Lesisz Radosław
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
E-booki
(8)
Autor
Konopnicka Maria
(165)
Praca zbiorowa
(158)
Słowacki Juliusz
(132)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Lenartowicz Teofil
(111)
Lesisz Radosław
(-)
Prus Bolesław
(100)
Bednarz Stanisław
(99)
Ryll Łucja
(98)
Włodarczyk Maria
(95)
Górczyński Robert
(93)
Gomulicki Wiktor
(91)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Dooley Jenny
(87)
Walczak Tomasz
(87)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Cieślak Piotr
(82)
Evans Virginia
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Piwko Łukasz
(71)
Rajca Piotr
(71)
Czechowicz Józef
(69)
Kraszewski Józef Ignacy
(66)
Meryk Radosław
(65)
Baudelaire Charles
(63)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(61)
Lange Antoni
(61)
Watrak Andrzej
(57)
Moszczyński Andrzej
(56)
Walczak Krzysztof (1950- )
(56)
Wrotek Witold
(55)
Mickiewicz Adam
(54)
Steczek-Czerniawska Elżbieta
(53)
Andrysiak Ewa (1955- )
(52)
Drożdż Jarosław
(52)
Kamiński Bogdan
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Kulesza Alina
(49)
Lachowski Lech
(49)
Wolarski Wojciech
(49)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(47)
Sałbut Bartosz
(47)
Walczak Krzysztof
(47)
Bonk Krzysztof
(46)
Gutowski Maksymilian
(46)
Orlewicz Leszek (1946- )
(45)
Dygasiński Adolf
(44)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(44)
Laskowski Kazimierz
(44)
Poklewski-Koziełł Tadeusz
(44)
Kościelniak Władysław
(43)
Wołejszo Jarosław
(43)
Koper Sławomir (1963- )
(42)
Pikoń Andrzej
(42)
Suchodolski Bogdan
(41)
Anders Paweł
(40)
Flisek Aneta
(40)
Niemojewski Andrzej
(40)
Andrysiak Ewa
(39)
Szarzyński Mikołaj Sęp
(39)
Dobrzański Tadeusz
(38)
Kawalec Mieczysław
(38)
Pilch Piotr
(38)
Andersen Hans Christian
(37)
Kowalczyk Ryszard
(37)
Mruk Henryk
(37)
Polak Grzegorz (1952- )
(37)
Wyspiański Stanisław
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Kowalska Samanta
(36)
Brzozowski Stanisław
(35)
Dmochowska Halina
(35)
Dziak Artur
(35)
Kowalczyk Grzegorz
(35)
Lis Marcin
(35)
Sinko Tadeusz
(35)
Vvedenskij Boris Alekseevič (1893-1969)
(35)
Waśko Zbigniew
(35)
Zapolska Gabriela
(35)
Łuczkiewicz Grzegorz
(35)
Estreicher Karol
(33)
Zboiński Krzysztof
(33)
Żeromski Stefan
(33)
Józefiok Adam
(32)
Nowak Edward
(32)
Oppman Artur
(32)
Oxenden Clive
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Wojnowski Jan
(31)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(31)
Bałucki Michał
(30)
Bręborowicz Grzegorz H. (1948- )
(30)
Kienzler Iwona (1956- )
(30)
Rzychoń Tomasz
(30)
Birkenmajer Aleksander
(29)
Czerni Sergiusz
(29)
Ehrlich Andrzej
(29)
Grimm Jakub
(29)
Grimm Wilhelm
(29)
Kokot Franciszek
(29)
Matuk Konrad
(29)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
8 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Java to język programowania, którego warto się nauczyć. To technologia nowoczesna i użyteczna, a jej możliwości doceniają nawet największe firmy z całego świata. Jest to przy tym język dojrzały i lubiany, cieszący się wsparciem ogromnej rzeszy pasjonatów programowania. Na tym jednak nie koniec zalet Javy: nauka tego języka należy do prostych i przyjemnych. Aby zacząć pisać aplikacje w Javie, wystarczy odrobina wysiłku i zaangażowania. Oznacza to, że jeśli zechcesz, w niedługim czasie będziesz pisać programy z graficznym interfejsem użytkownika, łączące się z usługami sieciowymi, działające na urządzeniach mobilnych, a nawet kod pracujący w środowisku Minecrafta! Ta książka to bardzo przystępny, zwięzły podręcznik składający się z 24 godzinnych lekcji. Jej celem jest nauka programowania w języku Java od podstaw. Pojęcia programistyczne są objaśniane w sposób zrozumiały, a technika tworzenia kodu została opisana krok po kroku. Po 24 godzinach spędzonych z tą publikacją będziesz pisać własne programy. Nauczysz się projektowania graficznych interfejsów użytkownika, tworzenia aplikacji mobilnych, zrozumiesz zasady programowania obiektowego. Po przeczytaniu książki będziesz przygotowany do nauki bardziej zaawansowanych technik programowania w Javie. Najważniejsze zagadnienia: Konfiguracja środowiska programistycznego Javy Podstawowe elementy kodu Budowanie funkcjonalnych interfejsów użytkownika Stosowanie wątków i praca z plikami Techniki programowania obiektowego Tworzenie aplikacji mobilnych Programowanie w Javie? Łatwiejsze, niż się wydaje!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Wprowadzenie do języka C++ Programowanie funkcjonalne Używanie klas nadrzędnych i dziedziczenia Programowanie w języku C++ od podstaw Bez względu na to, czy jesteś początkującym czy średnio zaawansowanym programistą, który chce doszlifować swoje umiejętności, dzięki C++ dla bystrzaków możesz zostać sprawnym programistą. Ten podręcznik, zaktualizowany, uwzględniający zmiany z rozszerzenia do języka C++ z 2014 roku, pomoże Ci zrozumieć klasy, dziedziczenie, pokaże, jak sprawić, by Twój program wykonywał się w sposób bezpieczny - i wiele więcej. W książce: Twój pierwszy program Operatory matematyczne i logiczne Programowanie obiektowe Obsługa błędów i obrona przed hakerami
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Mijają lata, a bazy danych wciąż stanowią serce większości systemów informatycznych. Rozwój technologii sprawia jednak, że zaprojektowanie systemu baz danych, jego wdrożenie i administrowanie nim wymaga biegłości w wielu dziedzinach. Niezbędne są solidne podstawy modelowania i projektowania baz danych, umiejętność posłużenia się językami i modelami udostępnianymi przez systemy zarządzania bazami danych, a także znajomość technik implementacji samych systemów. Od profesjonalisty wymaga się także wiedzy o najnowszych technologiach, takich jak NoSQL i oczywiście big data. Ważnym uzupełnieniem tego szerokiego wachlarza jest też znajomość technologii powiązanych z systemami bazodanowymi. Ta książka jest siódmym, zaktualizowanym wydaniem klasycznego podręcznika do nauki baz danych. Jest to szczegółowa prezentacja najważniejszych aspektów systemów i aplikacji bazodanowych oraz powiązanych technologii. To znakomity podręcznik dla studentów i świetne kompendium dla praktyków. Sporo miejsca poświęcono w nim systemom rozproszonym oraz technologiom opartym na systemie Hadoop i modelu MapReduce. Nie zabrakło opisu takich zagadnień, jak model IR, wyszukiwanie z użyciem słów kluczowych, porównanie baz danych z modelem IR, modele wyszukiwania, ocena wyszukiwania i algorytmy rankingowe. Wykładowcom przyda się szereg ułatwiających pracę dydaktyczną diagramów, prezentacji i rysunków. W książce między innymi: wprowadzenie do modeli, systemów i języków z obszaru baz danych; model związków encji i programowanie baz danych; bazy relacyjne, obiektowo-relacyjne, obiektowe i XML w bazach danych; algorytmy przetwarzania zapytań i techniki optymalizacji; bezpieczeństwo baz danych. Baza danych? Stosuj tylko najskuteczniejsze rozwiązania!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Framework Angular 2 jest dziś uważany za jeden z najwydajniejszych sposobów rozwijania średnich i dużych aplikacji internetowych. Te aplikacje działają bez problemu niezależnie od platformy. Separacja kodu interfejsu od logiki aplikacji, prosta modularyzacja aplikacji, bezproblemowe przetwarzanie danych asynchronicznych, bogaty zestaw narzędzi i ogromne ułatwienia podczas projektowania interfejsu użytkownika - to tylko kilka z wielu zalet Angulara. Nawet jednak tak świetny framework wymaga od programisty wiedzy i umiejętności prawidłowego budowania kodu. Książka rozpoczyna się od przedstawienia wzorca MVC i jego zalet. Ta wiedza następnie przydaje się do budowy własnego projektu za pomocą Angulara. Najpierw będzie to prosta, praktyczna aplikacja, a później zostaną przedstawione coraz bardziej zaawansowane funkcje. Każdy temat jasno i spójnie wyjaśniono, zamieszczając szczegóły konieczne do efektywnej pracy. Przedstawiono sposoby wykorzystywania różnych pożytecznych narzędzi, w tym frameworka Bootstrap, biblioteki Reactive Extensions czy frameworka Jasmine. Nie zabrakło objaśnień najczęściej występujących problemów oraz sposobów ich rozwiązywania. W tej książce między innymi: Solidne podstawy koncepcji MVC Obiektowy model dokumentu (DOM) Usługi i dostawcy usług Routing i animacja w Angularze Testowanie aplikacji Angular 2. Profesjonalne narzędzie dla profesjonalisty.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Python jest wszechstronnym językiem programowania o imponującej elastyczności i wydajności. Można dzięki niemu rozwiązywać przeróżne problemy programistyczne z różnych dziedzin wiedzy. Nawet jeśli nie masz zamiaru stać się pełnoetatowym programistą, prędko się zorientujesz, jak świetnym i elastycznym narzędziem jest Python. Można za jego pomocą budować oprogramowanie, ale również wspierać pracę statystyków, ekonomistów, maklerów giełdowych, biologów, fizyków czy analityków finansowych. Wystarczy tylko znaleźć sposób analizy problemu i nauczyć się implementować go w programie. Z tej książki skorzystasz, nawet gdy nie masz żadnego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Dzięki prostym przykładom i zrozumiałemu pseudokodowi, schematom blokowym oraz innym narzędziom zdobędziesz wiedzę o projektowaniu oprogramowania i jego implementowania w języku Python. W każdym rozdziale znalazło się wiele przykładowych projektów oraz zwięzłych i praktycznych programów. Książkę rozpoczęto od przedstawienia podstawowych informacji o przechowywaniu danych, danych wejściowych i wyjściowych, struktur kontrolnych, funkcji, sekwencji, list, operacji wejścia-wyjścia oraz obiektów tworzonych za pomocą klas zdefiniowanych w bibliotece standardowej. Następnie omówiono zagadnienia tworzenia klas, dziedziczenia i polimorfizmu, a także definiowania funkcji rekurencyjnych. W tej książce: Wprowadzenie do Pythona i środowiska IDLE Struktury warunkowe, struktury cykliczne i funkcje Podstawy programowania zorientowanego projektowo Rekurencja i algorytmy rekurencyjne Projektowanie GUI aplikacji Python. Lepszy niż myślisz. Przydatniejszy niż sądzisz.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Obowiązkowa wiedza każdego programisty! Java EE to zbiór zaawansowanych technologii, pozwalających stworzyć nowoczesną aplikację o doskonałej architekturze. Jeżeli żądasz najwyższej wydajności, niezawodności, jakości oraz elastyczności, to Java EE jest prawdopodobnie najlepszym wyborem. Jeżeli chcesz się skupić na postawionym zadaniu i nie masz ochoty zmagać się z problemami z konfiguracją czy środowiskiem pracy, wybierz lidera wśród darmowych IDE. NetBeans zapewnia pełne wsparcie dla Javy EE, a praca z nim to czysta przyjemność. W trakcie lektury tej wyjątkowej książki poznasz najlepsze techniki pracy z tym duetem. Zaznajomisz się z możliwościami Javy EE oraz przekonasz się, jak bardzo NetBeans może ułatwić Ci pracę. Na wstępie dowiesz się, jak zainstalować, dostosować do własnych potrzeb oraz przygotować do pracy środowisko NetBeans. Na kolejnych stronach zdobędziesz wiedzę związaną z serwletami, JSP oraz JSF. Ponadto nauczysz się korzystać z Java Persistence API oraz projektować i uruchamiać usługi sieciowe. Książka ta jest doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich programistów języka Java, chcących wykorzystać potencjał NetBeans w tworzeniu zaawansowanych aplikacji. Dzięki tej książce: poznasz możliwości Javy EE dostosujesz NetBeans do własnych preferencji wykorzystasz w pełni wsparcie NetBeans dla Javy EE zwiększysz swoją produktywność! Poznaj najlepsze techniki pracy z NetBeans!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
Swift, następca języka Objective-C, pojawił się na rynku w 2014 roku i bardzo szybko zyskuje popularność wśród programistów tworzących aplikacje dla iOS oraz macOS. Charakteryzuje się zwięzłą i przejrzystą składnią, a co więcej, pozwala na korzystanie z nowoczesnych, wysokopoziomowych struktur i cech języka, takich jak typy generyczne czy domknięcia. Jest przy tym wygodny i elastyczny, a jego nauka nie powinna sprawiać problemów nawet tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem.Ta książka jest starannie przygotowanym, praktycznym podręcznikiem efektywnego programowania w języku Swift 3. Wyczerpująco przedstawiono tu zasady posługiwania się środowiskiem programistycznym Xcode 8 i dokumentacją Apple. Dzięki niej zyskasz wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielne rozwiązywanie problemów programistycznych z użyciem języka Swift. Innymi słowy, zaczniesz programować kompletne, efektywne i dojrzałe aplikacje dla platform iOS i macOS.W tej książce: przedstawiono podstawy składni języka Swift omówiono konstrukcje służące do kontroli przepływu działania programu pokazano, jak korzystać z kolekcji, typów wyliczeniowych, struktur i klas zaprezentowano zasady budowania eleganckiego, czytelnego i efektywnego kodu przedstawiono metody projektowania aplikacji opartej na zdarzeniach Swift: wyjątkowe narzędzie do budowy wyjątkowych aplikacji dla Apple! Matt Mathias — jest doktorem socjologii i dyrektorem działu szkoleń w firmie Big Nerd Ranch. Uczy programowania na platformie iOS. Uwielbia jazdę na rowerze, komiksy oraz wszelkiego rodzaju gry.John Gallagher — jest inżynierem oprogramowania i instruktorem w Big Nerd Ranch. Jest znawcą systemów wbudowanych i superkomputerów. Pasjonuje go poznawanie nowych języków programowania. Kiedy nie zajmuje się pracą, spędza czas wolny z żoną i z trzema córkami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
E-book
W koszyku
D3.js jest biblioteką przeznaczoną do tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w rozmaitych aplikacjach internetowych. Ta solidnie zaprojektowana biblioteka oczywiście umożliwia generowanie wykresów, ale pozwala również na tworzenie map, interaktywnych diagramów, paneli kontrolnych dla danych, raportów i wielu innych animowanych elementów. Zapewnia co najmniej tę samą wydajność co Flash czy aplety Javy, ale jest zintegrowana ze standardami internetowymi i modelem DOM dla HTML. To nie koniec zalet D3.js — to także świetne narzędzie do dynamicznego aktualizowania bardziej standardowych witryn internetowych.Niniejsza książka pozwoli Ci na płynne rozpoczęcie pracy z tą biblioteką, dającą fantastyczne możliwości. Nauczysz się, jak tworzyć interaktywną grafikę i aplikacje sterowane danymi. Zaczniesz od zestawu praktycznych przykładów, dostosowanych do różnego rodzaju wykresów, sieci i map. Wykorzystasz przy tym gotowe układy z biblioteki D3. Zapoznasz się z praktycznymi technikami projektowania zawartości stron, tworzenia animacji i prezentowania zmieniających się danych. Zobaczysz między innymi, jak tworzyć interaktywną grafikę i wykorzystywać dane przesyłane strumieniowo.Dzięki tej książce zrozumiesz: zasady wizualizacji danych, techniki wiązania i wczytywania danych oraz tworzenia elementów graficznych na ich podstawie, metody pracy z grafiką wektorową, tworzenie elementów służących do wizualizacji danych, rozbudowane aplikacje wykorzystujące mapy, sposoby tworzenia kompletnych aplikacji opartych na bibliotece D3, również dla urządzeń przenośnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej poza siecią Uczelni możliwy jest po pobraniu w Bibliotece PIN-u do logowania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej