Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(87)
ebookpoint BIBLIO
(45)
IBUK Libra
(11)
Forma i typ
Książki
(87)
E-booki
(56)
Audiobooki
(13)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(84)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(56)
Wydział Medyczny
(28)
Czytelnia Główna
(27)
Czytelnia WP
(2)
Czytelnia WM
(2)
WG Wolny Dostęp
(2)
Autor
Życia Laboratorium Dobrego
(16)
Bednarski Arkadiusz
(7)
Lewicka Maria
(5)
Fugiel Marcin
(3)
Kowalczewska Joanna
(3)
Radzicki Józef
(3)
Urlich Jakub
(3)
Walkiewicz Jacek
(3)
Zych Robert
(3)
Bennewicz Maciej (1961- )
(2)
Binsztok Aleksander
(2)
Butcher James Neal
(2)
Carson Robert C
(2)
Dietrich Władysław
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Leary Mark R
(2)
Lindzey Gardner
(2)
Mineka Susan
(2)
Morawski Cezary
(2)
Reykowski Janusz
(2)
Szewczyk Leszek
(2)
Allport Gordon Willard
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bandelow Borwin
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Block Bogusław Leszek
(1)
Brytek-Matera Anna
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Campbell John B. (1948- )
(1)
Cathcart Jim (1946- )
(1)
Cechnicki Andrzej
(1)
Chmielewska Anna
(1)
Chłopkiewicz Maria
(1)
Clegg Brian
(1)
Cox Danny
(1)
Czerka Eliza
(1)
Czerniawska Olga
(1)
Davies Philippa
(1)
Deresiewicz Janusz (1910-1992)
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Dowd Tom
(1)
Dymczyk Sławomir
(1)
Dąbrowski Kazimierz
(1)
Ebert Andreas
(1)
Gander Mary J
(1)
Garczyński Stefan
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gałdowa Anna
(1)
Golec Danuta
(1)
Grudzińska Zofia
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena Janet
(1)
Gut Renata
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Głąb Andrzej
(1)
Hall Calvin S. (1909-1985)
(1)
Hall Calvin Springer
(1)
Haniszewski Mirosław
(1)
Hansburg Freda (1950- )
(1)
Hartley Gregory
(1)
Hornowska Elżbieta
(1)
Hornowski Bolesław
(1)
Jakubik Andrzej
(1)
Jankowski Jarosław
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Josephson Michael S
(1)
Jung Carl Gustav
(1)
Juraś-Krawczyk Barbara
(1)
Kamiński Marek
(1)
Karinch Maryann
(1)
Killinger Barbara
(1)
Kleszcz Anna
(1)
Kochańska Grażyna
(1)
Kocimski Arkadiusz
(1)
Kohn Melvin L. (1928- )
(1)
Komsta Adrian
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Korzewnikow Izabella
(1)
Kostek Małgorzata
(1)
Kowalewska Salomea
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Krokosz Elżbieta
(1)
Krupiński Ryszard
(1)
Krupiński Ryszard (ekonomista)
(1)
Krążyński Zenon
(1)
Kucharski Tomasz (psychologia)
(1)
Kulik Agnieszka
(1)
Kuć Małgorzata
(1)
Kępiński Antoni
(1)
Kępiński Antoni (1918-1972)
(1)
Mach Bogdan Wojciech (1952- )
(1)
Marcum David
(1)
Marszałek Nikodem
(1)
Maslow Abraham H. (1908-1970)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(59)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(12)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(3)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(5)
1945-1989
(3)
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(141)
nieznany (@@@)
(1)
Kanada
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(142)
angielski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Temat
Osobowość
(70)
Rozwój osobowości
(7)
Młodzież
(6)
Zaburzenia osobowości
(6)
Dzieci
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Samopoznanie
(5)
Samorealizacja
(5)
Psychologia
(4)
Zarządzanie
(4)
Etyka
(3)
Myślenie
(3)
Praca
(3)
Psychologia kliniczna
(3)
Sukces
(3)
Antropologia filozoficzna
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczyciele
(2)
Osobowość i kultura
(2)
Przywództwo
(2)
Psychiatria
(2)
Psycholodzy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Religijność
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Samowychowanie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Anoreksja
(1)
Ascetyka
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Behawioryzm
(1)
Bezrobotni
(1)
Biologia człowieka
(1)
Biznesmeni
(1)
Bulimia
(1)
Charyzma
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Choroby z niewłaściwego odżywiania
(1)
Chorzy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Coaching (psychologia)
(1)
Duchowość religijna
(1)
Dzieci chore w fazie terminalnej
(1)
Emocje
(1)
Empatia
(1)
Ewolucja
(1)
Ewolucjonizm kulturowy
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hornowski, Bolesław (1914-1983)
(1)
Integracja spooeczna
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Intuicja
(1)
Jakość życia
(1)
Jednostka i społeczeństwo
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kadry
(1)
Kadry wyższe
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Kwestionariusze osobowości
(1)
Logika
(1)
Lęk
(1)
Makarenko, Anton (1888-1939)
(1)
Maslow, Abraham H. (1908-1970)
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring (edukacja)
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Moralność
(1)
Motywacja (psychologia)
(1)
Mężczyzna
(1)
Narracja
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Nieletni przestępcy
(1)
Niepewność
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Nieświadomość
(1)
Obraz samego siebie
(1)
Odruchy warunkowe
(1)
Odżywianie
(1)
Organizacja
(1)
Orientacja zawodowa
(1)
Osobowość dziecka
(1)
Osobowość i zawód
(1)
Osobowość lękliwa
(1)
Osobowość pograniczna
(1)
Otyłość
(1)
Pawłow, Iwan (1849-1936)
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(14)
Edukacja i pedagogika
(4)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
143 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:32:41
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.
Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.
  • Wspieraj swój zespół
  • Zbuduj autorytet lidera
  • Motywuj sprzedawców
  • Ucz się na przykładach z polskiego rynku

Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach — każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką.

Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH



Kliknij, żeby powiększyć obrazek:

Highslide JS Highslide JS



Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:04:32

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 03:28:44

Biegun to esencja życia człowieka.

Może gdzieś blisko ciebie leży nieodkryty biegun, ale go nie dostrzegasz, bo patrzysz na niego tak, jak patrzą inni...

Marek Kamiński

Wyobraź sobie, że jesteś żeglarzem. Gdy wypływasz w morze, prognoza pogody jest dobra, tafla wody spokojna, a wiatr powiewa w sam raz. Lecz nagle, gdy jesteś daleko od brzegu, przychodzi zmiana. Rozpętuje się straszliwy, potencjalnie zabójczy sztorm. Warunki są bardzo trudne, ale chcesz przetrwać. W tym momencie nie masz żadnego wpływu na żywioł, nie masz wpływu na jakość łódki, na to, kto jest w załodze, na to, ile masz zapasów. O to był czas zadbać wcześniej. Teraz musisz zdać się na swoje kompetencje, umiejętności i realną wiedzę na temat rzeczywistości. Musisz szybko oszacować, co masz, i zdecydować, jak najlepiej z tego skorzystać...

Morze, raz spokojne, innym razem zagniewane, to jedynie metafora. Metafora Twojego życia, które płynie w świecie będącym nieustanną zmianą. Należy ten fakt zaakceptować i przystosować się do niego po to, by wyjść zwycięsko z licznych burz, jakie szykuje dla nas los. Na każdą, nawet z pozoru najbardziej niespodziewaną burzę-zmianę można i należy się przygotować. Poznając samego siebie.

Metoda Biegun to autorskie rozwiązanie Marka Kamińskiego, oparte na przemyśleniach i doświadczeniach z jego niezwykłych wypraw. Wspiera w rozwoju osobistym - przede wszystkim budując motywację i chroniąc przed jej utratą. Biegun to inaczej konkretny, jasno zdefiniowany cel, a sama metoda pozwala przejść drogę do poznania samego siebie, by móc go realizować. Daje konkretne narzędzia pomocne w życiu codziennym, prowadzące do rozwoju osobistego. Poza sferą psyche uwzględnia elementy treningu fizycznego i survivalu, które wspomagają przełamywanie własnych barier. Teraz Marek Kamiński uczy innych, jak - korzystając z Metody Biegun - osiągać to, co z pozoru wydaje się niemożliwe.

Audiobook Powe4change czyta Mirosław Haniszewski

Marek Kamiński w Onet Rano

W mediach o "Power4change" Marka Kamińskiego:

Styl.pl: podróżnik, zdobywca biegunów, pielgrzym i filozof, wie jak osiągać cele.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:49:16

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:52:00

Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?

Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?

Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.

Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne to czasopismo naukowe, które zrodziło się z potrzeby poszukiwań wspólnego mianownika między różnymi doświadczeniami jednostek zarówno na płaszczyźnie społecznej, osobistej, a przede wszystkim badawczej. Czasopismo to ex definitione ma charakter interdyscyplinarny, zaś poszukiwania naukowe mają wymiar „wielowarstwowy”, czyli nie zamykamy się, np.: na określonej metodologii, czy dziedzinie nauki, ale propagujemy transdyscyplinarne podejście w proponowanych tekstach autorów. W związku z tym pragniemy by na łamach naszego czasopisma poruszano zagadnienia z zakresu rożnych dziedzin naukowych; nie przekreślamy również tekstów poglądowych, czy kazuistycznych, interesuje nas wszystko, co może służyć nowemu spojrzeniu oraz interpretacji problemów społecznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Od wielu lat pracownicy pozostają w centrum uwagi przedstawicieli nauk o zarządzaniu. Osoba przyjmowana do pracy jest dorosłą, ukształtowaną jednostką o określonym typie osobowości, z własnymi przekonaniami, systemem wartości i doświadczeniami. Z chwilą, kiedy podejmuje pracę dla określonej firmy, wkracza w obszar, który wywiera wpływ na jego/jej zachowanie. Organizacja staje się przestrzenią kształtowania zachowań pracowników. Zachowanie definiowane jest przez psychologów jako wyraz przystosowania się do środowiska. W tradycji wywodzącej się z badań nad osobowością sądzono, że otoczenie jest obiektem oddziaływań, których źródła tkwią w osobie. Z kolei behawioryści twierdzili, że zależność ta jest odwrotna. W latach 30. XX w. oba podejścia zostały zintegrowane przez Kurta Lewina, który stwierdził, że zachowanie jest funkcją osoby i sytuacji. Na gruncie tej tezy nastąpił rozwój interakcjonizmu. W książce przedstawiono dociekania naukowe skupione wokół uwarunkowań zachowań pracowników w różnorodnych organizacjach. Dotyczą one zależności między zmiennymi organizacyjnymi i społeczno-demograficznymi a zachowaniami pracowników. Autorzy poszukują odpowiedzi zarówno na pytania o charakterze szczegółowym jak i ogólnym i odpowiadają na wiele istotnych pytań, które mogą stanowić inspirację do dalszych poszukiwań naukowych. Publikacja kierowana jest do środowisk naukowych i osób zainteresowanych tematyką zachowań organizacyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Do którego z 16 typów osobowości należysz? Jesteś energicznym i zdecydowanym „administratorem”? Wrażliwym i twórczym „artystą”? A może analitycznym i błyskotliwym „logikiem”?
Dzięki testowi ID16 znajdziesz odpowiedź na to intrygujące pytanie, a twoje odkrycie sprawi, że lepiej zrozumiesz siebie oraz innych!
DODATKOWE INFORMACJE
„Kim jesteś?” zawiera test ID16 oraz zarysy poszczególnych typów osobowości (w tym informację o naturalnych skłonnościach, pokrewnych typach, a także częstości występowania danego typu w populacji).
Typologie osobowości odwołujące się do teorii Carla Gustava Junga (do których należy ID16) są narzędziem powszechnie stosowanym w praktyce pedagogicznej, coachingu, zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz poradnictwie zawodowym i małżeńskim. Stanowią one również podstawę wielu programów wspierających rozwój osobisty i doskonalących relacje międzyludzkie. Jungowskie testy osobowości stały się standardowym narzędziem stosowanym przez większość globalnych przedsiębiorstw w procesie rekrutacji oraz w rozwoju zawodowym.
KOMENTARZE

  • „Szkoda, że nie dowiedziałem się tego jakieś 20 lat temu. Moje życie wyglądałoby inaczej”.
  • „Lepiej poznałem siebie. Warto było poświęcić czas!”.
  • „Zaskoczyło mnie to, ale też pozwoliło mi zrozumieć niektóre moje odczucia i reakcje”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:22:34

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Psychopoezja. Jestem za, a nawet przeciw" to tomik wierszy dla pasjonatów poezji współczesnej, publikowany na wolnej licencji, jako darmowy ebook. W tomiku znajdują się zarówno utwory o wysokim stopniu abstrakcji, gdzie interpretacja wymaga koncentracji i pewnej świadomości psychologicznej, ale także nieskomplikowane rymowanki. Tematyka oscyluje wokół wyraźnych stanów emocjonalnych, które wszyscy przeżywamy, zarówno w bieli, czerni, jak i w kolorze. Wiersze niosą w sobie pewne przesłanie lub chociażby walor edukacyjny. " '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

W ramach serii Skarby Mądrości ukazał się trzeci tom

Poznaj siebie i zrozum innych.

Rozpoznaj swoją osobowość, temperament i dary duchowe.

- Alfred J. Palla

  • CO JEST TWOJA PASJA?
  • JAKIE ZAJĘCIA SPRAWIAJĄ, ŻE ZAPOMINASZ O CZASIE?
  • CO WYZWALA W TOBIE NAJWIĘCEJ EMOCJI?

Każdy człowiek ma jakieś szczególne predyspozycje. Najlepiej robimy to, co współgra z naszym talentem. Ta książka pomoże ci rozpoznać swoje pasje, zdolności, temperament, one natomiast pomogą zidentyfikować twój talent.

  • ZNAJOMOŚĆ SAMEGO SIEBIE POMAGA ROZWINĄĆ POTENCJAŁ, A TAKŻE CHRONI PRZED IMITOWANIEM INNYCH. A POZNAJĄC RÓŻNICE MIEDZY TEMPERAMENTAMI, ŁATWIEJ ZROZUMIESZ PRZYCZYNY LUDZKICH ZACHOWAŃ I CO ZA TYM IDZIE, ŁATWIEJ ZAAKCEPTUJESZ SIEBIE I INNYCH.

A do czego jest nam potrzebna wiedza o darach duchowych?

Dzięki niej możemy być bardziej dojrzali i efektywni. Już sama świadomość, ze nie trzeba być wszędzie, gdzie jawi się potrzeba, lecz można skoncentrować się na tym, do czego jesteśmy wyposażeni, niesie pokój i ulgę. Nowy Testament wymienia 26 darów duchowych. Rozpoznaj swoje dary, wprowadź swój talent w życie i poczuj satysfakcje i radość z bycia sobą ku chwale Boga i zbudowaniu innych.

  • Seria SKARBY MĄDROŚCI
  • Sukces jest w twoich rekach
  • Niezwykłe historie zwykłych ludzi
  • Poznaj siebie i zrozum innych
  • Radość mimo trudności
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 W numerze: Wojciech Kulesza : A co ja robię tu? Teoria poziomu identyfikacji działania dwadzieścia lat później [What am I doing here? Action Identification Theory twenty years later], s. 197–209; Monika Wróbel : O transferze emocji i nastrojów między ludźmi – mechanizm i psychologiczne wyznaczniki zarażenia afektywnego [On the transfer of emotions and moods between people – the mechanism and psychological determinants of affective contagion], s. 210–230; Irena Pilch : Makiawelista wśród ludzi. Nowe badania [A Machiavellian among people. New research], s.231–242; Katarzyna Jaśko, Małgorzata Kossowska : Wpływ wartości na rozumienie pojęcia demokracji [Values and understanding of the concept of democracy], s. 243–257; Jarosław Piotrowski, Magdalena Żemojtel-Piotrowska : Wnioskowanie o bliskości względem „ja” na podstawie myślenia o innym człowieku w kategoriach sprawnościowych i moralnych [Effects of moral and competence categories on estimation of distance between self and others], s. 258–270.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Poznaj niezależnego i błyskotliwego stratega, twórczego i wrażliwego mentora oraz optymistycznego i ciepłego doradcę. Poznaj artystę, logika, entuzjastę, prezentera… Dowiedz się, czym wyróżniają się poszczególne typy osobowości, i sprawdź, czy rozpoznasz wśród nich swoich znajomych i bliskich. Czy rozpoznasz wśród nich siebie? Książka ta jest wprowadzeniem do typologii osobowości ID16. Dzięki niej poznasz profile poszczególnych typów osobowości i dowiesz się, jaki procent populacji stanowią. Typologie osobowości odwołujące się do teorii Carla Gustava Junga (do których należy ID16) są narzędziem powszechnie stosowanym w praktyce pedagogicznej, coachingu, zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz poradnictwie zawodowym i małżeńskim. Stanowią one również podstawę wielu programów wspierających rozwój osobisty i doskonalących relacje międzyludzkie. Jungowskie testy osobowości stały się standardowym narzędziem stosowanym przez większość globalnych przedsiębiorstw w procesie rekrutacji oraz w rozwoju zawodowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Spis treści [Contents] Paweł Boski, Ina Wilczewska: Uprzedzenia polsko-rosyjskie a emocje polskich kibiców w trakcie Euro 2012 [Polish-Russian prejudice and emotions among Polish football fans during Euro 2012], doi: 10.7366/1896180020143001, s. 258–284; Bogdan Wojciszke, Marta Cieślak: Orientacja sprawcza i wspólnotowa a wybrane aspekty funkcjonowania zdrowotnego i społecznego [Agentic and communal orientation: Correlates related to personality and social functioning], doi: 10.7366/1896180020143002, s. 285–297; Kornel Świątnicki, Krzysztof Przybyszewski: Przypomnienie o śmierci i fizyczne oczyszczenie się a poparcie idei lustracji [The effects of mortality salience and physical cleansing on support for vetting (or lustration)], doi: 10.7366/1896180020143003, s. 298–310; Anna Stefaniak, Michał Bilewicz: Zmiana postaw w wyniku wymian studenckich. Rola kontaktu międzygrupowego i redukcji zagrożenia [Changes in attitudes as a result of participation in a student exchange program: The role of intergroup contact and threat reduction], doi: 10.7366/1896180020143004, s. 311–322; Aneta Przepiórka, Małgorzata Szcześniak, Teresita Verhelst, Elisabetta Straffi: System wartości a różne drogi do szczęścia. Porównawcze badanie kolumbijsko-polskie [Value orientations and different ways to happiness: The comparison between Columbian and Polish groups], doi: 10.7366/1896180020143005, s. 323–337; Beata Mirucka, Urszula Bielecka: Intrapsychiczne i interpersonalne funkcje relacji człowieka ze zwierzęciem towarzyszącym [Intrapsychic and interpersonal functions of human relations with companion animals], doi: 10.7366/1896180020143006, s. 338–347; Krystyna Adamska, Roman Konarski: Polska adaptacja Skali stylu konwersacyjnej niebezpośredniości Thomasa Holtgravesa [Thomas Holtgraves’ Conversational Indirectness Style Scale – Cultural adaptation], doi: 10.7366/1896180020143007, s. 348–361.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej. Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym. W numerze: Janusz Reykowski: Procesy grupowe a rozwiązywanie antagonistycznych konfliktów: Czy idea demokracji deliberatywnej może mieć psychologiczny sens? [Group processesand solving antagonistic conflicts: Is the idea of deliberatrive democracy a psychologically feasible proposition?], s. 97–119; Krystyna Skarżyńska, Krzysztof Chmielewski : Potoczna percepcja sytuacji międzynarodowej. Poznawcze predyktory postaw wobec znaczących zdarzeń międzynarodowych [Social perception of international relations. Cognitive predictors of laymen’s attitudes towards international events], s. 120–131; Tomasz Kubik, Małgorzata Kossowska : Reprezentacje poznawcze terrorysty i ich indywidualne uwarunkowania [Cognitive representations of „a terrorist” and their psychological foundations], s. 132–143; Józef Maciuszek : Wpływ bezpośrednich i zaprzeczonych dyrektyw na ukierunkowanie uwagi [Influence of direct and negated directives on focusing of attention], s. 144–163; Mariola Łaguna, Kinga lachowicz-Tabaczek, Irena Dzwonkowska : Skala samooceny SES Morrisa Rosenberga – polska adaptacja metody [The Rosenberg Self-Esteem Scale: Polish adaptation of the scale], s. 164–180.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Poznaj najskuteczniejsze metody zarządzania projektami

  • Dowiedz się, na czym polega project management
  • Opanuj zwinne metodyki zarządzania projektami
  • Naucz się zarządzać wymaganiami, zmianami, budżetem i ryzykiem
  • Sięgnij po najlepsze narzędzia wspomagające pracę PM-a

Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną, zdyscyplinowaną, wszechstronną i doświadczoną, łączącą zdolności techniczne z marketingowymi, a nawet psychologicznymi. Dobry PM to zdolny dyrygent, pod którego kierunkiem zespół deweloperski sprawnie osiąga wyznaczone cele i szybko realizuje powierzone mu zadania - gra bez fałszu, niczym świetnie zestrojona orkiestra.

W ostatnich latach metodyki zwinne przebojem wkroczyły do firm informatycznych. Rewolucyjnie zmieniły sposób wytwarzania oprogramowania, przenosząc akcent z planowania i budżetowania na dostarczanie wartości biznesowej oraz zaspokajanie biznesowych potrzeb klienta. Rewolucja ta sprawiła, że deweloperzy nie są już postrzegani wyłącznie w kategorii kosztów, zespołom oddaje się więcej inicjatywy, a efekty ich pracy można znacznie szybciej skonfrontować z oczekiwaniami.

Nie każdy łatwo odnajduje się w tej nowej rzeczywistości. Pomoże w tym praktyczny poradnik napisany przez doświadczonego kierownika projektów. Krótko, zwięźle i rzeczowo, bez nudnej teorii, krok po kroku wprowadzi Cię we współczesny świat zarządzania projektami i pokaże, jak radzić sobie z codziennymi wyzwaniami. Jeśli chcesz zacząć przygodę z project managementem, chcesz odświeżyć swoją wiedzę lub wzbogacić ją o znajomość metodyk Agile, jesteś na właściwym tropie!

  • Koncepcje zarządzania projektami
  • Właściwe uruchamianie projektu
  • Zarządzanie zespołem i komunikacja
  • Planowanie i tworzenie harmonogramów
  • Zbieranie wymagań użytkownika
  • Realizacja i metody kontroli prac
  • Zarządzanie ryzykiem i zmianami
  • Zarządzanie jakością i budżetem
  • Dokumentacja projektowa i raportowanie
  • Profesjonalne kończenie projektu
  • Zwinne metodyki wytwarzania oprogramowania
  • Darmowe oprogramowanie do zarządzania projektami

Zostań takim kierownikiem projektu, z jakim zawsze chciałeś pracować!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Spis treści [Contents] Dorota Rutkowska, Krzysztof Przybyszewski: Efekt sformułowania (framing effect): zaangażowanie poznawczego wysiłku a wpływ kontekstualnych informacji o zysku lub stracie na podejmowanie decyzji [Framing effect: Cognitive effort and influence of contextual cues about gains and losses on decision making], doi: 10.7366/1896180020153401, s. 248–265; Oleg Gorbaniuk, Ewelina Włodarska: Markery Wielkiej Szóstki polskiego leksykonu osobowości w badaniach samoopisowych, [Adjective markers of Polish indigenous lexical personality factors: A self-rating study], doi: 10.7366/1896180020153402, s. 266–282; Tomasz Besta, Maria Kaźmierczak, Magdalena Błażek: Przynależność grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji tożsamości i klarowności Ja, [Group adherence and personal agency: The role of identity fusion and self-concept clarity], doi: 10.7366/1896180020153403, s. 283–295; Andrzej Nowak, Karolina Ziembowicz, Agata Zabłocka-Bursa, Wiesław Bartkowski: Wpływ społeczny z perspektywy obiektu wpływu: teoria i modele symulacyjne [Social influence from the ‘object of impact’ perspective: Theory and a simulation model], doi: 10.7366/1896180020153404, s. 296–309; Anna Filip, Marta Białecka-Pikul: Rozumienie autoprezentacji przez dzieci: rola teorii umysłu i trafności wiedzy matek o myśleniu ich dzieci, [Understanding self-presentation by children: The role of theory of mind and accuracy of mothers’ knowledge about their children’s thinking], doi: 10.7366/1896180020153405, s. 310–323; Elżbieta Stojanowska: Wpływ rodzaju wzbudzonego Ja na efektywność autopromocji i ingracjacji osób o różnej płci psychologicznej [Influence of self – construal priming on effectiveness of self: Promotion and ingratiation in people differing in psychological gender], doi: 10.7366/1896180020153406, s. 324–334; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relationships: Initial test of the theory and method], doi: 10.7366/1896180020153407, s. 335–351.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
E-book
W koszyku
Spis treści [Contents] Artykuły [Articles] Janusz Reykowski: Przemoc a realizacja celów grupowych: perspektywa makropsychologiczna [Violence as the recurring means of reaction in group conflicts: Societal perspective], doi 10.7366/1896180020174101, s. 112–129; Paulina Szostek: Zazdrość romantyczna: kluczowe koncepcje teoretyczne i narzędzia pomiaru [Romantic jealousy: Main theoretical conceptions and measurement instruments], doi 10.7366/1896180020174102, s. 130–141; Robert Balas, Joanna Sweklej: Rola procesów asocjacyjnych i formułowania sądów w nabywaniu i ekspresji postaw [The role of associative and propositional processes in attitude acquisition and expression], doi 10.7366/1896180020174103, s. 142–155; Andrzej Falkowski, Maria Sidoruk-Błach: Siła cech negatywnych w kształtowaniu się podobieństwa: implikacje dla budowania wizerunku marki miasta [The strength of negative features in shaping similarity: Implications for creating the brand image of a city], doi 10.7366/1896180020174104, s. 156–165; Aleksandra Pilarska, Anna Suchańska: Problem adaptacyjnej wartości empatii w kontekście jej związków z poziomem organizacji osobowości [The adaptive value of empathy in the context of its relation to the personality organization level], doi 10.7366/1896180020174105, s. 166–174; Nina Ogińska-Bulik, Magdalena Kobylarczyk: Rola zasobów osobistych i społecznych w kształtowaniu poczucia jakości życia u nastolatków – wychowanków domów dziecka [The role of personal and social resources in the development of a sense of the quality of life in adolescents-children’s homes], doi 10.7366/1896180020174106, s. 175–184. Metody [Methods] Alan Mandal, Marcin Moroń: Skala typów przywiązania do miejsca według typologii Davida M. Hummona (1992): ustrukturyzowana jakościowa metoda badania przywiązania do miejsca zamieszkania [Type of Place Attachment Scale based on Hummon’s (1992) typology: A structured qualitative method of place attachment measurement], doi 10.7366/1896180020174107, s. 185–204; Gabriela Czarnek, Piotr Dragon, Paulina Szwed, Bogdan Wojciszke: Kwestionariusz przekonań politycznych: własności psychometryczne [Political Beliefs Questionnaire: Psychometric properties], doi 10.7366/1896180020174108, s. 205–222; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relations: Introductory verification of the concept and measurement method], doi 10.7366/1896180020174109, s. 223–239.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni poprzez system HAN - logowanie identyczne z logowaniem do swojego konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej