Gaddis Tony
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
E-booki
(5)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Gaddis Tony
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(66)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(61)
Watrak Andrzej
(57)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(47)
Sałbut Bartosz
(47)
Walczak Krzysztof
(47)
Bonk Krzysztof
(46)
Gutowski Maksymilian
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Od struktur sterujących po obiekty Java jest rozbudowanym, elastycznym i wszechstronnym, a przy tym dojrzałym językiem programowania. Pozwala na tworzenie kodu dla prawie wszystkich rodzajów komputerów, również tych sterujących pracą najbardziej wyspecjalizowanych urządzeń. Można go używać do pisania dużych systemów, małych programów, aplikacji mobilnych i aplikacji WWW. Jest znakomitym wyborem dla osób, które postanowiły związać swoją przyszłość zawodową z którąś z wielu gałęzi informatyki. Aby optymalnie wykorzystać potencjał drzemiący w Javie, koniecznie trzeba zadbać o solidne podstawy - zarówno w teorii, jak i w praktyce kodowania. Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego podręcznika dla studentów. Książka została pomyślana w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić naukę Javy krok po kroku i pozwolić na możliwie szybkie rozpoczęcie samodzielnego kodowania. Znalazło się tu wprowadzenie do wiedzy o sprzęcie, oprogramowaniu, wykonywaniu programów i kompilacji kodu. Dzięki temu nawet zupełnie początkujące osoby zaczną płynnie posługiwać się typami danych, zmiennymi czy instrukcjami sterującymi. Bardzo starannie omówiono takie tematy jak klasy, obiekty i dziedziczenie. Nie zabrakło wprowadzenia do pracy z bazami danych, plikami czy też podstaw budowy graficznego interfejsu użytkownika za pomocą nowej biblioteki JavaFX. W tej książce między innymi: solidne podstawy programowania i wprowadzenie do Javy operacje wejścia-wyjścia, przetwarzanie tekstu oraz obsługa wyjątków rekurencja i jej zastosowanie w rozwiązywaniu problemów praca z animacjami, dźwiękiem i wideo wykorzystanie interfejsu JDBC do pisania aplikacji bazodanowych Java: zdobądź solidne podstawy i programuj jak mistrz!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
C++ powstał w 1979 roku. Od tej pory cały czas się rozwija. Mimo że wymaga od programisty pewnej dyscypliny i staranności w pracy, jest chętnie wykorzystywany, daje bowiem ogromne możliwości i cechuje się elastycznością. W języku tym zaimplementowano mechanizmy programowania obiektowego. Opanowanie C++ nie tylko pozwala programistom tworzyć aplikacje dla praktycznie wszystkich platform, komputerów, serwerów i urządzeń mobilnych, ale również ułatwia naukę innych języków programowania. Aby w pełni skorzystać z tych zalet, trzeba od początku przykładać się do nauki pisania kodu z poszanowaniem dobrych praktyk. To kolejne wydanie lubianego podręcznika programowania w języku C++; książka przeznaczona dla osób, które dopiero rozpoczynają naukę kodowania, i tych, które mają już doświadczenie z innymi językami. Znalazło się tu przystępne wyjaśnienie podstaw działania komputera oraz wprowadzenie do samego języka, a także mnóstwo pożytecznych wskazówek dla początkujących. Bardziej zaawansowani programiści docenią szczegółowe opisy niuansów, zawiłości i źródeł możliwych problemów. Książka jest napisana prostym, zrozumiałym językiem i zawiera wiele świetnie dobranych przykładów ilustrujących nie tylko funkcje i konstrukcje języka C++, ale również przypadki i sposoby ich użycia. Najważniejsze zagadnienia: przystępne wprowadzenie do C++ funkcje i klasy, tablice i wektory wyrażenia lambda, wskaźniki i przeciążanie operatorów dziedziczenie i polimorfizm stosy, kolejki i rekurencja - drzewa binarne: tworzenie i operacje na drzewach Idź i programuj w C++!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Programowanie to nie tylko umiejętność pisania kodu oraz organizowania go w funkcje, procedury i moduły. Nawet najbardziej finezyjne języki i najnowocześniejsze paradygmaty programowania nie zapewnią sukcesu, jeśli projekt aplikacji jest nieprzemyślany, a jej logice brakuje... logiki. Z drugiej strony poświęcenie odrobiny czasu na stworzenie dobrego projektu sprawi, że praca nad pisaniem kodu będzie łatwiejsza, sama aplikacja będzie pracować lepiej i bardziej niezawodnie, a późniejsze modyfikacje i rozwój oprogramowania przysporzą mniej problemów. Jeśli planujesz napisać swoją pierwszą aplikację, sięgnij po tę książkę. Aby zrozumieć zawartą w niej treść, nie trzeba znać żadnego języka programowania. Pokazano tu, jak działają programy i jak można z ich wykorzystaniem rozwiązywać konkretne zadania. Wiedza o zasadach projektowania jest przekazywana za pomocą pseudokodu i schematów blokowych. Omówiono zarówno podstawowe zagadnienia, takie jak typy danych, zmienne, funkcje, jak i nieco bardziej zaawansowane: programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i pisanie programów sterowanych zdarzeniami. W tym wydaniu książki wprowadzono wiele poprawek i uzupełnień, dotyczących między innymi języków Java, Python i C++ oraz programowania aplikacji dla urządzeń mobilnych. Dzięki tej książce dowiesz się: jak działa komputer, czym są programy i do czego służą dane z jakich modułów i struktur składają się programy oraz jak działają funkcje w jaki sposób pracuje się na plikach oraz czym jest przetwarzanie tekstu czym jest rekurencja i do czego można ją wykorzystać czym się różni programowanie proceduralne od obiektowego Bez dobrego projektu zawiedzie najlepszy kod!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Python jest wszechstronnym językiem programowania o imponującej elastyczności i wydajności. Można dzięki niemu rozwiązywać przeróżne problemy programistyczne z różnych dziedzin wiedzy. Nawet jeśli nie masz zamiaru stać się pełnoetatowym programistą, prędko się zorientujesz, jak świetnym i elastycznym narzędziem jest Python. Można za jego pomocą budować oprogramowanie, ale również wspierać pracę statystyków, ekonomistów, maklerów giełdowych, biologów, fizyków czy analityków finansowych. Wystarczy tylko znaleźć sposób analizy problemu i nauczyć się implementować go w programie. Z tej książki skorzystasz, nawet gdy nie masz żadnego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Dzięki prostym przykładom i zrozumiałemu pseudokodowi, schematom blokowym oraz innym narzędziom zdobędziesz wiedzę o projektowaniu oprogramowania i jego implementowania w języku Python. W każdym rozdziale znalazło się wiele przykładowych projektów oraz zwięzłych i praktycznych programów. Książkę rozpoczęto od przedstawienia podstawowych informacji o przechowywaniu danych, danych wejściowych i wyjściowych, struktur kontrolnych, funkcji, sekwencji, list, operacji wejścia-wyjścia oraz obiektów tworzonych za pomocą klas zdefiniowanych w bibliotece standardowej. Następnie omówiono zagadnienia tworzenia klas, dziedziczenia i polimorfizmu, a także definiowania funkcji rekurencyjnych. W tej książce: Wprowadzenie do Pythona i środowiska IDLE Struktury warunkowe, struktury cykliczne i funkcje Podstawy programowania zorientowanego projektowo Rekurencja i algorytmy rekurencyjne Projektowanie GUI aplikacji Python. Lepszy niż myślisz. Przydatniejszy niż sądzisz.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
C# jest nowoczesnym, lubianym i popularnym wśród programistów językiem ogólnego zastosowania. Jego sztandarową zaletą jest wszechstronność i elastyczność: może posłużyć do tworzenia serwisów internetowych, aplikacji biznesowych oraz gier. Oprogramowanie zbudowane w C# będzie poprawnie działać na tradycyjnych komputerach, serwerach, urządzeniach mobilnych, a także na specjalnych urządzeniach do gier. Tworzenie kodu C# w środowisku Visual Studio jest bardzo efektywnym, przyjemnym i motywującym sposobem pracy. Niemniej jednak, aby napisane w ten sposób aplikacje działały bezproblemowo przez długi czas, należy dobrze poznać reguły rządzące programowaniem. Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworzyć atrakcyjne, oparte na zdarzeniach aplikacje zawierające graficzny interfejs użytkownika. Znalazło się tu znakomite wprowadzenie do programowania obiektowego. Wyjaśniono, w jaki sposób należy korzystać z klas dostarczonych wraz z .NET Framework. W zrozumiały sposób pokazano podstawy operacji wejścia-wyjścia, struktur kontrolnych, tablic, list i operacji na plikach, nie zabrakło także omówienia zagadnień dziedziczenia i polimorfizmu. Każde z prezentowanych zagadnień zostało zilustrowane zrozumiałymi i bardzo praktycznymi przykładami działającego kodu. W tej książce między innymi: Solidne podstawy Visual C# i Visual Studio Przetwarzanie danych i sterowanie działaniem programu Tablice, listy i programowanie obiektowe Debugger w Visual Studio i analiza kodu aplikacji Bazy danych: podstawy i tworzenie baz w Visual Studio Visual C#. Solidne podstawy prowadzą do perfekcji!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej