Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(22)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(19)
Czytelnia Główna
(18)
Autor
Grzesiak Mateusz
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Anderle Peter
(1)
Bandler Richard
(1)
Black Joanne S
(1)
Blount Jeb
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bredemeier Karsten
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Buzan Tony
(1)
Błaż Agata
(1)
Cates Bill
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Dadan Michał
(1)
Dorner Helmut
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gallagher Bill
(1)
Garr Douglas
(1)
Graj Rafał
(1)
Gross Ilona
(1)
Hofer Franz Josef
(1)
Israel Richard
(1)
Kaplan Steve
(1)
Kowalski Grzegorz P
(1)
La Valle John
(1)
Leboff Grant
(1)
Levine Robert (1945- )
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Livesay John
(1)
Meshel Jeff
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Orłoś Maciej
(1)
Sanders Tim
(1)
Sałek Anna
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Skała Marek
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stinnett Bill
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Tracy Brian
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wilson Orvel Ray
(1)
Witkowska Magda
(1)
Ząbecka Iwona
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Techniki sprzedaży
(19)
Sprzedaż
(7)
Obsługa klienta
(4)
Relacje z klientami
(4)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Technika sprzedaży
(2)
Handel
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Manipulacja
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing telefoniczny
(1)
Marketing w Internecie
(1)
Merchandising
(1)
Obsługa klientów
(1)
Personel
(1)
Perswazja
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rynki docelowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż przez telefon
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Sales genius" 2000.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 100678 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 090880, 090881, 090876, 090877, 090878, 090879 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 062922, 062923, 062924, 062925 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 062921 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes bez Granic)
Tyt. oryg.: "The 7 most powerful selling secrets : soar your way to success with integrity, passion and joy" 2004. Nazwa aut. przedm. na okł.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 099434 S, 099437, 099436, 099435 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 099433 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business, cop. 2014.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139347, 127210 (2 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127209 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 090860, 090858, 090856, 090857, 090861, 090859 (6 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "Psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 078976 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okł. i s. tyt.: Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu.
Na okł. i s. tyt.: sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów, scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane, skuteczny proces sprzedaży przez telefon.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082690 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082689 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 034663 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 034664 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 089102, 089103, 089105, 089104, 089106 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 089101 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. data cop.: 2004.
Dla menedżerów zarządzających sprzedażą, studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów zarządzania, szkół przedsiębiorczości, marketingu i biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110704, 110706, 110705, 110703 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110702 C (658.6/.8) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 083070 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 083069 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 090814, 090816, 090813, 090812, 090815 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 090811 C (658.6/.8) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110759, 110758, 110761, 110762, 110760 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110757 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002893 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002894 C (658.6/.8) (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Pozyskałam kilku świetnych klientów i wkrótce ruszyłam w świat z laptopem pod pachą >> przeczytaj wywiad z Autorką!

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, by Twoja sprzedaż przestała być czymś trudnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć lepszych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym.

Sięgnij po strategię Zwiększę sprzedaż!

Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii Zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować odpowiedniej klasy markę osobistą oraz wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii znajdziesz firmy, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, by była nowoczesna i atrakcyjna dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najbardziej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich oraz zagranicznych i przekonać je do tego, by wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę.

Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.

Multimedialna forma przewodnika

Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć dodatkowe materiały i pliki oraz pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę

Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:49:39

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem!

Sprzedaż jest wszędzie. Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie — za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie, przyczyniając się do wyboru ścieżki życiowej. Kandydat do pracy sprzedaje szefowi historię, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie wizję, że jeśli zdecyduje się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynki: matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, własnego wieloletniego międzynarodowego doświadczenia sprzedażowego i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część — Relations Game — uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania potrzeb potencjalnego klienta. Część trzecia — Sales Game — bezpośrednio dotyczy narzędzi zamykających sprzedaż. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i wszystkich, którzy są świadomi, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku

Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.

Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:

  • siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
  • powszechne prawo potrzeby
  • pięć elementów sprzedaży społecznościowej
  • pięciostopniowy model gwiaździsty
  • piramidę poszukiwawczą

„Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”.

Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog


Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą. Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek. Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes — za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Skuteczne techniki wpływu (na podstawie książki Manipulacja odczarowana)

W tytule książki, która stanowi podstawę tego szkolenia, jest słowo „manipulacja”. Słowo uznane za brzydkie, choć w wielu fabrykach używa się manipulatorów, a w domu, kiedy używamy pilotów, manipulujemy sprzętem RTV. Książka, którą napisałem, miała odczarować to słowo, a w ślad za tym wiele technik wywierania wpływu. Mani to ręka, a pulus znaczy pełny — czyli manipulacja to termin, który oznacza działanie z sensem, z rozmysłem, by osiągnąć własny cel. To działania matki, która chce nauczyć dziecko samodzielnego jedzenia lub zawiązywania butów, a także przedstawiciela handlowego, szefa, lekarza czy nauczyciela. Manipulacja to naturalna aktywność każdego człowieka, któremu o coś konkretnego chodzi, który chce coś świadomie osiągnąć. Jeśli człowiek czegoś chce, to świadomie lub nieświadomie stara się sterować swoimi relacjami z innymi ludźmi i sobą samym. Jest milszy, uśmiecha się, angażuje, zmienia ton głosu. Stwarza lepsze wrażenie. Warto poznać towarzyszące temu procesowi mechanizmy i narzędzia, bo dzięki nim możemy skuteczniej realizować własne cele.

Co Cię czeka podczas tego szkolenia?

Najważniejsze - poznasz od strony praktycznej techniki i mechanizmy podnoszące skuteczność i efektywność w czasie rozmów, negocjacji czy w procesie sprzedaży.

W szczególności:

  • Poznasz magiczne działanie manipulacji, której skutki - po jej użyciu - są bardzo niedoceniane.
  • Zrozumiesz mechanizm automatycznego wyzwalacza zachowań - podstawy skuteczności mechanizmów wpływu.
  • Poznasz i zaplanujesz zastosowanie w praktyce sześciu podstawowych mechanizmów wywierania wpływu Roberta Cialdiniego.
  • Dowiesz się, jak praktycznie zastosować MML (model manipulacji liniowej).
  • Nauczysz się stosować kompleksowy MMM (model manipulacji megalitycznej).
  • Otrzymasz przekaz od Roberta Cialdiniego - i przestrogę, by wszystkie te techniki stosować w sposób etyczny.

A po zakończeniu kursu...

Po ukończeniu szkolenia będziesz umieć zastosować w praktyce kilkanaście technik wpływu, bo osiągać własne cele. Wyniki zadań, które wykonasz w trakcie kursu, będzie można natychmiast wprowadzić w życie. Dzięki nim szefowie, podwładni, koleżanki i koledzy w pracy chętniej będą akceptowali Twoje propozycje. Dodatkowo możesz wykorzystać poznane narzędzia w życiu osobistym, w relacjach rodzinnych i społecznych. Powodzenia!

Dla kogo to szkolenie?

Dla każdego, kto chce skutecznie wpływać na swoje życie zawodowe i osobiste. Dla szefów wszystkich szczebli, jak również ekspertów. Dla każdego, kto zarządza projektami, sprzedaje oferty czy własne rozwiązania i pomysły. Także dla osób, które z racji pełnionych ról (rodzice, nauczyciele, lekarze) powinny przekonywać innych do sensownych i korzystnych rozwiązań.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej