Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(54)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(53)
tylko na miejscu
(52)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(38)
Wydział Politechniczny
(5)
Wydział Medyczny
(5)
Czytelnia Główna
(46)
Czytelnia WP
(5)
Czytelnia WM
(2)
WG Wolny Dostęp
(6)
Autor
Markowski Włodzimierz J
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Beckwith Harry
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Chłodnicki Marcin
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(2)
Johann Maria
(2)
Widelska Urszula
(2)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Biernacki Michał
(1)
Biliński Witold
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Burda Kinga
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cottam Angela
(1)
Crandall Rick
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dombek Agata
(1)
Drapińska Anna
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Filip Rafał S
(1)
Furtak Robert
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kawa Marta (ekonomia)
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Koźmiński Jarosław
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Macuda Małgorzata
(1)
Maister David H
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Matyja Piotr
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mudie Peter
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard
(1)
Nicholls Richard Floyd
(1)
Oczachowska Alina
(1)
Oczachowski Dariusz
(1)
Olczak Artur
(1)
Otto Jacek
(1)
Payne Adrian
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Pukas Anetta
(1)
Radkowska Jolanta
(1)
Radkowski Krzysztof
(1)
Rodriguez Jason
(1)
Ross Karyn
(1)
Rucińska Danuta (1946- )
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Styś Aniela
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Tereszczyńska Katarzyna
(1)
Tunak Bartłomiej
(1)
Ulrych Wojciech
(1)
Urban Wiesław
(1)
Walczak Paweł
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(56)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Księgowi
(1)
Temat
Usługi
(25)
Marketing usług
(24)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo usługowe
(5)
Jakość usług
(4)
Podatek dochodowy
(4)
Podatek od towarów i usług
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Służba zdrowia
(4)
Zarządzanie
(4)
Konsumenci
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Logistyka (organizacja)
(2)
Marketing relacyjny
(2)
Opieka medyczna
(2)
Personel
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Skuteczność organizacyjna
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Transport
(2)
Turystyka
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Alianse strategiczne (biznes)
(1)
Banki
(1)
Branża TSL
(1)
Design thinking
(1)
Edukacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość opieki zdrowotnej
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kompleksowe zarządzanie jakością
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konkurencyjność (ekonomia)
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kosmetyka
(1)
Księgowość
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing usług
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing instytucji publicznych
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing usług informacyjnych
(1)
Marketing usług zdrowotnych
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka transportowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Sprzedaż
(1)
Towarzystwa niedochodowe
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Uniwersytety i uczelnie
(1)
Usługi finansowe
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Usługi sieciowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie personelem
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie w opiece zdrowotnej
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Transport i logistyka
(1)
58 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wydział Medyczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 094568 M, 094567 M (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121782 (1 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116978 T, 116977 T (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116973 C (656) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116976 Tc (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116974 (338.22) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144949 C (657) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125785 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134529, 139332 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134528 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101601, 101602, 101600, 101599 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 101598 C (658.114) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148102 C (657) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143497, 143498, 143496 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143495 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143503, 143502 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143501 C (005.6) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143505 Tc (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143504 WD (005.6) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia WM
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 132478 Mc (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143641, 143471, 144418 (3 egz.)
Wydział Politechniczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144417 T, 143644 T (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143470 C (005) (1 egz.)
Czytelnia WP
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143472 Tc (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143643 WD (005), 143642 WD (005) (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143897, 143898 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143705 C (005.51) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ABC small business'u / Włodzimierz J. Markowski. - Łódź : Marcus, 2001. - 334, [2] s. ; 24 cm.
Zawiera: A - jak otworzyć i prowadzić własną firmę (marketing, business plan); B - księgowość Twojej Fir- my (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT); C - jak Cię rozliczy Urząd Skarbowy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 009406 S (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ABC small business'u / Włodzimierz J. Markowski. - Wyd.17, stan prawny na dzień 1.01.2006. - Łódź : Marcus, 2006. - 415 s. ; 24 cm.
Zawiera: A - jak otworzyć i prowadzić własną firmę (marketing, business plan); B - księgowość Twojej Fir- my (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT); C - jak Cię rozliczy Urząd Skarbowy).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 057316, 057315 S, 057317, 057318 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 057314 C (658.114) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ABC small business'u / Włodzimierz J. Markowski. - Wyd. 20. - cop. 2008. - 446, [1] s. ; 24 cm.
Zawiera: A - jak otworzyć i prowadzić własną firmę (marketing, business plan); B - księgowość Twojej Fir- my (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT); C - jak Cię rozliczy Urząd Skarbowy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070299, 070298 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ABC small busines'u / Włodzimierz J. Markowski. - Wyd. 10, (stan prawny na dzień 1.03.1999). - Łódź : Marcus, 1999. - 304 s. ; 24 cm.
Zawiera: A - jak otworzyć i prowadzić własną firmę (marketing, business plan); B - księgowość twojej firmy (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT); C - jak cię rozliczy Urząd Skarbowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 000281 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Autorka postawiła sobie za cel identyfikację obszarów i cech decyzji marketingowych dotyczących wypełniania zadań społecznych i gospodarczych, wynikających ze zmian potrzeb i preferencji społeczeństwa. Prezentowana książka jest rezultatem prowadzonych przez autorkę wieloletnich badań sfery usług społecznych i organizacji pozarządowych. W kolejnych rozdziałach omówiono organizacje pozarządowe w gospodarce rynkowej, szczególne cechy działań marketingowych organizacji pozarządowych, komunikację marketingową organizacjach pozarządowych, fundraising w aspekcie marketingowej orientacji organizacji pozarządowych, fundraising w świetle współpracy organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw. Treść książki łączy wątki teoretyczne ze wskazaniem praktycznych zastosowań, nie wyczerpuje jednak rozległej problematyki marketingu i funkcjonowania organizacji pozarządowych w gospodarce rynkowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Proaktywny telemarketing / Paweł Walczak. - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 168 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.

Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.



Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to: „Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje”.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Nie musisz uczęszczać do akademii sztuk pięknych, by tworzyć witryny marzeń!

Stworzenie doskonałej strony WWW wymaga współpracy grafika i programisty, który potrafi przekuć jego wizję na język kodu. Czy jest możliwe połączenie tych dwóch ról? Czy programista może nauczyć się tworzyć atrakcyjne, eleganckie i estetyczne strony WWW bez pomocy grafika? Dowiedz się, jak to osiągnąć i zoptymalizować swoją pracę!
Sięgnij po kolejne wydanie tej bogato ilustrowanej książki i poznaj najlepsze zasady projektowania stron internetowych. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz bezcenną wiedzę na temat dobierania kolorów, tworzenia układów stron oraz korzystania z tekstur. Ponadto poznasz szkielety Foundation i Bootstrap. Najnowsze wydanie tej cenionej książki kładzie nacisk na tworzenie responsywnych stron, które prezentują się dobrze zarówno na dużych, jak i małych ekranach. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich pasjonatów tworzenia stron WWW!
Dowiedz się, jak:

  • Dobierać kolory, by komponować zabójcze schematy barw.
  • Tworzyć elastyczne układy stron, które wyglądać będą rewelacyjnie na wszystkich urządzeniach.
  • Wykorzystywać tekstury, w tym potęgę nawet najprostszych elementów takich, jak: punkt, linia, figura, głębia czy deseń.
  • Budować solidne układy, efektywnie stosując systemy siatek i białą przestrzeń.
  • Opanować sztukę transformacji ... nudnych kompozycji w olśniewające perły przy pomocy samej typografii.
  • Stosować frameworki w rodzaju Foundation i Bootstrap do tworzenia solidnie ustrukturyzowanych projektów.
  • Wybierać, modyfikować i pozycjonować grafiki na stronie.

I wielu innych rzeczy...

Przewodnik po projektowaniu stron dla programistów!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej