Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(27)
Katalog książek
(24)
Forma i typ
E-booki
(27)
Książki
(23)
Audiobooki
(14)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(13)
Czytelnia Główna
(24)
WG Wolny Dostęp
(1)
Autor
Bednarski Arkadiusz
(7)
Niemczyk Andrzej
(5)
Fugiel Marcin
(4)
Urlich Jakub
(3)
Zych Robert
(3)
Dooley Jenny
(2)
Evans Virginia
(2)
Holmes Chet
(2)
Lipa Michał
(2)
Morawski Cezary
(2)
Radłowski Grzegorz
(2)
Vickers Craig
(2)
Zinserling Urszula
(2)
Anastasi Mark
(1)
Bartyzel Michał
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białecki Klemens P
(1)
Biliński Witold
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bozarth Cecil B
(1)
Bromberek Aleksander
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Clay Brett
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Drewniany Rafał
(1)
Drzewiecki Sebastian
(1)
Gdesz Mirosław
(1)
Glinka Beata
(1)
Głogowski Bartosz
(1)
Handfield Robert B
(1)
Jarząbek Paweł
(1)
Kaczmarek Tadeusz T
(1)
Kocimski Arkadiusz
(1)
Komsta Adrian
(1)
Kotlińska Janina (1970- )
(1)
Kuryj Jan
(1)
Lawley Brian
(1)
Lupa Iwona
(1)
Mactear John
(1)
Malcherek Monika
(1)
Matyja Piotr
(1)
Motylski Maciej
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Mętrak Natalia
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Olak Grzegorz
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rakowski Piotr
(1)
Religa Kinga
(1)
Royer Timothy
(1)
Sapała Bartłomiej
(1)
Schure Pamela
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Skała Marek
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Trembecka Anna
(1)
Urbańska Anna
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wrotek Witold
(1)
Źróbek Ryszard
(1)
Źróbek Sabina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(49)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(49)
angielski
(2)
Temat
Sprzedaż
(18)
Nieruchomości
(4)
Relacje z klientami
(4)
Handel
(3)
Język angielski
(2)
Marketing
(2)
Personel
(2)
Skuteczność organizacyjna
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Geodezja
(1)
Handel nieruchomościami
(1)
Instytucje kredytowe
(1)
Katastry
(1)
Komunikacja
(1)
Marketing usług
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Obiekty komunalne
(1)
Obsługa klientów
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podział (prawo)
(1)
Prawo publiczne
(1)
Prezentacja (biznes)
(1)
Prognozy handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Reklama
(1)
Rozgraniczanie gruntów (prawo)
(1)
Rynki docelowe
(1)
Samorozwój
(1)
Serwis posprzedażny
(1)
Sprzedaż na eksport
(1)
Ubezpieczenie
(1)
Własność nieruchoma
(1)
Zachowania w organizacji
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie sprzedażą
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 057136, 057130 S, 057135, 057133, 057134, 057137, 057129 S, 057132 (8 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 057128 C (332.7) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138189, 138188 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137598 C (332.7) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121831 C (332.7) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:53:05

Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są?

Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego doświadczenia autora, poznasz odpowiedzi na najważniejsze pytania nurtujące tych, którzy przewodzą innym. Z pewnością docenisz tę publikację, jeśli lubisz praktyczne podejście i poszukujesz wskazówek, które można natychmiast wprowadzić w życie. Skorzystaj z nich, by dzień po dniu stawać się lepszym liderem!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami.

To piąte, uzupełnione wydanie podręcznika zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, uwzględniające obecne wymagania rynku pracy oraz zmiany w otoczeniu biznesowym. Książka pozwala łatwo zrozumieć związek między potrzebami firmy, planowaniem jej rozwoju a technikami stosowanymi w zarządzaniu operacyjnym, zaopatrzeniu i logistyce. W spójny i wyczerpujący sposób przedstawia takie narzędzia jak metoda six sigma, DMAIC, diagramy Pareta, analiza progu rentowności, drzewa decyzyjne i wiele innych. Omawia też techniki prognozowania, w tym modele wygładzania wykładniczego, dostosowanie sezonowe, MAPE, MAD, MFE. Dużo miejsca poświęcono tu zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. Treść została zorganizowana tak, aby maksymalnie wspierać proces przyswajania wiedzy i jej zrozumienia.

W książce:

  • zasady podejmowania decyzji dotyczących organizacji produkcji i usług
  • mierniki wydajności i mapowanie procesów
  • zarządzanie jakością
  • zarządzanie mocą produkcyjną i zaopatrzeniem
  • planowanie zagregowane i model just-in-time

Zarządzanie operacjami i łańcuch dostaw? To po prostu musi działać dobrze!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

By zwiększyć prawdopodobieństwo dojścia do celu…

Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności.
Tym bardziej że żyjemy w czasach, w których nauczyć się — od uczyć się i nauczyć się na nowo, już w zaktualizowanej wersji — to warunek sprawnego poruszania się na rynku pracy zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Menedżerów
i liderów interesować będzie przede wszystkim umiejętność nauczania standardów pracy, a także zarządzania przez potencjał. W obszarach sprzedaży natomiast przyda się umiejętność skutecznego oferowania rozwiązań poprzez oferowane usługi i produkty. To właśnie było dla autora inspiracją do napisania tej książki, której nadał oryginalną formułę.

TO 12 PRZYSTANKÓW W PODRÓŻY, PODCZAS KTÓREJ POZNASZ ŚWIAT METOD MENTORINGOWYCH I COACHINGOWYCH STOSOWANYCH NIE TYLKO W SPRZEDAŻY.

Znajdziesz tu wiele nawiązań do świata marketingu, nauki, sportu czy sztuki — choć z pozoru to różne dziedziny, okazują się podobne w obszarze edukacji do sukcesu.

Kwestię zastosowania metod mentoringowych i coachingowych autor przeplata z refleksją nad codziennymi wyzwaniami, w ramach których też jesteśmy „coachowani” i „mentorowani” — zarówno w pracy, jak i w sytuacjach nieformalnych. Ta intelektualna podróż zawiera również dynamiczne studia przypadków globalnych firm, których nazwy znamy z mediów i z tego, że jesteśmy po prostu konsumentami. Ćwiczenia, które możesz wykonać w trakcie lektury, pozwalają bardziej wniknąć w rozumienie i wyczucie świata biznesu — nauczyć się go jeszcze lepiej rozumieć. Mentoring i coaching jest tutaj nie tylko metodą, ale przede wszystkim współczesnym stylem nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów — w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży. Spojrzysz na nie inaczej — z perspektywy nauki własnej efektywności.

POZNAJ ŚWIAT, W KTÓRYM SKUTECZNOŚĆ JEST MATKĄ I OJCEM SUKCESU. BY STAĆ SIĘ JEGO BENEFICJENTEM, NAJPIERW SIĘ GO NAUCZ, A POTEM SWOJĄ WIEDZĘ… PRZEKAŻ INNYM!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:

  • Zasady zarządzania produktem
  • Fazy cyklu życia produktu
  • Skuteczne badania rynku
  • Analiza konkurencji
  • Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 03:55:45

Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach

Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie.

W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo.

Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w start-upach i międzynarodowych korporacjach!

Zajrzyj na stronę książki!

Posłuchaj audiobooka:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:42:08

Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile, gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć, że umiejętności miękkie mają tam większe znaczenie niż umiejętności techniczne, które łatwiej zdobyć.

Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy. Autor posługuje się prostym i zrozumiałym językiem, uważnie wybiera najważniejsze aspekty tematów z pogranicza psychologii i coachingu. Narzędzia, które czytelnik dostaje do ręki, można od razu wykorzystać w pracy.

Oprogramowanie szyte na miarę wyróżnia się spośród pozycji o podobnej tematyce skupieniem na ludzkiej stronie tematu - w miejsce proponowania kolejnych szablonów i metod. Nie jest to kolejne tłumaczenie z języka angielskiego, ani próba zastosowania amerykańskich technik w polskich realiach. Liczne przykłady zaczerpnięte prosto z życia pokazują, jakie błędy popełniamy w codziennych rozmowach i jak można ich uniknąć. Gwarantuję, że niejeden raz uśmiechniesz się podczas czytania zapisów rozmów.

Jest to książka promująca pierwszy punkt Manifestu Agile: ludzie i ich interakcje ponad procesy i narzędzia. Polecam ją gorąco wszystkim osobom zaangażowanym w pracę nad projektami informatycznymi wytwarzanymi w relacji klient-dostawca albo na wewnętrzne potrzeby organizacji.

Krystian Kaczor, Agile Coach, trener, autor książki Scrum i nie tylko

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 02:09:31

40 nowych sekretów!

Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj!

Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbędnik, zbiór najlepszych wskazówek dla skutecznego handlowca. Sięgnij po nie teraz, przeczytaj szybko (są bardzo zwięźle napisane) i lepiej nikomu nie pożyczaj, ponieważ będziesz do nich często wracać. Szczególnie przed spotkaniami z ważnymi klientami! Bo choć niektóre ze spisanych tu sekretów mogą wydać Ci się znajome (to świetnie, że już je znasz!), inne okażą się odkrywcze i przeniosą Cię na wyższy poziom handlowania. Przy niektórych zatrzymasz się dłużej i pomyślisz sobie: "To jest to! Tego mi właśnie brakowało!". To właśnie ona - wiedza dotychczas nieodkryta - pomoże Ci odnieść imponujący zawodowy sukces i dołączyć do elitarnego grona Mistrzów Sprzedaży.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wyd. 2 rozszerzone - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2016. - 504 s. ; 24 cm.
Forma i typ

I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”

Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy — handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz.
Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży. Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga — Księga Pasji — stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji.

Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika!

Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo czasu na pisanie bestsellerowych książek. Wszystkie publikacje tego niezwykłego coacha poruszają ten sam temat, choć każda z nieco innego punktu widzenia. Tym razem autor przyjmuje perspektywę... kota. Tak, tak! Do napisania tej książki skłoniły go dwie przygarnięte kotki: Lusia i Tosia. Obserwacja ich zachowań pomogła mu uporządkować posiadaną wiedzę i nauczyła go wielu dotąd nieznanych, prostych i skutecznych strategii, które przydadzą się także Tobie – handlowcu, sprzedawco, przedstawicielu handlowy! Czego zatem możesz nauczyć się od sprytnego kota?
Po pierwsze, że w sprzedawaniu liczy się tylko sprzedaż. Po drugie, że klienci chodzą własnymi drogami, a rolą sprzedawcy jest im pomóc trafić do kasy. Po trzecie, że ludzie lubią, kiedy się ich od czasu do czasu „pogłaska pod bródką” – odwdzięczą się później zakupami. Po czwarte, że kota zamiast psa oraz e-zakupy zamiast wycieczki do marketu wybieramy z powodu wygody. Po piąte, że na zbudowanie efektywnych relacji potrzeba czasu. Po szóste, że odrzucenie to nic strasznego — zarówno w życiu kota, jak i sprzedawcy. Zamiast się obrażać, trzeba uparcie robić swoje. Po siódme, że aby coś osiągnąć, trzeba mieć nie tylko wiedzę, lecz także motywację. I wreszcie — aby móc kiedyś spojrzeć na swoje życie z najwyższej możliwej półki, trzeba ją najpierw dostrzec, potem obrać za cel i na koniec – wspinać się, wspinać i wspinać. Do skutku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski ; czyta Jakub Urlich. - Wyd. 4 rozszerzone i uaktualnione - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2019. - 376 s. ; 21 cm.
Czas trwania: 09:57:21

Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Ludzie, z którymi odniesiesz sukces

Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed Tobą? Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujesz, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlową misją wyruszą do klientów. Powodzenie bądź niepowodzenie tej misji spoczywa w Twoich rękach – to Ty jako menedżer sprzedaży odpowiadasz za to, żeby z zatrudnionych przez Ciebie indywidualności zbudować zgrany i sprawny team handlowy.
Od czego zacząć? Jak motywować pracowników? Co zrobić, żeby realizować plany? Co przynosi efekty, a co jest stratą czasu? Na co kłaść szczególny nacisk – czy lepiej szkolić czy kontrolować, dawać przykład czy nakazywać? A może robić to wszystko naraz? Ale jak rozłożyć akcenty? To tylko kilka pytań, na które odpowie Ci ta książka. To cenna pozycja, bo napisał ją praktyk dla praktyków. Arkadiusz Bednarski od początku swojej kariery stworzył i wciąż tworzy wiele zespołów sprzedażowych. Odnosił i wciąż odnosi z nimi niekwestionowane sukcesy. Teraz dzieli się z Tobą wiedzą w charakterystyczny dla siebie sposób — konkretny i wzbogacony licznymi przykładami z życia.
Skorzystaj z jego doświadczeń i zbuduj własny mistrzowski zespół sprzedaży!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu. Granice między tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę "jakości doświadczania marki". Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta? Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu?

Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie! Jednak także i ta profesja musi się dostosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na nowoczesnym rynku? Czy w obecnych czasach handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania. Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Z tej książki dowiesz się między innymi:

  • Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję?
  • Kim jest trudny klient i jak sobie z nim radzić.
  • Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.
  • Kto kupuje markę a kto produkt.
  • Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów.
  • Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym.
  • Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Jak być szefem, pozostając człowiekiem

  • Miękkie zarządzanie, przejrzyste reguły
  • Typologia stylów zarządzania zespołami handlowymi
  • Dział, który się opłaca; narzędzia, które działają
  • Błędy menedżerów oraz ich podwładnych
  • Utrzymywanie stałego poziomu sprzedaży w zmiennych czasach
  • Kierowanie zespołem sprzedawców dóbr szybkozbywalnych

Skuteczność dobrego szefa sprzedaży

Pierwsze wydanie tej książki stworzone zostało z myślą o handlowcach, którzy pracują w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Dzięki trafnym spostrzeżeniom i wnikliwym analizom oraz licznym przykładom niejeden menedżer wyszedł obronną ręką z wielu trudnych sytuacji.

Minęło trochę czasu. Co się zmieniło? Książka stała się obowiązkową pozycją w biblioteczkach szefów działów handlowych oraz zyskała sobie pozytywne opinie i referencje. To dobra wiadomość. Niestety, jak zwykle jest też i zła -- świat ogarnęło spowolnienie gospodarcze, które dotarło także do Polski. Praca sprzedawców stała się jeszcze trudniejsza, a ich przełożeni zmuszeni są do radzenia sobie z kierowaniem zespołem w tych wyjątkowych okolicznościach.

Czas zatem na aktualizację. Przestań z przerażeniem szukać kryzysu i wreszcie staw mu czoła. Uzbrój się w kompendium traktujące o prawdziwych warunkach pracy polskiego przedstawiciela i dyrektora handlowego -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach. Przeczytaj książkę o narastającym stresie, spadku wiary we własne możliwości, blokującej działanie recesji -- i o tym, jak sobie radzić.

  • Dobór właściwych ludzi, nieustanny rozwój, stałe motywowanie, prawidłowe kierowanie.
  • Kooperatywny styl zarządzania.
  • Sprawne prowadzenie działu w okresie zmian i trudności na rynku.
  • Przewodzenie zespołom z branży FMCG.
  • Najczęściej popełniane błędy -- wpadki handlowców i szefów sprzedaży.
  • Wiedza psychologiczna i zarządzanie podczas recesji, wejścia do nowej firmy, spadków wyników sprzedaży, wstrząsów w zespole handlowców.
  • Warunki pracy przedstawicieli i dyrektorów sprzedaży w Polsce.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!). Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze. Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:20:25

Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.
Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:13:40

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:32:41
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.
Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.
  • Wspieraj swój zespół
  • Zbuduj autorytet lidera
  • Motywuj sprzedawców
  • Ucz się na przykładach z polskiego rynku

Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera się wyłącznie na autentycznych przykładach — każda teoria jest zilustrowana jedną lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak ścisły sposób łączy teorię z praktyką.

Jarosław Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH



Kliknij, żeby powiększyć obrazek:

Highslide JS Highslide JS



Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej