Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(139)
Katalog książek
(80)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
E-booki
(153)
Książki
(78)
Audiobooki
(20)
Dostępność
dostępne
(78)
tylko na miejscu
(69)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(64)
Wydział Politechniczny
(3)
Wydział Medyczny
(1)
Czytelnia Główna
(65)
Czytelnia WP
(4)
WG Wolny Dostęp
(12)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(8)
Sałbut Bartosz
(6)
Kozioł Leszek
(4)
Rajca Piotr
(4)
Bocheński Artur
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Jaciow Magdalena
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Wolny Robert
(3)
Zinserling Urszula
(3)
Barlow Janelle
(2)
Bartyzel Michał
(2)
Blount Jeb
(2)
Darwin Ian F
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Domański Tomasz
(2)
Dąbrowski Marcin
(2)
Fugiel Marcin
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Hancewicz Radosław
(2)
Holmes Chet
(2)
Jasiński Łukasz
(2)
Joyner Mark
(2)
Kaczmarek Daniel
(2)
Kempny Danuta
(2)
Książkiewicz Katarzyna
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Levy Jaime
(2)
Maziarz-Lipka Agnieszka
(2)
Mistewicz Eryk
(2)
Najman Marta
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Pankiewicz Konrad
(2)
Pietraszek Marcin
(2)
Pilch Piotr
(2)
Piwowarska Anna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Stolarczyk Bartłomiej
(2)
Szewczyk Robert
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Underhill Paco
(2)
Wawrzyniak Michał
(2)
Weinschenk Susan
(2)
Ziemba Marika
(2)
Zięba Magda
(2)
Adzic Gojko
(1)
Alvarez Cindy
(1)
Arens-Azevedo Ulrike
(1)
Bagiński Jan (1949- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartosiński Artur
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Beemer C. Britt
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bild Traci
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Blikle Andrzej Jacek
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borkowska Marta
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bourne Mike
(1)
Bourne Pippa
(1)
Brogan Chris
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bureš Ivan
(1)
Burg Bob
(1)
Burnett Ken
(1)
Buzan Tony
(1)
Błaż Agata
(1)
Cates Bill
(1)
Chapman C.C
(1)
Chorąży Magdalena
(1)
Chorąży Wojciech
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Chłopicki Hubert
(1)
Conti Dave
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Danielak Wiesław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dayley Brad
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Deckers Erik
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doerr John E
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dołowy Anna
(1)
Drobiazgiewicz Joanna
(1)
Drogowska Jolanta
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(233)
Język
polski
(232)
angielski
(1)
Temat
Relacje z klientami
(41)
Obsługa klienta
(24)
Sprzedaż
(17)
Marketing
(11)
Marketing relacyjny
(10)
Techniki sprzedaży
(8)
Obsługa klientów
(7)
Banki
(6)
Marketing partnerski
(5)
Sukces w biznesie
(4)
Konsumenci
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Rynki docelowe
(3)
Turystyka
(3)
Handel
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność wobec marki
(2)
Marketing w Internecie
(2)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
Skuteczność organizacyjna
(2)
Stosunki między przedsiębiorstwami
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja publiczna
(1)
Architektura klient-serwer (informatyka)
(1)
Bancassurance
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biznes
(1)
Branding (marketing)
(1)
Certyfikacja
(1)
Etyka pracy
(1)
Fundusze inwestycyjne
(1)
Gastronomia
(1)
Giełda
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestowanie w nieruchomości
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość totalna
(1)
Kadry
(1)
Kanały dystrybucji
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał kulturowy
(1)
Klient
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kontrola wewnętrzna
(1)
Kuchnia
(1)
Kultura przedsiębiorstwa
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka (organizacja)
(1)
Lojalność klientów
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Mass media społecznościowe
(1)
Microsoft Small Business Server (oprogramowanie)
(1)
Migracja systemów (informatyka)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nazwa firmy
(1)
Negocjacje handlowe
(1)
Obrót towarowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pożyczki bankowe
(1)
Pracownicy
(1)
Programy lojalnościowe
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunki bankowe
(1)
Reklama
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Skargi konsumenckie
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stosunki w przedsiębiorstwie
(1)
Sukces
(1)
Swapy
(1)
Systemy hybrydowe
(1)
Towary markowe
(1)
Ubezpieczenie na życie
(1)
Usługi
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wspólnoty mieszkaniowe
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zapewnienie jakości
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zaufanie
(1)
Zysk
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
233 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy w Państwa ręce kolejny numer kwartalnika „Nauki o Zarządzaniu”. W zbiorze niniejszym przeważają artykuły o charakterze metodycznym oraz empirycznym, skupione wokół trzech obszarów tematycznych: zarządzania publicznego, zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania projektami. Kilka z publikowanych w niniejszym zbiorze tekstów dotyka aspektów szeroko pojętego zarządzania publicznego. Tak na przykład można scharakteryzować artykuł K. Błońskiego, w którym autor – na podstawie przeprowadzanych badań – poszukuje związku pomiędzy zaangażowaniem społecznym i przywiązaniem do miejsca zamieszkania a satysfakcją z usług świadczonych przez JST. A. Sztando z kolei prezentuje współczesne bariery zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym, cha-rakterystyczne dla polskich gmin, zidentyfikowane dzięki wykorzystaniu metody jakościowych badań terenowych. W innym opracowaniu S. Cyfert oraz W. Szumowski opisują wybrane dobre praktyki wykorzystywane w procesach zarządzania urzędami administracji samorządowej. Kolejny autor publikujący w tym numerze czasopisma – P. Banasik – w artykule zatytułowanym Zarządzanie partycypacyjne czy imperatywne władztwo w wymiarze sprawiedliwości na gruncie teoretycznym rozpatruje zagadnienie możliwości wykorzystania wybranych koncepcji zarządzania publicznego w organizacji wymiaru sprawiedliwości. W niniejszym zbiorze znajdą Państwo również opracowania dotykające problematyki zarządzania zasobami ludzkimi. Zagadnienia poruszające ten aspekt omówiła D. Łochnicka, która na podstawie badań własnych zidentyfikowała uwarunkowania organizacyjne sprzyjające rozwojowi przedsiębiorczości pracowniczej. K. Olek z kolei opisał ewolucję metod wartościowania stanowisk pracy.Możliwościami wykorzystania narzędzi informatycznych inteligencji biznesowej w usprawnieniu zarządzania projektami zajęła się J. Pondel. Tematykę zarządzania projektami porusza również Ch. Winter, zgłębiając to zagadnienie w swoim artykule pt.: A new approach to avoiding cost overruns and implementation delays in future large projects in aerospace business. Mam nadzieję, że przedstawione publikacje okażą się inspiracją dla Państwa badań naukowych bądź też przyczynią się do usprawnienia procesów zarządzania w praktyce. Jednocześnie w imieniu komitetu redakcyjnego zachęcam Szanownych Czytelników do publikowania wyników własnych badań naukowych. Witold Szumowski
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dedykowana edycji programu 1.5.2.0.


Własny sklep internetowy? Z PrestaShop to nic trudnego!

  • Jak zbudować sklep internetowy, który przyciągnie klientów?
  • Jak zarządzać ofertą i użytkownikami, aby odnieść sukces?
  • Jak sprawić, aby internetowy sklep przynosił zyski?

PrestaShop to rozwiązanie umożliwiające proste i szybkie skonfigurowanie, uruchomienie i prowadzenie sklepu internetowego. Pakiet jest dostępny na zasadach otwartego oprogramowania, co oznacza, że można z niego korzystać zupełnie za darmo. Fakt ten doceniło już bardzo wielu użytkowników, a to uczyniło PrestaShop jednym z najpopularniejszych rozwiązań w swojej klasie. Możliwości oferowane przez to oprogramowanie nie ograniczają się jedynie do podstawowych funkcji sklepu internetowego, lecz obejmują również systemy banerów i komentarzy, obsługę kanałów RSS, porównywanie produktów, analizę sprzedaży czy budowanie oferty w różnych walutach. Co więcej, oprogramowanie można łatwo rozszerzać za pomocą modułów dodatkowych.

Wszystko to sprawia, że PrestaShop stanowi doskonałe narzędzie dla osób prowadzących sprzedaż za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz do nich dołączyć, sięgnij po książkę „PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę”, która przeprowadzi Cię przez proces instalacji i konfigurowania programu, pokaże, jak zbudować nowoczesny i przyjazny dla klienta sklep internetowy, zaprezentuje metody tworzenia atrakcyjnej oferty i skutecznego zarządzania sprzedażą, podpowie, jak konstruować promocje i przyznawać rabaty, a także nauczy, jak podtrzymywać relacje z klientami i radzić sobie z zamówieniami. Jeśli rozważasz uruchomienie dochodowego biznesu w sieci, lektura tej książki jest pierwszym krokiem, który powinieneś zrobić!

  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Instalacja i konfiguracja PrestaShop
  • Zabezpieczanie systemu przez zagrożeniami
  • Zarządzanie modułami sklepu
  • Konfigurowanie ustawień lokalizacyjnych
  • Określanie zasad i kosztów dostawy
  • Zarządzanie klientami i ich obsługa
  • Ustalanie cen, rabatów i promocji
  • Zarządzanie zamówieniami i fakturowanie

Nie czekaj! Załóż sklep internetowy w oparciu o system PrestaShop!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych. W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych. Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw. Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych.
W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych.
Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw.
Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Opracowania zawarte w niniejszym numerze czasopisma zostały poświęcone problematyce tworzenia koncepcji i modeli biznesowych w kontekście złożonych uwarunkowań występujących na współczesnym rynku. Autorzy prezentowanych tekstów przedstawiają w nich proces tworzenia wartości w modelu biznesowym z perspektywy ujęcia zasobowego, podkreślając efekty synergiczne wynikające z integrowania materialnych i niematerialnych elementów modelu biznesowego (J. Bagrij). Koncepcja modelu biznesu rozpatrywana jest także nie tylko w odniesieniu do zarządzania przedsiębiorstwem, ale także projektowania organizacji, w szczególności w fazie planowania i opisu projektu (J. Drzewiecki, A. Równicka). Przedsiębiorstwa i inne organizacje działające na współczesnym rynku podejmują próbę stosowania coraz bardziej efektywnych koncepcji zarządzania, wśród których na uwagę zasługuje m.in. lean management – japońska koncepcja zorientowana na osiąganie większej sprawności dzięki zwiększaniu elastyczności i szybkiemu reagowaniu na zmiany. Decyzja o wdrażaniu jej wymaga analizy czynników ograniczających uzyskanie zamierzonych efektów, na co wskazują wyniki badań empirycznych (M. Podobiński). Warto podkreślić, iż stosowane koncepcje zarządzania muszą być dostosowane do specyfiki i profilu organizacji rynkowych. Wpływa to także na proces tworzenia strategii rozwojowych, co można zilustrować przykładem organizacji pozarządowych. W jednym z artykułów przedstawiono rezultaty badań w tym zakresie oraz rekomendacje dotyczące funkcjonowania organizacji pozarządowych w najbliższych latach (A. Raszkowski). Zważywszy na rolę zasobów ludzkich w zarządzaniu organizacją, wskazuje się na koncepcję zarządzania zaangażowaniem w pracę, która to koncepcja postuluje zintegrowanie planowania, pomiaru i aktywnego kształtowania wymagań i zasobów pracy (K. Kulikowski). Uzyskanie w ten sposób większego zaangażowania pracowników stanowi istotną przesłankę podejmowania skutecznych działań. Wymaga także wdrażania kultury ciągłego doskonalenia, co pozwala na pobudzanie zaangażowania pracowników w usprawnianie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Wskazują na to wyniki przeprowadzonych w wybranych przedsiębiorstwach badań autorów (M. Trenkner, B. Truszkiewicz). Poszukując skutecznych metod zarządzania zasobami ludzkimi, podejmuje się udane próby wykorzystania mechaniki gier do zwiększania zaangażowania pracowników w wykonywanie określonych zadań w przedsiębiorstwie. W jednym z artykułów autorka (A. Misztal) przedstawia istotę i aspekty praktyczne grywalizacji jako nowoczesnego narzędzia ukierunkowanego na motywowanie pracowników na wszystkich etapach ich rozwoju w przedsiębiorstwie. Wśród rozwiązań usprawniających funkcjonowanie przedsiębiorstwa duży potencjał tkwi w systemie zarządzania jakością – jego wdrażanie pozwala na wypracowanie wyższych standardów i pogłębienie relacji z odbiorcami, a także − w zależności od profilu firmy − z dostawcami. Autorzy artykułów prezentują różne przykłady dotyczące roli zarządzania jakością: od firm szkoleniowych (P. Rogala, S. Wawak), skoncentrowanych na poprawie jakości usług szkoleniowych, po przedsiębiorstwa produkcyjne, w których problemem jest doskonalenie procesów logistycznych (D. Zimon, A. Kawalec). Wypracowywanie skutecznych rozwiązań w zarządzaniu przedsiębiorstwami i innymi podmiotami wymaga stosowania adekwatnych metod badań, tj. dostosowanych do natury tych podmiotów i problemów, z którymi się borykają. Przeprowadzone przez autorów (M. Berger i M. Mitręgę) badania, omówione w jednym z prezentowanych artykułów, mają dużą przydatność w zarządzaniu konfliktem w organizacji (w omawianym przypadku − banku) w relacjach z klientami. Inni autorzy (M. Ćwiklicki i M. Walczak) publikujący swój tekst w niniejszym numerze czasopisma wskazali na możliwości modelowania procesów w standaryzacji kosztów, co pozwala na wypracowanie jednoznacznych podstaw w procesie ustalania dotacji celowych dla jednostek samorządu terytorialnego. W niniejszym numerze poświęcono również uwagę problemom metodycznym. Główną przesłanką do ich podjęcia było dążenie do uzyskania wyższej jakości informacji rynkowych. W jednym z artykułów autor (D. Dąbrowski) przedstawił model pomiarowy jakości informacji jako model czynnikowy drugiego stopnia, a w innym autorka (A. Myrda) wskazała na właściwości formatów kwestionariuszy wykorzystywanych w twardych wywiadach drabinkowych. Rodzaj zastosowanego formatu wpływa na poziom motywacji respondentów, a co szczególnie ważne − na jakość uzyskiwanych informacji rynkowych. Metody ilościowe (k-średnich oraz metoda Warda) posłużyły także w zastosowanej procedurze segmentacji rynku użytkowników Facebooka, a wyniki badań autorki (I. Czerskiej) mogą być wykorzystywane w zarządzaniu tym portalem i osiąganiu coraz lepszych efektów komunikacyjnych. Sądzimy, iż tak wielowymiarowa problematyka prezentowanych opracowań będzie inspirowała do analiz różnych aspektów poruszanych problemów, a także do podejmowania nowych kierunków badań służących wypracowywaniu coraz lepszych koncepcji i rozwiązań w zarządzaniu organizacją. Krystyna Mazurek-Łopacińska '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Go jest nowoczesnym językiem programowania rozwijanym przez firmę Google. Ostatnie zmiany sprawiły, że stał się on komfortowym narzędziem do tworzenia wydajnych aplikacji. Programiści Go mogą korzystać z wciąż rosnącego zbioru pakietów dostępnych jako open source, dzięki czemu tworzą i wdrażają oprogramowanie o znakomitej jakości. Taki kod od pierwszego dnia działa dobrze, a przy tym imponuje skalowalnością. Wbudowane mechanizmy Go, takie jak współbieżność, zapewniają możliwość uzyskiwania fantastycznych wyników nawet na najprostszym sprzęcie.

Niniejsza książka stanowi znakomite wprowadzenie do programowania w Go. Przyda się zarówno początkującym, jak i zaawansowanym programistom. Podstawą prezentowanych tu projektów są skalowalność, wydajność działania oraz wysoka dostępność. Poza opisem języka przedstawiono tu sporo istotnych koncepcji architektury oprogramowania. Wykorzystano aspekty filozofii wykorzystywanej przez „zwinnych” programistów. Opisano zasady tworzenia aplikacji korzystających z Google App Engine, pisania i korzystania z mikrousług czy też tworzenia obrazów Dockera. Wiedza zdobyta dzięki tej książce ułatwi każdemu stosowanie rozwiązań najwyższej klasy.

Najważniejsze zagadnienia:

  • aplikacje internetowe korzystające z pakietu NET/HTTP
  • programy obsługiwane z poziomu wiersza poleceń
  • systemy rozproszone i elastyczne dane
  • usługi typu RESTful
  • programistyczne korzystanie z magazynu Google Cloud Datastore
  • dobre praktyki przygotowywania aplikacji w Go

Język Go. Idź i programuj!


Mat Ryer — programuje od szóstego roku życia. Swoje pierwsze eksperymenty przeprowadzał wraz z ojcem w języku BASIC, a następnie w językach AmigaBASIC i AMOS. Jego kariera zawodowa od początku była związana z programowaniem. Używał wielu różnych języków, aż w końcu zwrócił uwagę na rozwijany przez Google język Go. Ryer od lat używa języka Go do tworzenia przeróżnych produktów, usług i projektów typu open source. Jest gorącym orędownikiem tego rozwiązania. Pisze o Go artykuły, a podczas różnych wykładów i konferencji zachęca programistów, by go wypróbowali.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Język PHP i serwer bazy danych MySQL to niezwykle popularne narzędzia o otwartym kodzie źródłowym. Wiele świetnych, dynamicznych stron WWW powstało właśnie dzięki połączeniu tych dwóch narzędzi. Ogromne możliwości PHP oraz elastyczność i szybkość MySQL, bezustanne rozwijanie tych technologii, a także niezawodna i chętna do pomocy społeczność sprawiają, że tworzenie profesjonalnych, interaktywnych witryn WWW z wykorzystaniem synergii PHP i MySQL jest pracą przyjemną, efektywną i satysfakcjonującą!

Trzymasz w ręku piąte wydanie poradnika dla projektantów WWW, po który twórcy stron sięgają wyjątkowo często. Książka została poprawiona, zaktualizowana o PHP 7 i rozszerzona o prezentację najnowszych możliwości MySQL. Zawiera przejrzysty opis podstaw PHP oraz konfiguracji i pracy z bazą danych MySQL. Przedstawiono w niej zasady poprawnego projektowania, pisania i wdrażania aplikacji. Uwzględniono też zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i uwierzytelniania użytkowników oraz implementacji takich rozwiązań w rzeczywistych witrynach WWW. Nie zabrakło tu również gruntownego wprowadzenia do zagadnienia integracji części klienckiej i serwerowej aplikacji internetowych za pomocą JavaScriptu.

Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce to:

  • podstawowe konstrukcje PHP i ich poprawne stosowanie
  • projektowanie, tworzenie i utrzymywanie bazy danych SQL jako elementu aplikacji WWW
  • zaawansowane techniki PHP i funkcje MySQL
  • usuwanie błędów i ich rejestrowanie w pliku dziennika
  • korzystanie z frameworka Laravel
  • integracja aplikacji z mediami społecznościowymi

PHP i MySQL —klasyczne rozwiązanie dla niezawodnych, dynamicznych witryn!


Laura Thomson — jest dyrektorem ds. technicznych w Mozilla Corporation. Wcześniej była prezesem firm OmniTI i Tangled Web Design. W wolnych chwilach jeździ konno lub dyskutuje o idei wolnego oprogramowania.

Luke Welling — jest architektem oprogramowania i bywalcem konferencji poświęconych programowaniu aplikacji internetowych. Jakiś czas temu wykładał inżynierię oprogramowania na Uniwersytecie Melbourne w Australii. W wolnym czasie zajmuje się propagowaniem zalet wolnego oprogramowania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Strategia reklamy marki, produktów i usług / Agnieszka Dejnaka. - Wyd. 2 rozszerzone - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 208 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Marketingowy elementarz

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!

Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.



Agnieszka Dejnaka - pracownik naukowy ze specjalizacją z marketingu internetowego. Praktyk i teoretyk w zakresie budowania strategii e-commerce oraz komunikacyjnych. Pasjonatka konwergencji świata realnego i wirtualnego oraz zastosowań zaawansowanych technologii w marketingu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Pozyskałam kilku świetnych klientów i wkrótce ruszyłam w świat z laptopem pod pachą >> przeczytaj wywiad z Autorką!

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, by Twoja sprzedaż przestała być czymś trudnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć lepszych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym.

Sięgnij po strategię Zwiększę sprzedaż!

Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii Zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować odpowiedniej klasy markę osobistą oraz wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii znajdziesz firmy, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, by była nowoczesna i atrakcyjna dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najbardziej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich oraz zagranicznych i przekonać je do tego, by wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę.

Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.

Multimedialna forma przewodnika

Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć dodatkowe materiały i pliki oraz pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę

Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... proste tworzenie stron internetowych

Kto potrafi tworzyć strony internetowe, ma w ręku niezwykle cenny i przydatny fach! Nowe witryny wyrastają jak grzyby po deszczu - wraz z uruchamianiem kolejnych firm, organizacji i prywatnych inicjatyw, które potrzebują reprezentacji w sieci. Ktoś musi budować te wszystkie internetowe wizytówki przedsiębiorstw, miejsca, gdzie udostępnia się treści, dzieli się pasjami, bloguje itd. Ktoś musi także dbać o to, by już działające strony unowocześniać - trendy w sieci się zmieniają i kto ma nieaktualną, nienowoczesną witrynę, ten myśli, by ją odświeżyć albo postawić na nowo.

Jeśli jeszcze nie potrafisz projektować stron WWW, ale sądzisz, że to może być Twoja działka na rynku informatycznym, dobrze trafiłeś. Ten kurs bowiem jest przeznaczony dla osób, które chcą się tego nauczyć. Najprościej i najszybciej, ale także praktycznie będzie zacząć od WordPressa. Jest to darmowy system zarządzania treścią (CMS), z którego użyciem da się w miarę prosto i szybko stworzyć w pełni działającą witrynę i bezproblemowo zarządzać jej zawartością z poziomu intuicyjnego panelu administracyjnego.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

W trakcie proponowanego przez nas kursu:

  • Opanujesz bazowe nazewnictwo związane z tworzeniem stron internetowych i ich funkcjonowaniem w sieci
  • Poznasz przeglądarki internetowe, z którymi Twoja witryna obowiązkowo powinna być kompatybilna
  • Dowiesz się, na czym polega różnica między klientem (przeglądarką internetową) a serwerem WWW
  • Uświadomisz sobie, jakich języków kodowania i programowania używa się do pisania stron internetowych
  • Zorientujesz się, jakie kreatory i jakie inne CMS-y, oprócz WordPressa, są dostępne na rynku
  • Wybierzesz swój adres internetowy (domenę) i hosting (miejsce dla strony internetowej)
  • Poznasz najpopularniejsze, a także należące do najlepszych (i niekoniecznie najdroższych) firmy hostingowe w Polsce
  • Przekonasz się, dlaczego certyfikat bezpieczeństwa SSL jest teraz absolutnym must have, i dowiesz się, jak go włączyć dla swojej domeny
  • Zrozumiesz, czym jest baza danych, jak się ją tworzy i jakie systemy zarządzania bazami danych wspiera WordPress
  • Pobierzesz WordPressa, zainstalujesz go i zapoznasz się z jego ekosystemem, możliwościami i aktualizacjami
  • Zaznajomisz się z protokołem FTP, dzięki któremu umieścisz pliki i foldery systemu WordPress na serwerze FTP
  • Dowiesz się, czym są motywy i dlaczego nie należy ich mylić z szablonami
  • Zdobędziesz wiedzę, jak i gdzie szukać motywów, w tym płatnych
  • Poznasz zalety zastosowania motywu potomnego względem motywu głównego (nadrzędnego)
  • Zrozumiesz ideę działania wtyczek — instalując i aktywując najbardziej przydatne z nich
  • Odkryjesz bibliotekę mediów i blog (czyli wpisy, w tym związane z nimi kategorie i tagi)
  • Nauczysz się personalizować witryny bazujące na darmowym motywie Shapely
  • Wejdziesz w świat widgetów ułatwiających tworzenie spersonalizowanych treści
  • Uświadomisz sobie, czym między innymi jest efekt paralaksy, a czym sekcja hero na stronie głównej
  • Stworzysz efektowne portfolio, mozaikową galerię, a nawet interaktywną sekcję z opiniami
  • Będziesz korzystać z zestawu ikon Font Awesome, w tym z Font Awesome Brands
  • Zautomatyzujesz edytorską zasadę niezostawiania wiszących spójników na końcu linii (tak, to możliwe!)
  • Dowiesz się, jak przykleić (przypiąć) dowolny wpis na przykład na swoim blogu, by zawsze był dostępny jako pierwszy
  • Nauczysz się duplikować wpisy i strony, co wcale nie jest takie oczywiste
  • Zbudujesz działający formularz kontaktowy i dostosujesz jego pola, etykiety i wygląd do własnych preferencji
  • Zasmakujesz co nieco kodowania poprzez podstawy języka CSS opisującego wygląd strony internetowej
  • Poznasz w praktyce formalne aspekty prowadzenia własnej witryny (polityka prywatności)
  • Samodzielnie zaimplementujesz komunikat o stosowanych na stronie ciasteczkach (plikach cookie)
  • Stworzysz, zmodyfikujesz, a w razie potrzeby usuniesz dowolne menu
  • Skorzystasz z narzędzi deweloperskich w podstawowym zakresie, by rozpoznać kotwice w kodzie źródłowym
  • Nauczysz się, jak za pomocą jednej linijki kodu CSS sprawić, by strona płynnie się przewijała (sic!)
  • Pozwolisz wyszukiwarkom zaindeksować witrynę, dzięki czemu będzie się mogła pojawiać w Google

Co więcej...

  • Ukończywszy szkolenie, będziesz w stanie tak przygotować witrynę, by była indeksowana przez wyszukiwarki

WordPress. Kurs video. Stwórz stronę WWW prosto, szybko i bez kodowania jest adresowany do osób początkujących, które nie mają żadnego doświadczenia w tworzeniu stron internetowych. Ukończenie go pozwoli słuchaczowi samodzielnie i w pełni świadomie stawiać strony oparte na WordPressie.

Dlaczego właśnie WordPress

Proponowany przez nas kurs dla wielu słuchaczy będzie pierwszym, ale zapewne nie ostatnim spotkaniem z systemem zarządzania treścią WordPress. Stanowi on doskonały punkt wyjścia do tego, by poszerzać i pogłębiać swoją wiedzę w tym zakresie poprzez uzupełnienie umiejętności o pisanie kodu CSS (czego przedsmak w tym kursie także się pojawi). Dopiero kodowanie i programowanie bowiem pozwala wydobyć pełnię możliwości tego CMS-a. WordPress to nie tylko świetna baza do budowy stron WWW, ale również doskonała platforma sprzedażowa. Sklepy internetowe tworzone za pomocą wtyczki WooCommerce są łatwe w obsłudze, intuicyjne i bardzo przyjazne dla użytkowników. Co równie istotne, znajomość ekosystemu WordPressa pozwala w szybki i bezkompromisowy sposób odnaleźć się w systemach zarządzania treścią zupełnie innych firm, na przykład Joomla! czy Drupal. Panele administracyjne każdego szanującego się CMS-a działają w pewnym stopniu na podobnej zasadzie, więc dla osoby obeznanej z WordPressem nie będzie problemem praca w różnych warunkach i w odmiennych środowiskach.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Kompletny podręcznik, obejmujący wszystkie aspekty pracy i warsztatu zawodowego fotografa ślubnego!

  • Marketing, pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert i umów
  • Niezbędny sprzęt fotograficzny i przydatne akcesoria
  • Dzień ślubu kadr po kadrze i zachwycające sesje plenerowe
  • Praca we wnętrzach i trudnych warunkach oświetleniowych

Zadanie z pozoru wydaje się proste. Cóż to bowiem za sztuka dobrze sfotografować pięknie ubraną, wystylizowaną w każdym szczególe parę, która pozuje z ochotą i zaangażowaniem?! Wbrew pozorom to wielkie wyzwanie! Ślub to nie studio fotograficzne, gdzie wszystko zostało wcześniej dopracowane, a Ty pracujesz w pełnym skupieniu, cały czas panując nad oświetleniem sceny i ustawieniem modeli. To nieprzewidywalny, niepowtarzalny spektakl ludzkich emocji - za każdym razem mamy tu do czynienia z innymi odtwórcami głównych ról i inną scenerią. Ogromna presja, zamieszanie, ludzie w ciągłym ruchu, a do tego fatalne światło to tylko część trudności, z jakimi musi poradzić sobie fotograf ślubny. Państwo młodzi i rodzina oczekują przy tym, że tego dnia wszystko, od makijażu panny młodej, sukni, uroczystości, wystroju sali, aż po fotografie, będzie doskonałe, piękne, zachwycające… A nawet jeśli nie wszystko jest doskonałe w rzeczywistości, na zdjęciach, które mają być pamiątką na całe życie, musi się takie wydawać.

Oto pierwsze w Polsce tak obszerne kompendium wiedzy na temat fotografii ślubnej, napisane przez jednego z najbardziej znanych zawodowców w tej dziedzinie, wielokrotnie nagradzanego Grzegorza "Moment" Płaczka. Osadzony w rodzimych realiach podręcznik podejmuje każdy aspekt pracy profesjonalnego fotografa ślubnego. Zostały w nim omówione tak istotne kwestie, jak prowadzenie własnego biznesu w tej branży, sposoby dotarcia do klientów czy sporządzanie ofert i umów. Dowiesz się, jak optymalnie dobrać sprzęt i akcesoria oraz co powinien zawierać Twój niezbędny ekwipunek.

Przeczytasz o tym, jak fotografować dzień ślubu - od przygotowań państwa młodych, przez uroczystość zaślubin, po weselną zabawę - z uwzględnieniem kluczowych ujęć, jakie muszą znaleźć się w ślubnym reportażu. Nauczysz się również planować i przeprowadzać udaną sesję plenerową, a w końcu właściwie archiwizować i selekcjonować zebrany materiał oraz przygotowywać album, fotoksiążkę lub efektowną prezentację multimedialną.

  • Fotografia ślubna jako własny biznes
  • Marketing internetowy w fotografii ślubnej
  • Pozyskiwanie klientów i zarządzanie terminarzem zleceń
  • Poznawanie oczekiwań, tworzenie umowy i opieka nad parą
  • Niezbędny sprzęt i ekwipunek fotografa ślubnego
  • Logistyka dnia ślubu i praktyczne wskazówki
  • Najważniejsze ujęcia do momentu zaślubin
  • Fotografowanie zaślubin i przysięgi małżeńskiej (kościół, cerkiew i urząd stanu cywilnego)
  • Zdjęcia grupowe i reportaż z wesela
  • Najczęstsze błędy fotografów
  • Organizowanie sesji plenerowej i wieczornej
  • Selekcja i prezentacja materiału
  • Najnowsze trendy w fotografii ślubnej i poszukiwanie inspiracji

Setki kadrów niepowtarzalnych chwil - zostań mistrzem ich uwieczniania!


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Słowo autora

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z wszelkimi zmianami w tym obszarze. Wydaje się jednak, iż w całym tym pościgu wciąż aktualne są klasyczne teorie z obszaru marketingu i zarządzania. Niezmienny od lat pozostaje fakt, iż należy dostarczyć produkt zgodnie z potrzebami odbiorców.

Takim produktem są treści publikowane w mediach społecznościowych. Aby móc je „sprzedać”, należy je dostosować do oczekiwań odbiorców.

Treści można uatrakcyjnić dzięki różnym technikom (np. wykorzystując koncepcję Real-Time Marketingu,
czy marketingu wirusowego), które zostały omówione w tej książce. Śledzenie trendów jest ważne, by móc zwiększyć atrakcyjność przekazywanych treści, polepszyć ich promocję i dystrybucję. W całej jednak tej pogoni za pojawiającymi się wciąż nowymi możliwościami, należy pamiętać przede wszystkim o swych odbiorcach. Warto wypracować swoje własne techniki,
które – stosowane konsekwentnie – mogą przynieść bardzo dużo korzyści zarówno przedsiębiorstwu, jak i jego marce.

W książce zwrócono uwagę na możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu, szczególnie zarządzaniu pracownikami. Oni także są obecni w mediach społecznościowych i można to wykorzystać do realizacji celów przedsiębiorstwa. Wydaje się, że potencjał zastosowania tych mediów w zarządzaniu jest wciąż odkrywany, choć koncepcja Firmy 2.0, której działalność opiera się na mediach społecznościowych, jest już realizowana w niektórych przedsiębiorstwach, głównie w Stanach Zjednoczonych.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla teoretyków, jak i praktyków. Zdaniem autorki, praktyka może i powinna iść
w parze z teorią w tym obszarze, szczególnie, iż to właśnie praktycy przecierają szlaki jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie. W tym zakresie jednak pozostaje bardzo szerokie pole do pracy dla badaczy. Mogą oni tworzyć różne koncepcje, które będą weryfikowane w praktyce. Dokonując analizy polskiej literatury autorka zauważyła, iż media społecznościowe wciąż nie zajmują w niej należytego miejsca. W wielu opracowaniach akcentuje się znaczenie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwie, jednak nadal są to rozważania bardzo pobieżne i ogólne. Wydaje się, że na obecnym etapie rozwoju mediów społecznościowych zadawanie pytania o to, czy są one przejściową modą, nie jest już adekwatne.
W tej książce przedstawiono różne aspekty wykorzystania mediów społecznościowych na konkretnych przykładach przedsiębiorstw, które – jak wynika z rankingów – radzą sobie w tym obszarze najlepiej. Zdaniem autora benchmarking, czyli uczenie się od najlepszych, jest jedną z najważniejszych metod pozyskiwania wiedzy. Jej zadaniem jest inspirowanie, ukazywanie możliwości, a innymi słowy – ukazywanie, „że się da i że się opłaca”.

Niniejsza książka adresowana jest także do studentów, którzy poszukują usystematyzowanej wiedzy odnośnie mediów społecznościowych i ich racjonalnym wykorzystaniu w przedsiębiorstwie. Pewnego razy w jednej z grup dyskusyjnych
w serwisie Facebook pojawiło się pytanie studentki o to, czy media społecznościowe są reklamą, czy PR. Autorka wyraża głęboką nadzieję, iż po lekturze tej książki nie będzie tego rodzaju wątpliwości. Warto dodać, iż na przestrzeni ostatnich lat zarówno w teorii, jak i praktyce, powstało wiele różnych sprzecznych i/lub niewłaściwie używanych określeń w temacie mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Przykładowo Social Media Marketing jest błędnie określany marketingiem sieciowym lub marketingiem społecznościowym. Zamiarem autorki było usystematyzowanie podstawowej wiedzy z tego obszaru.

Autorka książki
Iwona Lupa


Sylwetka autorki:

Iwona Lupa – trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM
– jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie. Autorka wielu publikacji naukowych na temat mediów społecznościowych. Na zlecenie klientów prywatnych
i biznesowych opracowuje także strategie marketingowe i biznesplany. Jej główne zainteresowania dotyczą mediów społecznościowych i ich marketingowego oraz ekonomicznego wpływu na działalność przedsiębiorstw.
Zapraszamy do nabycia książki w wersji tradycyjnej: https://www.sophia.sklepna5.pl/towar/34/media-spolecznosciowe-w-marketingu-i-zarzadzaniu-wybrane-zagadnienia-z-teorii-i-praktyki.html

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... Angular 10!

Angular to doskonałe narzędzie do tworzenia wszelkiego rodzaju aplikacji internetowych. Technologia ta jest niezwykle elastyczna i skalowalna — stosuje się ją zarówno do tworzenia małych, prostych aplikacji, jak i do wdrażania wielkich, złożonych systemów. Może także współpracować z innymi technologiami, takimi jak Java. Każda kolejna wersja platformy oferuje programistom nowe możliwości. Podczas szkolenia Angular 10. Kurs video. Budowa aplikacji od podstaw autor używa wersji 10.1, w której wprowadzono pewne usprawnienia dotyczące wydajności całego ekosystemu platformy, jednak bez nowych funkcjonalności w zakresie samego języka.

Kurs Angular 10 ma wybitnie praktyczny charakter. Wraz z autorem skupisz się na stworzeniu od podstaw serwisu pogodowego. Zastosujesz te elementy, które pozwolą Ci stosunkowo szybko stworzyć działającą i atrakcyjną wizualnie aplikację. Zobaczysz, jak łączyć poszczególne komponenty, jak zapewniać komunikację między nimi i jak komunikować się z użytkownikami. I zanim się spostrzeżesz, zaczniesz projektować samodzielnie!

Wypróbuj kurs Angular 10 i projektuj z przyjemnością!

Czego nauczysz się podczas naszego profesjonalnego szkolenia?

  • Zainstalujesz narzędzia i biblioteki używane w aplikacji oraz skonfigurujesz środowisko pracy.
  • Nauczysz się, jak zarządzać aplikacją z poziomu konsoli i jak uruchomić serwer aplikacji na własnym komputerze.
  • Dowiesz się, jak wygląda tworzenie projektu i wszelkich elementów aplikacji (komponentów, serwisów itp.).
  • Sprawdzisz, do czego może Ci się przydać znajomość kodowania znaczników HTML i definiowania ich stylów.
  • Poznasz budowę komponentów, zasady ich działania oraz sposoby poprawnego korzystania z komponentu i elementów zależnych.
  • Zobaczysz, jak zapewnić komunikację między elementami i jakie zależności istnieją między nimi (rodzic – dziecko).
  • Poznasz reguły przekazywania danych między komponentami, wyświetlania danych w szablonie HTML komponentu i ich wiązania.

W ciągu 18 lekcji nauczysz się koordynować wszystkie działania zmierzające do stworzenia sprawnej aplikacji. Zaczniesz korzystać z oficjalnej dokumentacji. Poznasz zasady działania API oraz implementowania komunikacji z API w aplikacji. Dowiesz się, jak zainstalować swoją aplikację na serwerze, i odpowiednio ostylujesz jej komponenty. Rozpoczniesz naukę poprawnego odczytywania plików konfiguracyjnych. Zrozumiesz, na czym polega typowanie zmiennych i w jakich sytuacjach należy używać pętli czy instrukcji warunkowych. Nie ominie Cię także praca z obiektami.

Angular 10. Kurs video. Budowa aplikacji od podstaw zakończysz na poziomie podstawowym, ale wyposażony w narzędzia, które pozwolą Ci dalej się rozwijać. Autor poprowadzi Cię przez labirynt kolejnych poziomów aplikacji, żebyś później mógł samodzielnie zabrać się do realizowania kolejnych projektów — i umiał je zbudować. Sprawdź, jak wykorzystać platformę Angular do własnych ambitnych celów!

Kurs Angular 10 — czas start!

Zdobycie wiedzy na temat narzędzi niezbędnych do tworzenia aplikacji na platformie Angular, podstawowych elementów tej platformy i ich konfiguracji, manipulowania danymi i przekazywania ich między elementami aplikacji stanie się Twoją przepustką do świata projektowania internetowego. A gdy będziesz już umiał połączyć się z zewnętrznym API w celu pobrania i wyświetlenia danych oraz zainstalować gotową aplikację na serwerze, znikną ostatnie przeszkody na Twojej drodze do samodzielnego tworzenia projektów od A do Z. Temat wybrany przez autora szkolenia Angular 10. Kurs video. Budowa aplikacji od podstaw, czyli projektowanie serwisu pogodowego, pozwoli Ci przećwiczyć wszystkie istotne aspekty budowania dowolnej aplikacji. Zobaczysz, jak działać, by nie zapomnieć o wielu niezbędnych szczegółach, jak konfigurować dodawane komponenty, jak zapewniać integralność danych. Z pewnością wykorzystasz to doświadczenie podczas tworzenia swoich własnych aplikacji.

Nowa jakość pracy programisty

Specyfika pracy programisty tworzącego strony internetowe lub aplikacje, w których główną rolę odgrywa interfejs użytkownika, polega na umiejętnym używaniu technologii. Jeszcze całkiem niedawno wykorzystywano do tego głównie te technologie: język znaczników HTML do tworzenia szablonu strony, kaskadowe arkusze stylów (CSS) do ostylowania elementów szablonu, język JavaScript do tworzenia logiki na stronie i język PHP do obsługi części serwerowej. Wszystkie te technologie należało ze sobą połączyć ręcznie, co wymagało sporej wiedzy i umiejętności. Co więcej, to podejście charakteryzowało się dużą podatnością na błędy.

Obecnie tworzenie aplikacji jest wspomagane przez takie narzędzia jak Angular. W efekcie można budować je szybciej, a ponadto mieć większą kontrolę nad popełnianymi błędami. Nie znaczy to, że możesz beztrosko pominąć naukę HTML, CSS i JavaScriptu, ale znacznie łatwiej będzie Ci opanować pracę na platformie Angular niż każdą z tych technologii z osobna.

Tylko dla wtajemniczonych

Znajomość platformy Angular pozwoli Ci wkroczyć w świat aplikacji webowych i odważnie stawiać w nim kolejne kroki. Ten framework jest szczególnie bliski wielu programistom z uwagi na duże możliwości wpływania na zachowanie elementów wizualnej warstwy aplikacji. Za pomocą tej technologii można zbudować naprawdę profesjonalne systemy biznesowe, a także rozbudowane aplikacje działające po stronie przeglądarki.

Sprawdź również kursy CSS dostępne w naszej ofercie oraz zwiększ swoją konkurencyjność na rynku pracy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.

Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.

  • Dowiesz się, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz się, jak je pokonać.
  • Zapoznasz się ze szczegółowymi przykładami wdrażania marketingu opartego na danych w małych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej pięciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowały 252 firmy z listy Fortune 1000, które łącznie wydają na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostęp do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykładów opisanych w książce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka artykułów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień ochrony i humanizacji pracy oraz implementacji ergonomicznych warunków pracy w przedsiębiorstwie. W szczególności poruszone zostały kwestie kształtowania fizycznych cech pracy, zarządzania czasem dojazdów do pracy i zmęczeniem pracowników, rozwojem świadomości ergonomicznej pracowników i pracodawców, kultury bezpieczeństwa pracy w przedsiębiorstwie. Przedstawiono również interesujące modele zarządzania ergonomicznymi czynnikami ryzyka, koncepcję systemu zarządzania absencją w przedsiębiorstwie czy metodę oceny koincydencji zadań wywołujących efekt synergii negatywnej w obszarze bezpieczeństwa pracy. Zawartość Zeszytu obejmuje także tematy ogólniejszej natury, jakimi są: badanie wzrostu gospodarczego regionu oraz doskonalenie procesu obsługi klienta w kontekście rozwoju marki i jakości wyrobu. Problematyka ta jest niezwykle istotna od strony teorii ekonomii i zarządzania oraz realizacji procesu restrukturyzacji gospodarki polskiej. Zidentyfikowane czynniki stanowiące źródło stresu pracowników oraz coraz większa skala tego zjawiska są przykładem, jak słabość teorii i praktyki zarządzania (jak również teorii ekonomii) nie pozwala zapobiegać destrukcyjnym działaniom. Skutkiem takiego stanu rzeczy jest marnowanie siły roboczej, a więc głównego czynnika sprawczego postępu i korzystnych zmian. Podstawą uczciwej, stabilnej finansowo gospodarki przedsiębiorstwa pozostaje zgodność warunków pracy ze standardami ergonomii, której jednak brakuje w odniesieniu do zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych form organizacji pracy i zarządzania nią.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Twórz przejrzyste bazy danych i właściwie przetwarzaj informacje

  • Podstawy -- organizacja serwera, instalacja bazy danych i końcówki klienta
  • Język SQL -- tworzenie różnych rodzajów zapytań, funkcjonalności dodatkowe
  • Język PL/SQL -- procedury, funkcje, dynamiczny SQL

Bazy danych Oracle od lat stanowią najlepszą alternatywę dla wszystkich tych, którzy potrzebują funkcjonalnych i pojemnych struktur przechowywania danych, wyposażonych dodatkowo w możliwość wszechstronnego przeszukiwania i zestawiania potrzebnych informacji. Jednak podstawowa wiedza na temat środowiska Oracle nie wystarczy, aby zaprojektować naprawdę przejrzystą, prostą w obsłudze bazę. Do tego potrzebna jest solidna wiedza, którą znajdziesz właśnie w tym podręczniku.

"Programowanie serwera Oracle 11g SQL i PL/SQL " to kontynuacja książki Adama Pelikanta "Bazy danych. Pierwsze starcie", a poruszane w niej zagadnienia są bardziej zaawansowane, choć przy odrobinie samozaparcia także nowicjusz w tej dziedzinie będzie w stanie przyswoić sobie zawartą tu praktyczną wiedzę. Oprócz organizacji serwera, instalacji bazy danych i składni języka SQL szczegółowo omówione są tutaj różne rodzaje zapytań w tym języku (prostych i złożonych), a także funkcje rozszerzenia proceduralnego PL/SQL. W książce opisano także zastosowanie Javy do tworzenia oprogramowania po stronie serwera oraz funkcje analityczne, stanowiące wstęp do przetwarzania OLAP. Całość uzupełniono praktycznymi przykładami, obrazującymi działanie poszczególnych konstrukcji i procedur.

  • Organizacja serwera
  • Instalacja bazy i końcówki klienta
  • Zapytania wybierające, modyfikujące dane i tworzące tabele
  • Dodatkowe funkcjonalności SQL
  • Procedury składowane i wyzwalane
  • Funkcje w PL/SQL
  • Pakiety, kursory, transakcje
  • Dynamiczny SQL
  • Zastosowanie Javy do tworzenia oprogramowania po stronie serwera
  • Elementy administracji -- zarządzanie uprawnieniami z poziomu SQL
  • Obiektowość w Oracle

Wydajna, bezpieczna i prosta w obsłudze -- zaprojektuj doskonałą bazę danych!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zamieszczone w zeszycie artykuły, które są efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych w różnych ośrodkach akademickich, zawierają wiele ciekawych poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W zgromadzonych tu publikacjach Czytelnik może znaleźć sporo oryginalnych ujęć teoretycznych dotyczących prawnych aspektów promocji zatrudnienia osób bezrobotnych, metod poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy, zasad i przepisów prawnych ochrony własności intelektualnej oraz kierunków rozwoju edukacji w zakresie ergonomii i ochrony środowiska w sektorze turystycznym i energetycznym. Głównym celem tej publikacji jest zebranie wybranych, ważniejszych elementów, które decydują o efektywnym i kreatywnym zarządzaniu zasobami materialnymi i niematerialnymi w przedsiębiorstwie. Zeszyt ten może posłużyć jako skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń podręcznik i przewodnik po zagadnieniach produktywności, ergonomii oraz ochrony pracy. Problematyka zawarta w artykułach ergonomicznych została zaprezentowana na II Międzynarodowym Kongresie Ergonomii w Poznaniu w 2015 roku, zorganizowanym przez Polskie Towarzystwo Ergonomiczne i Politechnikę Poznańską. Teksty te są rezultatem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, jak również stanowią pokłosie ożywionej dyskusji odbywającej się w trakcie obrad Kongresu, prezentując wiele interesujących informacji. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej