Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(138)
Katalog książek
(80)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
E-booki
(152)
Książki
(78)
Audiobooki
(20)
Dostępność
dostępne
(79)
tylko na miejscu
(69)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(64)
Wydział Politechniczny
(3)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(65)
Czytelnia WP
(4)
WG Wolny Dostęp
(12)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(7)
Sałbut Bartosz
(6)
Kozioł Leszek
(4)
Rajca Piotr
(4)
Bocheński Artur
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Jaciow Magdalena
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Wolny Robert
(3)
Zinserling Urszula
(3)
Barlow Janelle
(2)
Bartyzel Michał
(2)
Blount Jeb
(2)
Darwin Ian F
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dąbrowski Marcin
(2)
Fugiel Marcin
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Hancewicz Radosław
(2)
Holmes Chet
(2)
Jasiński Łukasz
(2)
Joyner Mark
(2)
Kaczmarek Daniel
(2)
Kempny Danuta
(2)
Książkiewicz Katarzyna
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Levy Jaime
(2)
Maziarz-Lipka Agnieszka
(2)
Mistewicz Eryk
(2)
Najman Marta
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pankiewicz Konrad
(2)
Pietraszek Marcin
(2)
Pilch Piotr
(2)
Piwowarska Anna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Stolarczyk Bartłomiej
(2)
Szewczyk Robert
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Underhill Paco
(2)
Wawrzyniak Michał
(2)
Weinschenk Susan
(2)
Ziemba Marika
(2)
Zięba Magda
(2)
Adzic Gojko
(1)
Alvarez Cindy
(1)
Arens-Azevedo Ulrike
(1)
Bagiński Jan (1949- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartosiński Artur
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bild Traci
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Blikle Andrzej Jacek
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borkowska Marta
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bourne Mike
(1)
Bourne Pippa
(1)
Brogan Chris
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bureš Ivan
(1)
Burg Bob
(1)
Burnett Ken
(1)
Buzan Tony
(1)
Błaż Agata
(1)
Cates Bill
(1)
Chapman C.C
(1)
Chorąży Magdalena
(1)
Chorąży Wojciech
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Chłopicki Hubert
(1)
Conti Dave
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Danielak Wiesław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dayley Brad
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Deckers Erik
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doerr John E
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dołowy Anna
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Drogowska Jolanta
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(152)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(232)
Język
polski
(231)
angielski
(1)
Temat
Relacje z klientami
(41)
Obsługa klienta
(24)
Sprzedaż
(17)
Marketing
(11)
Marketing relacyjny
(10)
Techniki sprzedaży
(8)
Obsługa klientów
(7)
Banki
(6)
Marketing partnerski
(5)
Sukces w biznesie
(4)
Konsumenci
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Rynki docelowe
(3)
Turystyka
(3)
Handel
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność wobec marki
(2)
Marketing w Internecie
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Skuteczność organizacyjna
(2)
Stosunki między przedsiębiorstwami
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja publiczna
(1)
Architektura klient-serwer (informatyka)
(1)
Bancassurance
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biznes
(1)
Branding (marketing)
(1)
Certyfikacja
(1)
Etyka pracy
(1)
Fundusze inwestycyjne
(1)
Gastronomia
(1)
Giełda
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestowanie w nieruchomości
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość totalna
(1)
Kadry
(1)
Kanały dystrybucji
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał kulturowy
(1)
Klient
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Kuchnia
(1)
Kultura przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Lojalność klientów
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Microsoft Small Business Server (oprogramowanie)
(1)
Migracja systemów (informatyka)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nazwa firmy
(1)
Negocjacje handlowe
(1)
Obrót towarowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pożyczki bankowe
(1)
Pracownicy
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunki bankowe
(1)
Reklama
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Skargi konsumenckie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stosunki w przedsiębiorstwie
(1)
Sukces
(1)
Swapy
(1)
Systemy hybrydowe
(1)
Towary markowe
(1)
Ubezpieczenie na życie
(1)
Usługi
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wspólnoty mieszkaniowe
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zapewnienie jakości
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zaufanie
(1)
Zysk
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
232 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw. Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Java jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Równocześnie należy do najbardziej innowacyjnych technologii informatycznych; zawsze stanowiła awangardę. Programiści cenią Javę za dojrzałość, bezpieczeństwo i wszechstronność. Jednak nawet tak znakomity język niekiedy przysparza problemów podczas pracy. Mogą się one okazać całkiem proste do rozwiązania, jeśli tylko wiadomo, jak się do tego zabrać.

Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. Ta książka nie jest klasycznym podręcznikiem programowania, jednak z pewnością przyśpieszy praktyczne wykorzystanie możliwości Javy. Wśród receptur znalazł się szeroki zakres zagadnień, od podstawowych operacji na ciągach znaków, poprzez programowanie funkcyjne, po komunikację sieciową, rozwiązania big data i współdziałanie z kodem napisanym w innych językach. W tym wydaniu uwzględniono zmiany wprowadzone w wersjach Javy 12, 13 i 14.

W książce między innymi:

  • kompilacja kodu, uruchamianie i debugowanie oraz pakowanie klas Javy
  • praca z tekstem, wyrażenia regularne i wzorce
  • programowanie obiektowe i funkcyjne oraz programowanie sieciowe
  • format JSON i wymiana danych
  • wielowątkowość i współbieżność
  • big data i Java

Java: najlepsze rozwiązania najważniejszych zadań!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw.
Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Bank jest podmiotem, który ma za zadanie zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zatem musi działać w taki sposób, by je jak najlepiej poznać, a następnie zaoferować optymalny produkt. Te warunki wymagają ciągłego ulepszania działalności banków, przy czym obecnie do najbardziej popularnych kierunków rozwoju należą: poprawa jakości obsługi klienta cyfrowego, zwiększenie możliwości analizy danych, obniżenie kosztów operacyjnych, zwiększenie inwestycji w innowacje, spełnienie wymagań prawnych i dostosowanie się do regulacji dotyczących zgodności, aktualizacja lub zamiana komponentów podstawowego systemu operacyjnego, rekrutacja i przekwalifikowanie pracowników, ulepszenie procesów biznesowych, zwiększenie bezpieczeństwa i uwierzytelnianie danych, podjęcie współpracy z podmiotami należącymi do sektora FinTech, rozwój płatności mobilnych, wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju.

Do typowych problemów związanych z funkcjonowaniem banków należy dołączyć specyficzną sytuację związaną z pojawieniem się recesji gospodarczej w kraju oraz przedłużającego się okresu przynajmniej częściowego zamknięcia gospodarki w wyniku pandemii choroby COVI0-19. Stąd konieczna jest analiza każdej z wymienionych ścieżek rozwoju z punktu widzenia nowych warunków działania.

Główny cel badania stanowiła identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sektora bankowego z punktu widzenia konsumentów i banków, ich konfrontacja oraz ocena, w jakim stopniu obecne warunki na rynku finansowym mogą wpłynąć na określony wybór. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora bankowego została przeprowadzona na podstawie analizy literatury przedmiotu, natomiast perspektywa konsumentów została przedstawiona w oparciu o przeprowadzone badanie kwestionariuszowe CAWI.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu

Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Bank jest podmiotem, który ma za zadanie zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zatem musi działać w taki sposób, by je jak najlepiej poznać, a następnie zaoferować optymalny produkt. Te warunki wymagają ciągłego ulepszania działalności banków, przy czym obecnie do najbardziej popularnych kierunków rozwoju należą: poprawa jakości obsługi klienta cyfrowego, zwiększenie możliwości analizy danych, obniżenie kosztów operacyjnych, zwiększenie inwestycji w innowacje, spełnienie wymagań prawnych i dostosowanie się do regulacji dotyczących zgodności, aktualizacja lub zamiana komponentów podstawowego systemu operacyjnego, rekrutacja i przekwalifikowanie pracowników, ulepszenie procesów biznesowych, zwiększenie bezpieczeństwa i uwierzytelnianie danych, podjęcie współpracy z podmiotami należącymi do sektora FinTech, rozwój płatności mobilnych, wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju. Do typowych problemów związanych z funkcjonowaniem banków należy dołączyć specyficzną sytuację związaną z pojawieniem się recesji gospodarczej w kraju oraz przedłużającego się okresu przynajmniej częściowego zamknięcia gospodarki w wyniku pandemii choroby COVI0-19. Stąd konieczna jest analiza każdej z wymienionych ścieżek rozwoju z punktu widzenia nowych warunków działania. Główny cel badania stanowiła identyfikacja potencjalnych kierunków rozwoju sektora bankowego z punktu widzenia konsumentów i banków, ich konfrontacja oraz ocena, w jakim stopniu obecne warunki na rynku finansowym mogą wpłynąć na określony wybór. Identyfikacja kierunków rozwoju sektora bankowego została przeprowadzona na podstawie analizy literatury przedmiotu, natomiast perspektywa konsumentów została przedstawiona w oparciu o przeprowadzone badanie kwestionariuszowe CAWI.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej!
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie.

Jeśli tak — zacznij działać!

Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:40:52

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość ("Zwierciadło" nr 5/2017)

Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób - Twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Nowe ćwiczenia - w pięknej oprawie graficznej - zachęcają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny - taki jak Ty.

Źródło: https://www.marketingtopodstawa.com

Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.

Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, ale coraz częściej także codzienność dużych i małych organizacji. A książka Ani to wciąż świetny przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.

Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl

Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać - Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani Swojego Czasu.

Ola Budzyńska, Pani Swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl

Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, ale można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszystkich, którzy nie znoszą udawania.

Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet

Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować nad swoim przekazem do świata, aby był szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, opiera się na konkretnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku podkreśla, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces, zarówno osobisty, jak i zawodowy.

Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla zaawansowanych, www.prostyblog.pl

Przejedliśmy się sztucznością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy - i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszystkich tych, którzy wiedzą, że nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie buduje się na prawdzie.

Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl

Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania własnej marki. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i "profesjonalny" sposób, naśladując duże korporacje! Mogę mówić własnym głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w bardzo konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!

Dominika Dzikowska, Kobieca Foto Szkoła, www.kobiecafotoszkola.pl

Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, ale daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, ale i o sobie jako marce.

Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl

Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, bo zaangażuje niepowtarzalną kombinację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow.

Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz

Czym jest autentyczność? Zobacz!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Java. Receptury / Ian F. Darwin ; przeł. Piotr Rajca. - Wyd. 3 - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2015. - 872 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Rozwiązania i przykłady dla programistów używających języka Java

Java to jeden z języków programowania najchętniej wybieranych do tworzenia zaawansowanych systemów informatycznych. Systemy bankowe, aukcyjne oraz inne zaawansowane programy wspomagające codzienną pracę tysięcy ludzi opierają się na Javie i narzędziach z nią związanych. Jeżeli chcesz śmiało wkroczyć w świat tego języka, musisz mieć tę książkę!
Książka należy do cenionej serii „Receptury”, która przedstawia różne zagadnienia w postaci krótkich przepisów. Nie inaczej jest w tym przypadku. Sięgnij po nią i zobacz, jak kompilować, uruchamiać i testować tworzony kod. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z najlepszymi metodami przetwarzania ciągów znaków oraz nauczysz się korzystać z wyrażeń regularnych i wykonywać operacje na liczbach. Ponadto zdobędziesz dogłębną wiedzę na temat systemu wejścia-wyjścia, używania systemu plików, sieci oraz drukarek. Książka ta jest obowiązkową pozycją na półce każdego programisty Javy!
Przedstawione receptury obejmują:

  • Sposoby kompilacji, uruchamiania i testowania aplikacji.
  • Manipulację, porównywanie i zmianę organizacji tekstów.
  • Użycie wyrażeń regularnych do dopasowywania tekstów i wzorców.
  • Obsługę liczb, dat i czasu.
  • Określanie struktury danych przy użyciu kolekcji, tablicy i innych typów.
  • Techniki programowania obiektowego i funkcyjnego.
  • Operacje na katalogach i systemie plików.
  • Obsługę grafiki, dźwięku i wideo.
  • Tworzenia aplikacji o graficznym interfejsie użytkownika, w tym Java FX i obsługę zdarzeń.
  • Programowanie sieciowe, zarówno klientów jak i serwerów.
  • Dostęp do baz danych przy użyciu JPA, Hibernate oraz JDBC.
  • Przetwarzenie danych w formatach JSON oraz XML.
  • Wielowątkowość i współbieżność.

Najlepsze przepisy dla programistów Javy!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rozwój zrównoważony, a zwłaszcza implementacja opartej na nim strategii tworzy wiele wyzwań dla praktyki ochrony środowiska przyrodniczego i gospodarowania jego zasobami (w tym usługami). Pojawiają się one na wielu płaszczyznach, między innymi w postaci ekonomiki ochrony środowiska, którą uznać można za najwcześniejszą w polskiej literaturze, wywodzącą się jeszcze z sozologii, część badań nad nową proekologiczną strategią rozwoju społeczno-ekonomicznego, a także w formie studiów nad rolą postępu technicznego w ekonomii środowiska i zasobów naturalnych. Trzeci praktyczny wymiar problemów ochrony środowiska i korzystania ze środowiska przyrodniczego dotyczy – zyskującego na znaczeniu – aspektu społecznego. Powyższe grupy zagadnień pojawiły się w wielu opracowaniach przygotowanych i przedstawionych na konferencji. Problemy ekonomiki ochrony środowiska przyrodniczego i gospodarowania jego zasobami przyjęły postać między innymi: (1) związków pomiędzy rolnictwem a środowiskiem przyrodniczym i gospodarowania glebą, (2) gospodarowania odpadami komunalnymi, (3) gospodarowania wodą i ściekami, (4) wyzwań niskiej emisji i termoizolacji budynków, (5) „zielonych” miejsc pracy, a także (6) zagrożonych inwestycji i ubezpieczeń ekologicznych czy (7) analizy wskaźników efektywności ekonomiczno-ekologicznej realizowanych przedsięwzięć. Postęp techniczny jest kolejną, istotną płaszczyzną, na której pojawiają się i są rozwiązywane problemy praktyczne w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego i użytkowania jego zasobów czy usług. Uczestnicy konferencji podjęli w tym zakresie między innymi takie zagadnienia, jak: (1) techniczne problemy gospodarowania odpadami, (2) techniczne wyzwania energetyki odnawialnej, a także: (3) ekoinnowacyjne zachowania konsumentów czy (4) ekoinnowacje w produkcji żywności. Wymiar społeczny ochrony środowiska przyrodniczego i gospodarowania jego zasobami (w tym usługami) rozwija się szybko w ostatnich latach wraz ze zmianami w świadomości ekologicznej ludzi. Ta swoista „socjologia ekologiczna” pojawia się co-raz częściej w badaniach naukowych i prezentowanych publikacjach. Wśród uczestników konferencji przyjęły one postać między innymi: (1) społecznej odpowiedzialności biznesu, (2) partycypacji obywatelskiej czy (3) ekologicznego zarządzania zespołami ludzkimi. Zachęcając Czytelników do zapoznania się z przedstawionymi opracowaniami, wy¬razić można dwa oczekiwania – interesującej lektury oraz nadziei, że ta niezwykle istotna, z punktu widzenia rozwoju zrównoważonego i trwałego, problematyka będzie się na¬dal szybko rozwijać, z korzyścią dla środowiska przyrodniczego i ludzkiej cywilizacji. Agnieszka Becla
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku

Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydaktycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie od tego, na jakiej płaszczyźnie będą prezentowane, są mądrość, pasja, odpowiedzialność, życzliwość i entuzjazm Pani Profesor, przejawiające się w każdej z pełnionych przez Nią ról. Część ta zawiera także skierowane do Jubilatki listy gratulacyjne, które stanowią wyraz uznania dla osiągnięć Pani Profesor, a także są jedną z oznak przyjaźni łączącej ich Autorów z Panią Profesor. Prezentowana w kolejnych częściach problematyka monografii dotyczy zachowań konsumentów, metod badań marketingowych i obszarów ich zastosowań, a także strategii i działań marketingowych prowadzonych przez przedsiębiorstwa oraz inne podmioty rynku. Trzydzieści dziewięć rozdziałów składających się na monografię podzielono na wskazane grupy tematyczne, odzwierciedlające profil naukowy Jubilatki, i którym Profesor Krystyna Mazurek-Łopacińska poświęciła wiele lat pracy twórczej utrwalonej w niezwykle cenionym i często cytowanym dorobku naukowym, obejmującym ponad trzysta publikacji naukowych. W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia: człowiek i jego konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku, zachowanie rynkowe konsumenta w aspekcie asymetrii informacji systemu marketingu, wyniki badań rynkowych i marketingowych jako podstawa ocen pozycji rynkowej zespołowych gier sportowych, znaczenie konsumpcji w kształtowaniu dobrostanu człowieka w doświadczeniach pandemicznych, postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego, szkoły badawcze a modele eksplanacyjne w badaniach marketingowych, wyzwania w badaniach siły w relacjach sprzedawca-nabywca w trakcie kryzysu ekonomicznego, koncepcja symbolu przedsiębiorstw rodzinnych w ocenie konsumentów - ujęcie semiotyczne, innowacje - kreatywność - pasja, wykorzystanie komunikacji omnikanałowej na rynku farmaceutycznym do wspierania pacjentów w odpowiedzialności za zdrowie

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Najlepsze podejście do wytwarzania oprogramowania!

SOA (ang. Service Oriented Architecture) to gorący skrót ostatnich lat. Koncepcja oferowania niezależnych usług do określonych zadań zdobyła sobie ogromną popularność. Takie podejście pozwala na tworzenie elastycznych systemów informatycznych, które są znacznie łatwiejsze w utrzymaniu, zaprojektowaniu i wykonaniu od tradycyjnych rozwiązań. Ponadto udostępnienie pojedynczych serwisów innym projektantom może przynieść dodatkowe dochody lub zwiększyć atrakcyjność Twojej aplikacji.

Prawda, że brzmi zachęcająco? Po przeczytaniu tej książki nie oprzesz się wrażeniu, że jest to jedyna słuszna droga w zakresie wytwarzania oprogramowania. W trakcie lektury dowiesz się, jak zapewnić najwyższą jakość, dostępność i przepustowość tworzonych usług. Poznasz kolejne wzorce, które pozwolą Ci zaprojektować przejrzysty i bezpieczny system. Integracja usług, wymiana danych między serwisami, tworzenie klienta usług to tylko niektóre z poruszanych zagadnień. Osobny rozdział został poświęcony antywzorcom - to obowiązkowy punkt lektury, bo przecież musisz wiedzieć, jak tego nie robić! Sprawdź tę książkę, to kapitalna pozycja dla każdego projektanta i programisty chcącego tworzyć nowoczesne systemy informatyczne.

Dowiedz się:

  • jak stworzyć niezawodną i wydajną usługę
  • co osiągniesz dzięki stosowaniu podejścia SOA
  • jak wymieniać dane pomiędzy różnymi usługami
  • jak złożyć wszystkie usługi w jeden system

Lektura obowiązkowa każdego projektanta!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Node.js to wiodące, serwerowe środowisko programistyczne. MongoDB to najpopularniejsza baza danych NoSQL, a AngularJS to szybko zyskujące wiodącą rolę środowisko służące do projektowania interfejsów opartych na technologii MVC. Czego chcieć więcej?

W sieci króluje połączenie serwera Apache z bazą danych MySQL i językiem PHP. Do niedawna wydawało się, że pozycja tej trójcy na fotelu lidera jest niezagrożona. Jednak na horyzoncie pojawili się nowi gracze: Node.js, MongoDB oraz AngularJS! Node.js to platforma, która pozwoli Ci stworzyć niezwykle wydajną aplikację internetową przy użyciu języka JavaScript. AngularJS specjalizuje się w interfejsie użytkownika opartym na MVC. Natomiast MongoDB to jedna z najpopularniejszych baz danych NoSQL. Co wynika z połączenia tych trzech narzędzi? Przekonasz się, gdy sięgniesz po tę niezwykłą książkę!
W trakcie lektury poznasz składnię i niuanse języka JavaScript, a następnie zgłębisz tajemnice środowiska Node.js. Na kolejnych stronach znajdziesz informacje na temat korzystania ze zdarzeń, procesów nasłuchiwania, wywołań zwrotnych oraz obsługi operacji wejścia-wyjścia. Ponadto przekonasz się, jak w Node.js zaimplementować usługi HTTP oraz skalować tworzoną aplikację. W dalszej części przejdziesz do poznawania tajników bazy MongoDB. Skonfigurujesz połączenie z bazą oraz poznasz dokumenty i ich kolekcje w MongoDB. Na sam koniec zobaczysz, jak przygotować klienta Twoich usług za pomocą AngularJS. Ta książka jest pasjonująca i prezentuje wszystkie warstwy nowoczesnej aplikacji internetowej — to lektura obowiązkowa każdego programisty!

Stwórz skalowalną aplikację za pomocą najnowocześniejszych narzędzi!


  • Implementowanie dynamicznego serwera WWW o dużej skalowalności za pomocą komponentów Node.js i Express
  • Implementowanie magazynu danych MongoDB dla aplikacji internetowych
  • Uzyskiwanie dostępu do bazy danych MongoDB z poziomu kodu JavaScript aplikacji Node.js oraz prowadzenie interakcji z bazą
  • Definiowanie niestandardowych dyrektyw AngularJS, które rozszerzają język HTML
  • Budowanie w języku JavaScript usług internetowych po stronie serwera
  • Implementowanie usług po stronie klienta, które mogą prowadzić interakcję z serwerem WWW środowiska Node.js
  • Tworzenie dynamicznych widoków przeglądarki, które zapewniają zaawansowane możliwości interakcji z użytkownikiem
  • Dodawanie do aplikacji i stron internetowych komponentów uwierzytelnianych kont użytkowników i zagnieżdżonych komentarzy


Brad Dayley -— programista z wieloletnim doświadczeniem. Twórca licznych stron i aplikacji internetowych o różnym stopniu skomplikowania. Autor popularnych książek poświęconych bazom NoSQL, językowi JavaScript oraz innym narzędziom.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
  • Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.
Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.
To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.
Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Zakupy w sieci dla seniorów / Bartosz Danowski. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 168 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Oszczędzaj nerwy, czas i pieniądze - pora zrobić zakupy w sieci!

  • Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz
  • Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać
  • Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta

Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron internetowych. Nie trzeba przecież wychodzić z domu, przepychać się w tłumie ludzi, szukać kogoś, kto zechce udzielić nam informacji, i godzinami chodzić po sklepach. Wystarczy mieć internet oraz konto e-mail - i już możemy zamawiać wszystko z dostawą do domu, po uprzednim przejrzeniu interesujących nas informacji o produkcie.

Zadaniem tej książki jest przekonanie Cię, że internet potrafi zdecydowanie ułatwić życie. Znajdziesz tu podstawowe wiadomości na temat poruszania się po stronach internetowych i zakładania konta poczty elektronicznej. Dowiesz się, jak robić e-zakupy, na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać. Nauczysz się korzystać z różnego typu ofert (w tym ze zniżką dla grup), brać udział w aukcjach internetowych i płacić tak, by mieć pewność, że Twoje pieniądze nie zginą po drodze. Poznasz także szczególne prawa e-klienta. Załóż konto i zaszalej!

  • Podstawowe informacje na temat internetu
  • Niezbędne konto e-mail
  • Pierwsze zakupy
  • Oszczędność pieniędzy i czasu
  • Aukcje internetowe
  • Bezpieczne kupowanie i płacenie w sieci
  • Prawa e-klienta

Wygodnie, szybko, tanio - wypróbuj e-zakupy!


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!

Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.

Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przed współczesną rachunkowością staje coraz więcej wyzwań związanych z przetwarzaniem i komunikowaniem informacji na potrzeby różnych grup interesariuszy – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. W związku z tym istotną rolę odgrywają badania nad teorią rachunkowości, sprawozdawczością i analizą finansową. Dyskusja nad teorią rachunkowości ma duże znaczenie z perspektywy tożsamości tej dyscypliny naukowej i jej pozycji wśród nauk ekonomicznych, a także jej postrzegania przez przedstawicieli środowiska akademickiego. Natomiast problematy- ka dotycząca sprawozdawczości stanowi nieustannie ożywiony przedmiot badań przede wszystkim ze względu na rosnące zapotrzebowanie na informację ekonomiczną i postulaty niektórych środowisk dotyczące uwzględnienia koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu i rozszerzania zakresu sprawozdawczości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na Linux

Linux z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Uniksopodobne systemy operacyjne bazujące na linuksowym jądrze funkcjonują praktycznie w każdej średniej i większej organizacji, a także - tu już niemal obowiązkowo - w przedsiębiorstwach wyspecjalizowanych w działalności informatycznej, niezależnie od ich wielkości. A że firm przybywa, przybywa też zadań powierzanych urządzeniom działającym pod Linuksem, wciąż więc potrzeba specjalistów, którzy potrafią współpracować z tym systemem. Jego znajomości wymaga się nie tylko od programistów czy ekspertów z zakresu DevOps. Również ten, kto chce pracować jako administrator systemów czy nawet tester oprogramowania, musi się przygotować do pracy z którymś z uniksopodobnych systemów operacyjnych.

Kurs Linux, który Ci dziś proponujemy, ma za zadanie wprowadzić Cię w temat i zapoznać z systemem Ubuntu. Nie bez przyczyny - odkąd Red Hat utrącił inną bezpłatną dystrybucję Linuksa, czyli CentOS, to Ubuntu wspina się na szczyty popularności i jest wymagany w wielu przedsięwzięciach biznesowych. Dlatego warto się z nim zaprzyjaźnić i opanować jego narzędzia. Nasze szkolenie bazuje na wersji Ubuntu 22.04, jednak proponowane w nim ćwiczenia z SSH, poruszania się po terminalu z wykorzystaniem skryptów Bash czy obsługi narzędzi takich jak Tmux bez problemu zaadaptujesz do dowolnej posiadanej przez Ciebie wersji systemu. Dowiesz się także, w jaki sposób możesz skorzystać z SSH w codziennej pracy, zgłębisz szczegóły dotyczące budowy skryptów i tajniki związane z ich pisaniem.

Uwaga! Kurs Linux video ma wymiar głęboko praktyczny i dlatego bazuje na ćwiczeniach. Każde z nich zaczyna się od zadanego przez autora pytania. Jeśli znasz odpowiedź - świetnie. Jeżeli potrzebujesz podpowiedzi, nie ma problemu: wszystko zostanie wyjaśnione krok po kroku, w jasny, zrozumiały sposób.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego kursu Linux?

W ramach kursu między innymi:

  • Dowiesz się, jak poruszać się w konsoli systemu Linux
  • Poznasz tajniki protokołu połączeń SSH
  • Opanujesz wiedzę dotyczącą pisania skryptów i implementowania do nich dodatkowych narzędzi
  • Zrozumiesz, czym są funkcje i jak działają pętle
  • Przyswoisz sposoby używania zmiennych i argumentów przekazywanych do skryptu

Co więcej...

  • Szkoląc się, poznasz wiele sprytnych sposobów na ułatwienie sobie pracy dzięki zautomatyzowaniu niektórych działań

Linux. Kurs video. SSH, terminal, skrypty i automatyzacjajest przeznaczony dla osób, które posiadają już pewne podstawy Linuksa i potrafią poruszać się w konsoli terminala. A zatem, zanim sięgniesz po to szkolenie, skorzystaj z kursu (lub innego źródła wiedzy) wprowadzającego w zagadnienie.

Od developera do testera z kursem Linux

Napisać, że Linux to system operacyjny pierwszego wyboru większości informatyków, to nic nie napisać. Przeciętnemu użytkownikowi komputera system ten może nie wydawać się tak przyjazny i intuicyjny, jak komercyjne odpowiedniki. Jednak programistom, specjalistom DevOps, adminom i testerom przynosi wiele korzyści - jest bezpieczny, uniwersalny i niezwykle elastyczny, dzięki czemu można go swobodnie dostosowywać do swoich potrzeb. Niezależnie od tego, czy Twoją specjalizacją będzie pisanie skryptów, usprawnianie pracy dzięki automatyzowaniu procesów, koordynowanie pracy serwerów, tworzenie sieci i przydzielanie uprawnień ich użytkownikom, testowanie oprogramowanie, czy też wspieranie innych członków zespołu - Linux, Ubuntu i inne systemy z tej rodziny najprawdopodobniej wkrótce będą dla Ciebie oprogramowaniem podstawowym. Poznaj je już dziś i przygotuj się na długą, udaną współpracę.

W naszej ofercie znajdziesz też kursy NLP.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... cyberbezpieczeństwo

W XXI wieku nasze życie przeniosło się do sieci. Za jej pośrednictwem się komunikujemy, robimy zakupy, załatwiamy sprawy urzędowe. Operując na urządzeniach podłączonych do Internetu, korzystamy z wielu aktywności wymagających podania loginu i hasła. Przekazujemy sobie informacje, które może niekoniecznie powinny ujrzeć światło dzienne i być dostępne dla każdego, na przykład dla osób spoza naszej firmy czy organizacji. A ponieważ rozmaici hakerzy, szpiedzy, złodzieje i inni cyfrowi bandyci tylko czekają, by dobrać się do naszych zasobów, zagwarantowanie bezpieczeństwa i prywatności w sieci stanowi kwestię priorytetową. Dlatego też proponujemy Ci ten kurs.

Szkolenie dotyczy sieci VPN opartych na OpenVPN i Wireguard, a także tematów związanych z intranetem, protokołem TLS i DNS. Pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do tworzenia bezpiecznych połączeń sieciowych i ochrony prywatności. Omawiane narzędzia, takie jak OpenVPN i Wireguard, są popularnymi protokołami VPN, oferującymi zaawansowane funkcje i bezpieczne połączenia. Poznanie ich działania i sposobu konfiguracji może być niezwykle przydatne dla osób zainteresowanych tworzeniem sieci VPN i zarządzaniem nimi. Same sieci VPN okazują się użyteczne w naprawdę wielu dziedzinach. Można z nich korzystać praktycznie wszędzie: w pracy, w sieci firmowej, ale także podczas prywatnych podróży – VPN staje się wówczas gwarantem bezpiecznego połączenia w sieci publicznej, dając pewność, że nawet jeśli jakiś cyberprzestępca zacznie monitorować aktywność na komputerze, to i tak nie będzie w stanie jej rozszyfrować.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

W ramach naszego kursu między innymi:

  • Skonfigurujesz od zera protokoły OpenVPN i Wireguard i nauczysz się nimi zarządzać
  • Zmodyfikujesz tunele OpenVPN, a także Wireguard
  • Popracujesz z adresami w obu protokołach
  • Poznasz reguły systemowej zapory sieciowej
  • Dowiesz się, jak się zarządza serwerem DNS za pomocą narzędzi Bind9 i za pomocą narzędzia DNS w Windows Server
  • Stworzysz własne CA i wystawisz samodzielnie podpisane certyfikaty za pomocą easy-rsa i OpenSSL

Sieci VPN. Kurs video. OpenVPN i Wireguard w praktyce kończy się na poziomie średnio zaawansowanym.

OpenVPN i Wireguard

Protokół OpenVPN to pakiet oprogramowania implementujący techniki tworzenia bezpiecznych połączeń punkt – punkt lub strona – strona. Korzysta w tym celu z sieci Internet, biblioteki OpenSSL i protokołów SSLv3/TLSv1. Ma bardzo szerokie zastosowanie. Cały pakiet składa się z jednego kodu binarnego dla klienta i serwera, opcjonalnego pliku konfigurującego, a także z jednego lub więcej plików kluczy (w zależności od metody uwierzytelnienia). Aktualna wersja dla Windows posiada klienta dostępowego. Wireguard z kolei powstał z myślą o lepszej wydajności i większej mocy niż OpenVPN. Jest to stosunkowo nowy protokół, został zaakceptowany do głównego kodu jądra Linuxa dopiero w 2020 roku. Użytkownicy bardzo go chwalą i polecają jako wartą uwagi alternatywę dla OpenVPN i IPsec.

Bezpieczeństwo to nie tylko prawo do niego, ale też odpowiedzialność. W czasach, gdy cyberprzestępcy czyhają na nas na każdym kroku, musimy zawsze dbać o to, aby nasze dane były bezpieczne. Bezpieczeństwo w sieci zaczyna się od nas samych, a kurs, który za chwilę rozpoczniesz, da Ci możliwość zdobycia odpowiedniej wiedzy i umiejętności, pozwalających zabezpieczyć cyfrową tożsamość, w szczególności w sieciach publicznych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej