Stasiewicz Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(5)
Katalog książek
(3)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Wydział Politechniczny
(2)
Czytelnia Główna
(1)
Czytelnia WP
(1)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Stasiewicz Andrzej
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(65)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(60)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Watrak Andrzej
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Walczak Krzysztof
(47)
Gutowski Maksymilian
(46)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(46)
Sałbut Bartosz
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Dąbkowski Przemysław
(28)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Google Android (system operacyjny)
(2)
Android (system operacyjny)
(1)
C++ (język programowania)
(1)
Systemy operacyjne mobilne
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118837 C (004) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126590 T (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126589 Tc (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ : ćwiczenia praktyczne / Andrzej Stasiewicz. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion, cop. 2011. - 160 s. : il. ; 21 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
Na okł.: "Przekonaj się, że programowanie w C++ to nic trudnego!".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115320 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115322 T, 115319 T, 115321 T, 115323 T (4 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Naucz się tworzyć aplikacje w środowisku Android Studio! Instalowanie środowiska programistycznego, czyli od czego zacząć pracę Efekty specjalne, czyli jak przygotować obrazy i animacje dla Twojej aplikacji Programowanie czas zacząć, czyli do czego potrzebna Ci Java Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne jest dziś bardzo intratnym biznesem. Wszyscy używamy tabletów, smartfonów, telefonów komórkowych. Przeważnie zainstalowany jest w nich system operacyjny Android. Jest on bardzo uniwersalny, lecz musi uwzględniać najróżniejsze parametry sprzętu, na którym działa — a to sprawia, że jest również skomplikowany.Jeśli chcesz nauczyć się programować telefony i tablety, zacznij naukę od przeczytania tej książki. Książka poprowadzi Cię przez trudny proces pisania pierwszych aplikacji w nowym, oficjalnym środowisku programistycznym Android Studio. Dowiesz się, jak przygotować swoje środowisko pracy. Nauczysz się tworzyć i opisywać graficzne zasoby aplikacji, takie jak obrazy i animacje. Odkryjesz, jak wykorzystać kilka podstawowych elementów programowania, np. jak dodać reakcje opisane w Javie do różnych elementów aplikacji. Zobaczysz jak działają najważniejsze mechanizmy w programowaniu urządzeń mobilnych i stworzysz swoją pierwszą aplikację wieloekranową. Złap bakcyla programowania! Instalacja i konfiguracja środowiska Pierwsza aplikacja Wygląd pierwszej aplikacji Graficzne zasoby aplikacji Więcej o wyglądzie aplikacji Podstawy programowania Przygotowanie i uruchomienie animacji Przygotowanie interfejsu użytkownika Animacja poklatkowa map bitowych Własne komponenty graficzne Wątek w drugim planie Więcej ekranów dla aplikacji Android Studio — obudź w sobie kreatywność programisty!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przekonaj się, że nie taki Android straszny, jak go malują… Poznaj najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych Naucz się tworzyć proste aplikacje i analizować kod przykładów Dowiedz się, jakich narzędzi potrzebujesz, aby rozpocząć pracę Według najnowszych badań Android stał się najbardziej popularnym systemem operacyjnym dla urządzeń mobilnych. Środowisko to kontroluje już niemal 2/3 wszystkich używanych na świecie smartfonów i tabletów, a jego użytkownicy mają do dyspozycji ponad 450 tysięcy różnych aplikacji! Nic więc dziwnego, że w sieci pełno jest ofert zatrudnienia dla osób, które potrafią tworzyć programy dla tego systemu. Najlepsi wprost nie mogą opędzić się od rekruterów proponujących im coraz ciekawsze warunki finansowe… Droga do sukcesu jest jednak długa i żmudna. Nauka programowania na potrzeby Androida nie wszystkim wydaje się rzeczą prostą, wielu zniechęca się już na samym wstępie. Najczęściej powodem bywa nieznajomość platformy, podstaw programowania obiektowego, języka Java czy choćby stosowanych tu narzędzi. Już samo korzystanie z przykładów zamieszczonych w sieci oraz ogólnodostępnej literatury wymaga zwykle minimalnej wiedzy na temat technologii i generalnego obycia w świecie urządzeń mobilnych. Na szczęście dostępna jest już książka "Android. Podstawy tworzenia aplikacji", która bezboleśnie wprowadzi Cię w krainę programowania komputerów mobilnych pracujących pod kontrolą systemu firmy Google. Dzięki niej poznasz podstawy języka Java i budowę aplikacji działających w Androidzie. Nauczysz się posługiwać odpowiednimi narzędziami i pisać własne programy. Dowiesz się, jak korzystać z zasobów graficznych i funkcji systemowych. Zyskasz instrukcje, jak pobierać dane z sieci oraz uruchamiać nowe wątki. Podstawy programowania urządzeń mobilnych Wyposażenie warsztatu pracy programisty Tworzenie prostych aplikacji dla Androida Definiowanie układów obiektów na ekranie Korzystanie z zasobów graficznych aplikacji Uruchamianie i kontrolowanie wątków Tworzenie aplikacji wieloekranowych Chwyć robota za antenki - zacznij samodzielnie tworzyć aplikacje dla Androida!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
C++. Ćwiczenia praktyczne / Andrzej Stasiewicz. - Wyd. 3 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2011. - 160 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Poznaj nowoczesny warsztat pracy programisty Naucz się tworzyć funkcje i używać typów danych Dowiedz się, na czym polega programowanie obiektowe w C++ Przekonaj się, że programowanie w C++ to nic trudnego! C++ stanowi obecnie najbardziej rozpowszechniony język programowania. Choć nie każdy o tym wie, dał on początek wielu innym, wyspecjalizowanym językom, zaś dla tysięcy studentów kierunków informatycznych niezmiennie pozostaje jednym z najważniejszych przedmiotów na studiach. Napisane w nim aplikacje można spotkać dosłownie na każdym kroku i w każdym systemie operacyjnym, a sprawnie posługujący się nim programiści mogą liczyć na dobre oferty pracy. Mimo upływu lat C++ wciąż jest językiem bardzo nowoczesnym, a dzięki długiej historii stanowi narzędzie bardzo dojrzałe i doskonale sprawdzone. Jedynym problemem wydaje się to, że tak wiele osób uważa go za język skomplikowany i trudny do opanowania. O tym, że wcale tak być nie musi, możesz przekonać się dzięki książce "C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III ". Zgromadzone w niej informacje i ćwiczenia w prosty i niezwykle pragmatyczny sposób wprowadzą Cię w podstawy "tajemnej" wiedzy programistycznej. Dowiesz się między innymi, jak posługiwać się plikami źródłowymi tworzącymi program C++, zapewniać sobie dostęp do bibliotek i używać funkcji standardowych, wykonywać operacje wejścia-wyjścia, korzystać z różnych instrukcji warunkowych oraz deklarować czy definiować własne funkcje. Poznasz też standardowe typy danych dostępne w języku C++, nauczysz się deklarować zmienne i przeprowadzać na nich rozmaite operacje. Zrozumiesz, jak tworzyć własne typy danych i do czego może Ci się to przydać. Warsztat programisty C++ Podstawowe informacje o języku i narzędziach Organizacja plików źródłowych Obsługa strumieni wejścia i wyjścia Dołączanie bibliotek i korzystanie z funkcji bibliotecznych Implementowanie algorytmów przy użyciu instrukcji warunkowych Deklarowanie i definiowanie własnych funkcji Tworzenie i używanie zmiennych różnych typów Definiowanie własnych typów danych w postaci klas Podstawowe informacje o kontenerach Przećwicz C++ w praktyce!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dowiedz się, co nowego w języku C++ Poznaj znaczenie najważniejszych rozszerzeń Naucz się wykorzystywać je w praktyce Wypróbuj nowe możliwości C++! C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Nie dzieje się tak bez powodu — jego duże możliwości, logiczna struktura oraz zwięzłość i przejrzystość kodu zdobywają serca zarówno amatorów, traktujących programowanie hobbystycznie, jak i profesjonalistów, tworzących zaawansowane aplikacje dla wielkich korporacji. C++ to język żywy i jako taki stale się rozwija. Dowodem tego są kolejne aktualizacje standardu, w tym ostatnia, wprowadzona zaledwie kilka miesięcy temu. Choć w C++11 brak zmian o charakterze rewolucyjnym, proponowane ulepszenia mogą znacznie ułatwić codzienną pracę programistów. Niestety wielu z nas w ogóle z nich nie korzysta, ponieważ nie znamy potencjalnych korzyści, a często nawet nie mamy pojęcia o istnieniu niektórych nowości. Czas to zmienić. Czas sięgnąć po książkę "C++11. Nowy standard. Ćwiczenia". W prosty sposób prezentuje ona najciekawsze i najbardziej przydatne możliwości z najnowszego standardu języka. Autor przedstawia niezbędne narzędzia programistyczne oraz sposoby ich używania, opisuje nowe słowa kluczowe i sytuacje, w których należy je stosować, wyjaśnia zmiany wprowadzone w systemie typów języka oraz podaje nowe metody inicjalizacji tablic i klas. W książce została też poruszona tematyka krotek, bezpiecznych wskaźników, nowych rodzajów konstruktorów, dodatkowych opcji związanych z szablonami oraz funkcji i wyrażeń lambda. Wszystko to jest poparte krótkimi ćwiczeniami, dzięki którym utrwalisz wiedzę w praktyce. Narzędzia do tworzenia i kompilowania programów Nowe słowa kluczowe i ich znaczenie Nowe metody inicjalizacji tablic i klas Tworzenie i przetwarzanie rekordów Używanie bezpiecznych wskaźników Korzystanie z nowych wzorców funkcji i typów Możliwości związane z funkcjami i wyrażeniami lambda Opanuj nowości w standardzie C++11. Praktycznie!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Tablice informatyczne. C++ / Andrzej Stasiewicz. - Wyd. 2 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 6 s. ; 28 cm.
Forma i typ
Koniec z wertowaniem książek i dokumentacji w poszukiwaniu składni poleceń, typów danych czy struktur języka. W tablicach informatycznych znajdziesz wszystkie podstawowe informacje, których potrzebujesz podczas codziennej pracy, podane w sposób zwięzły i treściwy. Składnia poleceń, struktura programu, funkcje i metody, obiekty, typy danych -- jest tu wszystko, nad czym mógłbyś się zastanawiać. "Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek. W Tablicach uwzględniono najważniejsze propozycje nowego standardu języka C++ i przedstawiono następujące zagadnienia: Dyrektywy dla kompilatora Standardowe wejście i wyjście Standardowe typy danych i operacje na nich Instrukcje sterujące Funkcje Klasy Konwersje typów Wyjątki Wzorce funkcji i klas Wzorzec biblioteczny vector
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej