Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek
(343)
ebookpoint BIBLIO
(35)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(341)
Publikacje naukowe
(104)
E-booki
(39)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Audiobooki
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(301)
dostępne
(256)
nieokreślona
(11)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(186)
Wydział Politechniczny
(26)
Wydział Medyczny
(11)
Czytelnia Główna
(268)
Czytelnia WP
(40)
Czytelnia WM
(4)
WG Wolny Dostęp
(37)
Autor
Wołejszo Jarosław
(11)
Mruk Henryk
(10)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Rejman Krzysztof
(5)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(4)
Bombol Małgorzata
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Pisarska Aneta
(3)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(3)
Skrzypek Elżbieta (1952-)
(3)
Wenerska Beata
(3)
Wrzosek Marek
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Bednarek Piotr
(2)
Boruszczak Tomasz
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Chłodnicki Marcin
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Frąszczak Jan
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Jaciow Magdalena
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kamiński Paweł (nauki o obronności)
(2)
Kasprzak Rafał
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kopczewski Michał
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalewski Marcin
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Matuszewska Anna (ekonomista)
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mikurenda Katarzyna
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Mistewicz Eryk
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Odrakiewicz Piotr
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pyza Dariusz
(2)
Radkowska Jolanta
(2)
Radkowski Krzysztof
(2)
Rubaj Tomasz
(2)
Rudolf Wawrzyniec
(2)
Sivert Mike
(2)
Skrzypek Adam
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Staniszewski Marek
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Strnad William
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Strzelczak Marzena
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Szczygielska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(2)
Szmidt Czesław
(2)
Tkaczyk Paweł
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Widelska Urszula
(2)
Więcek-Janka Ewa
(2)
Wojciechowska Maja
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wolny Robert
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Agnieszka Raczek
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Anastasi Mark
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anna Mikołajczyk
(1)
Antczak Stefan
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Aranowski Andrzej
(1)
Artur Maik
(1)
Artur Sawicki
(1)
Babik Wiesław
(1)
Bach Irena
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Baran Alina (nauki ekonomiczne)
(1)
Baran Michał
(1)
Baran Witold (ekonomia)
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barałkiewicz Tomasz
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951 - )
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(60)
2010 - 2019
(161)
2000 - 2009
(125)
1990 - 1999
(29)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(2)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(134)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(380)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(371)
angielski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(22)
Szkoły wyższe
(19)
Ekonomiści
(6)
Studenci
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Doradcy finansowi
(2)
Księgowi
(2)
Logistycy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(111)
Marketing
(82)
Przedsiębiorstwo
(62)
Innowacje
(18)
Organizacja
(15)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(15)
Zarządzanie jakością
(14)
Kadry
(12)
Logistyka (organizacja)
(12)
Marketing usług
(12)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Marketing strategiczny
(11)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorstwa
(11)
Usługi
(11)
Organizacje
(10)
Turystyka
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Personel
(9)
Konsumenci
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Marketing turystyczny
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Przywództwo
(8)
Służba zdrowia
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Controlling
(7)
Prakseologia
(7)
Produkcja
(7)
Public relations
(7)
Relacje z klientami
(7)
Branding (marketing)
(6)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Gospodarka
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Przedsiębiorstwo usługowe
(6)
Decyzje
(5)
Kapitał intelektualny
(5)
Marketing relacyjny
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Rachunkowość zarządcza
(5)
Ryzyko
(5)
Skuteczność organizacyjna
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Audyt
(4)
Bezpieczeństwo
(4)
Ekonomia
(4)
Jakość usług
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
Model biznesowy
(4)
Rachunkowość
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Sprzedaż
(4)
Szczupłe zarządzanie
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zatrudnienie
(4)
Znaki towarowe
(4)
Administracja
(3)
Administracja publiczna
(3)
Analiza finansowa
(3)
COVID-19
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Finanse
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kontrola
(3)
Kultura
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Lojalność wobec marki
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing w Internecie
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Sektor publiczny
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Towary markowe
(3)
Transport
(3)
Uniwersytety i uczelnie
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Alians strategiczny (ekonomia)
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Biblioteki
(2)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(19)
1989-2000
(12)
1945-1989
(6)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(48)
Europa
(4)
Japonia
(2)
Dolny Śląsk
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Polska (część środkowa)
(1)
Powiat kaliski (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(43)
Podręcznik
(36)
Opracowanie
(29)
Monografia
(26)
Materiały konferencyjne
(13)
Materiały pomocnicze
(7)
Podręczniki akademickie
(7)
Raport z badań
(6)
Poradnik
(5)
Encyklopedia
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Esej
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Normy
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(236)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(48)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(16)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Transport i logistyka
(7)
Nauka i badania
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(1)
382 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137923 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Autor
Temat
Publikacja przeznaczona dla studentów uczelni wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 074950, 074951, 144532 (3 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 074947 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 074949 (339.138), 074948 S (339.138) (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 45)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 134337 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134282 C (658.1/.5) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller. - Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, cop. 2009. - 816 s. : il. kolor. ; 28 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 087371 C (811.111) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 087372 S, 087374, 087375, 087373 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115824, 115822, 115823, 115826, 115821 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115554 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115555 (339.138), 115557 (339.138), 115559 (339.138), 115558 (339.138) (4 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału. Na s. red.: (dodruk).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategic marketing management : a means-end approach / Mark E. Parry. - New York, Chicago : McGraw-Hill, 2005. - IX, [3], 275 s. : il. ; 23 cm.
(McGraw-Hill executive MBA series)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 086932 C (811.111) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 091634, 091207, 091209, 091636, 091637, 091633, 091210, 091211, 091635, 091208 (10 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 091632 C (658.114) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075007, 075008, 075006, 075009 (4 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 075005 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115121 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : Value-based marketing.
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 078858, 078856 S, 078857, 147894, 078859 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 078855 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w zarządzaniu instytucją kultury / Zdzisław Knecht. - Wydanie drugie. - Warszawa : Wiedza Powszechna, 1992. - 181, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147912 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147775 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102726 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 102725 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147549 C (338.22) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, ISSN 1505-8441 ; nr 4 (9), 2000)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 058624 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109798 C (339.138) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 082588 (1 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 082587 C (339.138) (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu / Ewa Jerzyk. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2007. - 257, [1] strona : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1642-3119 ; 33)
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Głównym celem pracy było zidentyfikowanie procesu kreatywności w obszarze marketingu, z uwzględnieniem jego uwarunkowań oraz jego podmiotowego charakteru, a zatem poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak przebiega ten proces, co go początkuje, jakie warunki mu sprzyjają, a jakie blokują, w jakich zakresach marketingu potrzeba kreatywności jest największa, jaka jest wiedza i umiejętności w dziedzinie myślenia kreatywnego pracowników zajmujących się marketingiem? Realizacji tego celu służyło wnikliwe zbadanie zagadnienia od strony ustaleń teoretycznych, dostarczanych przez inne dyscypliny nauki, co miało przełożyć się na em¸piryczną umiejętność rozpoznania tego zagadnienia w sferze marketingu. Okazało się, że prosta transkrypcja tej wiedzy nie jest możliwa, ponieważ już na poziomie językowym występowały problemy w interpretacji pojęć. Starano się posługiwać terminami i znaczeniami wypracowanymi min. przez psychologię, socjologię czy filozofię, ale też przyjmowano niekiedy inne znaczenie, z uwagi na zakres i specyfikę omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147636 C (339.138) (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Książka zawiera dokładne omówienie 49 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 036905, 147897, 036906, 036908 S, 036904 (5 egz.)
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 036907 C (339.138) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147618 C (339.138) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej