrozumiesz zasady działania tego CMS-a oraz pokonasz wszelkie problemy napotykane w trakcie pracy. Z tej książki dowiesz się między innymi: jak działa Drupal i jaką ma architekturę jak tworzyć dodatkowe, funkcjonalne moduły jak pracować z bazą danych i API formularzy jak wygląda obsługa użytkowników, segmentów i pól jak przechowywać dane w sesjach jak zapewnić wyszukiwanie i indeksowanie informacji jak wykorzystać jQuery w Drupalu jak tworzyć czysty, bezpieczny kod jak optymalizować działanie Drupala jak przeprowadzić efektywny proces testowania Todd Tomlinson - przez piętnaście lat zajmował się projektowaniem, rozwijaniem, wdrażaniem i konserwacją zaawansowanych rozwiązań internetowych. Pracował m.in. w Oracle Corporation jako specjalista od opracowywania planów strategicznych pod kątem najlepszego wykorzystania możliwości Internetu. Todd uwielbia Drupal, który jest przez niego wykorzystywany jako główne narzędzie do tworzenia przyjemnych dla oka i funkcjonalnych witryn. Jest autorem książki "Drupal 7. Od podstaw". John K. VanDyk jest starszym architektem aplikacji webowych w Lullabot — firmie zajmującej się szkoleniami i konsultingiem Drupala. Wcześniej był analitykiem i adiunktem na Stanowym Uniwersytecie Naukowo-Technicznym w Iowa (USA). Na swoim koncie ma już jedną książkę na temat tego CMS-a: "Pro Drupal Development. Second Edition".
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej